body CASPeRov blog body

Bus eksplodiro na Vrapču

Zapravo na onom kržanju-petlji sa plavom ogradom. Zato na Črnomercu i nije bilo buseva usred špice, tak da smo brže došli pješice do Španskog nego busom. rolleyes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Cijeli je bus izgorio, onaj srednje-stari (nije skroz plavi, nego s onim nečim žutim… nije najnoviji, ali ipak ima ono za stisnut 'stop') i cijela stanica (sva je crna). zaliven
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ubrzo je stigla i ekipa Nove TV, trojica i ženska: kamerman, onaj kaj fura tronožac, ljevo smetalo (kaj me tak fino gleda dok sve slikam! rolleyesbang) i živčana novinarka (cijelo vrijeme ima facu ko Narcissia Malfoy, ko da joj je govno pod nosom, jer gospođici smrdi zgoreno ulje deadbang, a kad su se kamere upalile, takvu je facicu složila da bi je stavio na tortu! nut). Više vijesti očekujte, ako igdje, na Novoj. wave

31.08.2006. | 18:58 | | 2 | Komentiraj |


Skeleton Boat 2 by ~CASPeR3 on deviantART

30.08.2006. | 00:42 | | 5 | Komentiraj |


Kelly Clarkson Live @ Oprah Show (23.09.2005.), Because of You

Inače ovakve stvari ne stavljam na blog, al ovo je ipak Because of You cerek

29.08.2006. | 14:37 | | 6 | Komentiraj |

Microsoftov Zune – stopedespeti iPod killer

He he… Da, napokon su se i oni sjetili… 5 im je godina trebalo! Microsoftu! Napravili su iPod ripoff i još se nadaju da bu iPoda ubili… Dream on!
Ne, fakat, ljudi već 5 godina pokušavaju (i dalje neuspješno, he he) napravit player velikog kapaciteta koji bi se (kad bi imali tolko sreće) prodavao tak dobro ko iPod. I još su se nadali da će to pobjedit iPod, koji je, kao, precijenjen… I onda ti playeri na kraju ispadnu ružniji, nekvalitetniji i skuplji od samog iPoda… Puno se takvih playera pojavljivalo, Creativeov Zen, razni Sonyjevi i Philipsovi (čak je i Nokia u svoju N90 stavila 4GB hard diska) i sad, na kraju, Microsoftov Zune…

Image Hosted by ImageShack.us

Sličan je iPodu (slabijoj, 30GB verziji) – s 30GB Toshibinog 1.8" hard diska, crna, bijela i chocolate(?) boja, svira mp3 i 4 (music & video), vjerojatno i slike (niko niš ne spominje)… U par sitnica je čak (navodno) i bolji od iPoda: ima pol inča veći ekran (to su puna 3", wow!), makar niko ne spominje rezoluciju tog ekrana (nadam se da je VGA, a ne QVGA ko iPodov) i ima WLAN.
Microsoft je patentiro nekakvo DJ-anje prek WLANa (navodno samo između Zuneova, ako se 2 primjerka ikad sretnu!): slobodno šalješ fotke, "promotional copies of songs" (vjerojatno heavy zaštita na tim mp3cama) i playliste, slično ko prek Bluetootha… Ili se mogu tebi priključit do 4 Zune playera (as if they'll ever sell as much!) i slušat kaj im šalješ. (ili, jednostavnije, izvadi slušalicu iz uha i podjeli je s friendom! Al, neee, that's sooo last century!)
Čini se da Zune ima 3 gumbića, za 'back', 'play/stop' i ovo u sredini, ne znam je joysick ili click-wheel… Ak je click-wheel, onda su fakat pretjerali s oponašanjem! Čak i iTunese pokušavaju pobijedit Zune softverom koji isto ima Music Store…
Trebo bi izać oko Božića (točno godinu dana poslije zadnje generacije (5.) iPoda!), skuplji od iPoda za $100 ($400), a za 2007. se planira i iPod nano killer, isto marke Zune. Jedino kaj je dobro, di im skidam kapu, je to kaj vele da će accessories bit full povoljni, ne ko iPodovi (nemreš nać niš ispod 250kn! mad)
Yours sincerely,
CASPeR,
iPod Fan since summer 2005,
proud iPod owner since winter 2005,
and iPod addict, ever since,
5th Generation iPod ("with Video"), white, 30GB

P.S. All you iPod haters, zanemarite sive dijelove i uživajte u Zuneu… možda to čak ne bu loše… možda fakat ubi iPoda… možda… dream on!!!

