Dosanjana

30.06.2008., ponedjeljak

Novčanica jednog dolara – kakvi su to simboli na njoj???

Već neko vrijeme surfam i pretražujem internet u potrazi za simbolima na novčanici jednog dollara, našla sam par zanimljivih stranica i hrpu zanimljivih podataka. Inače sam ljubitelj «teorija» zavjera (za mene ne toliko teorija, kolike prakse), jako mi je drag David Icke, a zakon mi je William Engdahl.

Na novčanici jednog dolara ima mnogo simbola i simbolizama, krenuvši od Velikog pečata, koji imaju masonske i sotonske korijene. Važno je ostati otvorenog uma u temi poput ove. Ljudi se na različite načine percipirati ove informacije i imat će različite reakcije. Vjerujte u što hoćete, a ono što svakako trebate znati je da su prvi američki predsjednik i ljudi koji su dizajnirali novčanicu najvjerojatnije bili masoni. Mislim da su gotovo svi američki predsjednici bili pripadnici slobodnih zidara (isključujući Lincolna i JFK-a koji su bili izraziti katolici). O tome da li su slobodni zidari nekorumpirana, neokultna organizacija, neću raspravljati, više podataka se može naći na stranicama Secret Societies and Organisations.

Samo budite otvorenog uma i prepustite se činjenicama, a vjerujte – u što god želite. Ugodno čitanje!

Krenimo od prednje stranice (iako je zadnja puno interesantnija sretan).

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



George Washington - ne možemo ga fulat - prvi američki predsjednik – pa za njega se priča da je bio uvažen mason, najvišega 33 stupnja, kao što sam gore napomenula većina ih je bila članovima slobodnih zidara.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Pečat Ministarstva financija - Na desnoj od Georga Washintona na prednjoj strani novčanice vidi se Pečat Ministarstva financija. Sačinjava ga ključ, vaga pravde i vrh kuta što u biti simbolizira šestar - značajan simbol Slobodnih zidara. U tom vrhu kuta primijet ćete 13 rupa. Ako se ide brojati u njemu se nalazi 39 zelenih točaka koje okružuju kut, ključ i vagu. Kad 39 podijelimo dobijemo 19,5 – broj koji se može zamijetiti u dizajnu Cydonie, Marsa, Aveburya, Engleske i Washington D.C.-a., a kad ga podijelimo s 3 – dobijemo 13.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Sova - Iznad broja 1 u desnom kutu, malo nalijevo može se zamijetiti mala sova. Više je značajnih američkih političara – Bill Clinton, George W. Bush Jr. – u nekoliko navrata uhvaćeno okom kamere kako prikazuju simbol sove. U biti je sova simbol Nimroda (Baala), Babilonskog božanstva. Nadam se da ste barem pročitali Paula Coehla Petu Goru, ako već niste Bibliju, u kojoj se Ilija bori upravo protiv Izabele koja je štovala to opskurno božanstvo. U biti, u glavnom američkom gradu, nalazi se mnoštvo vladinih zgrada koje su u svojoj biti poganske arhitekture, a mnoge od njih imaju u sebi kipove sove. Meni je osobno jako drag bik (ja ga volim nazivati zlatnim teletom) što se nalazi ispred Wall Streeta.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Poleđina je čisto ludilo! Imamo dva velika pečata, u jednom je piramida, u drugom je orao.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



U PIRAMIDI imamo: Horusovo oko – egipatski simbol (ili Oko koje vidi sve.) nalazi se na vrhu piramide. Masoni ovo povezuju s Bogom, Stvoriteljem svemira. Taj simbol potječe iz Zlatne ere štovanja Sunca u starom Egiptu. Obožavanje Sunca vrlo je slično slobodnom zidarstvu (obelisk, egipatski simboli, piramide). Egipatske obeliske vidimo na sve strane, položili su ih masoni. Većina obeliska potječe iz Egipta od kuda su izmješteni na sve strane svijeta. Jedan od najpoznatijih je onaj u centru Washingtona, ali i onaj u Vatikanu.
Horusovo oko vuče još starije korijene za sobom, neki smatraju da je ono simbol Nimroda tj. Baala, Osirisa (kojeg predstavlja sova) i kurve Babilonske (Izide - Kip slobode).

Piramida – izravno upućuje na vrijeme Zlatnog doba štovanja Sunca u Egiptu. Pa se za zapitati zašto, k vragu, Ameri stavljaju piramide na jedan od velikih pečata. Piramida ima 13 nivoa – očito postoji neka simbolika u broju nivoa piramide. Fritz Springmier koji piše o sotonskim krvnim linijama kaže da 13 redova piramide predstavlja 13 različitih elitnih obitelji koje kontroliraju ili su kontrolirale Ameriku.

Mason – Ako pažljivo pogledate tu riječ možemo složiti iz slova koja okružuju piramidu, vrhovi obrnutog pentagrama.

Rimski brojevi u bazi piramide – Oni označavaju godinu 1776 – godinu kada su osnovani Illuminati, ali i Amerika proglasila svoju neovisnost o Britaniji i donijela Deklaraciju nezavisnosti.

Latinske fraze –
NOVUS ORDO SECLORUM
– pitanje je kako bi se to moglo prevesti – da li zaista znači Novi svjetski poredak. Službeno stajalište američke vlade je da znači «Novi poredak». Svakako jest neki nove poredak, ali koji?
ANNUIT COEPTIS – natpis iznad Horusova oka. Pitanje je što točno znači i na kojem jeziku. Jedan od prijevoda bi bio «On cijeni naše znanje». Ali nije naodmet primijetiti 13 slova u ovoj frazi.
E Pluribus Unum – Od mnogih, Jedan – možda od 13 početnih država, jedna, ili od mnogih božanstava, jedan Bog. I, naravno, 13 slova

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



ORAO -
• 13 listova i plodova na maslinovoj grančici
• 13 pruga u štitu
• 13 strijela u desnoj kandži
• 13 slova u «E Pluribus Unum»
• 13 zvijezda iznad orlove glave
• 32 dugih pera u desnom krilu predstavlja 32 stupanj u slobodnom zidarstvu
• sve skupa 52 slova u natpisima – djeljeno sa 13 dobijemo 4.
• traka s natpisom NOVUS ORDO SECLORUM presavijena je tako da se 13 puta vidi njezina površina

Simbolika broja 13 je moćna – nesretni broj – petak 13, u biti dan kada su poklani templari. Apollo 13 – misija skoro propala, najgora Apolova misija ikad, Kubanska kriza trajala je 13 dana, ali - 13 izvornih američkih država...
Treba primijetiti da Orao ima 32 pera u desnom krilu, ali 33 u lijevom. 32 predstavlja broj stupnjeva u Škotskom obredu, a 33 u slobodnih zidara. Repnih pera ima 9, broj stupnjeva u Yorkširskom redu. Orao kao takav je značajan simbol Slobodnih zidara, često upotrebljavan u Škotskom obredu.
Iznad orlove glave vidimo 13 zvijezda unutar oblaka. Zvijezde (petokrake) oblikuju heksagram – veliki Solomonov pečat. Inače je šesterokut (heksagram) moćan simbol kojim su pogani zavali Sotonu. Također je i simbol antikrista sa 6 vrhova, 6 kutova i 6 stranica. (666)
Za nekog tko se bavi magijom, šesterokut je moćno oruđe za prizivanje Sotone, i znak je antikrista. Kada pomnožimo pet vrhova pentagrama sa trinaest zvijezda dobivamo broj 65, isti kabalistički simbol kao i 666.

Moto – In God We Trust. Možda je nevažno, ali u posljednje vrijeme su se vodile neke rasprave kojima se nastojalo izbaciti riječ God iz različitih zavjeta i zakletvi. Ako se ta fraza ukloni nikakve povezanosti s Bogom više nema, a Amerika je, navodno, kršćanska zemlja, utemeljena na kršćanskim vjerovanjima. Hm, da, do dolaska slobodnih zidara i Illuminata...

Ima toga još, ali trebala bi još puno tražiti i gledati!

  • "In God We Trust" - da, u kojega boga? (taj sam koji jesam 30.06.2008. 01:03)
  • 17.06.2008., utorak

    Jama Bezdan – stratište pored mog doma

    Bezdan, Brezdan, Bezdanka – isti su nazivi za još jedno (ne)poznato partizansko stratište. 27. travnja 1945. godine u ovoj je jami svoje živote tragično, bez suđenja i dokazivanja krivnje, izgubilo između 500 i 1500 ljudi, žena, staraca... Možda bi svaki spomen na ovu jamu bio izgubljen da među ubijenima nije bio i sušački župnik Martin Bubanj, tako da je katolička crkva uspjela sačuvati kakav-takav spomen na ovo partizansko stratište.

    O tome se prvi puta progovorilo tek nakon raspada bivše Jugoslavije, a pristup na to područje je bio zabranjen, pošto je tu bio teren jugo-vojske. Nakon strašnog masakra, jama se zatrpana raznoraznim smećem, a onda i otpadnim materijalom iz «Vulkana». Čak i danas kada dođete na Bezdan i razgrnete zemlju, na dubini od par centimatara ćete naići na crnu tvar praškaste strukture.

    Na prve navode o ovoj strašnoj tragedini uslijedila su reagiranja domaćih, kostrenskih partizana. Prvo su govorili da je tu bacana stoka. Nakon toga su govorili da je ipak bilo tu i pogubljenih ljudi, ali da su to bili prije svega Nijemci koji se nisu htjeli predati i par domaćih izdajnika.

    Image Hosted by ImageShack.us


    A istina je, čini se, ipak ponešto drugačija. Zahvaljujući ponajprije upornom radu Josipa Manjgotića, sadašnjeg župnika župe sv. Ćirila i Metoda, a nasljednika gore pogubljenog župnika Bubnja. On je godinama, još u olovnim vremenima, svake godine na dan Bubnjeva pogubljenja, 27. travnja, slavio u župnoj crkvi spomen-misu za njega. Također je godinama potiho sakupljao podatke i dokumente o Martinu Bubnju i izjave različitih svjedoka.

    Naši stari su govorili da je kolona pogubljenih bila duga od Rijeke do Kostrene, znači preko pet kilometara. Neke su dovozili kamionima. Okupljanje je bilo kod zgrade stare škole, danas zgrade Općine Kostrena. Tu su ljudi bili čuvani do sumraka, a onda vezani žicom sprovedeni do Brezdanke, mučeni i ubijeni. Jedan je čovjek uspio izvući živu glavu nakon što ga je jedan od partizanskih kapetana izdvojio iz reda kao pekara. Godinama su se na kostrenskim plažama pojavljivali leševi, ali sad je pitanje da li su to zaista isplivavale žrtve Bezdana ili nešto drugo.

