Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

ponedjeljak, 20.02.2006.

vermilion




SLIPKNOT lyrics


otkad sam jučer stavila taj spot ovdje...pa ne mogu prestat slušat tu pjesmu... inače ju obožavam, čula sam ju milijun puta, ali jednostavno, toliko je savršena i sve da je se ne mogu nasititi..... cijele dane slušam samo tu jednu pjesmu.... to mi se stalno događa, zapnem za neku pjesmu i ne puštam....posljednje što sam toliko slušala je bila tristanija, no to nisam ipka slušala toliko koliko ovu pjesmu...jednostavno mi ne izlazi iz glave...a sad će i proljeće, pa je još gore ;)
inače obožam slipknot...ne znam, to je bend kojeg nikad dosta, nikad mi još nisu postali dosadni, jer sam inače u stanju toliko slušati neki bend da mi na kraju dojadi (npr. the rasmus ili evanescence....te stare pjesme jednostavno više ne mogu podnijeti, iako su nove od rasmusa također sranje..), no oni su mi nešto nevjeropjatno i fenomenalno, več ih slušam više od godinu dana, CD mi je na rubu slušljivosti ("malo" je izgrecan, a original je), zadnja mi pjesma katkad zašteka... no glavno da mi rade 8. i 11. naime to su vermilion 1 i 2....
inače, nisam mogla dokučiti što znači vermilion, pa sam kao svatko normalan pogledala u riječnik, kad ono, nešto sasvim neočekivano: boja! ne znam kake to ima veze s vezom, no to vam je kao ova nijansa crvene:

Image Hosted by ImageShack.us

toliko zasad o tome...

xoxo
- 15:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 19.02.2006.

Slipknot

jedna od mojih najdražih pjesama uopće: Vermilion.... za tu mi se pjesmu veže čisto godišnje doba - proljeće, tada sam ju prvi put čula...dakle, to je za mene "hladna proljetna pjesma", a njezin drugi dio Vermilion Pt.2 je zimska, logično, zar ne?

xoxo

- 17:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #

jama i njihalo

za danas, ponovno nešto o knjigama...

jama i njihalo, još jedna od mnogih priča edgar alan poe-a. ne znam da li ste to čitali, no neću detaljnije prepričavati, pošto je priča zaista kratka...

kada sam ju prvi put pročitala? pa u biti, nemam pojma koje je bilo godišnje doba, znam samo da sam zakasnila na bus i da se več počelo mračiti, a ja sam stajala kod autobusne stanice, ispod ulične svjetiljke i u jednom dahu pročitala cijelu priču... otad sam se takoreći "zaljubila" u poe-a.
te njegove nevjerojatne priče, i još nevjerojatniji opisi...
nekima se njegove piskarije možda čine previše morbidnima i trabunjanjem luđaka... večina ljudi ne čita njegove pjesme i priče, iako je dosta slavan... mislim da nije stvar u tome što se koristi morbidnim elemntima, nego je stvar u tome što s time želi reći! dakle, samo mogu preporučiti svima njegove uratke... i ne znam, nemojte obračati pažnju samo na to, da recimo ljudi umiru ili da spominje kojekakve apsurdne situacije...poe se bavi ljudskom psihom i svime na što je ona sposobna, a ponajviše na ubijstva, ludila, privide... sve je to kod nas u glavi... dakle, toliko o tome, a sada, ako uspijem, stavit ću vam prijevod gavrana....

xoxo

Edgar Alan Poe: Gavran

Jednom jedne strašne noći, ja zamišljah u samoći,
Čitah crne, prašne knjige, koje staro znanje skriše;
Dok sam u san skoro pao, netko mi je zakucao,
Na vrata mi zakucao - zakucao tiho - tiše -
"To je putnik" ja promrmljah, "koji bježi ispred kiše" ,
Samo to i ništa više.

Ah, da, još se sjećam jasno, u decembru beše kasno
Svaki ugarak, što trne, duhove po podu riše.
Željno čekam ja svanuće, uzalud iz knjiga vučem
Spas od boli što me muče, jer me od Nje rastaviše.
Od djevojke anđeoske, od Lenore rastaviše,
Ah, nje sada nema više.

Od svilenog, tužnog šuma iz zastora od baršuna
Nikad prije osjećani užasi me zahvatiše;
Dok mi srce snažno bije, ja ga mirim sve hrabrije:
"Putnik moli da se skrije od te noći, bure, kiše.
Putnik kuca na ta vrata, da se skrije ispred kiše.
Samo to je, ništa više."

Ohrabrih se iznenada, ne oklijevah više tada:
"Gospodine il gospođo, izvinjenje moje stiže!
Mene teški snovi prate, a vi nježno kucat znate,
Tako tiho i bez snage, vaši prsti vrata biše,
Da sam sanjiv jedva čuo" - Tu se vrata otvoriše -
Mrak je tamo, ništa više.

Pogled mrak je prodrijet htio, čudno zastrašen sam bio,
Sumnjajući, sanjajući, sni mi paklenski se sniše;
Nedirnuta bje tišina, znaka nije dala tmina,
Rečena je reč jedina, šapnuta od zvuka kiše:
"Lenora" ja šapnuh tiho, jeka mi je vrati tiše,
Samo to i ništa više.

Kad u sobu ja se vratih, cijelom dušom tad zaplamtih:
Nešto jači nego prije udarci se ponoviše.
"Sigurno", ja rekoh, "to je na prozoru sobe moje;
Pogledat ću trenom što je, kakve se tu tajne skriše.
Mirno, srce. Da, vidimo, kakve se tu tajne skriše -
Vjetar to je, ništa više.

Prozorsku otvorih kuku, kad uz lepet i uz buku,
Kroza nj uđe gordi Gavran, svetih dana što već biše,
Nit da poklon glavom mahne, ni trenutak on da stane,
S likom lorda ili dame kroz moju se sobu diže
I na kip Palade sleti, što se iznad vrata diže,
Sleti, sjede, ništa više.

