31

utorak

listopad

2006

nadati se

Nadati se usprkos svakoj nadi"
je visoka mudrost, koju je do sada
dosegla samo ljubav.
Bijelu magiju zelje nece niko nauciti
iz tudzeg iskustva..
ma koliko svjedocanstvo i primjer
bili ocigledni, ma koliko snazno
bilo cudo tudzeg zivota.
Oni mogu sluziti samo kao poticaj, kao prijedlog nikad kao primjer.....
Jer kao sto postoje opci zakoni kojima smo svi podlozni,
tako postoje i individualni..

Upravo covjek je jedinstven, neusporediv i nezamjenjiv.

Ja nemogu stici do srece po vasem tragu, niti vi po mojem
jer mi dolazimo iz razlicitih smjerova vjecnosti.
Nase jezgre bica zastrte su zivotom, medzusobno stranim.
Ni dvije rijeci nemaju isto znacenje za dvoje ljudi,
jos manje isto iskustvo..

30

ponedjeljak

listopad

2006

vjetrovi

Svačija životna luka
Svoje oluje ima..
Ti se nauči nositi
Sa svojim vjetrovima..

Ne misli da drugima u životu
Vjetrovi ne pušu..
Samo u svojoj luci ćeš naći
Smiraj za srce, smiraj za dušu

neruda

Soneta 45

Ne budi daleko od mene ni jedan jedini dan,
jer, ne znam kako bih rekao, daj je dug
i cekat ću te kao na nekoj stanici
kad negdje daleko usnu vlakovi.
Nemoj otici ni samo na sat, jer tada,
u tom satu, spoje se kapi nesanice
i možda će sav dim što traži svoju kucu
doći da ubije i moje izgubljeno srce.
Jao, neka se ne razbije tvoj lik pijesku,
jao, neka ne lete tvoje vjede u odsutnosti:
ljubljena, ne idi od mene ni za trenutak,
jer u tom casu otici ceš tako daleko
da ću obici zemlju ispitujuci
hoceš li se vratiti ili me ostaviti da umrem.

P. neruda

koraci

Potrebno je učiniti mnogo koraka kako bi napredovali. Kada ih sagledamo ti su koraci toliko mali, ali kada se pogleda put koji smo prevalili shvatimo da smo daleko stigli

27

petak

listopad

2006

leptirici

jos uvijek
imam
onaj
isti
osijecaj
kad prodem uz more
leptirici, strast , pozuda
...i uvijek pomislim isto
cudno je kako
smisao zivota mogu naci
u jednoj osobi

26

četvrtak

listopad

2006

i ja tebe...

Svejedno je
što smo
sve dok jesmo,
jedan
drugom
čežnja,
u mreži
pogleda naših
nježno
zapletena

25

srijeda

listopad

2006

forever....prijatelju

a da te jednostavno pustim?
udahnem duboko,izdahnem tugu,
i prestanem se buditi iz sna
zgrčenih ruku kao da pokušavam
uhvatiti niti prošlosti...
...a da možda krenem dalje?
tihim neprimjetnim korakom
s maskom ponosa na licu
i osmijehom...
...ili da se prepustim boli?
...no borca u meni nisi
ubio,
samo jako rastužio,
i možda te baš zbog toga neću preboljeti...
učinio sve kako treba,ali ipak otišao...

prijatelju moga prijatelja

Bilo je u trenu.
Dogodilo se u tren.

''Kamo ćeš?''-pitao si,
sa zebnjom i strahom.
''Kamo ćeš?''-ponovio si.

''Odlazim,
odlazim da tebe pronađem,
odlazim da sebe pobijedim,
i neću se vratiti
nikada na isto mjesto,
vjeruj mi

nikada!''