27.08.2006. | 17:57 | | 4 | Komentiraj |

Bring Me to Life

How can you see into my eyes like open doors
Leading you down into my core
Where I’ve become so numb
Without a soul, my spirit sleeping somewhere cold
Until you find it there and lead it back home


Wake me up inside
Call my name and save me from the dark
Bid my blood to run
Before I come undone
Save me from the nothing I’ve become


Now that I know what I’m without
You can't just leave me
Breathe into me and make me real
Bring me to life

Frozen inside
Without your touch
Without your love, darling
Only you are the life among the dead


Amy's bit of "Bring Me to Life"

26.08.2006. | 00:45 | | 2 | Komentiraj |

Osvrt na Salopekof post

Zapravo komentar na to, pošto mi tebi nemremo ostavljat komentare! mad rolleyes smijeh
OK, nemam niš protif uniformi, kaj se mora ni teško... Ali s 1-2 male rinčice bi još više izgledali smarter... I bilo bi fora da ti košulja ne mora biti tucked in, al dobro... I da smiješ nosit starke umjesto šuza (ak oćeš)... I imate domove? Like, houses?! thumbup That's so Hogwarts!!! smijeh (zapravo cijela VB, al dobro) Probaj upast u neki dom na lošem glasu, tipa Slytherin!!! thumbup Oni su uvijek najluđi!!!
Aj, čujemo se!

25.08.2006. | 00:42 | | 4 | Komentiraj |

Se ami sai quando tutto finisce
Se ami sai come un brivido triste
Come in un film dalle scene gia viste

Che se ne va...


Laura Pausini e Gilberto Gil, "Seamisai",

22.08.2006. | 23:07 | | 1 | Komentiraj |

Close the Doors and Paint Me Black!

Ne pitajte, naslov… Nekakva me čudna euforija spopala… Sam sam doma, sve sam zamračio i napićio mjuzu (bas do daske), Prophetse… Sve je tak spooky (Sway), mračno, a i ja sam neki čudan feeling… Napuho me vjetar… To se događa… Kad sam u nekakvoj crnoj melankoliji, još kad je neka prigodna mjuza, hodam nekam, još i noć… Meni čarobno vrijeme (i rano zimsko jutro). Sav popizdim, nekakva tužna euforija, sve u meni oće eksplodirat… Fora!!! Još je večeras puho (dosta jak) vjetar. Nisam htio ić doma, pa sam nastavio (ko luđak) hodat po kvartu, al sam skužio da nema svjetla doma, pa, reko, da isprobam zvučnike.
Jučer fakat nije bio dan za tehnologiju! Tipkovnicu sam "popravio" (čim sam objavio post), zapravo neš klepeće unutra i sam sam je malo protreso i super! (Baterije već 2god nisam mijenjo, nisam ih uopće mijenjo, pa mi je bilo čudno kak su baš sad crkle!) A zvučnici… Skoro sam ih poslo u Split (tam je servis, da mi ih zamijene) i to sam sam moro platit (50ak kn). Sva sreća da me stari natjero da, zadnji put, provjerim… I naravno da rade, bio sam ih krivo (nedovoljno) ukopčo… headbang Kaj da velim… lud Baš bi bilo super da ih iz Splita pošalju natrag (još 50kn!) sa porukom "sve je OK, debilu!"… Točno mi to i treba napravit, budala blesava!
Zvučnici su savršeni, vrijedni svake kune, pa i više! Savršeni, čisti, jaki bas, super izgledaju (ponosno sam ih stavio na stol, čak i subwoofer, koji je najveća fora!), a i jaaako su glasni! Jelda, teta Nela? Pozdrav mojim super susjedima (pogotovo njoj) kaj trpe mene i moju šarenu mjuzu. I tnx kaj se (za sad) niko nije žalio.

22.08.2006. | 22:06 | | 3 | Komentiraj |

Danas mi očito nije dan za tehnologiju!

Danas sam bio u šopingu, napokon kupio onu bijeu Benett(t)n majcu kaj su mi starci obećal i one wierd biele zvučnike!!! (JBL Creature II) cool Napkon... Al kae bilo? Dođem doma, ljepo ih intaliram i skužm da jbeni gumbići za pojačt i stišat ne delaju! mad Touch-sensitive su (fensi), pa valjda zato štkaju... mad Suta ih grem vratt... no mad Sad mi i tpkovnica štteka (vjerojatno su btterije pr kraju)! Dnas mi očito nje dan za thnlgju! headbang

21.08.2006. | 23:51 | | 1 | Komentiraj |


iPod on the Beach by ~CASPeR3 on deviantART

21.08.2006. | 11:20 | | 0 | Komentiraj |

Just Sway...