Ovaj stvor u crnom plaštu, nasmija mi tužnu maštu
Teškim, mrkim dostojanstvom, kojim čitav lik mu diše.
"Nek ti kresta jadno visi", rekoh, "kukavica nisi,
Strašni, mračni Gavran ti si, što sa žala Noći stiže,
Kako te na žalu zovu hadske noći otkud stiže?"
Reče Gavran: "Nikad više".

Začudih se tome mnogo, što je jasno zborit mogo,
Premda nejasne mu riječi malo tog mi razjasniše.
Ali priznat mora svako, ne događa da se lako,
Da živ čovjek gleda tako, pticu što se nad njim njiše,
Životinju ili pticu, što nad vratima se njiše
S tim imenom "Nikad više".

Ali Gavran sjedeć tamo, govori riječ jednu samo,
Ko da duša mu i srce u tu jednu riječ se sliše.
To je sve što on mi reče - dalje krila ne pokreće,
Dok moj šapat mir presiječe: "Svi me druzi ostaviše,
Otići će i on kao nade što me ostaviše".
Tad će Gavran "Nikad više".

Dok ja stajah još zatečen - odgovor bje spremno rečen.
"Nema sumnje," rekoh, "ta je riječ tek trica, ništa više
Od nesretnog gazde čuta, kojega je sudba kruta,
Pratila duž njegova puta, dok mu sve se pjesme sliše
U tužaljke puste nade, koje teret u se zbiše,
Od "nikada-nikad više".

Al taj stvor u crnom plaštu, još mi u smijeh goni maštu,
Ja naslonjač tad okrenuh bisti, gdje se Gavran njiše
Na baršun mi glava klone, a ja mislim misli one,
Stapam mašte tužne, bolne; kakvu meni sudbu piše
Ova strašna kobna ptica, kakvu meni sudba piše
Grakćuć stalno: "Nikad više".

Sjedih tražeć smiso toga, ne govoreć niti sloga
Ptici, čije žarke oči moju dušu rasplamtiše;
Tako misleć misli bone, pustih glavu da mi klone
I u baršun da mi tone, kojim svijetlo sjene riše,
Naslonit se na taj baršun, kojim svijetlo sjene riše
O n a ne će nikad više.

Zrak tad ko da gušćim stade, na me neki miris pade
Ko da anđel lakih nogu kadionik čudni njiše.
"Ludo", viknuh, "to su glasi, bog će posla da te spasi
Bol i tugu da ti gasi, što te tako izmučiše.
Pij nepenthe, da u srcu zaborav Lenoru zbriše."
Rače Gavran: "Nikad više".

"Zli proroče, ne znam pravo, da l si ptica ili đavo,
Da li te je Satan poslo, il te bure izbaciše
Sama, al nezastrašena, u tu pustu zemlju sjena
U dom ovaj opsednuti, - zaklinjem te, ah, ne šuti
Reci, reci ima' l melem jada, što me izmučiše?"
Reče Gavran: "Nikad više".

"Zli proroče, ne znam pravo, da l si ptica ili đavo,
Al u ime Boga po kom obojici grud nam diše,
Smiri dušu rastuženu, reci da l ću u Edenu
Zagrliti svoju ženu, od koje me rastaviše, Anđeosku tu
Lenoru, od koje me rastaviše?"
Reče Gavran: "Nikad više".

"Dosta ti govorit dadoh, crna ptico!" Tad ustadoh,
"U oluje divlje bježi, što se kroz noć raskriliše!
Ne ostavi niti traga svojih laži kraj mog praga,
Meni je samoća draga - usne same dovršiše -
Iz mog srca kljun svoj vadi, nek ti trag se ovdje zbriše!"
Reče Gavran: "Nikad više".

I taj Gavran, šuteć samo, još je tamo, još je tamo,
Na Palade kip je sjeo, što se iznad vrata diže,
Oči su mu slika prava zloduha što sniva, spava,
Svijetlost, što ga obasjava, na dnu njegovu sjenu riše,
Moja duša iz tih sjena, što mi cijelu sobu skriše
Ustat ne će - nikad više!

Image Hosted by ImageShack.us
- 10:38 - Komentari (5) - Isprintaj - #

subota, 18.02.2006.

OBAVIJEST

Poštovani korisnici, u ponedjeljak 20. veljače, MySQL poslužitelj će biti zamijenjen novim strojem. Za vrijeme upgradea bit će onemogućen pristup blogeditoru i komentarima.

Image Hosted by ImageShack.us
- 22:11 - Komentari (1) - Isprintaj - #

The Vampire Chronicles

1. Interview with the Vampire
2. The Vampire Lestat
3. The Queen of the Damned
4. The Tale of the Body Thief
5. Memnoch the Devil
6. Pandora
7. The Vampire Armand
8. Vittorio the Vampire
9. Merrick
10. Blood and Gold
11. Blackwood Farm
12. Blood Canticle

to su svi vampirski romani Anne Rice, no naravno, ima i drugih, npr. o vješticama, duhovima, mislim da ima i neke povijesne (za to nisam sigurna). u biti ja to sve čitam na mađarskom, a od gore navedenih nisu prevedeni 7., 9., 10., 11. i 12. knjiga. sad en znam koliko su toga preveli hrvati, jer sam se dosad susrela samo s pandorom i violinom (roman o duhu ruskog plemića), no sigurna sam da su preveli intervju, lestata i kraljicu, zato što su to jednostavno morali prevest.... ako nekako možete skinuti, na internetu se mogu naći tako zvani e-book-ovi, no večinom su na engleskom... radi se o tome da je cijela knjiga pretipkana, te ju možete čitati isključivo na kompjuteru (mislim da bi bilo glupo da printate 300 strana u komadu).
toliko zasad o tome...

