život je kako kada

< prosinac, 2021 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

24.12.2021., petak

Još jedan Badnjak

Na Badnje jutro pogled prema istoku, s mog balkona




U mojem smo djetinjstvu na polnočki pjevali i ove dvije starinjske pjesme, prva je prijevod kojeg malo tko zna:

TIHA NOĆ

Tiha noć sveta noć
Spava sve svoje sne
Samo s neba anđeoski zbor
Pjeva da se ori gor i dol
Došao je On
Mesija vasion

Ti si Bog srca mog
Njegov plam pali sam
Jer si meni uvijek sve
Samo ti o moj Isuse
Rajski resi te mir
Rajski resi te mir

Druga je za više glasova i zbor, meni osobno jedna od najdražih

TKO SE TO RODIO

Tko se to rodio
Kaži nam
Mesija se rodio
Ovaj svijet pohodio
Tko je on
Višnji Bog
Gdje je sad
U Betlemu
Ajmo dakle tam
Gdje se skaza nam
Svijeta spasitelj i otkupitelj

Ziblje ga Marija i Josip
Anđeli mu pjevaju
A pastiri sviraju
Ponizno se klanjaju
Bog čast davaju
Ajmo dakle tam
Gdje se skaza nam
Svijeta spasitelj i otkupitelj

A danas u mojoj župi Remete najljepša je:

Oj djetešce ti moje drago


- 08:13 - Komentari (28) - Isprintaj - #