Lukovica na stablu
















mravi su dobri ljudi.

subota, 30.10.2004.

Neke pjeme za posluschat...

To su samo neke al su dobre...

The Alkaholiks_Mary Jane
The Nonce_J To The I
Souls of Mischief_93 Till Infinity
Last Emperor_Love
Dilated People_Worst comes to Worst
Bubba Sparxxx_She Tried
Big Gipp_Creeks feat. Witchdoctor
Mad Skillz_Conceited Basttard
Jurassic Five_Flute Loop
Charizma & Peanut Butter Wolf_ Devotion 92’
Lil’ Kim feat. 50 Cent_ Magic Stick
Cypress Hill_ I wanna get high
Dungeon Family_6 minutes
El da sensei_Summer time blues
Ghetto Boys_Six Feet Deep
Funkdoobiest_Uh C’mon Yeah!
Old school pharcyde wood soundtrack _Back in the days
Xzibit_Kenny Parker show 2001 (feat. KRS One)
Nas_Get Down
Young Black Teenagers_Tap the Bottle
Memphis Bleek_ U know bleek
Mr Cheeks_Supposed to (feat. Floetry)
Grand Agent_From the gate

A ovo je auto koj cemo Olja i ja jednog dana kupiti i ugraditi hidrauliku i navit mjuzu,a smoke ce izlaziti iz auta...to je nas san! " Da Sefki car "
Black Sista'


- 10:48 - Komentari (6) - Isprintaj - #

srijeda, 27.10.2004.

TODAY..VURY WUNDERFUL

Danas mi je bio prekrašan dan.zatvorena u tamnici bez svjetla i ljudi,obeshrabrena duša,iskaljene oči..buljavo lice nategnutih bora...da..da to sam ja...
Baš mi je ljepo što se nalazim u kući,ej jebote zaboravila sam kako je to bit u kući 24 jebena sahata.ljudi.užas!!!Ne sjećam se kad sam tolko bila zaključana..hm..hm..e da još mi je mater na godišnjem....i brat u kući...u utorak je bio onaj pravi krvoločan rat unutar četiri zidine..još i pms...a joj..pa poubijat ćemo se...što da radim??Ni sutra ne idem u krilatu ustanovu,e voljela bi ić...a sutra test iz matematike..moji uče a ja tu ne znam šta ću od sebe....jadno...a sljedeći tjedan i onaj iza toga ..pa ima da me izrešetaju...uvijek kad tolko izostanem..il ako jedan dan ono bezveze izostanem..dobijem nekog bugera....ma sigurno...čeka me teška futurnost!!!!!
E danas sam čak i pričala s materom neke logičke stvari..ne samo u vezi škole i šta ću da jedem....pričala mi je kako sam došla na svijet!!!zakon,ej ja sam čudo od djeteta!!!al ozbiljno..moja mater jadranka nije mogla da rodi poslije mog buraza...ono nije imala redovnu mengu...i tako ona jedan dan otišla sa svojom drugaricom na pregled(ono bezveze...imala je hormonalne poremećaje..i tak..)i sad ona ono čekala da joj medicinar kaže bla bla...gluposti...tek će on njoj...gospođo morate se ćuvati..bla bla...ipak je to već 5 i pol mjeseci...moja mater ono ništ ne reagira...tek će doktor:"gospođo trudni ste pet mjeseci!!"mislim da je bila u teškom delirijumu...pa ko ne bi...a još je tad imala ono trideset i nest godina...kuzite ono ipak je malo kasno..i sve to...ne znam ,nitko joj nije vjerovao...na kraju u 11 i 45 izašlo malo ružno dete,e da i rodila sam se prvi dan u devetom mjesecu,a to je ono pre rano..nisam imala nokte ni obrve...bila ko čvarak mali...2 i 100 imala...a vid me sad.....i tako da sam ispala neki fenomen!!!kaže da su se doktori čudili,jer ono..mater nije baš imala redovitu mengu..a kad je još bila malo"jača" nije se ni skužio stomak...kaže da sam bila tolko mala da se stomak ni nije toliko isticao...baš sam ponosna na sebe...barem mogu reći da sam imala minijaturne proporcije kad sam bila beba,ah sad mi svi zavidite...jer ipak sam ja ovozemaljsko i ne ovozemaljsko čudo!!
hvala
olja

- 21:40 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 26.10.2004.

