Kritika sim i tam

subota, 03.06.2006.

PRODAN SAM!!!

prodan sam! Naime Ivana i ja smo se dogovorili (obratite pozornost na poredan osobnih zamjenica vi koji prvo lice osobne zamjenice stavljate na prvo mjesto) kako ću ovisno o njenim željama izvršiti sve što . Rekao sam joj: "Ivana, tvoj sam, iskoristi me" (neznam jel tim riječima točno). "Dobro onda, napravit češ točno onako kako ja to želim i zamislim!!" "Dobro" - rekao sam bez pogovora! ah kao me iskoristila, ja sam iskorišten, a onda je na kraju rekla da želi da nbapravim onako kako je to izgledalo svaki dan! al iako nije puno napravila rekao sam, dobro napravit ću tako kao ti želiš jer sam pošten.
drugim riječima: ivana zato što si mi obećala da ćeš mi pomoći na talijanskome, a nisi, aja sam ti obećao posvetiti post sa temom po tvojem izboru, tijekom sljedećih par dana tvoja će želja biti uslišana!namcor

03.06.2006. u 19:38 • 2 KomentaraPrint#

Linkovi


VALENTINA
KuM

Nabavio sam nešto što se zove
knjiga gostiju!
Pa, ništa, kliknite i ostavite
trag:
View my guestbook






Digital Artificial Mathematics and Justified Assassination Neohuman


Get Your Cyborg Name



- nešto na M nije u redu!



Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs2.5 Croatia License.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A SADA ŽAK
:

Žak je bend

Žak je pojeo i pticu Dodo.

Žak se vodi kao nekretnina.

Žak ima dva kabrioleta. Obožava rolanje.

Žak nikad nije bio SAMO u Sloveniji.

Što je obrnuto od Žaka? Foton

Shakespeare: cijeli svijet je Žaku pozornica.

Krafni su problem, Žak je rješenje!

Žak se uspješno izlječio od anoreksije.

Kod kojeg doktora ide Žak kad je bolestan?
Kod Dr Oetkera!

Najveća hladovina je pod Žakom.



Žena mog života

Free Image Hosting at www.ImageShack.usv