život je kako kada

< kolovoz, 2019 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

22.08.2019., četvrtak

Odmah ispod pera

LANENA PLAHTA BIJELA

Jutro se nekako pokrene bez poziva, bez želje,
A ustajanje odmičem, skrivam se
Ispod plahte od lana što vrati me u djetinjstvo,
U ono divno vrijeme kada su jutra bila drukčija.
U jutra što su mirisala rosom i pjesmom grlice sa stare kruške
I pozivu svih zvukova jutra što selom se šire.
Vratim se u to dvorište gdje jutra lepetom krila se bude
I pjesmom pijetla što nadglasat želi sve druge u selu.
Ta svježa jutra život su ispisivala svakom kapljicom rose,
Svakim Campinovim zijevanjem nakon noćnog bdijenja,
I umiljatim predenjem mačke oko nogu moje bakice
Dok čeka svoju porciju svježe pomuženog mlijeka.
I kuhinja, Bože mili kuhinja, kako je ona mirisala,
Pucketavim plamičcima u starom zidanom šparetu,
Žgancima i bijelom kavom od mlijeka i divke spravljenom.
Jutra koja su samo nama djeci bila moguća upijati
Jer svi odrasli ustajali bi već na prvi zov pijetla
I još bunovni prionuli težačkom životu sela.
Danas se sa sjetom vratim u to vrijeme i razmišljam;
Jesu li i oni kao djeca imali iste slike koje ja
Danas iz sjećanja vadim pomičući ustajanje još malo
Ispod lanene plahte, bijele.

22.08.2019.

- 09:46 - Komentari (9) - Isprintaj - #