VAGINA

Ja jadna teško bolujem od vagine gornje usne šupljine,tj.gnojne upale-ANGINE...da da,svima vam je jako teško...ne možete da živite,shrvani ste i od same pomisli kako usamljeno ležim u krevetu...a vi u školi...ha..ha...ha....!!!!!!!!!!Joj ja se tu zajebajem a imam učit,ono,ne znam..utorak-test iz hj,sri-kem,soc.,geo.,...,čet.-test mat.,test glazbeni,lik.,pet.-bio.,kem.....ma de sranje...a ja ne idem u školu..al jebote kako ću to sve nadoknadit,to me užasno,frustrirajuće jebe u moj "zdrav" mozak....Danas mi je ok..ništ me skoro ne boli,osim grleta...a jučer...noga desna ne da me bolila...ne znam...mislila sam da ću ostat paralizirana..neam pojma koji mi je kar bio....ko baba od trista godina....mislim od grla do noge...ne žikim...i eto....ne znam kak ću ić van...u petak vjerojatno neću,ak budem išla u školu u petak onda ću ić ak ne...al u subotu definitivno moram da izadjem...kegljenkuša slavi dan rodjena nakon tjedan dana,a još slave i josipa i tihana...zakon!!!eto toliko od mene..(e da poravila sam komp..mislim..nisam ja,ali uglavnom....sad opet ima da nabijem računa....jadna mi mater jadranska..)
Pozdrav od spalite olje

- 12:19 - Komentari (7) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 25.10.2004.

zašto?

Choose life.Choose a job.Choose a career.Choose a family.Choose a fucking big television.Choose washing machines,cars,compact disc players and electrical tin openers...Choose DIY and wondering who the fuck you are on a sunday morning.Choose sitting on that couch watching mind-numbing,spirit crushing game shows,stuffing junk food into your mouth.Choose rotting away at the end of it all,pishing your last in a miserable home,nothing more than a embarrassment to the selfish,fucked up brats you spwned to replace yourself.Choose your future.Choose life...
But why do I want to do a thing like that?
..zafaljujem..(olja..)

- 20:11 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Nervozna sam totalno!

Neam pojma sta mi je. Dan je poceo sasvim solidno...u skoli je bilo tak-tak nist posebno...Lijepo sam dosla kuci i odmah se uhvatila kemije ,ali sam se toliko nazivcirala oko nekih glupih zadataka i odustala ikao sutra pisemo test ,ali ja se nadam da ce nam ga odgodit! Od fizike sam odustala do daljnjeg, cak mi je palo na pamet da se javim da dobijem 1 jer ne mogu vise...znam da me nista nece natjerati da ju naucim osim 1! Al jebiga...Onda sam krenila kao pisat zd iz matematike...pocela sam s 1. zadatkom i na njemu ostala ,tj. nisam ni njega rijesila jer ga nisam znala...sjeban je. Sutra ce me prozvat da rijesim neki zadatak i ja ga necu znati i prof ce mi reci kak ja nista ne radim i kak cu pasti mat iako inace imam 4 ,al profesor voli pretjerivati .Jednom je Iliji ,koji nije ponijeo zbirku rekao da kad bi njegov tata (ilijin) znao da on ne nosi zbirku ,da bi ga se odreko! Inace prof Matusko je malo senilan po mojim procjenama, iako za svoje godine ima odlicno pamcenje. Senilan je u smislu blesavosti! Nest je on jednom opomenuo ovu jednu zato sto je pricala i reko joj kao :"sta nije ti mat zanimljiva (pa mislim kom je?) jel bi ti bila zanimljiva kad bi ti profesor izvodio striptiz?!" no komments....
Inace on je optuzen za pedofiliju i zbog toga je vec izbacen iz jedne skole! No nema to veze iako to svi znaju on nama predaje! A znate kak se opravdao rekao je:" Pa ja sam stari covjek sa secernom bolesti!" Ma katastrofa!
E da onda sam se sjetila da sutra pisem 5 minutni iz gk sto znaci da bi trebala naucit kojih 20 stranica ,a ja nemam ni knjigu! E i pisem sutra test iz ej...ma super...a sta ja radim trenuto? Iskaljujem se na blogu... kao nemam pametnijeg posla!
E i cijeli dan sam se zajebavala s prebacivanjem pjesama s laptopa na mob i nisam nista postigla i to me nazivciralo!
JOOJ jedva cekam onih 5 dana praznika!!!! Odo sad gledat Tefau...ne da mi se ucit i necu! Boli me kar za skolu!
Sretan vam dan darovatelja krvi....just to survive 2morrow
Joj neki sk8teri na tveu...bye
(Black sis')

