život je kako kada

< travanj, 2020 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

21.04.2020., utorak

Što meni znači blog

Blog je dio rituala mog dana. Blog je susret s ljudima od kojih neke vjerojatno nikada nisam, a i neću upoznati u realnom životu. Blog je dozvoliti emocijama da se oslobode tuge i bola u teškim trenucima, a i mjesto za smijeh. Blog je prozor u svjetove koji dolaze k nama kroz reportaže, fotografije. Jednako je mjesto gdje oni koji žele stvarno mogu i učiti i saznati puno zanimljivih detalja. Meni je blog moj mali svijet u koji mogu pobjeći od dnevnih napora, mogu svoja razmišljanja ponuditi drugim blogerima na recenziju. Vjerujem da svatko želi dobiti neki odaziv na post koji postavi, ali nije moguće biti zainteresiran za sve teme. Zato se najčešće vraćam blogovima koji imaju slične interese kao i ja. Možda je meni mali problem što se uglavnom ne vraćam na komentirani post kako bih vidjela da li je bloger-ica što dodao-la na moj komentar, a i ne mislim da nije nekulturno ( kako neki misle) na svaki komentar dati odgovor. Ne volim svađe, zle komentare, hakiranja, vrijeđanja po bilo kojoj osnovi. Prihvaćam različite stavove, ali i očekujem da se moji prihvate. Sve u svemu blog je vrlo zanimljivo mjesto komunikacije i zato se nadam da će trajati duže od bilo koje društvene mreže jer je po mom mišljenju prisnije i bolje. Hvala moderatorima.

- 20:35 - Komentari (14) - Isprintaj - #