    Župnik Manjgotić je tijekom godina istraživanja uspio čak saznati i za izravne počinitelje tog zločina: »Jedan od izvršitelja još je uvijek živ, a dvojica su umrli. Ja sam s njime razgovarao, ali kada se o tome povede razgovor, neće ništa kazati. Tada je bio dvadesetogodišnjak« (»Na Sušaku podignuta prva spomen-ploča žrtvi komunističkog nasilja u Hrvatskoj«, »Novi list«, 18. svibnja 1995, str. 5). Emil Kratil, majstor za glasovire, koji je g. 1945. najprije bio raspoređen u skupinu za pogubljenje a potom ipak nad samom jamom pušten, puno je godina kasnije opisao susret s jednim od egzekutora nad jamom Bezdan: »Ovo vam pričam jer sam danas doživio udar da mi je došlo zlo videći jednog od kostrenskih partizana, dolazeći do obitelji, gdje sam bio pozvan da ugodim glasovir« (»Zvona«, Rijeka, travanj 1995. str. 4). Lucija Cibić iz kostrenskog zaselka Šodića slučajno se zatekla u blizini stratišta i vidjela Bubnjevo pogubljenje: »Mi žene smo otišle tamo vidjeti. Ali smo ih vidjele još žive kad su ih do jame dopeljali. Sakrile smo se iza jedne šmrike, daleko, ne blizu. Vidjeli smo da su doveli dvije osobe, postavili su ih kraj jame. Doveli su ih partizani. Najprije su njega nešto ispitivali, pa su ga svukli, dali su mu molitvenik da moli. Vidjela sam ga ovako, iz profila. Ona je gospođa htjela vriskati. A mi nismo smjeli ništa da ne bi nas u jamu hitili. I tako smo mi kroz grm špijali. Onda su velečasnog opalili tu (pokazuje zatiljak) i bacili u jamu. A poslije su i gospođu, lijepu gospođu, od najviše pedeset godina. Onda smo pobigli ća s blagom« (»Zgrušana krv do gležnja«, »Večernji list«, 1. rujna 1990, str. 10).
    Srećko Fužinac, voditelj nekadašnjeg istražnog centra Komisije za istraživanje ratnih i poratnih žrtava za područja bivših općina Delnice, Crikvenica, Čabar, Krk, Mali Lošinj, Opatija, Rab, Rijeka i Senj, opisao je cijeli partizanski postupak: »Ljude su okupili u kostrenskoj školi te u jednoj sušačkoj vili, odakle su ih potom u više navrata, u kolonama odvodili do kostrenske jame Bezdan, njihovog stratišta. Tu je mučki ubijeno, prema iskazima svjedoka, nekoliko stotina ljudi vezanih žicom, preklanih i strijeljanih uz zapomagajući vrisak i jauke... Pristup jami tada i još mnogo nakon toga bio je zabranjen, a kasnije je minirana, zatrpana vapnencem i potom postala najobičnijim odlagalištem otpada« (»Na Sušaku podignuta prva spomen-ploča žrtvi komunističkog nasilja u Hrvatskoj«, »Novi list«, 18. svibnja 1995, str. 5).
    Uz ostalo Fužinac je i izjavio: »Dok su počinitelji ovog strašnog zločina u Kostreni, poslijeratni partizani, čija su imena poznata, a poznato je i to da nisu bili Hrvati, doživjeli i živjeli u počastima, dotle su njihove žrtve ponižavane a njihov strašni grob pretvoren je u smetlište« (isto, str. 4). Starica Antonija Kerner prisjetila se također tih mučnih dana: »Usred ljeta punih pet dana i noći uz jamu odjekivala je paljba. Potom su pucnji prestali, ali se čulo dozivanje u pomoć...« («Večernji list«, 25. kolovoza 1990, str. 10).

    Image Hosted by ImageShack.us


    2002. godine nekolicina ljudi je svojim rukama podigla spomenik žrtvama partizanskog terora, bez ikakve financijske pomoći države ili općine. Nakon dovršetka spomenika, organizirano je hodočašće. Bio je sunčan i vruć dan, povorka se sakupila ispred zgrade Općine i krenula križnim putem do Bezdana. Bilo je tu i mladih i starih, djece, žena, starica u crnini koje su molile i plakale... Josip Manjgotić je održao prekrasnu misu: «Došli smo ovdje sa strahopoštovanjem jer je svaki grob za nas vjernike sveto mjesto. Ova je jama natopljena krvlju mnogih ali i mržnjom koja još lebdi u zraku, a što smo osjetili i prošle nedjelje. Zločini nikad ne zastarjevaju, pa i gadosti učinjene na ovom mjestu su vapijući grijesi do neba, bez obzira da li spadaju u crvene ili crne. Ipak, za našu državu zločini nisu jednaki, jer jedino su nacizam i fašizam doživjeli osudu, ali ne i komunizam kako su to učinili Europa i svijet. Ovdje smo kao molitelji, a ne tužitelji i istražitelji što bi drugima trebao biti posao.»

    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us

  • A nu nje .... (10Travanj 18.06.2008. 07:33)
  • puno je takvih bezdana u hrvatskoj. u svakoj obitelji su se, u tisini, te price prepricavale. nazalost, te ubojice i dan-danas kroje politiku i pokusavaju svaku zatrti svaku hrvatsku misao. (neolina 18.06.2008. 21:38)
  • Danu Državnosti, šta ne valja?

    Malo sam si dala truda, evocirala uspomene i vršila neka istraživanja što po internetu, što po mome selu...

    bilo bi mi drago da svi koji nešto znaju, imaju nekih sličnih Bezdana u svojim mjestima, da naprave istraživanje i da pišu o tome. Da se ne zaboravi. (Dosanjana 18.06.2008. 22:10)
  • svaka cast. lejpo je znati da ima domoljuba:) (neolina 18.06.2008. 22:13)
  • Malo nas je al na ima .... domoljUba..... pogledajte pravi blog
    rasovi.blog.hr (10Travanj 19.06.2008. 08:49)
  • domoljublje prozvali fašizam!
    =U=NDH=U (karlovački Ustaša 19.06.2008. 12:58)
  • 12.06.2008., četvrtak

    Kruha, igara i Thompsona

    Moram priznati da sam ponosna što sam 30. svibnja bila na Thompsonovom koncertu u Zagrebu. Krenuli smo na put oko 4 popodne, za dva sata smo već bili gore. Po putu nas je pratila nevera, tako da smo kod Karlovca jedva vozili po autoputu. Pošto već par godina nisam bila u našem glavnom gradu, ugodno sam se iznenadila kako izgleda. Ostao mi je u sjećanju kao jedan ružan, prljav, vječito zadimljen grad. A ono nešto sasvim drugo. Krasne fasade, radi se na sve strane, ljudi fini i ljubazni... ma super!

    Image Hosted by ImageShack.us


    A Thompsona sam jedva dočekala. Padala je kiša, grmilo je i sijevalo, i već sam pomislila da ću proći kao moj prijatelj prošle godine na hipodromu. Iako je koncert kasnio sat vremena, ja sam s obitelji stajala tri sata na dobroj poziciji, i promatrala...
    I od svih ljudi što su prošli ispred nas, djevojaka, momaka, obitelji s djecom, staraca, samo je jedan mulac imao ustašku kapu i došlo mi je da mu je zabijem u usta. Možda je čak i ovaj što ga stalno prikazuju na TV-u. Prije 5 godina je kod nas na koncertu u Rijeci ustašku kapu nosio Šajeta, mislim da ste svi čuli za njega.
    Došao je na koncert provocirati, pa su ga dečki u kolicima koji su uvijek na Thompsonovim koncertima u prvom redu, izgurali van. Nedavno sam čitala u Novom Listu reportažu jednog novinara koji je također nosio ustašku kapu, čisto da vidi kad će ga zaustaviti policija. Nije ga zaustavila.

    A danas, danas sam čisto poludila kad sam čitala Pusićku i njezinu izjavu, još jednu u nizu bisera, poput one o agresiji na BiH.

    Od jedne gospođe koja visoko cijeni pravnu državu, jednakost svih građana, koja zdušno brani demokraciju, koja oštro osuđuje svaki oblik korupcije, mita i nepotizma teško je za očekivati da se zalaže za jednu osobu kojoj pripisuju sljedeće: - Naš djelatnik iz policijske postaje je 6. lipnja privremeno udaljen iz službe te je protiv njega pokrenut postupak zbog teže povrede službene dužnosti koja se očituje u nedoličnom ponašanju u službi i izvan nje. On je povrijedio i etički kodeks, vulgarno se ponašao prema nadređenima uz naznake prijetnje, bacao je stolicu na radnom sastanku koji je i samovoljno napustio. Slao je kolegama i SMS poruke neprikladnog sadržaja. Mjera suspenzije je posljedica njegova višegodišnjeg neodgovornog ponašanja u službi, stalno je kasnio na posao, izgubio je pištolj, nije poštovao prometne propise, četiri puta je disciplinski kažnjavan...
    Njegova rješenja o kaznama sežu još u 1996., a upozorenja koja su mu upućivali nadređeni on je ignorirao. Djelatnik je odbio primiti odluku o udaljenju iz službe, pa i ne može znati njezin sadržaj.
    – vidi sve na link http://www.jutarnji.hr/vijesti/clanak/art-2008,6,11,benko_thompson,122849.jl Prema Pusićkinim riječima, ova prijava protiv Thompsona mu je trebala poslužiti da sa sebe spere ljagu!!! Sjećam se slučaja Ankice Lepej, to vam je ona gospođa koja je iznijela u javnost stanje na računu Tuđmanove obitelji. Jadna žena. Izgubila je posao, ni danas ga nema, a još uvijek mi je pred očima slika Čačića, Pusićkinog pulena, kako ju vuče za ruku, vodi novinarima i «štiti». Slično se dešava i sa ovim čovjekom, koji očito ima toliko putra na glavi, da je veća davnih dana trebao dobiti otkaz iz policiji – zato nam i je država u takvom katastrofalnom sigurnosnom stanju – pa se, izgleda, odlučio za potez očajnika, u nadi da će udruge i neke važne osobe stati u njegovu zaštitu, a ne bi me začudilo niti da je bio izmanipuliran i sad mu se to obija o glavu.

    Meni, iskreno, nije jasno zašto je podnio prijavu protiv MP-a. Da li je Thompson nosio ustaško znakovlje, je li on vikao ubij Srbina, pjevao Jasenovac i Gradiška stara, pozivao na mržnju, imao rasističke i šovinističke izjave? Ne, nego je pozvao na ljubav prema Bogu, Domovini i obitelji. Štoviše, usred koncerta je dao broj telefona za nabavu umjetnog srca, i garantiram da je barem pola ljudi što su bili na Jelačić placu zvali taj broj. Zvala sam i ja, ali tu večer nisam mogla dobiti liniju, jer su bile preopterećene, moj suprug je dobio vezu odmah, ja sam nazvala sutradan. O tome niti riječi! Šteta što je taj mladić za koga je u biti sve to organizirano u međuvremenu preminuo.

    Da se vratim policijskom inspektoru. Njega bi trebalo otpustiti, ako nizašto drugo, zato što je propustio privesti one koji su imali ispade, koji su nosili ustaška obilježja, a koji su zabilježeni na kamerama i do kojih, uistinu, nije teško doći!

    Što se tiče Udruge GOLJP i Pusićke, oni idu tako daleko da se petljaju u rad policije, u njihove stegovne mjere, a tamo zaista nemaju šta raditi. Pričaju na pamet. Gđa Pusić dio je parlamentarne vlasti i nema nikakvog dopuštenja da se petlja u rad policije, izvršne vlasti. Ako toliko poštuje demokraciju, pravnu državu, onda neka tako i radi, jer je kod nas, barem na papiru, parlament, odnosno zakonodavna vlast, odvojena od izvršne vlasti, Vlade, i sudstva. Ali taj dio ustava očito nije svladala. Njena daljnja izjava da Vlada potiče isticanje ustaških simbola i šovinističke ispade je van svake pameti (ali ona je odavno već ostala bez zdravog razuma). Malo prije je bila utakmica Hrvatska – Njemačka, cijeli stadion se orio Za dom spremni i U boj, u boj! Bilo je «čak» i crnih majica. To je dio folklora koji prati svaku utakmicu, pa šta bi sad trebali napraviti? Tužiti grad Klagenfurt, UEFA-u kao organizatore i Austriju kao državu što je dopustila jedan takav šovinistički, rasistički skup? Ma dajte, molim vas.

    Ako to već nije opcija, šta dalje? Zabraniti Hrvate, domoljubne ispade? S obzirom na povijest njezine obitelji, sigurno je naslijedila nešto od mentaliteta i svjetonazora svojih predaka, tako da mi ta njena mržnja prema ovom narodu i svakom tko drugačije percipira prošlost i sadašnjost uopće nije neshvatljiva. Pa ako joj se ne sviđa u ovoj državi, neka piči od kuda je i došla. Od nje i tako više štete nego koristi.