- 18:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 20.10.2004.

*Sustainble living

Danas ne idem u skolu. Jucer sam se osjecala totalno bolesno bolilo me sve sto me boljet moglo. Od glave preko pluca i vrata do ledja !
Po noci sam jedva oka sklopila. U jednom trenutku sam totalno znojna a u drugom se smrzavam ma sjebano. Danas mi je bolje, al nisam u stanju da ucim pa eto necu ic u skolu jer znam da ce me pitati i da cu dobiti 1 i time narusiti svoje dobro stanje u imeniku. Ni ja sama ne mogu vjerovat ,ali izgleda da zasad imam najbolje ocjene u razredu! Mislim pored A**** koja inace prolazi s 5.00 u gimnaziji! Ali nece to jos biti dugo ( mislim na moje dobre ocjene)...eto trenutno mi je dosadno i ne znam sta da radim...cak sam pocela gledati sapunice!
Sjetila sam se kako smo iz engleskog ucili nesto tzv .Sustainble living. To je nacin zivota gdje ljudi zive u sumi i koriste sve prirodne materijale, zive u nekim kucicama od granja i sijenja. Zive u skladu s prirodom! Jedino sto imaju ovak moderno je struja... Oni se bave skupljanjem jabuka...Bas sam razmisljala kako je meni uvijek bilo zao ljudi koji nisu culi za kompjutere, struju, pegle, televizore sve stvari bez kojih mi ne mozemo zamisliti svoj zivot!Sva ta africka plemena zive tako primitivno u 21. stoljecu.! A sad kad stanem i pogledam pa da li i nama to treba ,da li uistinu ne mozemo bez tv a?Covjece, koliko smo mi zapravo ovisni o tehnologiji! A da nema tehnologije mozda bismo vise paznje posvetili ljudima oko nas...al eto bar nam pomaze u medicini.... ma sve je to sjebano...
Smatramo se naprednijima od primitivnih plemena samo zato sto cu ja 5 puta 6 ukucati u kalkulator i dobiti rezultat ,a oni ce na neki svoj nacin izracunati i na kraju rezultat ce biti isti!
Mogu reci da se divim svim tim ljudima koji znaju da u svijetu ima *boljih nacina* tj modernijih no oni se drze tradicije npr. Amishi! Al znam da ja ne bi mogla....
Sick Black S'

- 11:11 - Komentari (4) - Isprintaj - #

nedjelja, 17.10.2004.