xoxo

Image Hosted by ImageShack.us
- 13:37 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Frankenstein

ne znam koliko vas je ljudova čitalo "pravog" Frankensteina autorice Mary Shelley... no u biti, stvar je u tome što ja osobno nisam gledala niti jedan film o frankensteinu, pročitala sam tu jednu jedinu knjigu.
dakle, autorica ju je napisala kada je imala oko 19 godina, nastala je povodom nekakvog dogovora da svatko u njezinom društvu (bilo ih je 3) napiše nešto horroristično. mislim da je u tom razdoblju nastala neka novelivca "vampir" i neka pjesma, no nisam sigurna. u biti ona dva tipa s kojima se ona bila dogovorila su več naveliko pisali kada je ona tak razmišljala o tome o čemu bi mogla pisati. svoju ideju je dobila jedne noći, u krevetu (inače je njih toje boravilo u dvorcu, čitajući germanske mitove i legende), kada su joj se iz straha pred očima pojavljivale svakakve prikaze, dok konačno nije uspjela zaspati i koga je usnula? frankensteinovo čudovište. no da razjasnim, ako vam nije jasno, frankenstein je bio tvorac tog čudovišta, koje mislim da ni nema drugog imena. no dobro, dalje...
nastane djelo iznimne važnosti za daljnji razvoj modernih horror priča:
"FRANKENSTEIN ILI MODERNI PROMETEJ"
mnogi nisu vjeorvali da tako mlada žena može napisati takvo što, drugi su tražili kojekakva tajna, feministička značenja (roditelji su joj bili oboje feministi, tj. borili su se za prava žena u modernom društvu -oko 18.-19. stoljeće- pa su zbog toga svi mislili da je i frankenstein nešto u tom stili, što je donekle i istina, jer se bavi "čudom" geneze, tj. time da život ne može drukčije nastati doli od ženskog bića...ili tako nešto).
roman je napisan kao dnevnik istraživača sjevernog pola koji susreće frankensteina na svom brodu, te mu ovaj ispriča svoju životnu priču.
živio je u sretnoj obitelji, otišao je u grad kako bi učio za liječnika. zanimala ga je mogućnost oživljavanja mrtvog tkiva, zbog toga je mnoge noći provodio na grobljima, u potrazi za svježim organima. 3 je mjeseca radio na svome biću, i kada je ono konačno oživjelo, tek je onda uspostavio činjenicu da je stvorio čudoviše. glavom bez obzira je pobjegao, ostavivši biće u svojoj radionici.
vratio se svojima kući, nadajući se da će zaboraviti na to čudovište, a da će i ono zaboraviti njega. kod kuće je proveo nekoliko sretnih tjedana, no čudovište ga je našlo. htjelo je družicu za svoj samotan život.ispričalo je svoju priču, da se skrivao kod jedne obitelji skoro cijelu godinu, slušao njihove priče, naučio čitati i pisati, no kada se pojavio pred njima, ovi su vidjeli sotonu u njemu, čudovište iz pakla...dok je čudovište očekivalo da će ga voljeti, kao što oni vole jedni druge. zbog toga je sada od frankensteina tražio sebi ravnu družicu s kojom bi mogao otići u planine... frankensten mu ne želi ostvariti želju, misli da je napravio dosta štete s tima da je stvorio i jedno neuništivo čudovište, ne želi još jedno... čudovište mu prijeti najgorim paklom ovdje na zemlji... svoj naum i ostvaruje, postupno ubija frankensteinovu voljenu obitelj, ženu...
frankensteinu više nije ostalo ništa, kreće u potragu za čudovištem, preko mora, kopna, šuma i pustinja... postoji neka veza među njima, čudovište ne želi izgubiti frankensteina, zato mu pomaže u svom putovanju... na kraju se frankensteinova priča vraća u realno vrijeme, na brod...
tužan kraj je smrt i čudovišta i doktora frankensteina...
to je otprilike bio sadržaj, s više manje točnosti ispričan (knjigu sam čitala dosta davno).
stvar je u čudovišu... zar i ono ima pravo na život? jest da je ubilo nekoliko ljudi onako iz neznanja, no u suštini nije bilo zlo, sve dok mu frankenstein nije uskratio pomoć. no što je s doktorom? nije ni on anđelko, pokušavao je izigravati boga, tako da stvori živo biće iz več mrtvog tkiva, želio je stvoriti novo biće, nadljudsko...izvrtanje ljudske geneze...
nije čudovište krivo što je zlo, ono je samo htjelo ljubav, pažnju,no to su mu uskratili zbog svog demonskig izgleda (što biste vi učinili da vam se pojavi neko biće složeno od ljudskih ostataka, s vidljivim šavovima po cijelom tijelu i nadljudskom snagom?)... no kao što rekoh, s jedne strane frankenstein nije imao pravo napraviti takvo biće, niti je to biće imalo pravo poubijati toliko ljudi iz jednostavnog razloga - ljubomore...
razmislite malo o tome.... a knjigu svakako preporučujem svima, možda će vam se u početku učiniti dosadnom, no isplati se pročitati....

toliko zasad o tome...

xoxo

Image Hosted by ImageShack.us
- 11:49 - Komentari (2) - Isprintaj - #

post + komentar

ovaj, zamolila bih vas nešto... kada komentirate, please se potpišite i ostavite link svoga bloga, jer ne smatram se baš vidovitom...
--- Endre, te persze csak ird ala magad ;) ---
i ako vam nije bed, nemojte komentirati stvari koje se več davnih dana u arhivi... unaprijed hvala svima....
pozdrav anonimki i svima ostalima!

toliko zasad o tome...

xoxo

p.s.: posjetite kameru

Image Hosted by ImageShack.us
- 11:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 17.02.2006.