    Ako smo nas 100,000 koji smo bili na Jelačić placu na koncertu takvi fašisti, nacisti, šovinisti, rasisti, pa zar nije bilo za očekivati da se na taj dan – 30. svibnja – bivši Dan državnosti, dan kada su našeg generala Mirka Norca osudili na 7 godina zatvora, a sama policija je taj dan ocijenila visokorizičnim – zar nije bilo za očekivati neku frku? Pa da imamo mentalitet onih koji su nas klali 91-95, zapalili bi Markov trg, zastupnike linčovali, a pojedine ambasade digli u zrak.

    Ali mi nismo takvi, iako nas pokušavaju prikazati takvim, pred nama samima, pred svijetom, svim silama se Pusićka i takvi poput nje trude da nas okaljaju, blate, samo radi svojih privatnih, sebičnih, patološko bolesno ambicioznih interesa. Prikazuju nas gorim od nacista, od Hitlera i trećeg Reicha.

    Mene zanima do kad ćemo mi to trpiti, do kad ćemo se posipati pepelom za nešto što nismo učinili, do kad ćemo se posipati pepelom za nečija tuđa djela ili, još gore, za nečije izmišljotine? Do kad će trajati famozna hrvatska šutnja? Do kad će se Bog, domovina i obitelj izjednačavati sa fašizmom, nacizmom, šovinizmom i rasizmom?

    Još jednom kažem da sam ponosna što sam bila na Thompsonovom koncertu jer sam ušla u povijest! A zašto sam ušla u povijest? Zato što je vrlo izgledno da će Thompsonu uskoro biti zabranjeni javni nastupi i Hrvatska će «ponosno» ponovno uvesti verbalni delikt. Toliko o našoj demokraciji. Dobrodošli u svijet Orsona Welsa, ISPRAVLJAM, pardon Georgea Orwella – 1984.


    U srcu
    Image Hosted by ImageShack.us

  • hy (°°Cute But Psycho°°=) 14.06.2008. 09:50)
  • svaka cast....ja sam isto bio na koncertu. I nisam vidio nikakve Ustaške znakove, (korovi_sikirevci 14.06.2008. 09:54)
  • Ej...Ja sam iz Splita i iman ''samo'' 13 godina....No to nije bitno...Bitno je to sto sam Thompsonov rodak...Stvarno jesam...Nego i ja sam bia na Markovom koncertu i bilo nas je preko 120000 tisuca HRVATA!!!!!!Ne ustasa.......Ja sam samo vidia jednod...pa oko 40-ak godina covika koji je nosia majicu s velikim slovom U...I TO JE NJIMA USTASTVO...JEDNA MAJICA!!!!????NEGO NOVINARI KO NOVINARI....Lazu i izmisljaju a niko im nista...Samo zto sto im se Marko ne svida ili se ne mogu pomiriti s tim s to je najveci izvodac svih vremena jedini koji je napunia maksimir di san bia...jedini koji je napunia poljud...tu san bia....jedini HRVAT koji je napunia trg bana Josipa Jelacica sa nevjerojatnih 120 000-130 000 tisuca HRVATA....e MOJ MARKO .pusti mrzitelje lijepe nase...UZDAJ SE U NAS....TVOJE OBOZAVATELJE...MI TE NECEMO NAPUSTIT....UZDAJ SE U SVOJJU OBITELJ...NI ONI TE NECE OSTAVIT...AL NIKADA TE NECE OSTAVIT NAS MILOSTIVI GOSPODIN BOG.....NAS SPASITELJ.....NE ODUSTAJ OD NAS....NE ODUSTAJ OD HRVATA!!!!!!!!!!!!!!!!!BOG I HRVATI......By/Sime (sime_mp 14.06.2008. 10:21)
  • pročitano mi je natjeralo suze na oči...
    bila sam na nekoliko Thompsonovih koncerata i na svakom sam osjećala nešto
    posebno, zajedništvo i pripadnost hrvatskoj grudi i njenom narodu. niti na jednom
    nije bilo izgreda, tuče niti drugih konfliktnih situacija. koliko god da nas je tamo bilo,
    svi smo sa suzom u oku , ponosno i mirno pjevali proživljavajući opet one teške
    godine....
    biblijski rečeno: ne vidim krivnje na Thompsonu... (Sudbino nepoznata 14.06.2008. 10:30)
  • Počeo sam čitati članak, i na početku sam već naletio na jednu neistinu... Naime, taj novinar, koji je za probu kao nosio ustašku kapicu, zaradio je prekršajnu prijavu! Čak je i pričao kako su ga ljudi krivo gledali zbog toga! Uostalom, ustaše su bile Hitlerova desna ruka i puno ljudi je nastradalo! Nakon toga svega ostaje gola činjenica da nije u redu veličati režim koji se temeljio na teroru. Oni su obične ubojice! Samo pripazite malo: s kim si, takav si! (David 14.06.2008. 10:31)
  • ja sam iz dubrovnika , imam 13 god,
    ja i moj cijeli razred smo bili na koncertu kad je bio prosle godine u nas ,
    bilo je predivno...jedan mulac je nosio ustaske znakove ali su ga odma izbacili...bilo je neopisivo...a zasto bi zbog nekoliko mulaca zabranili koncerte covjeka koji je legenda zbog kojeg bi vise od pola hrvatske dalo desnu ruku u vatru (animoney0806 14.06.2008. 10:36)
  • thompsone u srcima si ljudi bio i ostao voli te dubrovnik!!!!!!!!!! (animoney0806 14.06.2008. 10:37)
  • Pa ovo je nevjerojatno. Ne, Thompson uopće nije "pjevao Jasenovac i Gradiška stara, pozivao na mržnju, imao rasističke i šovinističke izjave." Da se tvoj dragi Thompson zbilja želi ograditi od tih idiota, kojih evidentno ima pun kurac na njegovim koncertima, onda bi usred koncerta stao i rekao "fašisti i ustaše, odjebite." (mdebaq 14.06.2008. 10:42)
  • Ja moram priznati da je Thompson ili naš Perković dogodovština novovjekog hrvatskog društva. Ali, iskreno, i ono najiskrenije u glazbenom smislu, da li se njegovo pjevanje koje pomalo sliči zvuku teškog sranja , pražnjenja crijeva ili opstipacije sedmog dana na WC - u čini ugodno uhu ? Ma daj , gdje je Thompson od Miše Kovača ili olinjalog Dragojevića. Samo su sranja iz njegova teksta budnica nesretnim i isfrustriranim mnogobrojnim nabrijanim mladcima. (Boletus 14.06.2008. 10:59)
  • Sta on to pjeva? On indirektno izaziva takve ispade zbog svojeg patriotizma za vrijeme rata gdje su mu pjesme iskljucivo aludirale na geste koje pojedinci (zaostali u vremenu i prostoru) i dalje konzumiraju! (Iskoristi internet:::::::::: 14.06.2008. 10:59)
  • Šta u Rijeci ima Thompsonovaca? Nisam se tome nadao... (Novi Eon Online 14.06.2008. 11:03)
  • ...bilo bi shteta da Thompson prestane nastupati jer ima dara i mozhe mnogo dobrog ponuditi... za vrijeme rata mu je bilo teshko, ali to ne znachi da je zbilja ustasha i zlochinac... (duh jedinstva 14.06.2008. 11:14)
  • Kad pogledam tko sve donosi važne političke odluke u Hrvatskoj, dođe mi da zaplačem. Mislio sam da je zabranjivanje svega hrvatskog stvar prošlosti i da se to događa samo ovdje gdje živim, u Srbiji. Ali, ako će nekakva Pusićka ili Stevan Mesić to isto zabraniti u Hrvatskoj, onda je to zabrinjavajuće. Ako je, po zakonu, slavljenje ustaštva zabranjeno,budući je taj režim radio zločine, što je onda sa zabranom komunističke propagande koja je također radila zločine (a čini se da ih i danas radi)? Nisam još uživo slušao Thompsona, ali znam njegove pjesme i čuo sam od puno mojih prijatelja kako izgledaju njegovi koncerti. Znao sam da će se vlast njega dohvatiti čim bude mogla, jer - nije samo MP opasnost za vlast, nego i stotine tisuća onih koji rado dolaze na njegove koncerte, a to treba spriječiti. No, vjerujem da će hrvatska mladež, prije svih, spremno dočekati ovaj napad na demokraciju i hrvatsko biće. (Taurunum 14.06.2008. 11:38)
  • Orson Welles je pokojni glumac i režiser, a "1984." je dijelo Georga Orwella. To ti je kad se slušaju samo budnice ;))))). Ma nije ni čudo za tipičan profil te publike ;)). Nisi vjerojatno ni pročitala, ali kao znaš "čiji je i kakav je to svijet" ;)). Zvuči intelektualnije ali ... ne pomaže :-))))))))) (Orwell te pozdravlja :) 14.06.2008. 11:44)
  • imam 11 godina i ne sjećam se rata ali tata mi je puno o tome pričao tako da dobro znam što se događalo i mislim da smo mi hrvati katolici tako dobri da nas možeš na kruh mazati.
    ja isto jako volim tomsona i smatram da je odlazak na njegov koncert najbolji način da se obitelj malo zbliži. i naravno, svake godine idemo na grob franje tuđmana, našeg prvog predsjednika.
    pusti ovog ispred, što on zna tko je napisao 1984, pitanje je gdje je on bio 1991? vjerojatno je i srbin pa provocira. (mirko 14.06.2008. 12:15)
  • Ma dajte, Thompson je ustašina i to je jasno ko dan. A i njegovi fanovi nisu ništa bolji (vidi komentar od -U-) A licemjerno je i gadljivo to šta se skriva iza domoljublja i religije i propagira svoja nacionalistička ustaška sranja. Hvala bogu (namjerno malim slovom, da ne bi bilo nu ovog nepismenog) šta su napokon došli pameti da ga zabrane.
    I još jedna stvar: Bosna i Hercegovina je druga država! A ona izjava da on nije nacionalist nego samo domoljub koji se ne odriče BiH samo potvrđuje da je teški nacionalist. Krasan mi je to domoljub koji prisvaja teritorij druge države. Mene su učili da se takva osoba zove agresor! (ajme majko 14.06.2008. 12:38)
  • nisam čitala cijeli post nego samo jedan dio al želim ti reć da se u potpunosti slažem s tobom
    da mi razmišljamo ko četnici koju su klali po bosni i hrvatskoj odavno bi zagreb bio spaljen al to što netko voli svoju državu odma ga šalju na lomaču
    ja sam inače iz bosne i nedavno sam bila u srebrenici gdje se dogodio genocid 11.7.1995
    ljudi moji to je strava i užas šta su srbi radili a sad to nitko ne gleda ....žele da se zaboravi
    a svi gledaju ljude koje se bore za svoju domovini
    smatraju ih šizofreničarima i šta ti ja znam kojim bolesnicima
    ma jebem ja svima mater ko ima nešto protiv thompsona hrvatske bosne i svih onih koji znaju cijenit svoju zemlju

    ustvari nevrijedi mi pisat više niš jer nema cilja ......ljudi i dalje imaju nešto svoje

    ma ko vas jebe
    ja volim hrvatsku kao svoj drugi dom....da nije bilo hrvatske danas nitko od mojih nebi bio živ
    i volim thompsona koji voli ono što je mene spasilo ustvari volim svakog ko voli

    i prestanite više srat (vanila 14.06.2008. 13:16)
  • ŽALOSNO JE TO ŠTO MEDIJI RADE THOMPSONU. JEDNOSTAVNO PIŠU LAŽI KAKO BI PRIVUKLI PAŽNJU PRODALI ŠTO BOLJE ŠTAMPU.

