život je kako kada

< ožujak, 2013 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

24.03.2013., nedjelja

Tužaljka boema

Kada pjesniku nestaju riječi za pjesmu ja znam da ipak kao rijeka one teku dodirnuvši dušu neku što se pita čemu je cilj ta tužaljka uz rakiju i vino, a slaže se riječ do riječi sasvim fino. Stihovi plove kroz maglu i mrak tražeći potvrdu da pjesnik nije tek izgubljen trenutak sasvim lak, kao one što noćima lutaju od ugla do ugla čekajući njegovu gitaru i ponovo poznatu pjesmu staru. On tada svira za ženu što rekoše da je kurva, ali njemu ona je muza za novu pjesmu bluza i suzu i bol koju sakrit će uz tekilu i sol. Kada mu nestaju stihovi pjesme, njegova djeca, on pusti gitaru da bolno kroz dugu noć samotno jeca. Ponekad suza krene nakon noći uz djeve mraka i gitaru pod glavu stavi na nekoj klupi čekajući da ga zagrije jutarnjeg sunca zraka. Taj boem noći sve što može dati nakon rakije i vina, ljubavi i žena je pjesma sa pola stiha. Ponavlja iste riječi kao da to je molitva njegova tiha. On zna da nitko ga ne traži, nitko ne pita zašto mu riječ u grlu zastala i zašto je i gitara zaspala na toj klupi na kojoj u okrilju noći ljubav se nesebično toči. Čekat će tako cijeli dan da ponovo u sumrak sa gitarom i pjesmom krene po još jedne noći san.

24.03.2013.

- 09:02 - Komentari (5) - Isprintaj - #