krilato ludilo

ptičja gipa, ponovno... zar im još nije dosadilo?
o.k., stvarna prijetnja čovječanstvu, kraj svijeta, epidemija, zarazno, bla bla
ali sada dizati toliku halabuku zbog par labuda koja su crkla od bogzna čega? ptičja gripa nije ništa novo, postoji več godinama, no tek je sada mutiralo toliko da može prelaziti na ljude!
mađari su kao izumuli neko cjepivo...pa narode cjepite se!!! nemora se iz jednostvanog straha ubiti toliko peradi! i oni imaju pravo na život... to je kao da sad svi krenu na ljude zaražene AIDS-om, kako bih sve pobili, samo da se ta smrtna bolest ne širi dalje.... blesavo, to više nije normalno!
a gdje su sada te neke udruge za zaštitu životinja? peta, greenpeace i svi ostali? što dovraga rade kada se ubija toliko peradi? protestiraju protiv uporabe krzna? činčile i sve te životinjice? ne znam da li ih ovo uopće brine, sigurno da da, no to se ne prikazuje na državnoj televiziji. ne znam zašto nitko ništa ne poduzima? životnje ovako, životinje onako, no kada je ljudski život u pitanju nitko ne mari ni za najzaštićeniju vrstu. gdje je tu pravda? boli mene briga za tu ptičju gripu! sada dizati toliku halabuku zbog toga? svi ćemo ionako umrijeti, tako nam je suđeno! zar nije svejedno da li će se to dogoditi prije ili kasnije? več mi zaista ide ne živce, svaki dan moram slušati o uginulim pticama...
a kada su ih onako ubijali, tamo negdje u aziji, samo su ih sve potrpali u vreće ŽIVE!!!! a što su onda radili, spalili su ih, sve... od stare kvočke od malih pilića SVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ponavljam, pravde nema...

toliko zasad o tome

xoxo

Image Hosted by ImageShack.us
- 16:20 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Charon

4.3. nastupaju u Osijeku! da ne napunim ovu stranicu spotovima, njihov video za Little Angel možete pogledati na mojem side projektu kamera ;)
i ako možete, pomognite nam u pisanju -please-please-please-please-

Image Hosted by ImageShack.us
- 15:16 - Komentari (3) - Isprintaj - #
smiješno, sad će oni meni reći što sam....

You scored as Goth. Your A Goth!

Goth

100%

Rocker, Mosher

55%

Emo

35%

Prepy

30%

Trendy

25%

Chav, Townie, Rude Boy, Ned, Kev

5%

Skater

5%

What Group Are You? Chav, Rocker, Skater, Emo, Goth, Trendy, Prepy E.c.t
created with QuizFarm.com
- 10:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

behind the illness...

več puna dva tjedna crkavam, svaki prokleti dan idem u školu ko da su me ubili! i sad, konačno! jedan dan mogu ostati kod kuće, jer je sutra ionako vikend! nejverojatno... stari kaže da sam več davnih dana trebala ostati kod kuće, ležat, kako on kaže... no stara veli da sam trebala ići u školu, pošto mi doktorica nije ispisala prokletu ispričnicu...
da ne pričam u detaljima zašto sam danas ostala kod kuće, stavit ću slikicu:

Image Hosted by ImageShack.us
- 10:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 16.02.2006.

Placebo

- 18:23 - Komentari (4) - Isprintaj - #

behind the sickness

jučer sam pokazala blog staroj...pa čim je vidjela sliku sa žiletom rekla je da nisam normalna, da sam bolesna, trebala bi se liječiti....
društvo iz razreda mi također govori isto.....
jesam li u biti prolupala ili imam neki drugi problem? mislim, nisam baš toliko luda za krvlju i vampirima, no sviđa mi se ta ideja besmrtnosti i krvi... ne znam koliko je to sve povezano s glezbom koju slušam, no 100% je povezano s knjigama koje neprestano čitam.... ann rice i viktoria faust, da ne zaboravim brama stokera... i svi ostali, zasad meni nepoznati...
milsim, nije stvar u tome što me smatraju luđakinjom, boli mene briga za to, no stvar je u tome što su to njihove norme. to je općenita ljudska osobina - gađenje. ne znam, meni je to tako svejedno...mogu pričati do besvjesti recimo o kojekakvim crijevnim nametnicima (tipa recimo trakavica), a da mi se ne gadi uopće, dok se ostalima diže želudac... za obiteljskim ručkom pričam o šišmišima i štakorima...
ne želim reći da sam nešto kao neki bolesnik, ili da ja super podnosim te neke gadljive stvari, no što se imam zgražat recimo na slici mrtve osobe? što je u tome toliko strašno? pa to je samo slika! najvjerojatnije bi bilo drukčije da to nešto leži tam kraj mene...
a ove slike koje stavljam? pa čista fotomontaža! što se tu ima gaditi? malo boje, tupih žileta, ljepila ili čega god, i gotovo... da ne pričam o tome kako se to sve još digitalno obrađuje...

drugo, 4.3. u osijeku će biti održan koncer na kojoj će nastupati grupe charon, father, defiant i phantasmagoria, upad je 50 kuna. u bit, stvar je u tome što ja užasno želim na taj koncert, no nažalost počinje u 20:00, a meni posljednji bus ide u 22:25, što baš i nije nešto sjajno. no stvar je u tome,da ako več platim tih 50kn, ostanem malo duže, pa ja sad dođem do stare i počinjem ju "kuhati". kaže ona meni nešto tipa:
"pa dobro kako ti to milsiš? zar ti znaš kakvi će tamo biti sotonisti? svi neki manijaci namazani crnom šminkom! znaš to kako je to opasno? oni mogu svašta raditi, ne želi te vidjeti u takvom društvu...bla bla bla" a ja stojim pred njom od glave do pete u crnini, majica nightwish, oči namazane crnim sjenilom, lak crni, prišivke, spikesovi, križevi... a ona mi priča o sotonistima i bijesnim darkerima... pa ne znam gdje ona drži oči... jednostavno je toliko konzervativna da to nije normalno.... prije je dobila napadaj čak i kad je glezba bila nešto glasnija, no sad se izgleda več navikla na to ;)
i sad se opet vrečemo na ono "tko je u crnom, taj je sigurno sotonist ili se bavi nekim sumnjivim poslovima", pa to nije normalno!
zar to što ne gledam tv cijeli dan, ne čitam teen ili ok, oblačim se u crninu, volim te neke svoje bijesne slike, pisce, muzičare mene čini luđakinjom?
možda jesam luda, nemam pojma, no onda sam luda i takva sam

toliko zasad o tome

xoxo

Image Hosted by ImageShack.us
- 15:39 - Komentari (7) - Isprintaj - #

Image Hosted by ImageShack.us


- 15:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 15.02.2006.