    JA NE VJERUJEM DA ĆE MU SE ZABRANITI USKORO KONCERTI U HRVATSKOJ JER THOMPSON IMA MNOGO FANOVA KOJI BI SIGURNO ORGANIZIRALI PROSVJED, A OVO JE IPAK DEMOKRATSKA DRŽAVA. (domoa 14.06.2008. 13:22)
  • Hm po komentaru lika koji se predstavlja sa -U- može se jasno vidjeti kakvi su pacijenti u Thompsonovim redovima... (metalac 14.06.2008. 13:25)
  • ja se slažem malo s ovim "metalac"
    inače dobar post.... (iva.93 =) 14.06.2008. 13:39)
  • odličan post,svaka ti čast..sa svime
    se slažem..Thompson u srcu..
    pozdrav iz Bjelovara!! (Hrvatska u srcu :) 14.06.2008. 13:52)
  • ružno o thompsonu govori trojac, uvijek isti, Pusić-Goldsteini-Banac. TKO? Govori Vesna Pusić. Tata Eugen Pusić - jedan od kreatora pravnog marksizma bivše Jugoslavije. Djed Danko Anđelinović orjunaš iz Splita vrlo blizak dalmatinskim četnicima. Djedov brat Grga Anđelinović ministar u diktatorkoj vladi srpskoga kralja Karađorđevića, član masonske britanske lože, zapovjednik srpske žandarmerije 1918. godine u Zagrebu koji je 5. prosinca naredio pokolj Hrvata - Prosinačke žrtve pritom izjavivši "da se on svojim krvavim rukama umočenim u krv hrvatske mladeži PONOSi". Poznat je i po tome što je 1942.-1943. pisao za četničke novine Novosti u Kanadi. Vesna Pusić je poznata i kao autor teze o 200 bogatih obitelji koju iznosi u svojoj radnji o sociološkim pravcima razvoja društva u kojemu iznosi tezu da treba stvoriti "financijsku i političku elitu od 200 obitelji koje će upravljati razvojem države" tj. kopirati američki sustav anglo-američkog establišmenta s Istočne obale. Punu potporu i mentorstvo u radu i djelovanju joj daje tatin prijatelj Slavko Goldstein a u politiku je ušla preko "nevladinih" organizacija financiranim od strane Soroša (tj. kapitalom britanskog unutarnjeg kruga Okruglog stola). Da bi sve teklo kako treba navedena grupa je osnovala i svoj vlastiti dnevni list krajem devedestih i trenutno ima pod nadzorom veći dio tiskanih medija u Hrvatskoj. Vesna je poznata i po tome da je preko obitelji Goldstein u vrijeme rata bila u Americi (točno u vrijeme ubijanja i razaranja Hrvatske 1990.-1995. iluminatica Pusić se izležavala po plažama SAD-a dok su ovdje Hrvati ginuli. Eto ukratko tko. Sada ZAŠTO? Ova izvjava je dio organizirane hajke s namjerom razbijanja jedinstvenosti branitelja, kriminalizacije rata i pripreme optužnice protiv admirala Loše čje knjige i djelovanje jako smata tom kriminalnom probritanskom establishmentu. Ujedno je izjava dana na sam dan suđenja prijatelju Vesne Pusić, g. Ferenčaku koji je ukrao 5 milijuna kuna prevarivši grad Zagreb i državu. tezemljište namjenjeno izgradnji humanitarne ustanove prodao Konzumu. Zato je došla ova izjava da se skrene pažnja s te činjenice. Potpuno istu stvar je učinio prošle godine predsjednik HHO Danijel Ivin (inače brat Slavka Goldsteina, 70-ih promijenio prezime da bude manje upadljiv) te je isto na sudu jer je pokrao Geotehniku. Lopov do lopova. KADA? Rade iste stvari na isti način stalno. jedna te ista organizirana skupina (Goldsteini-Pusić-Banac). Radi se o interesnoj skupini zaduženo za medijsko kriminaliziranje ideje o slobodnoj Hrvatskoj. Novac nije upitan jer britanci daju koliko god treba kad je potrebno plaćati akcije svojih vazala koji vrše prljavi posao u okviru britansko-američke imperijalne strategije. (Vesna Pusić - četnička po 14.06.2008. 14:13)
  • Svaka ti čast na ovome. Naravno da se ne sramimo što smo bili na tom koncertu i ne smatramo se ustašama!

    Pozdrav od pjesnika! (Moje pjesme i stihovi 14.06.2008. 14:17)
  • E da je nama naša Juga! Kad se živilo dobro, kad je svako ima siguran posao, sigurnu plaću, siguran stan, sigurnu mirovinu i besplatno zdravstvo. Kad se moglo i putovati i odmarati. Kad su se ljudi non-stop družili, kad su svi bili sritniji i sigurniji. A sada: nema posla, plaće su ili mizerne ili ih nema, stanove mogu priuštiti samo Todorići i ostala lopovska ekipa, s mirovinom se može kupiti kruh i platiti voda i to je sve, a šta se tiče zdravstva, jao onom ko se razboli, gotov je.
    TO je realno stanje. I zato malo razmislite kad kritizirate Jugoslaviju i komunizam. I zato se meni gade ovakvi jadnici kao što je Thompson koji otvoreno podržavaju ustaštvo i ovu smijuriju od države. (sjetimo se stiha: loša bila 45. Stvarno je bila loša, pobjedili smo okupatore (naciste i njihove saveznike ustaše), dobili smo državu koja je bila itekako cijenjena u svitu (pogledajte koliko je državnika došlo na Titov pogreb), a malo kasnije smo odjebali i Ameriku i SSSR i stvorili pokret nesvrstanih koji je bija sila jednaka onoj NATOa i Varšavskog pakta (čitaj: Amerike i SSSRa). Inače, pošto većina ovih novopečenih "ustaša" i tompsonovaca sigurno nema pojma, SSSR je bio Savez Sovjetskih Socijalističkih Republika na čelu sa Rusijom).
    Bili smo carevi, sad smo nitko i ništa. I TO je činjenica, koliko god mi šutjeli o tome. (student 14.06.2008. 14:28)
  • Da, najgore je to što oni zbog jednog,dva, ili maksimalno tri debilna klinca
    osuđuju cijelu Thompsonovu publiku, što bi se u najmanju ruku moglo nazvati nepoštenim.
    Ja unatoč tim pričama okolo da će mu se u Hrvatskoj zabraniti javni nastupi, nimalo ne sumnjam da će u kriznom trenutku ustati i Thompsovi pristaše i oni koji to nisu, čisto zbog proklete demokracije i slobode govora! Neka oni citiraju stih u kojem Thompson veliča ustaštvo ili možda izjava kojom on poziva te klince da donose ustaške znakove na koncerte.
    Mislim da takvih nema.
    Nisam obožavatelj Thompsona, ali mislim da ovo već prerasta u medijski preserans, na koji hitno treba reagirati. Isto tako, treba početi dizati kaznene prijave protiv svakog debila koji veliča ustaštvo, pa ćete vidjeti kako hrabri momčići spremaju zastave duboko u djedov ormar, gdje su trebale i ostati!
    Za primjer, ja sam nekidan bila u zadarskom kafiću u kojem se gledala utakmica, i odjednom se u trenutku kad je utakmica završila i počela je masovna euforija i pomahnitalo mahanje hrvatskim zastavama i vikanje -Mi, Hrvati- našla i jedna povelika ustaška zastava.
    Ja to vidjeh, i dobacih dečku da makne to, da se toga treba sramiti, na što me on onako-paf pogledo i dobacio nešto tipa-što ti sereš protiv hrvatstva. Ja, klinka neka, došla tu govoriti protiv hrvatstva. Protiv njih, velikih Hrvatina! Ono najgore?
    Opća euforija i vrištanje kad je dečko izvadio zastavu, i pokušaju da se zastavu primi i maše njome. On izvadi zastavu, cijeli kafić zavrištao. gledaš ih, djeca od 12 do 25 godina, kako mašu ustaškom zastavom pored onih hrvatskih zastava koje ostavljene stoje po podovima i stolicama. Eto ti slika hrvatske mladeži i HRVATSTVA. (Girl across the street. 14.06.2008. 14:34)
  • Thompson je neobrazovana seljačina koja ne zna da je "šahovnica" pogrdan naziv za naš grb.
    FAŠISTIČKU MU MAJKU...
    SMRT FAŠIZMU,
    SLOBODA NARODU!!! (ELVEN KING 14.06.2008. 14:50)
  • A to sto Thomson nosi i nosio je i prije crne majice sa znakom U i sto je pjevao bojna cavoglave i slicna sranja to nikom nista..a dobro..valjda ljudi to ne primjecuju.. (Klub Istarskih Studenata 14.06.2008. 15:24)
  • ljudi primjećuju ono što žele primjetiti. Može Thompson sutra otvoreno reći: "Ja sam ustaša i želim poklati sve koji nisu rvatine, tj. ne glasuju za A DE ZE i ne nosu križinu od 12 kg oko vrata. Zlatnu, naravno", i svejedno bi ovi njegovi fanatici govorili kako je on u biti dobar i pravi hrvat i veliki kršćanin i takva sranja. Žalosno, ali istinito. (student 14.06.2008. 15:36)
  • Dobar post i sve najbolje M. Perkoviću.
    Neka čovika i neka ljudi kao što je mali Mirko -
    ima samo jedanaest godina i na mjestu mu je
    odgovor o Orwelu i 1984.
    Ovi ostali oponenti M. Perkovića mogli su
    se javiti kao ostali blogeri, a ne skrivajući se
    iza raznih, često nedvosmislenih naziva.
    Neš´ti kluba istarskih studenata - o čemu vi sanjate,
    možda o Italiji?
    A što reći o Elven Kingu - svoje veliko otkriće
    kako Bog ne postoji čuvaj strogo za sebe, jer te
    nebuloze nikome ne trebaju.
    To je tvoja životna filozofija i ti živi u skladu
    s njom. Boli te briga za sve ostale
    "zatucane" vjernike.
    Što ti imaš koga educirati po pitanju vjere.
    Ovo je slobodna zemlja i možeš po tom
    pitanju kako te god volja.
    Ako su tebe vjernici pustili na miru, šta se
    ti "badaš" u njih.
    Ako nisi "skonto" nepismen si sam. (mala sapa 14.06.2008. 17:39)
  • ja smatram da thomson
    nije nikakav umjetnik i da bi
    ga trebalo izbaciti....
    zar je u redu da u pjesmi
    jasenovac pjeva da će
    srpske glave nabiti na kolac??
    to vi obožavatelji smatrate normlnim..
    (...:::m@k€ uP bŁoG@cH:::... 14.06.2008. 17:40)
  • @mala sapa ja sam mislio da je ironija u mom komentaru jasno vidljiva. (mirko 14.06.2008. 17:42)
  • svaka ti cast....istina je sve ovo...nije mi jasno šta ljudi poput "ajme majko" rade ovdje ako su ga došli pljuvat...to radite negdje drugdje...
    ako ga nevolite i nemožete podnjet njegovu ljubav prema DOMOVINI,BOGU,LJUDIMA, onda tu niste dobrodošli...
    idem u 8. razred i znam da mislite sad šta jedna osmašica radi tu i govori nešto o tome ali i ja imam pravo na svoje mišljenje..kao i svaki drugi čovijek...isto tako cu reci da postoje ljudi koji izdaju svoju DOMOVINU..možda hrvatska POLITICKI nije neka bajka i to samo zbog nekih ljudi koji su navedeni na postu ovog bloga...(ODNOSI SE NA POLITICARE)
    sramota je što takvi ljudi uopce žive u HRVATSKOJ...
    ako je nevole i nepoštuju imaju onda toliko zemalja koje mogu obici pa nek odu tamo...Hrvatska je svašta proživljavala ne samo od srpskog naroda nego i drugih...priznam nismo ni mi savršeni al opet se trebamo bar malo ponosit svime time što smo kao narod učinili...a ne biti izdajice kao vecina politicara...I JA SE PONOSIM ŠTO SAM BILA NA THOMPSONOVU KONCERTU...I ŠTO SAM HRVATICA A I SVAKO BI SE TREBAO PONOSITI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ! (¤¤weŁcome to my bŁoghic¤¤ 14.06.2008. 17:46)
  • A "MAKE UP" SMINKERICA TO SE ODNOSI I NA TEBE...NEMAŠ NA BLOGU OVOM ŠTA RADIT...NEMAM PROTIV TEBE NIŠTA AL OVO NIJE BLOG PO KOJEM CES PLJUVAT...ODI SE BAVI SVOJIM BLOGOM AK NEMAŠ PAMETNIJEG POSLA..SVE OK TO ŠTO OSTAVLJAŠ SVOJE MIŠLJENJE ALI...molim bez ljutnje... :-)
    pozekkk (¤¤weŁcome to my bŁoghic¤¤ 14.06.2008. 17:49)
  • a ako nevolite takve pijesme nemojte ih ni slušat...a ako vec stavljate svoje nadimke na komentare...pa ajmo ljudi dajte ime i prezime da se zna ko pljuje po blogovima...a ne ovako nadimci pa si ti misli ko je to napisao...ajmo ako imate muda...IME I PREZIME..naravno to nije prijetnja nikakva..nego eto cisto ovako da se zna to "TAKO NEVINO IME I PREZIME" (¤¤weŁcome to my bŁoghic¤¤ 14.06.2008. 17:55)
  • ^^Curo, smiri se. Nije svatko budala da će svoje ime i prezime stavit na Internet. Mogao bi odmah uz to i fotografiju, JMBG, pin na kartici...
    Osim toga, ti si Hrvatica, pa što? Što je to tu tako posebno da bi se trebao osjećati ponos? I ja sam Hrvatica, po majci i po ocu i generacijama unazad, ali znam da svoje mane i vrline ne dugujem svojoj nacionalnosti, a kamoli državljanstvu. Pa svi smo mi ljudi sa svim ljudskim osobinama koje nemaju veze s krvi, nego s odgojem.
    Što je to tako bolje biti Hrvat nego npr. Englez, Francuz, Mađar, Rumunj...? Istina, možemo se ponositi uspjehom naših sportaša, znanstvenika, ljepotom obale, žarom kojim smo nekad spasili cijelu Europu od Turaka...Imamo se čime dičiti. Svakome srce zatitra kad netko kaže nešto lijepo o njegovoj domovini. Ili kad hebeno dobro sredimo Njemačku kao što smo u četvrtak.
    Ali ti kao osoba ne ovisiš ni o kojem sportašu, znanstveniku, turizmu, ni o plasmanu na Euru...Ti bi bila ti i da si rođena na drugom kraju svijeta.
    A da ne spominjem da mi se komentari tipa "Ako ti se nešto ovdje ne sviđa, otiđi u drugu zemlju" istinski gade. Ljubav prema domovini se ne pokazuje samo govoreći da je prekrasna, prelijepa, predivna. Kakav ti je to prijatelj koji ti samo govori da si divan i krasan, a ama baš nikad ti nije rekao nitijednu prijateljsku kritiku? Neiskren.
    Daju se i dobronamjerne kritike kako bi se stvari poboljšale u ovoj zemlji. Ja sam odrasla ovdje i ne želim otići, ali ako ne mogu živjeti normalno, a da nas ne "hebu sa svih strana", podrazumijeva se da ću otići. Ali to ne želim. Želim da Hrvatska postane sređena i mirna zemlja i zato dolaze i pozitivne i negativne kritike.
    Usput, nemaš ni najmanje pravo osobama govoriti "da nemaju na ovom blogu što raditi." To može samo autorica, a i tad bi bilo upitno. Ako se dotičnoj "make up" ne sviđa post, ona ima pravo to naglas reći, napisati, kako god. Kao što i ti imaš pravo dati svoj komentar. Voltaire bi rekao: "Ne slažem se s onim što kažeš, ali branit ću do smrti tvoje pravo da to kažeš."

