Nobody puts Baby in the corner...

I da me udariš pred svima ne bi boljelo, ja ću po svome ma koliko koštalo!!!!!!

Evo me ljudi nakon tjedan dana koji su trajali, čini mi se, vječnost......
Tjedan mi je cili bija čudan, neman pojma, zbunjen.....
Ugl, u pon san nakon škole išla s nelon na kavu, šta nismo napravile već nekih dobrih misec dana, i moran priznat da mi je to baš falilo. Ono, sist na rivu, škicat my favourite konobara koji mi postaje sve zgodniji i zgodniji wink, pit najbolju kavu u gradu, čitaj, u big mummya, i pričar satima....
Čoviće, u ovih par dana se i meni i njoj dogodilo so manny things. Naime, napokon joj je upa neki lik kojeg nije odjebala. Da, da.... nakon milijun i jednog lika u tg, napokon joj je upa pravi, i to mu za nefalit, baba živi u mojoj zgradi.... Kako je svit mali!
Tomu san vidila u nedilju i četvrtak prije škole. Bili smo se nešto posvađali zbog totalne glupost, al oboje smo svatili da smo pretjerali, pa je sve ok.
U petak nan je bilo tri tjedna, šta je za mene pravo čudo. Nekako se dosad događalo da svakog ostavin već nakon tjedan dana. S njin to nije slučaj, prvi je koji mi postaje bitan nakon dugo vrimena. A najbolji dokaz za to je da ga nisan ostavila ni nakon incidenta s Čunkon, a ćini mi se da ni neću. stalo mi je do njega. On nije ima love na mob a nije mi bija reka pa sn ja cili vikend provela misleći da se on ljuti na mene... Prije bi bila sritna kad ne ko nema love da me ne tlači, a sad ovo.... Fali mi!
E da, ovaj tjedan smo se baš nekako zbližili sa Šimon i Zavodnikon, pogotovo ja i Mone jer smo svaki dan bili s njima u busu. A kad se samo sitin da prošli tjedan niko nije priča sa Šimon!!!
ajme, upada u četvrtak...... bili mi u busu, isad čuvale ja, Mone i Jele misto njima dvojici. I bezveze se sprdajemo i mlatimo po običaju, kad zovu oni nekog lika da dođe kraj nas. Njih dvi su ga znale, a ja jedina nisan. Ugl, neki Mijo. Lik je valja takve baze da mi je dolazilo slabo od smija. I nešto on šapnija i Šimi i Zavodniku i cilo ih vrime pita oće li ili neće. Ja bila uvjerena da će nešto spustit meni ili moni. I sve se ja spreman da mu odbrusin. Kad u nekin kaštelima upadne on meni da koja je ura. I gledan ja bolesnica na mob i govorin mu 8 i 30, a on meni mislin da je vrime da se upoznamo....
Šta je najtragičnije, ja san znala tu bazu, al san pala na nju. Blokala san od smija...
ajd, sad mogu reć da san imala i takav upad.
Isti taj dan, u Tg je bila neka prometna, ono, 20 metri prije kolodvora, tako da je zastoj bija grozan, i iskrcalo nas dosta prije kolodvora, pa smo morali odat. I Cilin puten smo nešto pričali, sprdavali se. na kraju smo se išli prošetat sa Zavodnikon priko rive. večer je završila tako da je on kraj mosta, kleka i kunija mi se da govori istinu.... neće niti pričat zašto, al da ste vi vidili scenu!! On kleči, kida se i kune mi se da je istina, a ja rikajen od smija, pokušavan ga dignit da me ne sramoti i govorin mu da mu ne virujen, a neki turisti silaze s mosta i idu put rive i blido nas gledaju.
Cili tjedan mi je proša u sprdnji s njima, al da nije bilo toga, poludila bi ovaj tjedan!
U petak opet na kavicu s nelon, opet škicanje konobara i laganini....
Jučer smo išle kupovat neli dar za rođendan. Pederušu od samsonitea na kornjaču, Pupinu olovku za oči, Max facrot masterpiece maskaru, parfem od Armanija, tangice, Boujoris triple sjenilo, kajiš... Ja mislin da je to bilo to. Ne da je bila zadovoljna nego ajme.
U 2 san došla kod nje, pričale i sprdavale se, čitale Cosmopolitan, rješavale testove...Oko 6 su došle i ostale pa smo se počele spremat. naravno, morala san je šminkat, al jedino nelu, ostale mi se nije dalo. Poslin smo otišle do grada.....
E da, evo van sličica od mene i tone, jedne od najboljih osoba u mom razredu
Image Hosted by ImageShack.us

Eto, to bi veoma ukratko bija moj tjedan. Skidala san nešto novih pisama i sad cilo vrime slušan neke od Donne Ares, pogotovo ja bi kao ti i To mi nije trebalo. Evo van link di možete skinit To mi nije trebalo. Pisma je ajmeeeee...
Donna Ares

Donna Ares
To mi nije trebalo

Ja nisam ona
sto bi pala na koljena
a znas da nisam
nikog tako voljela
a ti, ime mi ne spominjes
a ti, od mene glavu okreces

Ja nisam ona
sto bi stope ti ljubila
znas da je ljubav
samo korak do ludila
a ti, ti mi blago nudio
a ti, svijetlo u mrak pretvorio

Da zalupim vratima
i pobjegnem ti bez traga
nikad mi ljubav
nije manje znacila
moju si srecu svu
u bol pretvorio
a to mi nije trebalo, dragi

I da me udaris pred svima
ne bi boljelo
ja cu po svom
ma koliko kostalo
mogu da biram
dal' da ne stanem, ili potonem
a to mi nije trebalo
o, a to mi nije trebalo

Ja nisam ona
sto bi pala na koljena
a znas da nisam
nikog tako voljela
a ti, ime mi ne spominjes
a ti, od mene glavu okreces

Eto, ljudi, to bi bilo to od mene..... Iden sad malo učit, iako znan da na kraju ipak neću... Prelina san, priznajen!!! Pozzz

28.05.2006. u 12:06 | 24 Komentara | Print | # | ^

Yeah, break it, break another litlle piece of my heart, darling...

Još prije 24 sata nisan ni slutila da ću pisat ovaj post, opet san mislila javit se tek za tjedan dana, al se toliko toga desilo......
Ovaj post je napisan za Andreu, ili ti Čunku, kako god očete. Nije mi uopče bitno oće li ga on sam pročitat ili će mu za ovo reć Lana i Ivona.
Znači, sinoć mi stiže poruka sa nepoznatog broja. I otvorin je ja totano nespremna na ono šta ću vidit. Poziv da dođen sam do kule sv. Marka i u potpisu Čunka. U istom trenu su mi potonule sve lađe i ugledala san kopno, ako svačate šta oću reć. Al nisan tila virovat onome šta sna vidila, ne, to nije moguče. Sve san bila uvjerena da me to Projić zajebaje jer me vidija ujutro s tomon.
Al vrag mi ne da mira i pošaljen ja Kati poruku jel Čunka u gradu. I počne meni vibrirat mobitel i ja već mislin da je Katina poruka, kad vidin da je poziv i to sa onog broja s kojeg san dobila poruku.

Srce mi je prestalo kucat kad san čula Čunkin glas. Jednostavno nije tilo radit, jer se opet slomilo. I počeja je sa nekin shemama da dođen do kule. A ja da uopče nisan u gradu a i da jesan da ne znan bili došla jer da mi više nemamo o čemu pričat. kako san ja nosila aparat a i glas mi je malo promuka pita me da šta mi je da al me šta boli.
I nastavija je pričat nešto da imamo mi o čemu pričat da se ne bojin da nisu loše teme, da kad se možemo vidit, i kad god je on predložija ja bi samo rekla da ne mogu. Na kraju me pita jel to znači da je totalno gotovo, al ja san rekla da ne znan.
Govorija je da mu je sad postalo jasno kakvo je sranje napravija i non-stop me pita šta triba napravit. Govorija je da me voli i da želi bit s menon. Da me to jutro vidija s Katon u gradu i da je tija doć do mene, al da mu je bus iša, ima je utakmicu.
Ja njemu govorin da jedino šta može je da vrati vrime unazad i da mi se onda javi, a on da će i to napravit. I govorin mu da više nisan slobodna, a on meni da jel Tome. ja ga pitan da odakle mu to, jel mu Projić reka. a on da nije, da je sazna sa bloga. Za blog je sazna od Lane i Ivone koje idu s jin u razred. I još me pita ka može li bit nešto između mene i "Andree". Na to mi je malo falilo da ne puknen. Kad je sam sebe nazva onako kako san ga ja dosad zvala...
Pita me volin li Tomu više od njega i rekla san mu da ne jer zna on i sam to, al san mu rekla i da mrzin samu sebe zbog toga šta ga volin, na šta je on reka da više ne moran jer me on voli.
Znan samo da san mu govorila da zašto mi sad ovo radi i da šta oće od mene da ja više ne mogu upropaštavat i srat po svemu šta iman samo zbog njega. Rekla san mu da miu više ne virujen ni rići,a on da ni on sam sebi više ne viruje.
Non-stop je ponavlja neke sheme, ono, Irena, oprosti, Irena, molin te i tako.... A svaki put kad bi mi izgovorija ime meni bi se slomija još jedan komadić srca.
Samo je govorija da je sad posta svjestan onoga šta je napravija i kakva je budala bija, i da mi to više nikad ne bi napravija.
Ma neman pojma šta mi je sve govorija i šta san ja njemu jer san bila zapanjena time šta mi govori, a i time šta mi se uopče ima obraza obračat nakon svega...
znan da je sve završilo nekako tako da će on na mene čekat koliko god triba ka šta san ja čekala njega jer da me voli...


Kad san poklopila, suze su tekle same od sebe, nisu više tile bit dio osobe koja je jadna ka šta san ja. Jer san opet sebi dopustila ono šta će me opet slomit i učinit me jadnon, depresivnon.
Sestra je došla do mene jer je bila uvjerena da san pričala s Tomon i da smo prekinili, a kad je čula s kin san pričala, tek joj je onda pa mrak na oči. I ona mi je rekla ono šta i svi govore već 10 miseci- čak i da odjeben Tomu i buden s Čunkon, ja ne bi bila sritna jer on se nikad neće prominit. Nikad mi neće dat ono šta san zaslužila.
Al opet, sve to i sama znan, al ne mogu...
Eto, svejedno nisan ostavila tomu niti to planiran učinit zbog samo jednog poziva. I nisan mu planirala reć šta se desilo jer znan da mu ne bi bilo drago, al na nesriću, on je vidija moje poruke na Jelinom mobitelu, i pita me jel to istina, i nudija mi je i prekid ako još uvik volin Čunku. A priznala san mu da mi nije svejedno, al da jedan njegov poziv ne može izbrisat sva šta mi je učinija. rekla san mu da mi je stalo do njega, da san sad s njin i to je to. Prista je da nastavimo dalje ka da se ništa nije desilo, al znan da će tribat još dugo da priđe priko toga.
Niko ne može virovat tome šta se sinoć desilo, jer... baš kad san prestala mislit na njega, našla prvog lika do kojeg mi je počelo bit stalo nakon njega, on se opet pojavi i govori mi ono šta tako dugo želin reć. Al u krivi čas....

neću lagat ni vama a ni njemu ako ovo čita, stalo mi je do njega toliko da više ni sama ne znan šta da radin. al znan samo da neću ponovit istu greški koju san učinila toliko puta... neću ostavit Tomu zbog ovoga. a ako će me čekat ka šta je reka, neka čeka.... Za sve ima vrimena, pa čak i za nas dvoje, samo dokad će čekat... E, to ne znan...
evo, danas skidan zabranu komentiranja neregistriranin korisnicima ako on slučajno ovo pročita iako ne virujen... Jer više neman vjere ni u šta

21.05.2006. u 20:09 | 12 Komentara | Print | # | ^

Never, never let you go, flesh of my flesh, bone of my bones....

Image Hosted by ImageShack.us
E da, evo napokon i mene....
Nešto uposljednje vrime stvarno rijetko pišen ove postove, al kad stvarno neman vrimena, a ništa se specijalno ni ne događa, tako da...
Ajd, da krenmo od početka, tamo di san stala. Znači, Tome je triba doć do mene u nedilju. Prvo smo se vidili na misu, a nakon toga smo otišli na kavu do Favorita. Vratila san se doma u 1 i 30... To van sve govori.
I šaljen ja njemu popoodne poruku da kad će doć kod mene. A on počne s nekin shemama da neće doć, da mu je crnjk, da ne može, da me voli i da bi doša da može... Kad san ja poludila!!! Ono, skoro pa smo se posvađli, ja san mu prestala odg na poruke. Prvo zoven Jelu da joj kažen šta budala izvodi, a ja mislin da me u životu nije čula tako ljutu. Odma ona otišla do njega da sredi stvar. Zoven nelu i ona cila šokirano kako san ja ljuta... A ja ludin doma. Tila san ga ubit jer smo se već sve bili dogovorili a sad mi to radi. Opalila san mobitelon oba zid da san šokirana šta me još uvik služi...
I ajd, zove mene jele da je reka da će doć.

kad san ga vidila ispri zgrade, nisan znala dal da ga zagrlin ili trisnen šta me tako iznervira... Al san ga ipak samo zagrlila...cerek
Image Hosted by ImageShack.us
I tako smo bezveze gledali neki film u dnevnom boravku, sprdavali se.... Otiša je nakon nekih uru-dvi, iša s Panton na kavu do favorita, zva je i mene al ja nisan mogla. I na kraju, šalje on meni uvečer poruku da mu je baš bilo ža kad je iša ća jer me toliko voli i bilo mu je prelipo, bla, bla, bla... a ja ono u sebi, A NISI NITI TIJA DOĆ!!!!
al, prošla je mene ljutnja ćin san ga ugledala. Ma ko bi se ljutija na njega...
I tako, vidili smo se još u poonediljak njemu poslin škole, i nakon cilog tjedna napokon ćemo se vidit sutra...

Svatila san da posljednji postovi govore apsolutno samo o njemu i to me polako počinje živcirat...

E da... Eurosong... a šta ja znan, ove pisme iz polufinalne me nisu nešto oduševile osim Rusije sa never let you go i Ukrajine sa show me your love. Ostalo manje-više... A da, legende su mi oni sa we're the winers of eurovision...
U školi je sve manje više ok, tako da baš i neman o čemu pisat.
e da, ćini se da mi je Nela totalno zaljubljena, a virujte mi to je itekakav napredak jer ne znan kad san je zadnji put vidila ovako sritnu...
ja bi samo volila da mi sve one budu ovako sritne kako san ja sad jer su sve to zaslužile- i nela, i kate, i Čare, i jele.... ma baš svi!!
ajme, od sride nosin aparat za zub, doduše mobilni(šta mi je draže), pa san cila uživljena. a vjerojatno će me ta uživljenost držat samo do prvog stezanja. Onda ću ga vjerojatno tit poslat kvragu, al ja znan sebe i nikad ne odustajen samo zbog toga šta nešto nije ugodno. Kad se samo sitin kako su me u početku leće živcirale, a evo, nosin ih već godinu i po.

Čoviće, škola je gotova za 4 tjedna a da ja toga nikako ne mogu bit svjesna... tako brzo... a još se sićan prvog dana u busu, kad san znala samo jelu. kad se sitin da sa Šimon nismo pričali, da smo zavodnika mrzile iz dna duše i malo dublje, prvih dana tolike zbunjenosti u školi, ne znaš nikog iz razreda i čini ti se da se nikad nećeš uklopit...... Tako je brzo prošlo ovo vrime, nekako imaš osjećaj da će ti cili život proć kraj tebe a da ga nećeš proživit. već se osjećan ko da san propustila toliko toga. A nekako znan i ko je krivac za to......

Ja se ni ne sićan kad san se zadnji put ovako dobro osjećala. Sestra me non-stop sprdaje jer me nikad nije vidila ovakvu, jer zna da san uvik bila totalno protiv svega šta ima veze s romantikon a sad san tu u oblacima, jer vidi koliko ga volin, i da više ne razmišljan o andrei. Vidi da je za mene on napokon okrenuta strana. Ne završena, najvjerojatnije, al okrenuta. Vjerojatno ću se jedan dan vratit na nju tek onako, iz osvete, da bi vratila izgubljeno. Jer san takva...
e da, morat ću van stavit slike u jednoj vešti šta san se slikala... Jebiga, predobro izgledan...
eto, ljudi moji, to bi van valjda bilo to.... pusa svima!!!!!!!

P.S. Evo vam sličice.....
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

19.05.2006. u 19:43 | 6 Komentara | Print | # | ^

Shame on me............

Image Hosted by ImageShack.us
a da vidiš sramote danas........
Ugl, danas je Tomi bila krizma. I sve super, divno i krasno, bila ja na misu (baš mi
je bija cute u odijelu...). I završila misa, i čekan ja ispri crkve da mu čestitan, kad dolazi on i poljubi
me. I pita on mene da jel dolazin poslin do njega doam, a ja ka da ne ću, da me sram doć sama, a
Jele se posvađala s njin još prije par dana pa nije tila ić s menon. I ajd, nekako ja nju
natiran da nek ide s menon, da mi je obećala... Kad dolazi njegov kum (KUM!!!!!!!!!)i govori meni
onda, Diadra, oćeš s nama u auto?
A ja sa blago-telečim pogledon odgovorin da neću, da se u tg vračan s buson, ka da
neću ostavit prije. I pita me onda da jel dolazin gori kod njih a ja da oću.
Ono, iti mi kum zna ime.... Crnjak!!!!!! Samo san gledala u nebo i čekala da mi neki klavir padne na glavu...
I aj, nekako se mi dovučemo do njegove kuće (a ima do tamo šlepat...), kad vidiš njegovog
mlajeg brata ispri kuće i dere se:Evo je!!! Došla je Diadra!! Tome, evo ti Diadra!!! ako tad nisan
pala u komu od srama, e neću nikad...
I aj, dolazimo mi do njega, on i jele se odma nešto posvađali, i meni je isto bila digla
živce, i nije tila s nama u kuću. a on mene vuče unutra. Doveja me u kužinu, a cila familija
tamo.. Ja ne znan di da pogledan koliko se crvenin. I ništa, upoznala se sa materon, stricen, babon, ovin-onin..... Majko, sramote!!!!!
I sidimo mi ispri kuće i non-stop neko dolazi da me pita oću šta jist ili pit, pa napadnu tomu
da zašto me nije ponudija, a on uzaludno objašnjava da me pita.... a njegove rodice mi se popele
na glavu, non-stop nešto ispituju, višaju se po njemu, diraju mi kosu, ispituju me neke gluposti....
Ma došlo mi je da poludin. kad pogledan, ne znan kako san priživila ovaj dan.
Sutra san sama doma, pa će doć do mene da pogledamo neki film... Jedva čekan da ga vidin, već mi nedostaje.....

E da, ljudi, ajdete na ovu stranicu, ne da je dobra nego ajme.... meni je pogodila!!
Crush calculator

13.05.2006. u 20:09 | 20 Komentara | Print | # | ^

Don't let the sun go down on me.....

evo me ljudi, nakon točno tjedan dana. a ne da van nisan imala vriemna pisat nego ajme.... Cili tjedan san ili štrebala ak blesava, ili san nešto objašnjavala ovoj ženskoj iz razreda... Ugl, pokušavan joj spasit godinu, šta i nije baš lako. Al eto, ovaj tjedan je dobila 2 i 3 iz njege tijela, šta i nije mačji kašalj, i odgovarala je cilo polugodište biologije.... He, a ja san još dobila 5 iz zalaganja... legla san...
Ugl, sa Tomon je sve super, divno i krasno...cerek... vidili smo se u nedilju i u ponediljak, mislin, volila bi ja i češće, al smjene su nan takve da je to nemoguče....
Ugl, sutra mu je krizma, tako da iden an misu u Plano, i valjda poslin kod nejga jer me je njegova stara zvala.... aha, njegova stara!! ne moran van ni govorit koliki me crnjak... Mislin, vće su nas vidili skupa i mater mu, i otac, pa čak i njegova baba, al mi je tako neugodno.....
Još uvik tražin neki način da to izbjegnen, al čini mi se da neću uspit....
E da, kupila san mu i dar... Najnoviji parfem od Pume, limitirano izdanje, izdan za svjetsko prvenstvo.... ne da jebeno dobro miriše nego ajme... Po ciloj sobi iman testere parfema, pa mi svako malo zamiriše na njega....
Image Hosted by ImageShack.us
I to san mu kupila komplet parfem i gel za tuširanje... On se totalno bija naljutija na mene da zašto san išta išla kupovat,eek da nisan normalna..nono.. Al eto, glavno da mu se sviđa!!! Al ko god da je pomirisa taj parfem svidija mu se. Hoopseru, to ti je onaj šta san te pitala jel ti dobar kad san te bila srela.smijeh

Ja mislin da nekih novosti baš i nema... Nela mi se navodno zaljubila... Ništa mi nije jasno, al eto, nadan se da se i to napokon desilo... Sa ostalima sve po starom, bar koliko ja znan.
Pusa Katici, Čari, Neli, Samy, Matei i ostatku društva........ ciao!!!!!!!wave

12.05.2006. u 19:41 | 2 Komentara | Print | # | ^

Falling for you....

Ljudi moji!!!!!!!!!
Ugl, jučer san se cili dan dopisivala sa Tomon..... Non-stop mislin na njega, ono, prvi je lik koji je uspija Andreu potisnit malo dalje, nek je on negdi na kraju pameti, samo da mogu živit od njega....
I danas smo se još nešto bezveze dopisivali, sad ja neman love, pa mu pišen s interneta....
I kako se baš i ne možemo viđat zbog takvih i takvih razloga o kojima mi se ne da razglabat, stavri rješavamo ovako, priko mobitela... i ugl, Od danas smo skupa!!!!!!!!!
Takav mi je kamen pa sa srca šta se sve ovako završilo, jer san aj skoro sve usrala. Ono, kad se sitin kakva je on moja sranja trpija, stvarno vidin da je lik nešto posebno... drugi bi me i zbog manjih gluposti odavno otpisa....
Neman snage uopče pisat, samo o njemu razmišljan. Svatite me, nakon šta san 10 miseci patila za onon budalon, napokon san se opametila i našla nekog koji je možda i zavridija sve šta iman za dat.....
Tome, obožavan te.............................................
Image Hosted by ImageShack.us

05.05.2006. u 20:28 | 25 Komentara | Print | # | ^

...reci zašto ne bi htjela imati me za prijatelja???

Evo me judi, nakon malo duže vrimena.... nisan baš bila od volje da išta pišem. Tnx svima na komentarima...
evo ovaj post je posvečen jednom od definitivno najboljih likova koje san ja ikad upoznala-Duji.... on van je inače hoopser kojeg ste mogli vidit u komentarima. Tek san danas saznala da ima blog i to naravno o najvčeoj ljubavi njegovog života-košarci. Al, obeča je da će napravit i osobni. Bolje bi mu bilo, jer iako volin košarku, ne da mi se čitat o njoj.....
Image Hosted by ImageShack.us
Eto, to van je on na zadnji dan škole kad smo se bacali s rive. On je izjavija da na toj slici nije ispa dobro, da je još bija dite.... želite li onda tek vidit kako izgleda danas???
Inače on van je iša s menon u osnovnu ali samo 8. razred, šta mi je baš ža jer je lik takva legenda.... evo, sad će ispast da ga tu obožavan i falin na sve strane, a boja se da ga ne oblatin ili izvriđan....
Baš smo se danas vidili ispri srednje pa smo stali pričat bezveze....i onda smo još išli na chat od dosade. baš mi je falilo popričat s njin, ka u osnovnoj. On je jedna od rijetkih osoba s kojon mogu pričat baš o svemu, al i baš o svemu. na neki me način podsječa na kombinaciju moje Jube i Mie. Please, nemoj me ubit kad ovo pročitaš.....dead
E da, ubit će me šta ću ovo napisat, al eto...san ga ja upoznala on je bija teški ženskar, nije mu bilo teško jer je i super osoba i super izgleda, al danas je reka da nije više ka prije, da se prominija. I iako se iskreno pitan ko je on i šta je napravija sa Dujon kojeg san ja poznavala, opet mi je drago šta se prominija.
Inače, trenira košarku već godinama i stvarno mu dobro ide, sluša U2, Linkin Park i takve sheme, jedini lik koji ima istu ambiciju ka i ja- jedan dan bi tija pisat. bar mu je prije to bila želja... U osnovnoj smo ga čak zvali Hans, i dan-danas kad u razgovoru iskrsne on, nazoven ga Hans.... čista navika.....

Eto, Hoopseru moj, nadan se da te nisan previše oblatila da me nećeš imat razloga prituć....iako si reka da ne tučeš ženske! Ostavi komentar i obavezno mi javi novu adresu. Ako me tribaš šta pitat, možeš slobodno na e-mail diadra@net.hr.....
stari, čujemo se!!!!!
A vi ostali, molim komentirajte Duju, i uživajte u slici...... pusa svima!!

03.05.2006. u 20:51 | 12 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us