HIP HOP

Eto dosao je trenutk da napisem nesto o glazi koju ja slusam, a to bi bio Hip-Hop…Pisat cu vam na osnovi svog znanja…
Hip-Hop se inace razvio iz reggae glazbe, kada se jedan Jamaicanac inace dj preselio iz Kingstona u NY tocnije West Bronx. . On je radio kao dj i pokusao je reggae povezati sa dj-evanjem. Dok je mixao u nekim klubovima u rhymama je najavljivao mixeve i tak te stvari, no Njujorcani bas i nisu bili odusevljeni reggae glazbom . Dj je primijetio da ga svi slusaju kad on rhyma pa je to sve cesce radio. Govori je stvari tipa 'Yo this is Kool Herc in the joint-ski saying my mellow-ski Marky D is in the house'. Ili 'Davey D is in the house/An he'll turn it out without a doubt. Uskoro se dj Kool Herc posvetio samo mixanju a mic je prepustio Coke La Rocku and Clark Kentu..Bio je to prvi emcee teem. Bili su poznati pod imenom Kool Herc and the Herculoids.
Inace u to vrijeme rap nije bio poznat kao rap vec ''emceeing'.
Rap je postao prihvacen jer je bio an art form accessible to anyone! Nije bilo vazno jesi li imao novca ili ne vec je na tebi bilo samo da pravis rime. Nije bilo nikakvih pravila jednostavno improvizirana izvedba!
Rap ili hip hop je imao svoje stadije razvoja i zastoja (stagnacije). Bilo je razdoblje kada ga je dance glazba gotovo potpuno istiskala sa scene, no rap has survived! Raperi su repali o stanju oko sebe o svim sranjima koja su crnci prozivljavali…
Cesto su organizirani betlovi…nije bilo vazno na kojem mjestu…
Prvi rap recordsi su bili od Fat Back Band's King Tem III' and Sugar Hill Gang's 'Rapper Delight'.
Hip-hop je prije imao subculture graffiti art, break dancing, dj cuttin’ and scratching i emceeing tj rapping. Danas se B dancing i Graffiti ne koriste pod rijeci rap a i rijec hip-hop ima razlicita znacenja, no ipak te culture postoje samo su se podigle na novi nivo.
Uglvanom hip-hop danas, nije ono sto je bio. Danas kada pogledate sve te spotove mozete vidjeti isto: aute, bling bling, cure i cuti rijeci kao sto su :I m the greatest i te pizdarije. Ja slusam ono sto se meni svidja a to najcesce nisu neke poznate mtvijeve rap pjesmice …No uz sve te usminkane rapere moram priznat da ima, po mom sudu , iznimaka…eto to bi bilo ukratko o raphip-hop kulturi! Pis
Black Sis’


- 15:48 - Komentari (7) - Isprintaj - #

četvrtak, 14.10.2004.

ich war back..part II

Evo i mene malo…nije me bilo dugo,oh kako sam vam nedostajala,jeste se naplakali…kome da god ovo pisem…et ne radi mi jebeni comp…neam pojma koji mu je kar…danas mi tece krv niz donju usnu supljinu i dosta sam razdrazljiva,jako napuhana i lijepo zivcana…sretna sam..uzivam u ovome zivotu prekrasnom…zivim bijedno i nastrojeno…volim sve ljude…karamo se..neam pojma…i uskoro cu da dozivim sedamnest sati,dana,meseci…nazalost…godina….jebiga,to je ono najgore u ovome trunujucem kolapsu….pozdrav od idiota olje…vidjamo se nedje….

- 16:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 13.10.2004.

Nothing special to say...

Hey...evo danas mi se nekako i ne da filozofirati o nekim stvarima i pojavama...inace izasla sam iz PMS-a i sad sam u stanju FPK-a....Za vikend sam bila u Sloveniji i tamo je bas lijepo. Ima puno cutih boyza :) najsmjesnije mi je bilo kad sam vidjela Kineza repera :0 ....ali ima i jako puno sirotinje, pijanaca, beskucnika, kao i svagdje zapravo...Ali strava mi je njihov jezik, slican nasem al smijesan,dobar mi je njihov pozdrav (Adio). Kak cudne su te kulture, susjedne zemlje, a razlicita kultura! U nekim stvarima potpuno i to mi je bas dobro inace bi bilo dosadno i jednolicno.Eto toliko od mene za sada...e i ovaj tjedan mi nesto prebrzo prolazi pa mislim sutra je vec cetvrtak! ;-)

- 14:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 08.10.2004.