    Ali okej, vjerojatno ćeš zanemariti moj, prije svega, dobronamjeran komentar. I ispast ću izdajica. Ali kad vidim tko je sve u ovoj zemlji "pravi domoljub i Hrvat", onda mi je i drago ispadnem izdajica. I "što je sramota takve osobe žive u Hrvatskoj"- prije je sramota to što netko tako ponosan na to što je Hrvat ne zna osnovna pravopisna pravila jezika mile mu "DOMOVINE" ("čovijek", "pijesme", daj, dušo, pokaži svoju ljubav prema domovini pa malo nauči kako se riječi pišu, umjesto da drugima određuješ pravo da se pojavljuju na nečijem blogu).
    Pozdrav (MissPeppers 14.06.2008. 18:16)
  • slušaj ti....
    MArko Perkovic Thompson i njegov lik i (ne) djelo dovoljno su se pokazali izjavom, nakon sto smo mu "normalni" spriječili ustaško orgijanje po Bosni,da svi fanovi dođu u Zagreb gdje neće biti :Vukova, vilenjaka i ludih muslimana... (to je rekao za Avaz)
    Jako kulturno... pa to se očekiva od jednog priprostog, nepismenog konobarčića...
    a zašto se vrli nam Thomspončić ne odrekne tih balavaca već na njihovo skandiranje :"ubij Srbina", sav cvate i sve mu drago...
    nikad on,Čorba i još pojedini neće pjevati u Sarajevu...
    A šta je problem sa Pusićkom, što je rekla da su ustaške snage predvođene onim Šuškom klali djecu po Prozoru i Jajcu...
    Vratite se u 21 vijek ili dođite jer kako se meni čini niste vi nikad ni bili.... (ovo ću reći samo vama 14.06.2008. 19:45)
  • @ Orwell te pozdravlja - Welles ili Orwell. Svejedno. Big brother se nadvio nad nama u obliku banaca, pusicki, goldsteina....kud god maknemo oni iza coska iskoce.
    Zato što je vrlo izgledno da će Thompsonu uskoro biti zabranjeni javni nastupi i Hrvatska će «ponosno» ponovno uvesti verbalni delikt
    Ovaj dio ti kaze da je zena knjigu procitala. Smitova i julijina (ako se dobro sjecam tako su se zvali) zakletva ljubavi je ponizena na najgnjusniji nacin. Novine iz 1984 i mi citamo. Dobro osmisljeni tekstovi nam se guraju pod nos. Nije forsiranje Thompona od strane novinara slucajno. Kao sta ni puno toga oko nas nije slucajno. Pitanje je samo dali cemo posustati pa kao proli zivjeti izolirani, unisteni i udaljeni ili cemo se ipak tome oduprijeti. (ante 14.06.2008. 21:07)
  • Ma i ja cu napisati komentari ali cemu komentar kad su Make up!!!, MissPeppers, ovo ću reći samo vama, Klub Istarskih Studenata i slicni sve napisali. Odnosno, napisali su toliko gluposti da me nit ne brine njihova mrznja prema Thompsonu. Bogami i bolje da ga ne vole...pa kome takvi trebaju:)
    a ovaj ELVEN KING je poseban slucaj. Boze me sacuvaj.
    Uglavnom....dobar ti je post....
    Sad u 8 mj. je festa u Cavoglavima....a da se mi blogeri-ljubitelji organiziramo i krenemo a? (neolina 14.06.2008. 21:28)
  • Pozdrav svima.

    Nekoliko postova sam izbrisala, onog malog -U- i Elvena Kinga, kaže da Bog ne postoji, takve komentare ne dopuštam, a što se tiče ovog bloga, tu ja "uređujem".

    A sad, svakom po malo

    Priča o Thompsonovom pjevanju Jasenovca i Gradiške odavno je već apsolvirana. Ima tome oko godine dana, ako ne i više, gledala sam Denisa Kuljiša, novinara, na TV-u, da li kod Stankovića ili koga – on je ustvrdio da je to bila podvala i čista laž, nakon toliko godina što su MP-a povlačili i linčovali po medijima. Na pitanje zašto se ta «novost» oko nepjevanja nije javno iznijela u svim medijima i zašto se nitko Marku ne ispriča, Kuljiš je rekao da je sada već kasno i da nema smisla.

    Za one koji smatraju da je BiH druga država, ja vam poručujem da se slažem s vama, iako je činjenično stanje na terenu nešto drugačije od toga kako ga mi zamišljamo. Ali recite vi meni – zašto Hrvatska svake godine šalje milijune i milijune kuna u tu državu, odnosno u Federaciju? Ti bi novci trebali prije svega biti namijenjeni Hrvatima, ali, šta se s njima dešava - prisvajaju ih Bošnjaci. Pa ja Hrvatima (i svima drugima) iz Bosne i Hercegovine ljubim pete što su nam pomogli u obrani naše države! Koncert u Sarajevu je otkazan bez veze, MP niti kune nije trebao zaraditi na tom koncertu, jer je sve išlo u humanitarne svrhe. Što se tiče klanja po Bosni i nekih Šuškovih hordi, mislim da se jako dobro zna tko je klao po Bosni i tko je napravio državu u državi. O glupostima o agresiji na BiH ne želim raspravljati. Svaka država (u ovom slučaju Hrvatska) po Ženevskoj konvenciji ima pravo ući 30 km u susjednu državu (BiH) ako je iz te države napadnuta. Pa tko je onda agresor?

    Što se tiče Orsona Wellsa, neki znaju da je on pokojni glumac i redatelj, a ja znam da je on u Americi bio prokazan kao komunist i onda je utočište (između ostalog) pronašao u bivšoj Jugi, gdje su ga veličali i slavili kao nekog boga. Što se tiče veze sa 1984, to vrijeme, znači vrijeme Orsona Wellsa i njegova boravka na ovim meridijanima, to je to orwellovsko vrijeme. A George Orwell – za one koji sumnjaju u to da li sam pročitala knjigu – od danas vam povećavamo sljedovanje čokolade sa 400 na 250 grama – to mi je najjače!

    I mogli bi u Čavoglave, kum mi je u blizini! (Dosanjana 14.06.2008. 22:50)
  • samo da znas,THOMPSON je Ustaša
    vidim da bas neznas nista ama bas nista!
    Ustaše nisu bili nacisti ni fašisti
    borilili su se samo za slobodnu državu
    Hrvatsku,NDH,mrzlili su hitlera
    SMRT NACIZMU I FAŠIZMU
    =U=STAŠE
    NDH (karlovački Ustaša 14.06.2008. 23:11)
  • DOMOLJUBLJE U HRVATA (karlovački Ustaša 14.06.2008. 23:12)
  • mrzili su hitlera?
    :DDD
    uputi se malo, pa onda komentiraj. (Girl across the street. 15.06.2008. 11:57)
  • ovako "miss peppers"...imaš pravo o svemu tome što si rekla ali i ja sam čovijek i samo sam dala svoje mišljenje kao i ti...mislim da si sve to super rekla ali da sam se ja rodila na drugom kraju svijeta bila bi ponosna jer sam se tamo rodila ali nisam jer sam rođena u HRVATSKOJ I STIME SE PONOSIM I TO MI TI NITI ITKO DRUGI NECE MOC ZABRANIT..sve ok....
    i BBB nauci prvo kaj znaci USTAŠA (oni su izdajice..jesi ti ucio povijest...nisi valjda marko taj dan kad ste to ucili)
    USTAŠE NEMAJU VEZE SA HRV.(oni su se sramili HRVATSKE I PO MOM MIŠLJENJU NISU CISTI HRVATI)
    i sad pa-pa---cmok... :-) (¤¤weŁcome to my bŁoghic¤¤ 15.06.2008. 12:23)
  • ^^ Oh, mislim da se nismo shvatile. Ja ti ne branim da budeš ponosna (kad i imaš se čime ponositi), samo naglašavam da kod brojnih ljudi taj ponos na određene stvari u njihovoj domovini nadilazi sve granice pa prelazi u ponos tipa "Ja sam Hrvat" u smislu da je biti Hrvat najveći blagoslov kojeg čovjek može primiti ili najljepša stvar na ovom svijetu. Osim toga kad to već spominješ, što znači biti "čisti Hrvat"? Sorry, možda sam maloumna, ali ta ne shvaćam tu sintagmu.