S.Stojak

nekad je netko napisao



Zašto ne ?????????
Moje usne neće te otrovati, ako ćeš ih ljubiti.
Moje tijelo neće te začarati, ako ćeš ga dirati
Moje srce neće te prevariti, ako ćeš ga voljeti.
Moje oči neće te rastužiti, ako ćeš ih gledati.
Moje riječi neće te zavesti, ako ćeš ih slušati.
Ne želim te povrijediti
Neću te slomiti
Ne mogu te osramotiti.
Ako ne vjeruješ sebi, ne vjeruješ ni drugima,
Ako se bojiš ljubiti, bojiš se i voljeti.
Ako se bojiš voljeti, kako uopće živiš.
Pa što onda ako će te moje usne otrovati
tijelo začarati, srce prevariti, oči rastužiti, riječi zavesti
Sve se to može dogoditi.
Sve se to nikada nije dogodilo.
Sve to nije bitno.
Ali sve to je život.
Sve je to dio čarolije biti voljen
biti sretan
biti tužan
biti sam
biti živ.
Prepusti se životu da te vodi i ljubi iskreno sa srcem
Uzmi ono što ti život daje i pusti ga da ide svojim tokom.

Ne cjepidlači - vjeruj.
Ne provjeravaj - predaj se.
Ne budi srdit - mazi se.
Ne budi ljubomoran - voli se.
Jer to je tako i onako predstava, stvorena samo za nas
Pa zašto onda ne.....


ljuta sam

Ako ikada doživiš poraz,
ne dozvoli da u tvome oku
zablistaju suze, jer ljudi su
zlobni i na ruševinama tvoje
sreće sagradit će spomenik
svojoj pobjedi..."

Istina.. Ljudi su zaista zlobni.. Iznevjere te onda kada se najmanje nadaš.. Zabodu ti nož u leđa kada misliš da bi za njih mogao i život dati..
No ipak.. ja mislim da ne trebamo baš pokazivati svoje prave osjećaje, i ne trebamo plakati pred ljudima.. Ja uvijek ono što osjećam zadržim za sebe, ne otvaram se previše ljudima.. Ne plačem pred drugima.. ne pokazujem da mi je stalo.. Ali to ne znači da ja nemam osjećaje, da ne znam šta je riječ "bol", da ne znam šta znači voljeti.. Mnogo puta mi je zadnje dane netko npr. rekao kako sam ja baš "hladnokrvna" i kako ne znam ništa "fino" s njim.. Hmm.. ali dragi sine to ne znači da ja tebe ne volim. samo sam ljuta zbog tvoje neodgovornosti, neorganiziranosti i neizvrsavanja obecanog dogovora...

prica o nezavrsenom dimnjaku...

Bila jednom cetvorica po imenu Svatko, Netko, Bilotko i Nitko.
Trebalo je obaviti jedan vrlo vazan posao i Svatko je mislio da ce ga Netko obaviti.
Bilotko je to mogao uciniti, a Nitko nije htio.
Netko se zbog toga naljutio jer je to bio posao za Svakoga. Svatko je opet mislio da bi ga Bilotko mogao obaviti, no Nitko nije shvatio da ga Netko ne zeli obaviti. Na kraju je Svatko krivio Nekoga jer Nitko nije ucinio ono sto je mogao napraviti Bilotko.

24

utorak

listopad

2006

ruze cvijetaju

ah kod mene napokon ruze cvijetaju haha...
razlog vjerovatno se pitate ljubav... ma ne...
ponovno radi internet......
haha.... i sama se ponekad pitam kako prezivjeti dan s muskarcem koji je lud za netom....
koliko vas taj muskarac zamjecuje kad je priljepljen uz monitor i da li se uopce sjeti da li ste uz njega....
ma ljube ja te volim iako ti cesto pukne veza na netu pa ne uspijes procitati redovito post.....

20

petak

listopad

2006

nisam vise sama

Kada sam te ugledala,
mojem je trazenju bio kraj,
postao si za mene zivot cijeli,
u tvojim ocima vidijela sam sjaj...
znala sam... ti si moj biser dragocjeni,
za kojim sam tragala... i kojeg sam nasla

Sada kada te imam pored sebe,
volim te vise iz dana u dan,
i ponekad pomislim da je sve to san...
no pogled tvoj razbije sve sumnje moje ,
i u stvarnost me vracaju usne tvoje...
imam te.. tu si.. nisam vise sama.

jednog dana

jednoga dana, kad produ godine
znaj da bit cu tu...
zauvijek pokraj tebe....
ljube volim te...

