Kritika sim i tam

utorak, 17.10.2006.

STIGLA JE MALA TANJICA
roflnuthrvatskapartynjamismokindeadzujonut

17.10.2006. u 21:50 • 4 KomentaraPrint#

nedjelja, 15.10.2006.

KOJI ŽIVOT

IZNENAĐENJE!!
još jedan novi post. naime, koji me .u.a. natjerao na pisanje novih nebuloza pitate se vi?
pardon pitaš se ti, Jelena-moja-jedina-čitateljice. prića počinje:
many years ago in a distant place.... pardonisajte me
sad ozbiljno......... o još si tu? ajde dobro!
neki me dan na veslanju jedan frend pitao kaj radim. kak sam izašao sa vode prije njega. (bio sam brži od smrada malog manoreksičnog)
tako da kad je on odlazio po vesla na flos ja sam gledao nasamo jezero.
u prolazu me pitao dali razmišljam o smislu svog života. na kaj sam mu ja rekel da da! na kaj je on rekel da je smisao života umrijeti. ostal sam tam stajat stavljajući kažiprst i palac na vrh nosa između očiju, ZNAŠ TI DOBRO ĐŽEBO na kaj ja mislim (232671).
malo me .a..e.a.o to kaj frajer ima takvo plitko razmišljanje a on je taj koji prolazi s 4,9 u MIJOCU, a ja sa 4,4! inače je glup ko k.r.c!
pa što nije morbidno da je smisao postojanje njegovo gašenje! sjetio sam se onda svrhe same svrhe.
jer naime, Jelena SLUŠAJ ME!!,svrha svrhe je da ima svrhu, a ako ima svrhu ima i sredinu koja je zapravo sam svrha. jer kada bi svrha svrhe bila kraj svrhe svrha nebi imala svrhu. hoću time reći da svrha ne završava kada dobije svrhu jer se mora iskoristiti, ali tada prelazi na viši nivo i dobiva novu svrhu, čime nije završila nego njena svrha je samo jedna druga, nova svrha! kužiš??!
dakle smisao života nije umrijeti, jer time to znači (laićki gledano rođenje (+) poništava se sa smrću (-)) i time ostaje sredina, sam život! ćiji je smisao on sam!

p.s. ja sam ipak samo mali dečkić čije je ovo skromno mišljenje

15.10.2006. u 20:39 • 3 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 02.10.2006.

TAJ DIVNI OSJEĆAJ

Naša je ljubav sve ono što nismo, a naši su najdraži snovi! Fascinantna je. Da! Neobična, a opet dovoljno jasna da je ne možemo sami sebi objasniti. Treba je uloviti. Teško je, ali jednom, kad je uhvatimo, ona ostaje! O ljubavi nitko ne ne zna. Svi je poznajemo, jer ljubav je naš najveći poklon onima koje volimo, onima do kojih nam je stalo. Ali ipak i na samome je kraju nije teško pronaći. Treba samo jednom pogledati! Jedan pogled! Jedan dovoljan, jedan dobar pogled! Tu je! Njezini su dijelovi na svakom koraku, a što se više približavamo cilju, rascijepani dijelovi postaju jedna cjelina! Ona prava cjelina! TA ljubav!

02.10.2006. u 23:31 • 4 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (8)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (15)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (9)
Listopad 2006 (3)
Rujan 2006 (3)
Lipanj 2006 (2)
Svibanj 2006 (3)
Travanj 2006 (3)
Ožujak 2006 (2)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Amaterski pokušaji objektivne kritike



Hello mamma!


Free Web Site Counter
Free Web Site Counter


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada











Linkovi


VALENTINA
KuM

Nabavio sam nešto što se zove
knjiga gostiju!
Pa, ništa, kliknite i ostavite
trag:
View my guestbook






Digital Artificial Mathematics and Justified Assassination Neohuman


Get Your Cyborg Name



- nešto na M nije u redu!



Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs2.5 Croatia License.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A SADA ŽAK
:

Žak je bend

Žak je pojeo i pticu Dodo.

Žak se vodi kao nekretnina.

Žak ima dva kabrioleta. Obožava rolanje.

Žak nikad nije bio SAMO u Sloveniji.

Što je obrnuto od Žaka? Foton

Shakespeare: cijeli svijet je Žaku pozornica.

Krafni su problem, Žak je rješenje!

Žak se uspješno izlječio od anoreksije.

Kod kojeg doktora ide Žak kad je bolestan?
Kod Dr Oetkera!

Najveća hladovina je pod Žakom.



Žena mog života

Free Image Hosting at www.ImageShack.usv