    BBB bi mogao bar prelistati udžbenik iz povijesti. (MissPeppers 15.06.2008. 13:50)
  • Ivan Aralica napisa u jednom romanu da čovjek čim se rodi postaje rob države, od unosa u matične knjige. Izgleda da neki to ropstvo vole, pjevaju mu, ponose se tim glupostima, a hoce u Europu, kao moderni, napredni, svjetski. Ne mozete, budale jedne, biti svjetski a dičiti se polupismenim, psihički oštećenim jadnikom koji nema čime da se diči osim huškanjem na nehrvate. Podsjećanja radi, takve argumente je dotični kopirao od srba pa čak nije ni originalan. (biljoteka 15.06.2008. 13:56)
  • Curo, smiješna si. Samo obrati pažnju na thompsonovo pozdravljanje publike. Ustaški način.
    Sad se već zna da je thompson ustaša, nemora se više ni dokazivati ni nevjerovati u to. Kontam si da si još klinka i nadam se da ćeš se s vremenom opametiti i početi slušati pravu glazbu. (prvi čovjek 15.06.2008. 18:14)
  • Zaboravilo se kako se prije nekoliki godina grupica srbijanaca slikala u sred Metropole sa slikom Draže Mihajlovića !

    Ispod kipa na trgu Bana Jelačića !

    Neki čak napisali kako je to bilo bezazleno ...

    Zaboravili smo nedavnu posjetu srbijanskog ministra vanjskih poslova i njegovu izjavu, zaboravili Dodiga i njegove izjave u našoj Metropoli ...

    Neću ponavljati što su govorili a bili gosti u našoj Domovini !

    Ima TAKVIH BISERA ...

    Radije nam serviraju laži o ustašama koje se slobodno šetaju Metropolom.

    A četnici se stvarno šetaju ne samo Metropolom već cijelom Hrvatskom a NEEKI među 120. 000 ljudi koliko ih je bilo na Thompsonovu koncertu OTKRILI 3 osobe s ustaškim znakovljem i DIGLI UZBUNU !

    Tužit će Thompsona zbog tih glupsona ...

    Zar ih je Thompson treba privesti ?

    Što policija nije to uradila ?
    Gdje je bio onaj glupson od inspektora ?

    Radije on PAKIRA prijavu i SKUPLJA svjedoke o USTAŠAMA na koncertu ...
    Kao da je bila brigada ustaša !

    Ali ne, ne bi mogli SADA NAPADATI, MALTRETIRATI Marka Perkovića da su odradili TO isto veče !

    Zašto nekom nešto naturat ?
    Zašto nekom ugrožavat život, nekom tko je lijepo rekao, izjavio da nije TO ...

    Zar TO što rade Marku nije ugrožavanje, uznemiravanje, maltretiranje, remećenje života, njegovog i njegove obitelji !
    Sramota !

    Čovjek rođen prije tridesetak godina i tako mu zagorčavati život !

    Ne znam kad bi nekima koji TO rade, kad bi se okomili na njih tako, kako bi oni reagirali ?

    Ili njihovu djecu da tako netko maltretira, bez promišljanja, bez razloga !

    Kad je čovjek izgubio dušu i zbog čega ?

    A malo nam triba da bi bili sritni, jedan osmjeh, lipa rič i malo novaca, da, malo, jer nitko sa sobom ništa neće poniti na drugu obalu !
    Otići će mo kako smo i došli, bez i čega !

    Mogli smo se ovih dana radovati i pratiti nogomet, naše Vatrene i bodriti ih, veseliti se i ponositi njihovom igrom i ponašanjem naših navijača !

    Sve svjetske TV postaje su prenosile ponosna, sretna lica Hrvata koji su pratili i bodrili svoju reprezentaciju !
    Isto tako snimci iz većih gradova pokazali su kako su ljudi ponosni u zajedništvu, u uspjehu svojih !
    Ali ne, crni oblak nadvio se nad Hrvatskom i NEKI opet i opet naturaju TEMU o ustašama ...

    Odavno je TO trebalo biti zatvoreno poglavlje i ako je još iza 2. svj. rata ostalo PUNO GROBNICA, masovnih neotvoreno ali neki i dalje TO POTISKUJU, radije ONI pričaju o ustašama nego o zločinima koji su napravljeni prema Hrvatima, izvlače ONO što njima odgovara da bi zaradili koji poen, da bi se za njih čulo a oni i njihova politička karijera za širu javnost mrtvi !
    I tako već desetljećima, kad kome karijera RIKNE, uhvati se ustaša a danas i THOMPSON SLUŽI SVRSI !

    Pa dokle narode ...

    Mislim da ni jednom normalnom Hrvatu nije više do aveti prošlosti, živimo u 21. stoljeću, ljudi putuju na Mjesec a ne rovare, kopaju jamu jedno drugom kao što neki rade kod nas !

    Prošla su vremena kad je MRAK GUTAO nepodobne !

    Slijedi priprema za gledanje i večerašnje utakmice !

    Živi i radosni bili ! (promatram, razmišljam 15.06.2008. 18:42)
  • TKO HOĆE SLUŠATI THOMPSONA NEK GA SLUŠA, TKO NEĆE NEK GA NE SLUŠA.
    NEMA ON VEZE SA USTAŠTVOM, TO MU GRADE TAKAV IMIDJ DA ZARADE ŠTO VIŠE PARA,
    NEMA ON VEZE SA MOZGOM. IMA PAR LIJEPIH PJESAMA. PAR BEZVEZNIH. I TO JE TO.
    AKO JE RAZGALIO POKOJE SRCE, TO JE POHVALNO, I ONI KOJIMA ČINI UGODU NEKA GA SLUŠAJU. (Klempavi andjeo 15.06.2008. 19:23)
  • Meni, iskreno, nije jasno zašto je podnio prijavu protiv MP-a. Da li je Thompson nosio ustaško znakovlje, je li on vikao ubij Srbina, pjevao Jasenovac i Gradiška stara, pozivao na mržnju, imao rasističke i šovinističke izjave?

    jeste. (glojgel 15.06.2008. 20:29)
  • i da si ikada pozorno procitala 1984 ne bi slusala ....... (glojgel 15.06.2008. 20:32)
  • @glojgel - a ti si bio na koncertu pa vidio ili čuo nešto od navedenog?

    @promatram, razmišljam - nije prošlo vrijeme gutanja. Jasenovac i Gradiša stara nije Thompsonova pjesma, a čovjek koji je tu pjesmu napisao (kao i onu Oj Ivica i Stipane) je ubijen negdje u Lici prije par godina. (Dosanjana 15.06.2008. 22:26)
  • Mi hrvati smo veliki narod. Imamo veliku povijest,i smatram da se nema sto lose govorit o Ustastvu. Jer Ustase su branili svoj narod,za razliku od partizana koji su nas ubijali. I dobro da smo ostali zivi,jer da nije bilo poglavnika Ante Pavelica, dr. Franje Tuđmana sad bi smo bili zrtve tih zvijeri. A mladi ljudi koji to nose ne treba ih kaznjavat,naprotiv treba im cestitat jer ponosno isticu svoju proslost,pretke i njihovu povijest. Zato smatram da svaki Hrvat nek se dici svojom prosloscu bez obzira jel rijec o Ustasama,Domovinskom ratu ili pak nasim Casnim i Slavnim GENERALIMA. Marku Perkovicu Thompsonu treba zahvalit na velikim stvarima sto cini,A NE MU VRACAT OVAKO CIGANSKI. (Poktyy 15.06.2008. 23:11)
  • a jesi kupila oni dokumentasrac o blajburgu na dvd u (slaven178 16.06.2008. 09:08)
  • Sramota, ali ovim novim generacijama su roditelji to utuvili u glavu a to je najgore. (podravec 16.06.2008. 12:38)
  • @ ... da li smo se mi razumile ... sumnjam. (promatram, razmišljam 16.06.2008. 12:44)
  • ustaše i domoljublje su dvije riječi koje ne idu u istu rečenicu. (svinjce 16.06.2008. 17:24)
  • vec se kotrljaju mailom pozivi za blogerski odlazak u cavoglave:) pa....javi se:) (neolina 16.06.2008. 17:27)
  • DOSANJANJA I ISTOMISLJACI POGLEDAJTE MOJ NOVI BLOG KOJI JE STVOREN ZBOG dosanjanja.blog.hr

    rasovi.blog.hr (10Travanj 17.06.2008. 08:13)
  • Na Thompsonovim koncertima je prva liga. To čovjek mora doživjeti, nešto uistino dojmljivo i posebno. (solinjanka 17.06.2008. 10:20)
  • Iznimno pošten blog. Svaka čast. Kamo idu Hrvati ne znam, ali mi je drago pri srcu otkriti da još uvijek ima educiranih i poštenih.
    Još jednom HVALA ! (Hannibal is watching 17.06.2008. 14:48)
  • @student ... a ti živio od 1945. do 1990. u jugi i dobro ti bilo !
    Blago tebi !
    Ako je tako dobro bilo VEĆINI, zašto su glasali za samostanlu, nezavisnu Državu Hrvatsku ?

    Sigurno ONI kojima je bilo dobro nisu dali svoj glas ... oni su uzeli oružje i okupirali trećinu hrvatskog teritorija !

    Da li će NETKO iz policije ili oni koji su bili zaduženi za održavanje reda i miru na dan Thompsonovog koncerta odgovarati što nisu priveli ono troje glupsona s ustaškim znakovljem ?

    Što su ti policajci i inspektori TO veče radili ?

    Zašto nisu privodili prekršitelje pozitivnih zakonski propisa ove Države !

    Sjetili se poslije tri, pet dana ... kad se neki našli u gabuli !

    Bilo bi smišno da nije žalosno !

    Mislim da nikom a najmanje Goldsteinu, vESNICI pUSIĆ i inim koji brinu o BOLJITKU Hrvatske, hahahaaa, čak je ne poštuju kao svoju jedinu Domovinu, nije briga za glupsone s ustaškim znakovljem, NJIMA SMETA Thompson !

    On zato što POZIVA hrvatsku mladost da voli svoju obitelj, svoju Domovinu i Boga ... ONI TAKVU omladinu ne mogu preobratiti na svoje !

    TO je bit problema !

    A Hrvati odavno glasali za samostalnu, nezavisnu državu Hrvatsku i otcjepila se one od juge !

    Da živimo na svome u miru al' oni opet ne daju mira !
    Što bi bilo da smo na NJIHOVOM teritoriju ?

    I dokle će nam nabijati na nos ustaštvo ?

    Kad će se konačno dostojanstveno pokopati kosti Hrvata od 1945. godine ?

    Kad će se sakupiti kosti Hrvata na silu odvedenih u srbijanske logore ?

    Zbog TIH i sličnih pitanja, ONI nama sole pamet o ustaštvu !

    NAPAD je najbolja obrana !