Pissed off...mad....sad...(sorry pms)

Eto danas je petak…Cudno je to…Gledam, gotovo cijeli mjesec sam dobre volje i onda odjednom od niokuda puf evo ti loseg raspolozenja! I to je to doba, to je doba pms-a ili kako ja kazem doba uzrokovano fizickim procesom krvarenja! Odjednom mi sve i svi smetaju. Odjednom gledam svijet i sve sto se dogadja oko mene mracnim, pesimisticnim ocima i pravdam svoje histericne ispade majkom prirodom (za to joj hvala). No, da li zaista stvari koje su nama inace normalne ili osobe tada postaju lose ili tek tada vidimo pravo stanje stvari? Da li sve nase ispade uistinu mozemo pravdati pms-om ili ne? Da li mi cure imamo snage da se odupremo prirodi?
Eto takva me pitanja muce i zivciraju. Mrzim taj period, svaki osjet koji primim, primim ga milijum puta intenzivnije nego inace! Tesko je to…ne mozes vjerovati kako neki fizicki proces moze utjecati na psihu! A zivjela sam u uvjerenju da je psiha najvece oruzje covjeka.
Zivciraju me i ti simpomi koji se javljaju, kao da mi lose raspolozenje nije dovoljno! Osjecam treperenje srca koje me inace zivcira, bubuljice, napuhani stomak i jos prevelika zelja za slatkim, kao da vec nemam dovoljno celulita i masnih naslaga i jos mnostvo drugih nepotrebnih sranja!
Mislim da se primijeti da sam ja u pms-u i ja mozda nisam nadrkana koliko se osjecam tuzno. I pitam se jel imam razloga za tugu ili ce i to proci?
Uvijek si nabijem jedan dogadjaj koji sam ja protumacila na svoj jebeni nacin i onda me on muci tijekom cijelog tog perioda, ali to je nepodnosljivo. Osjecam kao da imam teeeski kamen na *grudima* . Kad smo vec kod grudi Kad ce mi narasti?! Izgledaju ko dvije male kvrzice koje su iz dana u dan sve manje i manje…a u k____ ide mi sve na zivce! Idem si i ja sama na zivce! I mrzim trenutno sve, pocevsi od sebe! Kad sam u pms-u osjecam se kao da me obuzela moja zla blizanka! A jebiga…sto je najgore ne mozes nista uciniti da se osjecas drugacije….tuzno je to…sto nam je sve nametnuto silom prirode?
(mozda ipak jesam malo nadrkana…) Black S
ps:Jedan savjet za sve koji me znaju Bilo bi vam bolje da me u slijedecih par dana izbjegavate, za vase dobro! Evo vam neki nategnuti smajli : )

- 18:01 - Komentari (7) - Isprintaj - #

utorak, 05.10.2004.

We are not alone!

