Nobody puts Baby in the corner...

Don't let the sun go down on me.....

evo me ljudi, nakon točno tjedan dana. a ne da van nisan imala vriemna pisat nego ajme.... Cili tjedan san ili štrebala ak blesava, ili san nešto objašnjavala ovoj ženskoj iz razreda... Ugl, pokušavan joj spasit godinu, šta i nije baš lako. Al eto, ovaj tjedan je dobila 2 i 3 iz njege tijela, šta i nije mačji kašalj, i odgovarala je cilo polugodište biologije.... He, a ja san još dobila 5 iz zalaganja... legla san...
Ugl, sa Tomon je sve super, divno i krasno...cerek... vidili smo se u nedilju i u ponediljak, mislin, volila bi ja i češće, al smjene su nan takve da je to nemoguče....
Ugl, sutra mu je krizma, tako da iden an misu u Plano, i valjda poslin kod nejga jer me je njegova stara zvala.... aha, njegova stara!! ne moran van ni govorit koliki me crnjak... Mislin, vće su nas vidili skupa i mater mu, i otac, pa čak i njegova baba, al mi je tako neugodno.....
Još uvik tražin neki način da to izbjegnen, al čini mi se da neću uspit....
E da, kupila san mu i dar... Najnoviji parfem od Pume, limitirano izdanje, izdan za svjetsko prvenstvo.... ne da jebeno dobro miriše nego ajme... Po ciloj sobi iman testere parfema, pa mi svako malo zamiriše na njega....
Image Hosted by ImageShack.us
I to san mu kupila komplet parfem i gel za tuširanje... On se totalno bija naljutija na mene da zašto san išta išla kupovat,eek da nisan normalna..nono.. Al eto, glavno da mu se sviđa!!! Al ko god da je pomirisa taj parfem svidija mu se. Hoopseru, to ti je onaj šta san te pitala jel ti dobar kad san te bila srela.smijeh

Ja mislin da nekih novosti baš i nema... Nela mi se navodno zaljubila... Ništa mi nije jasno, al eto, nadan se da se i to napokon desilo... Sa ostalima sve po starom, bar koliko ja znan.
Pusa Katici, Čari, Neli, Samy, Matei i ostatku društva........ ciao!!!!!!!wave

12.05.2006. u 19:41 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us