ajoj....

upravo sam pročitala da najvjerojatnije sljedećih dana ništa od postova.... shit.... nepravedno... rasplakat ću se....
no, onda ne znam što bih na to rekla, nego:

xoxoxoxoxoxoxoxo svima ;)

Image Hosted by ImageShack.us

Obavijest
Poštovani korisnici, sljedećih dana Blog će imati još jedan remont poslužitelja. Nakon primarnog i MySQL poslužitelj će biti zamijenjen jačim strojem. Za vrijeme upgradea bit će onemogućen pristup blogeditoru i komentarima.
- 17:37 - Komentari (5) - Isprintaj - #

post + komentar

dakle, stvar je u tome što nažalost ne stignem uvijek svima odgovoriti na komentare.... nije da ih je previše (ovo je ironično), no jednostavno sam toliko zauzeta pisanjem postova, ne stignem svima odgovoriti.... dakle, ne znam kako bih to formulirala, no žao mi je zbog toga.... a sad ne stignem ni pisati post, jer idem učiti....šmrc

dakle, toliko za danas

xoxo

Image Hosted by ImageShack.us
- 17:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 14.02.2006.

Image Hosted by ImageShack.us

csak neked macko, nem talaltam mast, o talan egy kicsit tul fiatal ;)
- 16:55 - Komentari (8) - Isprintaj - #

VALENTINOVO.....

dakle, kao što bi narod i očekivoa, danas je tema valentinovo....
ahhh, plišani medeki, crvene ruže, ružičasta pisamca...................brrrrr
ne mogu vjeroravati da netko tko je cijele godine "normalan" popizdi na taj dan, pa to više nije normalno! mislim, trenutno nemam nikog, ali da mi se netko na ovaj dan pojavi s nečim plišanim - arrivederci...
mislim, ok u redu je to, ali što je previše previše je... po cijelom gradu hara ružičasta iliti crvena napast! svi poludili... milsim da taj dan i parovima i svima več ide na živce....
npr, bračni parovi: godinu-dvije još je možda i zanimljivo, no kasnije? bez uvrede, ali nakupit će se toliko "drloga" da je to nevjerojatno - moja stara više ne zna kud će sa svim tim svijećama, ukrasima, parfemima bla bla.... puna kuća toga
no što je u biti valentinovo? dan jednog od mnogih katoličkih svetaca kojih inače ima na milijune... sveti valentin. i što sad s time? bio, umro, proglasili ga svecem i to je to. cijeli svijet ludi za valentinovom (čak i naši "slavni" sotonisti), a da večinom nemaju pojma o tome zašto je taj dan baš zato. to je još jedan dobar primjer toga koliko katolici ama baš svugdje nameću svoju vjeru! čak i ateisti najvjerojatnije "slave" taj prokleti dan. mislim da je valentinovo zaista patetičn dan, da citiram frendicu:
"ako nekoga voliš, onda ga voliš cijele godine, a ne samo taj dan"
što iz tog zaključujemo? da je sasvim nebitno kupovati takve shitove, ako se baš mora - počupaj neki cvijet i gotovo...
a koja je negativna strana valentinova? mislite da ih nema? haha
zamislite xy osobu koja pati od teške depresije, nema nikog, a onda dođe 14. veljače i sve je krcato valentinovskim smećem, na tv-u se vrti samo neko smeće... i što će naš glavni junak, inače sklon samoubojstvu, učiniti?
najviše samoubojstava se po principu "izvršava" u nedjelju ili na blagdane, kada samci ili tko več, dođu do te točke kada je gotovo, do dna....
i onda ima jedan blesavi dan, koji promiču od tv-a do trgovaca svi koji postoje, dan koji večini parova ide na živce, dan kada se samci osječaju najzasranije, dan kada je pola čovječanstva u bedu, ona druga polivica se dosađuje, a mali ostatak je sretan ko nova godina....
valentinovo, dan kao svaki drugi, samo malo jadniji...

toliko zasad o tome...

xoxo

Image Hosted by ImageShack.us
- 16:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 13.02.2006.

moja prva jedinica ove godine....

nije stvar da mi je baš prva, ali mi je ovo prva koju su stvarno upisali.... a iz čega? povijest.... i to kretenski mađarski kraljevi (ne kažem da su hrvatski bolji, to je samo ono prokleto gradivo).... u biti nisam učila ni riječi, nisam mislila da ću odgovarati... a inače iz povijesti imam 5...
a neka, treba i tako što, da narod ne bi pomislio da sam baš TOLIKA štreberica ;)
ma nema veze, ja sam inače "optimistično" biće, jedna jednicica nije kraj svijeta, a nije ni prva ni posljednja...samo je možda malo bed što nitko drugi osim mene još nije dobio 1, svi prošli s nekim ocjenama tipA 5, 4, 3, jedno sam ja "popušila keber" (lijepo hrvatski rečeno)...
nisam ništ učila, nisam ni znala da ću odgovarati, no eto ga sad na....
stara odmah "digla prašinu" o tome kako opet ništ ne učim! jesus, pa na polugodištu sam imala 5! ne znam kako to uvijek uspijem, no nikako ne mogu izvuči više od 4,5. to je izleda moj vječni prosjek, ne mogu više ;)
ne znam, kod ans su profe nekako čudan narod...ako imaš jedan iz nečeg, odmah ti počnu srat o otme kako nečeš moći imati 5 na kraju godine.... haha.... no stvar je u tome što to neki i misle ozbiljno...

no nema veze, naučit ću ja to prokleto nešto, makar ga morala nabubat napamet, pa ću dobit 5, pa će profa srat nešto tipa:
"a to nisi mogla i za prvo odgovaranje?" bla, bla, bla
na kraju godine će mi srati zbog te jedinice, pa ću mu ja reći da sam to ispravila, pa neka ode do vraga.... lijepa strategija, ne?

