Pitanja..


Olovka klizi po papiru. Bole me oči. Dosta mi je razno-raznih silnica, polja, derivacija, jednadžbi i svih suludih stvari koje mi ionako nikada u poslu neće trebati. Još jedna od banalnosti sustava. Ljubav mi uči. Neću smetati. Treba nam svaki položeni ispit. Zovem mamu. Iako nije neka nadoknada za fizičku udaljenost, telefonski razgovori barem malo približe kilometre. Nadam se toplom ugodnom razgovoru o svakodnevnim stvarima. Nadam se da je dobro. Nakon dvije rečenice razgovora kaže da ima neke ružne vijesti. U mom se gradu dogodilo ubojstvo. Ubojstvo čovjeka kojeg znamo. Nismo baš kućni prijatelji, ali znamo se. Susjed je pored njegove kuće obavljao žetvu i vjetar je nanio slamu na njegovo dvorište. Susjed nije htio počistiti. Uslijedio je verbalni i fizički obračun. Ubojica je otišao kući, a žrtva kod susjeda. Ubojica se vratio s pištoljem i počeo pucati po ljudima za stolom. Srećom, nije nikoga ozlijedio. Žrtva je počela bježati, ali je sustignut i u njega su ispaljena tri metka koja su mu do bolnice oduzela život. Ubojica se zatvorio u kuću i čekao policiju. Trnci jeze su se popeli uz kralješnicu. Knedla je zapela u grlu. Ovo je službeni izvještaj policije i zvuči objektivno i hladno. Subjektivno, ne mogu zamisliti što može navesti čovjeka da digne ruku na drugog čovjeka. Dvojica ljudi su se posvađala oko SMEĆA!! Može li se naći banalniji razlog za ubojstvo?!? Što je moralo biti u glavi čovjeka koji svjesno ode kući po pištolj, vrati se i ispali tri metka u 44godišnjeg čovjeka, oca dvoje male djece, supruga, nečijeg sina?? U kakvom mi to svijetu živimo? Cijeli se život boriš, gradiš, stvaraš i onda te jednog dana dočeka metak zbog banalne, nevažne svađe! Moj je otac umro zbog više sile, zbog bolesti, nije se moglo spriječiti i s njim imam neke uspomene, trenutke, sjećanja. Ova djeca će se svog oca sjećati kroz maglu. On neće vidjeti njihove mature, diplome, nihov život. Njegova supruga će sama prolaziti kroz životne borbe. Kao zadovoljštinu će dobiti policijske izvještaje, neku jadnu kaznu ubojici, a ostatak života će živjeti samo sa sjećanjima i pitanjem: "Zašto?"
Uvijek je bilo ovakvih slučajeva. Kroz cijelu povijest. Ne mogu reći da je to odraz ovog vremena jer su takvi slučajevi isti scenarij u drugačijoj režiji. Ali svejedno mi nikad neće biti jasno zašto ljudi zaborave da su oni s kojima se svađaju, tuku, oni koje ubijaju jednako ljudi kao i oni sami. Da imaju svoje živote, obitelji, svoje svjetove, svoje probleme i radosti. Što se mora dogoditi čovjeku da prolije krv drugog čovjeka? Što se mora dogoditi čovjeku da uopće digne ruku na drugog? Ili ja nisam odavde? Ne pripadam ovamo? Ako normalno podrazumijeva nebrigu, nerazumijevanje i sve što uz to ide, drago mi je što nisam "normalna".
I znam da su sva ova pitanja uzaludna, retorička, besmislena, ali moram negdje izbaciti frustraciju i bijes i ljutnju na svijet u kojem živimo. Mrzim ga ponekad. Srećom, ima šačica ljudi zbog kojih je divno mjesto. Šteta što je to samo šačica njih...


23.06.2008. u 21:33 | K | 2 | P | # | ^

<< Arhiva >>


< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



O meni...


Moji prsti vole letjeti po papiru..
običnom bijelom ili virtualnom svejedno je
moje se misli najbolje napisane oblikuju..
srce tako otvoreno je
lutanja smisao napisana dobivanju
svari jasnijima čine se..
Htjedoh reći tko sam..
Žena koja uči, hoda, gubi se i nalazi,
uživa u tišini i listovima požutjelim od čitanja..
Žena sa tajnama, strahovima, ranama, bolima,
pustinjama i oazama..
Žena otvorena srca,
spremna voljeti,
spremna davati,
naučena gubiti i boriti se
opstati,
podići jedra brodu života
uvesti ga u odmorište i krenuti dalje..
ponekad umorna od borbe
uvijek s tračkom nade
uvijek spremna za sljedeći korak...
Žena koja je pronašla ispunjenje i smisao..
Sasvim obična
i sasvim posebna
kao svatko od vas..
Voljena, sretna,
žena koju već znate...
i koja vas beskrajno voli...
Vaša Desertrose...

za one koji žele zagrebati ispod površine..

icq:211-953-102
mail: ndesertrose@gmail.com
msn: lutalica238@hotmail.com

Dragim gostima...


Ako tvome licu podarim jedan osmijeh
ako u tvoje oko prospem malo vilinske prašine radosti
ako tvoje srce jednom navedem na razmišljanje
ako te nagovorim da počneš paziti na sitnice
ako budeš samo malo viiše cijenio život
uspjela sam..

Oni koji uvukli su se pod kožu...


Moja Ljubav..kombinacija borbenosti i nježnosti..savršena kombinacija..predivan muškarac.. :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Najdraža Ruskinja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Predivna Obitelj čija sam ponosna prijateljica

Osmijeh, izravnost i srce predivnog Nizozemca me uvijek oduševe

E, baš se uvukla pod kožu.. :) Žena koja tako divno slika riječima

Divna, nježna Pjesnikinja

On definitivno zna s riječima..i moram posjetit Karlovac..

Taman je pronašla ponovno i Ona ode.. :( a baš je divna pjesnikinja..

Još da malo češće piše, bilo bi super..Blog koji vrijedi čitati..