život je kako kada

< ožujak, 2024 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

28.03.2024., četvrtak

Po oba kalendara




Kada si dijete bilo je teško dočekati Uskrs. U ona moja mala vremena zime su bile ponekad još i u travnju, a ipak bi za Uskrs nosili nove bijele dokoljenke koje su ili tete ili omama heklale u zimskim večerima. Sandale obavezno, makar samo na misu. Tada bi pregledavali tko je kakve sandale dobio i često bijah koliko sretna tako i malo žalosna kada bi još netko imao iste kao ja. A kako je samo jedna trgovina obućom bila u selu naravno da nas je više imalo iste. No tog jednog Uskrsa u gnijezdu pod orahom bile su prekrasne crve sandale koje nije bilo u našoj trgovini. Mama je pred svaki Uskrs nosila hren (kojeg su moji uzgajali u bašči) u Zagreb jednoj piljarici na Dolac. I te je godine odlučila kupiti mi crvene sandale. Naravno da sam bila glavna u crkvi, ali čim smo se vratili kući morala sam ih skinuti jer trebalo ih je čuvati za kada se išlo doktoru ili na misu. Na žalost u toj dobi sve se jako brzo preraste pa sam i ja moje crvene sandale.

Poštovani blogeri, nisam sigurna da ću vam svakome ponaosob moći čestitati, ali svima želim da vam bude lijepo, sretno i berićetno!

P. S. (neke su od prošlih godina, a neke ovogodišnje)
- 14:20 - Komentari (17) - Isprintaj - #