život je kako kada

< svibanj, 2021 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

04.05.2021., utorak

Rezervni dijelovi

Cijepiti se, da, ne, možda, pričekati? Pitanja koja se pokrenu odmah iza pozdrava. Ponekad mi se čini čudno kako smo spali na samo jedno pitanje, a to nije ono klasično; bok, kako si, kaj delaš, imaš malo vremena? Ne, nije i sve sam više tužna jer nisu to razgovori kojima se veselim. Zanimljivo je koliko nas, u ovim zlatnim godinama (neki nas mlađahni blogeri doživljavaju kao starce za odstrel ovim virusom) nije spremno razgovarati niti o virusu, niti o svim rezervnim dijelovima koji nam popravljaju i produžuju život. Kažem rezervni dijelovi. Pa to tako nekako u stvarnosti je. Uzmimo primjer; mladost je bila sjajna, bez potrebe razmišljati (ni sada mladi ne razmišljaju) da će život projuriti i brzinski trošiti tijelo. Onda dođu te „zlatne“ (i samoj mi je smiješan ta izraz) godine kada je važno dodati minerale, vitamine, a nekako se ušuljaju i sasvim konkretni rezervni dijelovi. Ne želim ih nabrajati jer dosta je mlađahnih koji grickaju rezervnim zubićima. Ipak ima ozbiljnih rezervnih dijelova koji su izuzetno važni kako bi mašina imala još nekoliko godina normalniji, ne normalan rad, jer normalno prestaje čim su rezervni dijelovi potrebni. I svaka mašina koja ima rezervne dijelove treba imati kontrolne preglede kako bi ostala u funkciji. No desi se da kontrola nije dovoljna pa se te rezervne dijelove treba malo doraditi, a ponekad i sasvim ozbiljno doraditi pa čak i zamijeniti, naravno ako se nađe kompatibilni dio. I što da kažem, popravljeno je do nekog drugog kontrolnog pregleda. Cijepiti se? Da.



razveseli me

- 10:57 - Komentari (26) - Isprintaj - #