19

četvrtak

listopad

2006

volim te

Na koliko raznih nacina mogu da ti kazem da te volim?

Nijedan svijetski jezik nece imati onaj pravi ton, ni pravo znacenje, jer i kada skupim sve jezike u jedan kup, opet ne bi bili dovoljno jasni i glasni da pokazu moju ljubav prema tebi. Nijedna pijesma, nijedna prica ne sadrzi u sebi rijeci dovoljno njezne kojima bih opisala svu onu bujicu osjecaja koja vri u meni od prvog naseg dana. Gledam u zvijezde i trazim u njima svijetlost dovoljno jaku da ti obasja put kada se vracas kuci. Ali dovoljno je da ti u mislima posaljem svoju ljubav, da otopi hladnocu oko tebe i zagrije te u hladnim nocma kada ja nisam kraj tebe. Sapnucu ti na uho, napisacu ti isto u zamagljenom staklu, ali najbolje cu ti pokazati kroz svoje poljupce i one sitnice koliko te u stvari volim.

Volim tvoj topli osmijeh, kojim me uvijek razoruzas.
Volim tvoje smede oci kada me gledas zaljubljeno, kako zrace toplinom i srecom.
Volim tvoje vrele poljupce, kojima me neprekidno hranis.
Volim sto se siris oko mene i tvoje snazne zagrljaje, koji me stite od svih boli ovog svijeta.
Volim sto se uz tebe osjecam tako sigurno i voljeno.

Volim da te gledam kada opusteno stavim glavu u tvoje krilo, i kada je toliko ocigledno da uzivas.

Volim da te posmatram ozbiljnog, u toku nekog razgovora, kada su ti misli ko zna gdje, a tvoja ruka i dalje cvrsto drzi moju.
Volim da te gledam dok spavas, kada me tvoje lagano disanje cini tako smirenom.


Volim tvoju znatizelju i tvoja neprestana slatka zapitkivanja.
Volim te sto se brines o meni, sto me cuvas od boli i pacenja.
Volim te jer se pored tebe osjecam kao kraljica, jer me cinis najljepsom i najpozeljnijom.
Volim te jer mi dajes snagu da istrajem i sto si uvijek moj stub i potpora.
Volim te jer mi uvijek ulivas vjeru i nadu o boljem sutra.
Volim tvoju pametnu glavicu i svakojake ideje koje se motaju po njoj.
Volim sto me uvijek nasmijes i kada mi se svijet cini najcrnjim.
Volim sto mi neprestano pokazujes dobrotu svoga srca.
Volim sto si i pored sve njeznosti kojom me obasipas, snazan i cvrst prema ostalom svijetu.
Volim sto znam toliko stvari o tebi, o kojima niko nikada ne bi sanjao.
Volim opet, sto sam jedino pored tebe totalno opustena i sto ti mogu otvoriti i najskriveniju tajnu moje duse, bez straha od predrasuda i osudjivanja.
Volim sto svaki dan nadjem jos najmanje jedan razlog da te volim.
Volim................pa jednostavno volim da te volim.

kako reci volim te

Puno je stvari koje se bojimo priznati sebi i drugima, i to jednostavno zato što se bojimo losih iskustava. Jedno od, cni se, najtezih priznanja je "Volim te."

Ironicno, i tipicno zar ne?
Ne bismo li upravo o ljubavi trebali pricati na sva zvona i djeliti svoju radost sa ljudima oko nas? To cemo uciniti tek u trenutku kada se nase dvije skrivene ljubavi formaliziraju u vezi, kada obje strane nekako uspiju da naprave onaj prvi korak i priznaju najskrivenije misli. I koji su to uopce nacini na koje ljudi danas iskazuju osjecaje? U ne tako davnoj proslosti damama su pod prozorom zaljubljeni decki svirali serenade kako bi izrazili svoju ljubav. U seoskim sredinama djevojkama prema kojima su gajili osjecaje mladići bi poklanjali jabuke, u nesto novije doba i finansijski bolje potkovanim sredinama damama zaljubljeni momci salju rozice nakit ili caki neke skuplje poklone. Odlazi se na vecere, izlete i slicno.
Nekima je problem priznati svoje osećaje jer su po prirodi introvertni. Drugima je pak teško jer su imali loših iskustava koje ne žele ponoviti, ili nisu uopšte imali iskustava pa se boje rezultata.