toliko za danas o tome, odoh ja sad učit, a za sutra več imam nešt zanimljivo ;)

xoxo

zatvorih usta do daljnjeg:
Image Hosted by ImageShack.us
- 16:04 - Komentari (6) - Isprintaj - #

nedjelja, 12.02.2006.

narode, čitajte stripove:

- 12:30 - Komentari (8) - Isprintaj - #

don't try this at home:

Image Hosted by ImageShack.us
- 11:54 - Komentari (2) - Isprintaj - #

series,-ei,f. = serija

ne znam što sav taj narod vidi u ti m blesavim serijama.... meksičke sapunice i novo hrvatsko smeće... što se tu ima gledati? blesavi zapleti, loša gluma, sve nekako umjetno....što tu ima zanimljivog? zar nam je život toliko dosadan da tratimo vrijeme tim smećem?
danas ujutro, kao i inače, dok doručkujem, gledam TV, i taman ide neka blesava serija, neka hrvatska....pitaj boga kak se zove... u biti stvar je u tome što je smeće, ne mogu zamisliti da to nekoga zanima... i još pogotovo to nešto što sam vidjela ujutro! pa taj narod ne zna pričat! na državnoj televiziji oni pričaju po zagrebačkom slengu! a u nekoj drugoj pak melju daaaalmaaaatiiiiinssssskiiiiiiii! pa to nije normalno! nije dovoljno da ti zagrepćani "seru" po nama da smo provincijalci, seljačine i neuki; sad još moramo slušat i to! inače nikoga nije briga za ovaj dio hrvatske, sve ide na more i u zagreb!
a u vezi sa serijama, nevjerojatna je i činjenica da gledaju čak i ljudi iz moje generacije! to mi je blesavo.... svi su kao cool, face, vamo-tamo, a onda razglabaju što je bilo u "neznamkakvoj" ljubavi! no i od tog je još više začuđujuće da narod čak i ovdje počinje pričati taj prokleti zagrebački sleng! svi misli da je taj prokleti grad centar svijeta! "kaj si danas radia?" i takvo smeće... pa da ja onda razmišljam što mi žele reći? a-a, pravim se glupa ;)
no da se vratim na serije... dakle, još uvijek nisam došla do zaključka u toj temi... o.k., priznajem, ima dobrih, ali to svakako nisu te blesave sapunice... recimo, ima dadilja, simpsoni i takve stvari, koje su zaista dobre, ali nažalost takvih ima malo, a sad je još krenula i masovna produkcija hrvatskih sapunica.... blesavo...
mala zanimljivost: zašto se te bljuzgotine zovu sapunice? zato što su se prije, ali i danas, te serije pravile kao razbibriga zaposlenim kućanicama, a što mislite kakve su reklame bile? pa za sapun, naravno ;) otud i ime....
dakle, stvarno ne znam što svi ti ljudi gledaju na tim sapunicama, priznajem i ja sam gledala to smeće, kad sam bila 4. osnovne! i big brother! bože sačuvaj! ne gleda nitko, ali svi znaju nabrojat natjecatelje, tko je ispao, tko je ostao unutri! kako mi to ide na živce! čista amerika! obični, neuki, blesavi narod dobiva publicitet za možda ček cijelu godinu, a recimo umjetnici, slikari, pisci, fotografi se muče cijelog života za recimo pet minuta slave na nekoj lokalnoj izložbi! gdje je tu pravda?
u americi od svakog luzera naprave emisiju, a ako publika to prihvati, naprave cijelu seriju! mislim da je to blesavo.... svi neki anonimci....
zato sam se večinom odrekla gledanja TV-a, ne znam da li sam bolje ili gore prošla, no meni je ovako super!

toliko zasad o tome

xoxo

Image Hosted by ImageShack.us
- 11:23 - Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 11.02.2006.

today...

zaista je nevjerojatno koliko mi je ponestalo insiracije... sada kad bih imala vremena pisati do vječnosti, ne mogu se sjetit ničeg poštenog...
oh, a kad sam odlučila da ću svaki dan imati drugu temu? pa izgleda da nisam razmislila o tome u što se upuštam...no i sada mi je odluka čvrsta pri tome da svaki dan napišem post, makar stavila samo sliku ili tako nešto... inače sam primjetila da mi blog više liči na slikovnicu nego na nešto normalno, no što mogu? sve te slike su mi tako prelijepe, da mogu stavljala bi samo slike, jer slika najčešće govori više i od 10 strana texta....
inače imam mali milijun ideja o kojima bih mogla pisati, ali ili nisu za širu publiku ili još nisu takoreći "aktualne"...
to mi je i inače problem, nisam još sasvim odlučila o čemu ću svemu pisati, jer ako napišem sve što mene zanima...pa bilo bi to malo čudna mješavina svega i svačeg, kao što je sada......
dakle, u nedostatku inspiracije:

toliko o tome za danas

xoxo

Image Hosted by ImageShack.us
- 20:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Image Hosted by ImageShack.us

ovim se postom zahvaljujem anarcho gay slut, šti mi je rekla za super stranicu http://www.deviantart.com/ ;)
thanx još jednom, xoxo
- 18:50 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Grad Smrti...

mjesec je drugi, a smrti sve više... umjesto veselja, jer dolaze maškare, dolazi proljeće i svet to, stariji narod sve više pada u neku depresiju...