    Živio Thompson, Vatreni i Izbornik ! (promatram, razmišljam 17.06.2008. 16:48)
  • Glazbena kultura je vrlo važan dio opće kulture i govori puno o nivo kulture pojedinca ili nacije.
    Izgleda da je naša kultura na vrlo niskim granama ili je nažalost vode krivi ljudi. (e.t. 17.06.2008. 18:19)
  • Pročitala sam cijeli tvoj post i nemam zamjerke. Svaka čast, sve što si rekla stoji. Pročitala sm i ove komentare, pa mi se doslovno od većine povraća. Tko o čemu, a oni o ustašama i četnicima, a ni u pelene nisu srali kad su ovi postojali. Ja imam četrdeset godina, a moj otac je 1941. godine bio trogodišnjak, dakle moj pokojni djed je živio u njihovo vrijeme i bio partizan.
    Nijem mi jasno koliko daleko idu ti "dušebrižnici" Hrvata da nas vraćaju tri-četiri generacije unatrag i optužuju za davnu prošlost, kao da Četnici s druge strane ne postoje i kao ne gledamo kokarde svako toliko kad se snimaju neki prosvjedi u Beogradu.
    Dosta više Ustaša i Četnika i čeprkanja po Thompsonu kojima se bave da bi nama ZAMAZALI OČI i skrenuli nas sa bitnih činjenica, da nam USRANO VODE DRŽAVU I GURAJU NAS U PROPAST. Ne pričaju kako su im jadni i nedorečeni zakoni i kako se donose da bi nas male ljude što više odrali, busaju se u prsa Hrvatstvom, a samo čekaju kako će nas rasparčati i poprodavati po inozemstvu. SRAM IH BILO ! AMEN! (Dnevnik nas 2 2 18.06.2008. 14:13)
  • Veliki pozdrav za početak. Nažalost, uvijek se nađe maloumnih koji prošvercaju ustaško znakovlje... I na koncertu u Ri su nas pregledavali pa je svejedno jedan dečko uspio unijeti ustašku kapu... A to mi diže tlak... Ne volim to. I uvijek Thompson ispada kriv... Kao da on nosi takva obilježja... On zamoli da toga ne bude, ali... Kako da ih on spriječi! Nikako. Slažem se sa svim što si napisala. p.s. Otkud si točno? (TiLee 18.06.2008. 16:26)
  • P.s. Treba nama više tih Thompsona! (TiLee 18.06.2008. 16:35)
  • @zarobljeno more ... slažem se s tobom da je glazbena kultura sastavni dio opće kulture !

    Vidimo kako su se NEKI DIGLI i pišu o Thompsonovom koncertu !
    Možda njegove pjesme nisu u razini akademski obrazovanog glazbenika al ću te upitati, da li su po tvojoj procjeni kvalitet pjesme koje pjevaju cajke a koje gostuju po Zagrebu i cijeloj Hrvatskoj, pa nitko od javnih osoba nije protesira, nije rekao ni riječi !

    Nitko nije rekao da npr. ceca i slični njoj veličaju četništvo a njihov prvi dolazak u Hrvatsku, njen okupirani dio s hordama četnika !

    Kako se TA glazba ne secira i o njoj se ne diskutira ?

    Ili bi radije slušali njihovu glazbu ...

    Evo sada nije samo Thompson fašista, ustaša ... vESNICA svakim danom u svakom pogledu napreduje !

    Po njoj je i Bilić, naš izbornik fašista, ustaša ...

    Dokle seže ljudska glupost ...

    Ima li po njoj, krokodilu, kako je zovu njeni studenti i šta u Hrvatskoj što nije fašistoidno, ustaško !
    Kad netko uporno svoje sunarodnjake i zemlju u kojoj je rođen pljuje, što se radi s takvim osobama ?

    Da joj kupimo nepovratnu kartu u nepoznatom pravcu, njoj i njenim istomišljenicima ... možda će naći svoju oazu i živjeti tamo dugo i sretno a nas ostaviti na miru, već jednom !

    Da konačno u miru živimo i okrenemo se budućnosti !

    Vrijeme je a ONI stalno u vremenu od prije 60 godina ...

    Živio nama Thompson, Vatreni i izbornik na čelu s njima ! (promatram, razmišljam 18.06.2008. 17:19)
  • USTAŠE.problem povijesti i kuraca u školi je upravo NEISTINA!
    -THOMPSON USTAŠA
    HAJMO BRAĆO MOJA U TO IME NAZDRAVITI,IAKO NAS MRZITE,
    MI VAS NE,DA,USTAŠE SU MRZILE HITLERA ZBOG PREVARE,KAKO ZBOG LOGORA(ONI NISU HTJELI SVE UBIJAT)TAKO I ZBOG ORUŽJA
    POLA THOMPSONOVIH PJESAMA JE NASTALO UPRAVO
    OD USTAŠKIH,PA SI SAD TI MISLI!
    NDH
    +U+ (karlovački Ustaša 18.06.2008. 19:12)
  • SMRT NACIZMU I FAŠIZMU (karlovački Ustaša 18.06.2008. 19:19)
  • Čitam post promatram razmišljam gdje se osvrće na glazbu u Hrvata općenito. Nedavno je izašao novi severinin album i sve ok, svi super zadovoljni, štovište, oduševljeni!

    Kad sam vidjela cijeli taj perfomans, došlo mi je da se izrigam. Bregu ne podnosim, najobičniji četnik, eto šta je, a ugošćuje ga se u Hrvatskoj kao da je bog.

    Što se tiče albuma, to je koma živa. I nikom ne smeta - Pucajte u tamburaše - naslov pjesme. Bez obzira na daljnje stihove, zna se tko su tamburaši, zna se tko su trubači. U daljnjim pjesmama se javljaju i ti famozni Bregini trubači koji su trubili na Arkanovoj svadbi. Trebam li spominjati onu imbecilnu pjesmu Gas, gas. Jebeš kurvu, Seve joj nije ni do koljena.

    I onda tu ofucanu kurvetinu, četnikoljupkinju (ne znam šta joj se desi, nekad je bila normalna) puštaju u udarnim terminima, na svim televizijama. Katastrofa!

    Dalje - PUSIĆKA i ekipa. Čitala sam na indexu izvadak iz knjige onog nekog židova, ne znam kako se zove. Tip uspoređuje stanje u Hrvatskoj sa Weimarskom Njemačkom. Što nam taj čovjek želi reći? Što nam to Židove žele reći? Da će nas za koju godinu tužiti i tražiti ratnu odštetu, kao što su tražili od francuskih željeznica prije par godina?

    Daljnjim iščitavanjem pusićkinih bisera (a i čačićevih), došli smo i do glavnog razloga zbog kojeg je Thompson u tolikoj nemilosti. Pa nam Čačić u Nedjeljom u 2 kaže kako je Lisabonski ugovor pao i sad je pitanje kad će i da li će Hrvatska u EU. Pa boli me ona stvar, iskreno rečeno, dabogda se EU raspala prije nego mi dođemo na red za ulazak. Prvo nam je glavna smetnja bio Gotovina, nesuradnja sa Haškim sudom, a sad, od nas se traži ispunjenje dva uvjeta - poštivanje prava manjina i funkcioniranje pravne države.

    Zbog Thompsona su prava manjina ugrožena, jer su po onom židovskom autoru Hrvatska i Hrvati u tako lošem stanju da za sve svojem probleme optužujemo Srbe, Židove, Rome i ostale koji se ne percipiraju Hrvatima. Iskreno, veću besmislicu odavno nisam čula jer većina nas dobro zna tko su nam tajkuni i tko nam je pokrao državu i većina ih nosi hrvatska imena. Ali, nisam čula niti iz jedne manjinske zajednice, ili od Pusićke, ikakvu reakciju na Čačićevu izjavu u kojoj HSS, HSLS i manjine koje su u sklopu vlade i koje u sklopu parlamenta podržavaju vladu naziva - priljepcima!

    Gle apsurda - isti oni koji Thompsona, a indirektno i nas, prozivaju da ne poštujemo manjine, koji nas kvalificiraju kao ksenofobe - oni manjine nazivaju PRILJEPCIMA! Pa svaka im čast!

    Za pravnu državu već odavno znamo da ne funkcionira, a Pusićka bi trebala znati bolje od mene kako je ustrojena vlast u RH - parlament, vlada i sudstvo. Pa šta se onda ona kao parlamentarka mješa u poslove policije, koja je pod vladom?

    Dosta mi je više ovih ucjena iz EMU-a, naših poltrona i provokatora, vrijeme je više da ova država krene naprijed, a ne da se stalno vrtimo u krug oko besmislenih tema dok nam ono što smo samo krvlju uspjeli obraniti, besramno rasprodaju! (Dosanjana 18.06.2008. 22:00)
  • mrzim te novinare i tu hrvatsku vladu, kako ta vlada nesto ne poduzme za njega, pa covjek je legenda i on samo pjeva o domoljubju a ne o ustavstvu niti fasizmu... ja ne znam koji je vrag svima... onog vrazjeg sanadera ne mogu podnjet.... mm..tako sam ljuta na tu nasu hrvatsku vlast.... drzava nam je lijepa i odlicna al vlast nam je u ku... (Imali smo, nismo znali... 19.06.2008. 19:34)
  • Kakav Koncert, pa snimci su rekli sve.Tu nema sta da se prica.
    Dva tri debila klinca. Zbog tih debila i klinaca Hrvatska je dobila veliki minus.
    Na kraju krajeva mnogi su zabranili njegove koncerte, pitas li se zasto? (Mi smo Titovi Tito je nas 20.06.2008. 10:29)
  • Ma, Thompson je car.
    da je više takvih ljudi.
    nego, na utakmicama hAJDUKA I DINAMA,
    također se čuju ružni povici, pa nikom ništa-
    ali ne. ovo je Thompson- on je popularan.
    ma daj.
    sve su to sranja. (Jo. 21.06.2008. 14:35)
  • Ne slušam Thompsona, ali svaka mu čast, čovjek zna kako zgrnut pare. (trollslady 22.06.2008. 13:01)
  • thompson 4ever...
    ima pravo pjevat da ce objesit srbe
    jer pomislite sta su srbi nama radili...
    to se nitko ne pita jer im je najvaznije
    suđenje gotovini jer je ubijao srbe...
    a to sto su srbi nama radili a najvise
    vukovaru i dubrovniku to nikoga nije briga...
    samo neka thompson nastavi pjevat
    jer srbe i treba objesit...
    jebem im mater četničku...

    samo nastavi pisat
    (†shadow.† 23.06.2008. 12:13)
  • Nikad ne bih otišla na Thomsonov koncert. Što zbog muzike, što zbog onog što bih mogla tamo sresti, a paz' ovo...Hrvatica sam :-)
    I kako ti Thomson pjeva o domovini, ljubavi prema istom i Bogu, a 'raja' viče 'ubi Srbina' (nekako mi se čini da ti isti svake nedjelje idu na misu)??? Možda se Thomson i publika ne razumiju? Možda ja ne razumijem? Ili razumijem da tu nešto ne štima? Znam ja zašto Thomson pjeva takve pjesme i poziva 'naku raju...Jer je 'orginalan'! Svi ostali pjevaju ljubavne balade. (sakica 23.06.2008. 13:49)
  • 08.06.2008., nedjelja

    Pas – omiljeni kućni ljubimac

    Jedno malo čupavo stvorenje, moja nećakinja, danas je napunila godinu dana. Danas i jučer je slavila rođendan, dobro, nije slavila ona, slavili smo mi sretan, ali ni njoj nije bilo loše, jer u svom kratkom životu nije u svom toplom domu vidjela toliko ljudi ni toliko djece. Upalili smo joj svjećicu na torti, ali ju nije znala ugasiti, i nema veze, svi smo se nasmijali jer je obje ručice umočila u čokoladni fil i onda se dobro zmazala po licu.

    Ja sam već pomalo zaboravila kako izgleda imati malo dijete u kući, jer moj klipan ima već 12 godina i izgubio je draž koju imaju male bebe, sreću u otkrivanju ovog našeg svijeta. Pomalo je već izgubio i dječju nevinost, već u njegove priče ulaze neke druge, teže stvari, djevojčice i nestašica love, ali dobar je, još uvijek se hoće i pomaziti i poigrati s nama, starcima.