... ukoliko ste jednom nekome rekli da ga volite, a ovaj vas je iznenadeno pogledao misleci da ste samo prijatelji, situacija postaje napeta i neugodna.

Osoba kojoj je priznanje upuceno vjerovatno se osjeca na neki nacin obaveznom i duznom jer ne osjeca isto sto i vi, neugodno joj je jer smatra da vi ocekujete neki potez, i u krajnjoj liniji, shvaca da vase prijateljstvo prelazi u neku drugu dimenziju u kojoj vise nece moci da funkcionira Mnoga su prijateljstva zbog toga propala, iako ima i onih koja su ostala podjednako cvrsta, jos bolja, ili se pretvorila u ljubavnu vezu. Ipak, cesca su ona koja rezultiraju odvajanjem
...Kako cemo nekome reci da ga volimo, zavisi od trenutne situaciji u kojoj se nalazimo. Hocemo li to tiho sapnuti pred kucnim pragom nakon dobrog izlaska, vristati pod prozorom ili napisati kao poruku, stvar je izbora i prikupljene snage. Nije lako reci "Volim te",
jer te obicne dvije rijeci koje u vezama tako cesto ponavljamo, kada ih nekome izgovaramo prvi put, zvuce teze i ozbiljnije. Ne znam koliko se vas moze sjetiti trenutaka u kojima su im drage osobe izjavile ljubav.

Moramo li da budemo sigurni u osjecaje druge strane da biste joj mogli reci "Volim te", ili je i to rizik kao sve drugo u zivotu?

Treba li muskarac biti taj koji će napraviti prvi korak, i je li njima manje neugodno? Naravno da ne! Neki ce reci da su muskarci osecajniji od zena, i da ce izjaviti ljubav tek tada kada sigurno budu voljeli, a zene su te kojima rijeci ne znace mnogo. To basi nije tocno iako je nekako u drustvu zaista uobicajno da zena ocekuje udvarace, ne da se i sama udvara. To je stvar osobnosti i odgoja, jer neki su spremniji reci svoje misljenje bez obzira na posljedice, a muskarcima nije nista lakse samo zato sto su muskarci. Najgora stvar koja vam se moze dogoditi je laganje; kada nekome kazete da ga volite iz milijun razloga koji su sve samo ne ljubav, pa u tu kategoriju ulazi i ono "Ne bih ga/ju zeljela povrijediti". Neistina je nesto sto ce povrijediti najvise, pa onda je lakse podnjeti i neke sitne poraze – samo da smo sigurni u istinu. Stoga je rizik izjavljivanja pravih osjecaja daleko manji od rizika kojem podlezemo ako zivimo u lazi.


da je dan duzi 5 minuta

... ne postoje stihovi na ovome svijetu koji mogu opisati koliko mi nedostajes..., koliko te volim..mislila sam proci ce, vrijeme ce pomoci...ne...nista....samo tebe sanjam, volim, zelim, trazim, samo sam sa tobom prava... i sve bih dala da provedem jos samo pet minuta vise sa tobom, tek da se sijetim sta znaci biti sretna i zaljubljena... volim te...




Gledam sunce i vidim tvoje lice,
slusam vjetar sto govori tvoje ime,
ja udahnem zrak sto mirise na tebe,
jer ti si svugdje a i pored mene

17

utorak

listopad

2006

ma znam da znas da te volim...

Zavoljela sam te,
to znam po tome jer mi je postao potreban,
sto ti ne zamjerim ni na cemu
ma sto rekao ili ucinio,
i sto mi je sve tvoje postalo bitno.
Ljubav je jedina stvar na svijetu
koju ne treba objasnjavati niti traziti joj razlog.
Ali ja to cinim,
makar da spomenem tebe.. koji si unio toliko radosti u moj zivot.
Vezala sam se za tebe jer je i ti si odabrao bas mene.
Da, ti si poseban uvijek svjez i uvijek drugaciji,
pametan, nemiran, siguran u svemu sto poduzimas.
Nista ti se ne mozes ni dodati ni oduzeti.
I bez mene i samnom ti si ono sto jesi...
.........volim
te......

ljubav....
desi se
da bi
voljela.
umre
da bi boljela.



16

ponedjeljak

listopad

2006

nesto na brzinu

kada bolje razmislim.. ja sam jako sretna.. jako... imam nekoga tko me zbilja voli i poštuje... štiti me, brani, pomaže, daje savjete, uvijek je tu... ma jednom riječju.. imam sve... sve.. a to sve mi pruža samo jedna osoba.. ON.. moj dragi... osoba koja zaslužuje svu moju ljubav i srce

ma volim te......

ma volim te....

kako je divno plakati na ramenu covjeka kojeg volis

kako je divno otvoriti dusu i pustiti ljubav da u miru dise

12

četvrtak

listopad

2006

Dragi blogeri, vremenski vise nisam u mogucnosti da se posvetim blogu, na onaj nacin kao sto sam to ranije cinila..iz tih razloga odlazim..do kad? ko to zna...tu i tamo ce me biti na blogu i kod onih koje sam i do sad redovito citala..ovaj blog ipak ne zelim da izbrisem, jer iskreno nemam snage...ovo je bio moj prvi blog...tu sam napisala (iako rijetko) svoje prve stihove..svoje misli...i sve one pjesme i stihove gdje sam se djelimicno pronalazila ili gdje sam pronalazila ljude koje mi nesto znace....Hvala mojim vjernim citateljima koji su me do sad citali i podrzavali.
Za kraj vam ostavljam ovu meni dragu pjesmu...

SAD ADIO...

Jednom odletjet ce ptice
ulice nase ostace bez sunca
covijek isprati ce zenu
dugo na vjetru, jos stajace sam

Jednom odlazi svako putem svog zivota
na rastanku samo, srce kaze
ja cu se vratiti

A sad adio...
a sad adio...
i ko zna gdje...
i ko zna kad...

Gledam nepoznata lica,
svaki taj covijek ja bio mog´o biti
gledam ljube se i placu
putuju sa nadom
ja odlazim sam

Gledam oci djecaku
vraca se djetinjstvo
ugasena svjetla na peronu
takva si mladosti...

Gledam jer zelim sve da pamtim
nebo, kamen i ptice u letu
gledam i kad zatvorim oci
bicemo u dalekom svijetu...

(Oliver Dragojevic)

11

srijeda

listopad

2006

mali volim te---

Ne zaboravite nikada

da ste na svijet došli

samo sa jednim srcem punim SNOVA

i obavezom

da ih OSTVARITE.

Imam osjećaj da me blog više ne veseli.
Ili je to zato što nemam vremena?
Razmišljam...

06

petak

listopad

2006

ha volimo se

pri prvom susretu osjetih
toplinu smedih ociju
pri prvom poljubcu
procitala sam
on me voli

02

ponedjeljak

listopad

2006

a stari ma bas si mi dobar

Onaj koji daje
uvijek ostaje
u srcu onog
koji uzima

znam da ces svratiti pa da ti jos jednom kazem volim te

ponekad kad te pogledam,
onako slucajno, nehotice,
u trenu mi se vrati misao koja potvrdi pravilo:
"tebe je nemoguće ne voljeti".

volim te zbog onog sto jesi,
zbog tvoje iskrenosti i optimizma.
volim te jer si stvaran, realan...
volim te jer si poseban!!!

i znam,
da kad sam s tobom,
tvoj pogled će mi reci sve sto osjecas
tvoj ce mi zagrljaj pokazati koliko je to snazno,
a tvoje "volim te" svece to potvrditi.

volim te jer si kraj mene, sa mnom i u meni.
jos ti samo zelim reći:
"hvala ti za sve"!!

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0