Moje drustvo I ja se cesto znamo naci navecer na crvenoj zgradi I tak malo se zajebavamo I uvijek bude super…jednostavno taj osjecaj koji se stvori u tebi kad si na zgradi ,oko tebe nema onih velikih zgrada sa ruznim fasadama vec nebo i tvoji divni prijatelji… Ja inace obozavam proucavati svemir ,pojam svemir me jednostavno fascinira! Toliko toga je neistrazeno i to dokazuje da ljudski um nije svemoguc.Ppostoje stvari koje ne zna nitko cak ni oni prirodni geniji …kod nekih pitanja u svemiru svi smo jednaki , tj. glupi!
Anyway, razmisljala sam o aliensima. Svi ih zamisljamo kao male zelene il da su nekog neobicnog oblika ,no sto ako su oni u obliku nas, tj. ljudi ,samo sto zive na nekom drugom planetu i imaju drugaciju kulturu? Sto ako je Bog npr. stavio njih na jedan planet, a nas na neki drugi i sad On gleda kak se mi razvijamo…mi smo otkrili prvo vatru ,a sto ako su oni odmah otkrili struju il tak nesto ili sta ako oni jos uvijek zive u spiljama onako primitivno?! Postoje mnoge opcije i nijedna nije ni tocna ,ali ni kriva zapravo mi to ne znamo. Ali sto je je, aliensi postoje i to je tako. Jer postoje i nekakvi dokazi za to pa negdje iznad Sibira se jednom pilotu iznenada ispred aviona stvorio leteci tanjur ! Jednostavno ne vjerujem da u beskonacnom svemiru postojimo samo mi! E i zivcira me kad kazu da su otkrili zivot u svemiru a ono to neka pisljiva bakterija na marsu i mean what the fuck?!
Uglavnom moguci zivot moguc je na Jupiterovom mjesecu Europi i ceka se da sonda dodje tamo ,al i to ce potrajati…bas bi bilo zakon da otkriju neku civilizaciju za vrijeme nasih zivota ,ali mislim da nismo mi te srece…e i jos nesto inace sam pojam beskonacnosti meni je nepojmljiv jer ja sebi ne mogu nesto predociti a da to nema svoj pocetak i mora ,a beskonacnost nema ni jedno ni drug i zato ja ne vjerujem ,tj. ne mogu vjerovati da je svemir beskonacan! Svemir je tako cudesan i ima bas strava stvari vezanih za svemir za koje se nadam da cu ih imati priliku vidjeti ko npr Aurora Borealis ili kisa meteora! Ili cak mozda jednog dana budemo isli na mjesec? (da da)
Inace prsten asteroida se nalazi iza Marsa sto je poprilicno blizu Zemlje i ajd sad zamislite kak bi bilo da nam padne (opet) neki asteroid sto je moguce…najveci asteroid je Ceres 933km! ili Vesta 560 km i Pshyce 250 km! Nismo ni svjesni da svaki dan mozemo umrijeti…dogadja se… pa kak su izumrli dinosauri!?
Uglavnom ja sam sad tu nabacala puno recenica bez puno smisla i koje ne cine bas neki zanimljivi text al ko ga jebe…valjda cete skuziti poantu ,a to je da nismo sami u svemiru! Mozda su cak medju nama…grrrr
Once again, Black Sis*

- 14:19 - Komentari (5) - Isprintaj - #

subota, 02.10.2004.

HEROJ TITO


Na Dan mladosti, 25.svibnja u Komrovcu se rodio predsjednik Republike Josip Broz Tito.Djetinjstvo druga Tita nalikovalo je djetinjstvima 1000 djecaka iz zagorskih sela gladnih stoljecima. Malo je tada bilo bogatih, a mnogo gladnih. Objesni vlastelini ,bahati trgovci I zupnici imucnih crkava krojili su sudbinu zagorskog kmeta. A od njegove su muke zivjeli. Od njegova rada, znoja, od njegovih zuljeva i krvi.
Cesto bi majcino lice druga Tita naoblacila tuga, Tesko je bilo vezati kraj s krajem. Uz Josipa najmladjega, u kuci je zivjelo jos sestero brace I sestara. Sve je njih valjalo nahraniti, napojiti I odjeniti….
Djetinjstvo, premda surovo I tesko, nikada nije potpuno liseno radosti. Smijeha I trenutaka vedrine. Takvih je trenutaka bilo I u djetinjstvu druga Tita, pa ih jos I sada pamte zivi vrsnjaci, a o nekima od njih pricao je I drug Tito.
Iz tih je vedrih pricica moguce zakljuciti da je duh djecaka Josipa Broza bio nesputan, ziv, uvijek spreman smisliti posalicu, dosjetku ili veselu zamku. To govori I o golemoj radosti prema zivotu, o zelji da se smijeskom POBJEDE SUZE I da se u veselim, makar kratkotrajnim igrama utope svi oni tmurni I teski trenuci….
1917.godine je godina februarske I oktobarske revolucije u Rusiji kada je Lenjin stao na celo nove sovjetske drzave.Tito je u to vrijeme pazljivo pratio dogadjaje , ucio ruski jezik I mnogo citao, shvatio je teznje I ciljeve te divovske bitke koju su vodili Lenjin I Boljsevicka partija. Bio je socijalista, pripadao je socijalistickom radnickom pokretu. Tada nije jos postojao komunisticki pokret, nego socijalisticki. Pripada je tom pokretu I u punoj mjeri je prihvatio ideje o promjeni drustvenog bica I sistema. Njegove misli I djelovanje bili su potpuno u skladu s mislima I djelovanjem radnicke klase u Sovjetskom savezu iako je bio zarobljeni austrijski vojnik!