When the sun comes down
When the rain wash away
All the hopes I can bring
To another day
Another day

When your trees start to sway
And the wind makes them move

I can tell that
You don't know

To all the fights I've conquered and beyond
The times have changed and I will now move over slowly...
But through it all I still feel lost without you
Hard to find a new soul
The silence takes its toll

Just sway
You don't know...
Just sway
You don't know...
Just sway
When all you want is to find home...

Theres a light pausing
Feel the volume of the sky
Mark your place in time with another question why...

Tiny flickers in the night
Always lookin to be right

Just sway
And you don't love
Just sway
And you don't know
Just sway
When all you want is to find home...


lostprophets, "Sway"


>My second best prophets' song... (Nekoć je bila) & still is, I believe wink Iris's fav song. Pa, Iris, welcome home, javi nam se ASAP & hope 2 C U even sooner!
Pjesma inače traje cca. 4min + 4min skrivene (so-called "hidden") pjesme iza (znate kak to ide, zadnja stvar na albumu, pa onda pustiš da malo šuti i onda bude "bonus" pjesma, koja nije službeno na popisu pjesama). Sway sama po sebi nije tipična pjesma prophetsa (puno je laganija i polaganija), a kad ova "hidden" (I like to call it "The Truth") pjesma dođe poslje nje, uopće nemam feeling da su to prophetsi! The Truth je skoro skroz instrumental, pomalo je spooky, neka žena (sa super glasom!) povremeno zatuli U-u-u i tu i tamo čuješ tipa kak melje "I won't lie... I'm telling you the truth!" over and over again... Brilliant! thumbup

19.08.2006. | 20:19 | | 3 | Komentiraj |

Daredevils

Sad sam se vratio iz vana, bio sa Zekom i Mirtom... Suuuper je bilo, išli smo na rolama (Mirta na Zekonom bikeu) do Mordora (rolleyes mazohizam) i do njihove škole (medicinska u Vrapču, doslovce u Žutoj kući!) i tam u dvorištu, di hodaju luđaci (slobodno svi uđu, niko te niš ne pita... mi smo tak projurili, portir nas je samo gledo... cool) počinju i podSljemenska brda, a gore je (konkretno) centar za ovisnost (he he) i do njega je asfaltirana cesta koja je poslužila kao savršeni tobogan! cool Koji rush of adrenalin kad se spizdiš s rolama odozgo, kotači se vrte, samo kaj ne ispadnu, role idu ljevo-desno, kočiš jer se usereš, ipak je to full brzo, na sredini je križanje s još jednom cesticom, pa moraš skočit s rizola i opet se popet, al kak juriš, ne stigneš, a još postoji i opasnost da ti od tamo naleti auto, a cesta pomalo krivuda, pa je ne vidiš cijelu... Iiideš, kak je super! dead
Poslje (i dalje se mazohistički osjećamo) smo se preobuli u marte i išli još šetat, otpratit Mirtu do doma (Kustošija), nosio sam joj gitaru (akustičnu), kao, da joj pomognem, a zapravo sam se skroz cool osjećo onak s gitarom na leđima, killer na ruci, marte na nogama i sav u crnom... cool

17.08.2006. | 23:50 | | 4 | Komentiraj |


Sea's Sunset 2 by ~CASPeR3 on deviantART

17.08.2006. | 23:49 | | 0 | Komentiraj |

Vacations

Guess I should write something... zijev Nije me bilo samo desetak dana i tolko se toga izdogađalo, zaostajem! Tolko toga imam za napravit (najviše slika stavit na deviantART) da mi se zapraf ništa ne da... Još na sve to se ja pametan razbolim! Mislim, koe vidio razbolt se usred ljeta! namcor Ma, nisam se zapraaaveee (pokušavam zadržat bosansku spiku, al mi ne ide) razboljo, al mi je slabo i skroz sam umoran... Al, eto, prisiljavam se nešto napiiisat, al vidim da samo trabunjam bezeze...