"moja generacija izumire" - to je ono što najčešće čujem od svog djeda, koji je inače srčani bolesnik, a i inače pati od neke depresije...
mislim da je sada neko vrijeme smrti, nekako to zahvača sve nas...jer ipak nitko nije loše volje preko ljeta kada sja sunce (kad smo več kod sunca, od sunca narod u biti postaje veseliji, zato su recimo "sunčani narodi" - španjolci, portugalci po prinicpu veseliji, a "mračni" - finci, norvežani, doslovce mračniji, zato otamo dolazi i više "mračne" glazbe....-moja teorija). no sada je takvo neko razdoblje, zima, hladnoća, jedva se vidi sunce preko dana.... ne znam kako to, ali ljudi u ovo doba više umiru...
to je možda ono kao u raznim mitologijama, kada starica (zima) umire kako bi se ponovno rodila kao mladac cura (proljeće)...
a kako bi dojam smrti, hladnoći bio potpuniji, nije ni "mlad" narod spašen od raznih bolesti koje donosi zima i loše vrijeme - od prehlada, upala i još bogzna čega, pate svi....
ne znam kako je to u drugim gradovima, ali recimo u osijeku je sve puno raznih ptica, posebice crnih vrana, što je po nekima simbol smrti....
nevjerojatno je kada iznad vas proleeti cijlo jato od 200-300 vrana, nebo je sivo, sve je mračno...izgelda stvarno apokaliptično...

ljudi su se od davnina bojali smrti...egipćani su se već za života pripremali za smrt, grci su mrtvima stavljali zlatnike na oči kako bi ovi mogli platit prijevoz preko rijeke aheront, u srednjem vijeku se razvio pravi kult smrti, na svakom uglu su bili kugom zaraženi leševi...
a danas, kada ima toliko ljekova, toliko svega...još se uvijek bojimo smrti, još uvijek ne znamo što nas čeka na drugoj strani... svatko tko se ikada rodio, osuđen je na smrt... od tog jednostanvo nema spasa, nije još nitko doživio vječnost...

što nas čeka na drugoj strani? sveti perar ili sotona? hoćemo se reinkarnirati? otputovati u svemir? neku drugu galaksiju? reinkarnirati se?
... ili se možda neće ništa dogoditi, ostat ćemo samo tamo, kao duhovi...ponovno čekajući da će se nešto dogoditi, sve dok se ne rasplinemo u vječnost...
a moderne teorije? neće se dogoditi niša? mozak se ugasi i to je to...gotova priča?

razne religije traže odgovor na to pitanje... u biti svi tražimo odgovor na to: što nas čeka poslije smrti?
no, nitko još nije našao prihvatljiv odgovor.....

toliko o tome, zasad.....

xoxo

Image Hosted by ImageShack.us
- 12:43 - Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 10.02.2006.

Jeste kad sanjali takvo što?

Image Hosted by ImageShack.us
- 19:50 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Image Hosted by ImageShack.us


- 16:52 - Komentari (2) - Isprintaj - #

tablete su otrov

danas ima mali milijun ljudi koji se drogiraju....pa ne znam što bih na to pametno rekla, a da ne ispadne da sam ja kao neki mali anđelko ili tako nešto.... osobno nisam nikada ni pomislila da uzmem neku drogu (narod bi trebao vidjeti kako pijem lijekove, tragično), ne pušim, čak ni ne pijem...iako u kući imam toliko alkohola da bih s time nakljukala cijelo selo... ne znam u čemu je stvar...možda je odgoj ili takvo nešto, nemam pojma...to bi trebali pitati nekog psihologa ili takvo nešto...
u biti ne razumijem bit u opijanju, drogiranju, čemu več...
kakve koristi otići recimo na koncer i onda se drugi dan ne sjećati ničega, s praznim novčanikom i glavom koja se samo što ne raspadne... što je bit u tome? biti cool, uklopiti se u društvo?

"IN VINO VERITAS"

tj. "istina je u vinu"

ljudi su več od davnina pili, drogirali se, to je izgleda dio naše zajedničke povijesti. več su se i drevni rimljani opijali "ko' stoka" posije svake "večere" (čitaj prežderavanja) te radili nerede po ulicama... dakle, pijančevanje nije ništa novo...
no još uvjek nismo došli do činjenice zašto je to dobro...
zaboraviti svijet, brige, opustiti se, uživati u alkoholu ili drogama? jendostavno se izgubiti? i što poslije kada te ujutro zaboli glava? a za par godina kad ti ode jetra do vraga? što onda?
ima nešto kao pravilo zlatne sredine: radi sve što god hoćeš, ali umjereno, tj. nemoj pretjerivati...
možda je to ključ svega, alkohol može biti koristan kao lijek, a kojekakve tablete također mogu poslužiti kao lijekovi dok ih netko ne zlouporabi ili nekako smiješa... no čovjek je po prirodi nezasitan...kada primjeti da mu nešto godi, onda od toga želi samo više i više i više i više.... a na kraju dobijemo ovisnost...
a tablete? također... mislim da čovjek ima tu neku potrebu da nešto utrpa u sebe, da se nešto promijeni, na bolje ili loše, svejedno, glavno da se nešto dogodi jer je život tako dosadan....

toliko o tome, zasad

xoxo

Image Hosted by ImageShack.us
- 16:10 - Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 09.02.2006.