    Za kućnog ljubimca imamo psa, jednog starog matorog vučjaka koji je uvijek raspoložen za lajanje i maženje, a s godinama je već počeo kužiti naš rječnik tako da ponekad djeluje kao da nas razumije. Možda će nekome nesuvislo djelovati ovo uspoređivanje i stavljanje rame uz rame djece i pasa, ali gledajući ovo naše društvo, sve sam ogorčenija i ogorčenija. Ne znam kad je došao taj trenutak kad su psi počeli zamjenjivati djecu. Ne znam kad su to ljudi počeli percipirati drugačiju, pseću, inteligenciju, kao dječju i kad su njihovu privrženost i poslušnost počeli zamjenjivati s dječjom ljubavlju.

    Muslimani ne vole pse, dapače, mnogi ih mrze. Svaki religiozniji musliman će vam reći da je to zato što je Poslanik a.s. rekao da su psi sotone. Za tako nešto kod kršćana nisam čula, a za Židove ne znam. Ja ne mogu ulaziti u istinitost ovog predanja, to samo Bog zna, ali da je Poslanik a.s. bio u pravu, bio je. Ja danas samo još s neobuzdanom tugom mogu promatrati muškarce i žene koji tetoše svoje pse, oblače ih, grle ih, nose, ljube, maze i paze. Neki od njih imaju djecu, drugi nemaju, nekima su djeca odrasla, nekima još uvijek mala, ali pas je uvijek tu. Mnogi parovi nemaju mogućnosti za odgajanje djece, ali imaju mjesta i vremena za svoga psa – žalosno, žalosno, žalosno.

    Uz cijelu tu jezivu percepciju pas=dijete, u priču se upliće i, valjda najveća, kompanija za proizvodnju gaziranih pića – coca cola, odnosno fanta. Jeste li primijetili njihovu reklamu u kojoj svi oni cool čovječuljci ulaze u vremenski stroj koji ih melje i štanca male, sive ljude. Obratite pažnju pa ćete primijetiti, malo prije nego onaj cool čovječuljak ubaci fantu u zupčanik, par što stoji na traci – cool čovječuljak sa psom se štanca u sivog čovječuljka s djetetom, a nakon što stroj eksplodira, sivi čovječuljak ponovo postaje cool čovječuljak ali ovaj put ne sa psom, već sa cool curom. Garantiram da 90% vas to uopće nije primijetilo.

    Pa što nam onda velika multinacionalka poručuje svojom reklamom? Jednostavno, ne budite papci, zaboravite na djecu, prepusti se hedonističkom uživanju i pridruži se hrpi sretnih parova i pojedinaca koji su svoju djecu zamijenili psima, a svoje žene (ako su ih imali) mladim djevojkama. Sex, droga i cool osvježavajuća pića, ne pusti da te žrvanj života samelje.

    Ali, u konačnici, sve se vraća sve se plaća. Dođe i taj dan kad žene od tridesetakinešto godina obilaze liječnike u nadi da će zanijeti, da će imati tu, sada, toliko željenu djecu, dođe i taj dan kad se muževi «skuliraju» i samo žele doći kući svojim obiteljima i odmoriti se u naručju svoje «polovnjače» i poigrati se «điha, điha konjića» sa svojom dječicom. A to je danas tako rijetko, i poručuju nam da bi trebalo biti još rjeđe, da bi morali raditi na tome da to bude čim rjeđe, jer to - nije cool.

  • svakome ko imalo cita i razmislja jasne su poruke reklama, filmova, muzike, "bestselera"...
    kad nam stvari postnau vaznije od ljudi (ili otkad su postale)onda smo najlaksa meta. obitelj je vec odavno izgubila svoju definiciju obitelji. vise naprosto nisi "fora" ako si u jednoj vezi i ako si u dugom braku, "konzerva" postajes:)
    no...i ja sam od onih koji u clanove obitelji ubraja i dva mala cudovista:), obozavamo ih...i ne slazem se s Poslanikom:) (neolina 12.06.2008. 23:07)
  • 04.06.2008., srijeda

    Danas kuham – mrkač pod pekom

    Za sve one koji nemaju peku, odmah napominjem – PEKA VAM NE TREBA. Ovo je restorantski recept i mislim da ćete biti super zadovoljni.

    Image Hosted by ImageShack.us


    Evo, muž mi je digao mrkača u Bakarcu od kile i pol. Kad sam ga čistila, skužila sam da je bila ženka, puna jaja. Šteta. Ali u padeli je bila super. Kad pripremate mrkača najbitnije je da ga stavite u duboko zamrzavanje barem na 2 dana. Onda se on stisne i ona žilavost u njemu popusti. Večer prije nego ga budete spremali, izvadite ga i stavite u pećnicu da se odledi (ne budite ludi, ne grijte pećnicu), ispod njega stavite neku posudu, jer će s njega silaziti sluz.
    Sutradan ga dobro operite od sluzi i nečistoća koje eventualno ima na pipcima. Vrlo je bitno da čim bolje skinete s njega sluz (ne zaboravite izvaditi zub).

    Trebali biste imati i jednu veliku posudu u kojoj ćete peći mrkača. Za to vam može poslužiti i vatrostalna zdjela s poklopcem, ja imam jednu metalnu zdjelu s poklopcem, pa još sve prekrijem sa alufolijom da dobro dihta.

    Pećnicu zagrijte na maksimum – 250 - i u njoj donji dio posude.

    Za to vrijeme ćete pripremiti, osim mrkača, sljedeće sastojke:
    Krumpir, količine po želji, ovisi koliko vas, preko kile svakako jer će se sve pojesti - rezati na polovice, eventualno na četvrtine, neka budu veliki komadi
    Maslinovo ulje (1 dcl + 2 dcl), obično ulje (1 dcl)
    Kapulu (jedno pola kile, ako su manje staviti u komadu, veće razrezati na pola), češnjak (5-6 režnjeva)
    Lovorov list, peršin, papar.
    Bijelo vino
    – 2 dcl

    Priprema ide ovako: krumpire ogulite, kapule i češnjak očistite, pomiješajte, ubacite 2-3 lovorova lista, sjeckani peršin i sve popaprite i nikako NEMOJTE soliti, sve promiješajte. Kad se pećnica zagrijala, izvadite posudu, ulijte 1dcl maslinovog i 1 dcl običnog ulja i sipajte u zdjelu. Sipajte krumpire, kapule i češnjak na ulje, i na to položite i lijepo raširite mrkača. Prekrijte alufolijom i gornjim dijelom zdjele i bacite u pećnicu da se na 250 peče sat i pol.

    Kad se ispeklo izvadite iz pećnice, maknite alufoliju i pazite da se ne ispečete! Iz zdjele izvadite sav saft što se napravio, to ne valja i mora se izvaditi čim više možete. Kad ste to bacili, sipajte 2 dcl maslinova ulja i 2 dcl bijelog vina, sve još jednom dobro «zapakirajte» i pecite još pola sata.

    Voila, i dobar vam tek!

    03.06.2008., utorak

    Laži, laži, gnjusne laži - hrane na bacanje

    Pozdrav svima, ovo je moj prvi blog i moj prvi zapis. Svi ste dobrodošli sa svojim komentarima, a danas započinjem sa malo težom temom. Takve će, najvjerojatnije, biti i ostale, jer sam ja takav tip – realistično-pesimističan.

    Gledam danas ove «glumce» što su se sabrali u Italiji, političari iz svih krajeva svijeta, što komentiraju visoke cijene hrane i glad u svijetu. I što vidim? Hrpu dobro uhranjenih lažova, marioneta na koncima moćnika. Kad mi netko danas kaže da na svijetu nema dosta hrane, dođe mi da ga pljunem u lice. Čista laž. Hrane ima i više nego dovoljno, ima je toliko da se baca, daje svinjama i psima, od hrane se radi gnojivo i pogonsko gorivo, ali hrane za ljude, kao fol, nema dosta. Svakih 30 sekundi od gladi u svijetu umre jedno dijete. Ma to nije tragedija samo za te roditelje, to je tragedija svih nas. Hrvatska se svake godine suočava sa nestašicom pšenice, kukuruza, cijene lete u nebo, dobro to osjećamo i vi i ja. A zašto? Zato jer tamo netko iz vlade ima prijatelja koji želi zaraditi na prodaji robnih rezervi pa se sve rasproda. Ljudi, normalni ljudi, svugdje u svijetu, zaista jesu stoka sitnoga zuba, zato što trpimo lopove koji nas vode kao guske kroz maglu.

    Ne mogu uprijeti prstom i reći – taj i taj je kriv zato što je hrana tako skupa. Ali sve mi to smrdi na velike kompanije tipa Mostanto, Syngenta i slične, velike proizvođače sjemena koji će nas sutra uvjeravati kako su «izmislili» neku novu vrstu pšenice, riže, kukuruza koji daje ekstra prinose i koji će nahraniti gladne u svijetu. To «novostvoreno» super sjeme nije ništa nego čista prevara koja će sutra donijeti još više gladi, još više bijede i još više smrti. Te su kompanije već uzele zamaha u Hrvatskoj u toj mjeri da nisam sigurna da li naša država ima ikakve svoje rezerve originalnog, Bogom danog i stvorenog, sjemena.

    To je bitno jer se kompanijsko sjeme ne zadržava za sljedeću godinu. To je zabranjeno, a i sjeme je toliko otrovano da se jednostavno ne razmnožava ako ga ostavimo za sjeme. Imam iskustva u tome, barem što se krumpira tiče. Prije nekih 10-ak godina zasijali smo taj «sjemenski» krumpir, čini mi se nizozemski, i te godine smo imali luđački prinos. Ostavili smo ga i za sljedeću godinu, međutim, urod je bio katastrofa. Nekad su naši stari znali jedan takav krumpir sasjeći na par dijelova i posaditi, iz svakoga bi komada izrasla prekrasna, čista, zdrava i rodna biljka. Rođak mi je agronom u Slavoniji, kaže da svake godinu kupuju sjeme, mislim, čisto ludilo!, kupuju i kemikalije koje su napravljene specijalno za to sjeme, ma čudo, i onda seljaci kukaju kako im se poljoprivreda ne isplati.

    Dakle, mi smo danas prisiljeni kupovati sjeme, i to je dobro dok imamo novaca, ali kad kompanije podignu cijene, što ćemo sijati, ako ne budemo imali novaca, kao što ga nema jako puno ljudi što gladuju po Africi, Aziji, Americi??? Ljudi su radi toga gladni, zato što nemaju što sijati! I ono što posiju, slabo rađa jer to nije sjeme koje je prilagođeno klimi njihovih krajeva. Znate li da je u Iraku bila jedna od najvećih svjetskih banki sjemena (to je ipak kolijevka civilizacije, Mezopotamija, plodni polumjesec), a koja je, okupacijom od strane SAD-a, jednostavno nestala, isparila, i sad se, za pretpostavit je, nalazi negdje u Americi, u nekoj privatnoj multinacionalnoj kompaniji. Sjećam se jedne godine jednog afričkog čelnika koji je ODBIO DONACIJU američkog GPO (ne gmo-genetski modificiran, nego lijepe hrvatske riječi genetski PREOBLIKOVANI organizmi) kukuruza, dok je njegov narod gladovao. Radi toga su ga strašno osuđivali, ali on je jednostavno odbio ubijati svoj narod dugoročno. Te je godine mnogo ljudi, radi izrazite suše, ostalo bez uroda, mnogi su umrli od gladi, ali već sljedeće godine, oni su imali normalan urod iz svog sjemena i nikome nisu ništa trebali plaćati.

    Cijeli je svijet danas uvučen u to prokletno vrzino kolo iz kojeg se, čini, nema izlaza. Slična sudbina kao i ove jadne gladne afrikance, azijate i latine bi mogla sutra pogoditi i nas, a radi čega? Bezumnog kapitalizma koji nam je pojeo duše, a polako nam svojom otrovanom hranom rastače tijela.

    Dragi moji ljudi, neka nam Bog pomogne i oprosti.

    Image Hosted by ImageShack.us

    Sljedeći mjesec >>

    DNEVNIK.hr10Nakon prijave pratite svoje najdraže blogere i kreirajte vlastite liste blogera!Naslovnica