život je kako kada

< siječanj, 2019 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

20.01.2019., nedjelja

Derry i račun

Vadim slipove i račune iz gertašlina i čudim se koliko ih je, a znam da nisam gotovo ništa kupovala jerbo je siječanj, a zna se u siječnju nema šopinga poradi Božića i Stare-Nove. Ipak previše je tih papira pa proučavam. Izgleda sve na sitno, pedeset, trideset, dvajest i nešto, a onda sto dvajestpet. Ma što je to majko moja mila? Imam samo slip, a računa baš nigdje. Kartica, jel moja razmišljam? AMX ali nema tu broja pa kako da znam. Iznervoziram se totalno. Ja ne gubim račune, ja pazim koliko trošim, ja imam uvijek sve pod kontrolom, ja, ja, ja….ja bi se za rit ugrizla koliko sam ljuta na sebe. Ostavljam sve te papire jer treba nešto za smirenje. Cappuccino sa malo viskija onog original irskog koji čuvam samo za takve nervozne situacije. Odličan cappuccino, vijesti javljaju o eksploziji u Derry-u. I sjetim se kada sam predlani bila u Sjevernoj Irskoj kako su na oznakama autoputa za Londonderry bile crno pofarbani London, tako da je ostao samo Derry kako se taj grad od nastanka zove. I nemam pojma kako i zašto odjednom me nešto iz Derrya asociralo na račun. Gorivo, majko mila kako sam zaboravila benzin, a samo sam malo dodala u rezervoar za svaki slučaj ak zatreba nekuda hitno. Račun je vjerojatno u autu. Sutra ću provjeriti. Iako je u Derry-u planulo, ja sam ugasila nervozu u sebi.

20.01.2019.




- 18:50 - Komentari (12) - Isprintaj - #