život je kako kada

< svibanj, 2021 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

08.05.2021., subota

Majčin dan

Druga nedjelja u svibnju, majčin dan, neka svim mamama bude blagoslovljena i radosna, neka Ljubav obriše suze onima čije srce tuguje i osmjeh podari.




Mamma
Mamma, son tanto felice
perché ritorno da te.
La mia canzone ti dice
ch'č il piů bel giorno per me.
Mamma son tanto felice,
viver lontano perché.

Mamma, solo per te
la mia canzone vola.
Mamma, sarai con me
tu non sarai piů sola.
Quanto ti voglio bene!
Queste parole d’amore
che ti sospira il mio cuore
forse non si usano piů.

Mamma,
ma la canzone mia piů bella sei tu,
sei tu la vita
e per la vita non ti lascio mai piů.

Sento la mano tua stanca
cerca i miei riccioli d’or.
Sento e la voce ti manca
la ninna nanna d’allor.
Oggi la testa tua bianca
io voglio stringere al cuor.

Mamma,
solo per te la mia canzone vola.
Mamma,
sarai con me, tu non sarai piů sola.
Quanto ti voglio bene!
Queste parole d'amore
che ti sospira il mio cuore
forse non s'usano piů.



- 07:47 - Komentari (22) - Isprintaj - #