Cijeli zivot druga Tita bio je velika I slavna bitka. Borio se za socijalizam, za bratstvo I jedinstvo, za samoupravljanje, za mir u svijetu. Borio se protiv sile, protiv blokova I protiv neznanja. Borio se neumorno I divovskom snagom. Narod je, ocjenjujuci velicinu Titova djela rekao jednostavno I lijepo : HEROJ TITO!
4.maja 1980. godine poslije 122 dana teske bolesti u Ljubljani je umro drug Tito. Vijest o njegovoj smrti strelovitom je brzinom obisla cijelu nasu zemlju I citav svijet. Tuga koja je obuzela sve ljude bila je duboka I potresna. Nemjerljiva. Kao sto je bila I ljubav prema Titu!

Covjeku se Tito moze svidjeti ili ne. Mnogima se ne svidja. Covjeku se 20.stoljece moze svidjati ili ne. Mnogima se ne svidja. Ali oni idu zajedno, covjek I stoljece….
Bilo je puno razloga da se napise ovaj tekst…bilo ih je previse…nakon jucerasnjih nehumanih,istrebljujucih,ne civiliziranih te sjebanih nastupa mladih brodskih suprotnosti zeljnih dokazivanja svoje kulture I vidjenja…preostalo nam je udaranje po slovima i brojkama na tastaturi…ostali smo paralizirani … .iako…svjesni da zivimo u brodskom *bronxu* ..nije nam jasno…



Danijela i Olja

- 14:38 - Komentari (3) - Isprintaj - #

petak, 01.10.2004.

3 pitanja!!!!!!!!!!

Evo ovako imam 3 pitanja i zanimaju me vasi odgovori:
1. Ako cura prevari decka da li da to kaze svom decku? (netko mi je reko da to ne kaze ni u kojem slucaju)
2. Jel bolje biti nesretno zaljubljen ili to da se nikako ne mozes zaljubiti?
3. Jel vjerujete da covjek u svom zivotu Ima samo jednu pravu ljubav?


Ovo su moji odgovori:
1.Meni je u zivotu iskrenost najvaznija tak da ja smatram da se treba reci za prevaru jer koji je to covjek koji te kao voli a konstantno ti laze u lice, tj u oci i nikada necu razumjeti kak netko svom bliznjem moze zatajiti tak neke velike stvari ili
nekom lagati u oci!

2.Ja smatram da je bolje ovo1. cause the filing koji te obuzme kad vidis tog nekog svog ne moze se zamijeniti s nicim!

3.A jebiga ovdje sam razapeta iako kad bolje razmislim mislim da bi ja htjela da imamo samo jednu pravu ljubav jer bi me to podsjecalo na bajke no ipak back to reality vjerujem da ima vise od jedne jer sta npr kad ti ova 1.umre pase nakon nekog vremena ponovo zaljubis?!?


- 14:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv