Nobody puts Baby in the corner...

Falling for you....

Ljudi moji!!!!!!!!!
Ugl, jučer san se cili dan dopisivala sa Tomon..... Non-stop mislin na njega, ono, prvi je lik koji je uspija Andreu potisnit malo dalje, nek je on negdi na kraju pameti, samo da mogu živit od njega....
I danas smo se još nešto bezveze dopisivali, sad ja neman love, pa mu pišen s interneta....
I kako se baš i ne možemo viđat zbog takvih i takvih razloga o kojima mi se ne da razglabat, stavri rješavamo ovako, priko mobitela... i ugl, Od danas smo skupa!!!!!!!!!
Takav mi je kamen pa sa srca šta se sve ovako završilo, jer san aj skoro sve usrala. Ono, kad se sitin kakva je on moja sranja trpija, stvarno vidin da je lik nešto posebno... drugi bi me i zbog manjih gluposti odavno otpisa....
Neman snage uopče pisat, samo o njemu razmišljan. Svatite me, nakon šta san 10 miseci patila za onon budalon, napokon san se opametila i našla nekog koji je možda i zavridija sve šta iman za dat.....
Tome, obožavan te.............................................
Image Hosted by ImageShack.us

05.05.2006. u 20:28 | 25 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us