Na moru je bilo OK... Razbili smo teoriju da čim dođemo namore dozovemo kišu... Kupali smo se... Niente di speciale... Čak me kum (nakon 3 godine pokušavanja) uspio potjerat "u život"... rolleyes A meni se nedaaa! Ima kuću na vrhu Paga (malo mjesto Lun, actually Tovarnele, al njih nema na krati), samo jedan birc... Fakat mi se ne da! Al eto ove godine mi je uvalio "komada" (koja, btw neodoljivo podsjeća na Ššt, i govorom i ponašanjam i svime! rolleyes) s kojimj mogu izać... Na kraju smo izašli ona, njena friendica metalka & ja. OK je bilo (niš nije bilo, cura sliči na Ššt!), solidno... Počela mi se hvalit kak je bila "čak na tri koncerta ove godine!". dead "*sarcastic* Bravo! thumbup Ja na 5 i još su najmanje 2 ostala!" Ni pit nije htjela... Niš! Ššt skroz naskroz! Zato smo se ja i ova metalka zezali (skroz je OK cura) i pili kruškovac (skrivajući se od Ššt-twin's tate koji je cijelo vrijme bio 2 stola iza nas pazio na svoju princezicu! rolleyesrofl).
Prvi smo dan imali roštilj, drugi dan peku, treći dan roštilj, četvti dan peku i roštilj i onda smo zadnji dan imali malo roštilja, 'nako, za promjenu... roflnut Nemogu ni vidjet meso višeee! Možda mi i je zlo zbog te mesine! (ili zato što jučer nismo jeli meso)


Ni kod bake i dede u Bosni (Kakanj) nije bilo drugačije: teletina ispod poklopca, punjene tikvice (mesom!), pizza... Inače je bilo isto OK... Družili smo se sa maminom high-school-best-friendicom & su familia, išli smo uFis (Fis = ogromni shopping centar, al je sve jedna radnja (radnja=dućanwink) i ima sve od igle do lokomotive)... Tam smo kupili najvjerniju kopiju starki Jani za 6 maraka (24kn)! I hrpu drugih svari, obleke, svega, jer je fakat povoljno! Samo sam ja sve s gnjušenjem odbijo, jer ja kao patim na bradning, a zapravo mi se niš nije sviđalo... Tražio sam najobičniju bijelu majcu dugih rukava, za nosit ispod nanovo-nakoćenih crnih T-shirtova raznih bendova. Al sam našo samo jednu i to za 40 maraka (160kn) i reko sam da neću. Onda su se starci osjećali guilty kaj mi nisu niš kupili (he he greedy) pa su mi obećali kupit u Zagrebu 2 majce. Benetton, here I come! greedydead
Pročito sam Narniu skoro skroz (čitam 7., zadnju knjigu) from lack of things to do...

16.08.2006. | 18:41 | | 8 | Komentiraj |

Sutra odoh na more...

Yay! Nisam baš oduševljen, nadam se da će bit dobro, al ne znam... ovo vrijeme... Već se vidim kak se na terasi smrzavam i čitam Narniu, dok oko mene pada kiša... Let's hope not! Tam bum 5-6 dana (na Pagu), a onda idemo direkt za Bosnu, kod bake i dede... Tam bum ostal da 14.-15... Hvata me prebrzo-su-prošli-praznici depresija... Makar su tek prešli polovicu, al me to obično hvata početkom 8. mjeseca, kad skužim da u sedmom niš pametno nisam napravio (makar jesam!), meni ne bi ni posjet Mjesecu bio dovoljno dobar... rolleyes Niš... nadam se da bu na moru OK vrijeme... zaliven
Vi mi se čuvajte, nemojte se previše zabavljat dok me nema, ak se neš dogodi i ja to propustim, ubit ću se, al me makar obavijestite da se neš dogodilo (makar ne vidim kaj) da budem upućen... And, Miđo, Karmen, Lovesick & Iris, don't you dare otić na Supermena bez mene!!! burninmadwinksmijeh Uživajte i idimo seee...

04.08.2006. | 01:24 | | 12 | Komentiraj |

Falling into Narnia

Cijelo vrijeme dio mene oće odustat od čitanja svih 7 knjiga Chronicles of Narnia i počet pripreme za 7. Harry knjigu (čitaj: pročitat najmanje još jedamput svih 6 knjiga nut), al mi ipak ide Narnia... čak se i ufuravam... Nije ni do koljena Harryju, al je fora... Upravo sam počeo 5. knjigu... Pojavil se jedan super lik: Prince Caspian, tak me podsjeća na mene (makar u 4. knjizi, di se pojavio, al ima ga i u 5., a vjerojatno i dalje), nije niš special, al je fora... smijeh A valjda mi se sviđa i zbog imena, slično je CASPeRu... Prva 4 slova... Čak sam i razmišljo da se počnem (smo na blogu) potpisivat Prince Caspian, al ne volim mijenjat nadimke, pogotovo sam sebi (hem, hem, wave to our Ivy Omega wink), pa tak da sam odusto... Ipak sam ja CASPeR, već 7 godina! Đizs, već 7! eek Time flies! Al možda se tu i tam iz fore potpišem Prince Caspian, iz fore, pa se nemojte čudit...
I Narnia mi pomaže zaspat, kak je vruće (unatoč kiši), nemrem zaspat negdje do pol 3... al sam skužio da si pustim soundtrack Narnie (lagana frulasta muzika) i zaspem ko bebica uz uspavanku... Uspavanke nikad nisu bile "moja furka", valjda zato i pali!

04.08.2006. | 01:20 | | 0 | Komentiraj |

Caught in the undertow just caught in the undertow...

I've become so numb
I can't feel you there
I've become so tired
So much more aware
I'm becoming this
All I want to do
Is be more like me
And be less like you

Caught in the undertow just caught in the undertow...


Linkin Park, "Numb"

02.08.2006. | 00:15 | | 2 | Komentiraj |

2 New Concerts Coming Up

Thought it was over for now? Well, you thought wrong!
Cijelo smo popodne mama, Jana i ja harali Kikom s tetom Macom i kumom Jožom (odnedavno zajedno! cerek Moj krsni kum i moja teta! cerek They're, like, perfect 4 each other! cerek) i obnovili raspored koncerata: na Erosa nismo išli (nonamcor) al zato idemo na Pearl Jam u devetom mjesecu i... Za Pearl Jam sam odavno čuo, al ih do sad (not that I know of) nisam čuo. Kum se za to pobrinuo i sad imam hrpu njihovih CDova zrippano... smijeh Bum ih poslušo... a drugi koncert je na Svetog Nikolu...
Odmah nakon odličnog koncerta smo se zezali (ozbiljnim tonom) "Mi bi još Peppersa, nije nam dosta, ajmo u Beč". I kad smo se vratili u Zagreb smo se nastavili zezat "idemo u Beč". Pa smo prestali... I danas teta i kum spomenu Beč jeadmput, dvaput... sve ozbiljnim tonom. Pa treći put... dead Ispada da fakat idemo na Pepperse u Beč! eek OPET! eek roflroflrofl smijehsmijehsmijeh kisskisskiss Obožavam ih, najbolji suuu! smijeh Mislim, fakat je koncert bio odličan, usuđujem se reć najbolji ikad, al opet ić... van zdrave pameti! Zato i idemo! roflroflroflsmijehcool He heee... Jedva čekam! Tnx teti i kumu, obožaaavam vaaas! kiss

01.08.2006. | 00:00 | | 3 | Komentiraj |



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Links

Blogovi:
~Iris~ | Blue Be@r | MuC =) | Daenerys | Đera | OrangeBoy | Chester

Ostale (meni) korisne stranice:
AppleInsider | Blog.hr | T-Portal | Dnevnik.hr | Net.hr | MuggleNet | Wikipedia | MobileBurn | Lektire |

About Me

Imam 18 godina (3.12.1989) i maturant sam jezične Lucijanke. Planiram upisat ekonomiju, a za sad u školi uživam (kolko je moguće) u matiši, geografiji, talijanskom, englskom, biologiji i psihologiji.

Veliki sam fan Harry Pottera, Applea i Sony Ericssona, malih gradskih autića i SUViiija, Volim fotografirati, član sam deviantARTa i bez Orbit Sweet Minta u džepu sam ko bez treće ruke. Ooovaj, druge. nut

I, da, djelomični sam daltonist, brkaju mi se crvena i zelena (zato su mi među naj bojama nut), al me to uopće ne dira... Jedino me živcira kad ljudi misle da sam ćorav ako se jedanput u 3 mjeseca zabunim i fulam i skomentiram nečiju crvenu majcu "Kak je dobra ona zelena majca!" ludnut

Woke up this morning
Heard the TV sayin' something
'Bout disaster in the world and
It made me wonder where I'm going
There's so much darkness in the world
But I see beauty left in you, girl
And what you give me makes me know
That I'll be alright

Because if your love was all I had
In this life
Well that would be enough
Until the end of time
So rest your weary heart
And relax your mind
Cause I'm gonna love you, girl
Until the end of time

No if you're ever wondering
About the way I'm feeling
Well baby girl there ain't no question
Just to be around you is a blessing
Sick and tired of trying to save the world
I just want to spend my time with you, girl
And what you're giving me
Makes me know that we'll be alright.

Because if your love was all I had
In this life
Well that would be enough
Until the end of time
So rest your weary heart
And relax your mind
Cause I'm gonna love you, girl
Until the end of time

Justin Timberlake, "Until the End of Time"