KOMERCIJALA

ne znam kako da ovo u biti započnem, stvar je u tome da se danas sve komercijalizira.....i to doslovce SVE! od rođenja do smrti, sve se može prodati, "i to još po iznimno povoljnoj cijeni".... sve što se god može zamisliti, svaka sitnica...sve je na internetu, na TV-u, u kinima.... ne znam kako je to bilo prije, no recimo bndovi nekako kao da više ni ne cjene sami sebe toliko da budu originalni...narod traži svoje, a to će i dobiti, za dobre novce, naravno.... sve se radi samo za novce...
mislim da nitko ne bi pomogao nitkome da ne zna da će mu se to jednom isplatiti, materijalno naravno... ne znam kako da ovo uopće formuliram, stvar je u tome što postoji onaj pojam "moderan čovjek", tako je barem kod mene u glavi....
kako se tog modernog čovjeka treba u biti zamisliti?
pa počnimo od "moderne žene" koja daje sve novce samo da bi ju se tako moglo nazvati....to je malo starija generacija, ali i ove današnje "lutkice" več zapadaju u to.... ne bih htjel po nikome pljuvati, no taj tip je po principu dosta praznoglav.... dakle, da prijeđem na stvar, moderna žena ne želi nikad ostarjeti pa ima cijelu kolekciju svakakvih preparata (napominjem, to su one starije), kupuje tamo neke blesave časopise (koji inače nisu ni za njen, ajmo reći "uzrast"), odjeva se po tam nekoj evergreen modi, ima dvoje djece na kojoj stalno primjenjuje stvari naučene u časopisima i na tv-u, a stvari naučene iz časopisa i s tv-a inače najvjerojatnije primjenjuje i kod muža ili kod koga več. nezadovoljna na poslu, ona može više, neke tamo glupave kolegice s kojima zbija blesave šale na račun muževa i sexa, a te kolegice inače mrzi, pa stalno postoje neke tamo spletke, kao u dobro poznatim sapunicama....
toliko za sada o ženi, prijeđimo na modernog muškarca: dakle, ženica mu stalno kupuje neke tamo preparate, parfeme, kremice, pulovere, odjeću koju su naravno vrlo "trendi", kako se ona ne bi osramotila kada negdje izazi s njim....muž je dakle od glave do pete u ne znam kakvim markama, i njemu je tako super, no onda ugleda zgodnu sekretaricu ili koga več, pa mu bude još bolje...
moderni muškarac naravno također kupuje kojekakve časopise, ne smije ništa propustiti.... s kolegama je u vrlo dobrim odnosima, on je šef ne znam čega.....
to su bili moderni ljudi, a sada stvarnost-jendostavno i kratko-budale koje bi željeli postati takvi, a to im nikako ne uspijeva.... jer su moderni ljudi upućeni u svjestku politiku, oni su pametniji, idu na benkete, oni su naši šefovi....no coment
dakle, na kraju ispada da takvi ljudi vladaju svijetom...američki političari i co.
no dosta o modernim ljudima, vratimo se komercijali....

dakle, kao što več rekoh, sve se može prodati, danas više nema te stvari za koje ne bi mogli dobiti pare ili što se ne bi prikazalo na tv-u ili na internetu, a što je najsmiješnije, uvijek postoji bolesnik/ica koji će to kupiti i još biti sretan...
ne znam stvarno kako bih to mogla objasniti, pa ću nešto banalno:
zamislite da ste mrtvi, ležite u gobu i sad ste več u ne znam kojem stadiju truljenja, no nebitno; dođe neki tip, iskopa vas, stavi koju sliku na net da ima višak leš svoje tetke kojeg bi se želio rješiti (ovo se naravno događa negdje u americi). dakle, prvo dobije mali milijun punuda, pa trilijun prijetnjii i još milijardu očajnih pisama kojekakvih organizacija koje su kao uvjek u borbi protiv zlikovaca.... na kraju, velika medijska halabuka, tip dobije brdo love, a vi završite polu truli kod neke organizacije koja je skupljala pare sa svih izvora kako bi vas spasili od sotonista, pokopaju vas po nekoj tamo bijesnoj vjeri, svi plješću, vi tj. vaša duša idete več na neko tamo određeno mjesto, kraj filma, svi plješću, happy end

ne znam dalje, stalo znanje..... ne znam dati nikakvo normalno objašnjenje za svoju temu ili ono što sam započela....izgubila sam se u temi... a otkud mi tema? od one male slikice iz prošlog posta.....nisam ni ja sasvim kak spada....

toliko o tome za danas....

xoxo

vežem usta do sutra:
Image Hosted by ImageShack.us
- 16:51 - Komentari (5) - Isprintaj - #

da narod ne bi pomislio.....

dakle, ovo je nešto kao neki "među post", ne znam kako bih ovo drukčije nazvala... stvar je u tome što sam pročitala neke svoje prijašnje postove i došla do zanimljivog zaključka: izgleda sam postala nepismena!! znam ć i č mi nikad nisu bili jača strana, no ovo je ipak malo previše. no nije stvar samo u tome, nisam navikla na ovo tipkanje, pa stalno stišćem milijun tipki koje i ne treba, umjesto e stisnem a i takve gluposti...nije da ne znam pisati ili takvo nešto nego bih trebala stvarno naučiti tipkat....da ne bih možda stvarno došla na glas kao nepismena glupača ;)

oh, i da se zna:
Image Hosted by ImageShack.us
- 16:39 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 08.02.2006.

Image Hosted by ImageShack.us

za danas samo slika, pošto je server izgleda nešto "štekao" cijeli dan, a trenutno nemam vremena pisati o mojoj maloj temici koju sam smislilsa za danas....čeka me latinski...i da još nešto:

MEMENTO MORI!!
- 18:41 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 07.02.2006.

za danas samo par stihova, citata, kak hoćete....:

"na drugoj strani rijeke....gdje nitko ne vidi tvoje suze....nema tko da ih obriše....pobjegni tamo i ne vraćaj se...nikad više" by:anonym

"grad na rijeci, tu je za tebe i onda kada nitko više nije" by:anonym

"i just wanna die" by: mortal love

"i died in my dreams
what's that supposed to mean?
got lost in the fire
i died in my dreams
reachin out for your hand
my fatal desire" by: the rasmus

i'm dying, praying, bleeding and screamnig
am i too lost to be saved?
am i too lost?" by: evanescence

"i'm goin under
i'm falling forever" by:evanescence

"if i smile and don't believe
soon i know i'll wake up from this dream
don't try to fix me, i'm not broken
hello i'm the lie living for you, so you can't hide" by: evanescence

"no matter what you say, it don't take away the pain
that i feel inside, i'm tired of all the lies" by: p.o.d.

"we are livin in the dream of tommorow, but the dream of tommorow is only a lie" by: pseudo

"nemo my name forevermore" by: nightwish

"You were from a perfect world
A world that threw me away today
Today to run away" by: marilyn manson

"And hell was so cold
All the vases are so broken
And the roses tear our hands all open
Mother marry miscarry
And we pray just like insects
The world is so ugly now" by: marilyn manson

"I know it's the last day on earth
We'll be together while the planet dies
I know it's the last day on earth
We'll never say goodbye" by: marilyn manson

"The portal has been past 'til the
point of no return. No more lines to cross,
no bridges to burn" by: children of bodom

"I close my eyes and I can see
something cold lives inside of me
how long must I live in this pain is it unforgiving
I think it is unforgiving" by: to die for

"I'm trapped in this world
Lonely and fading
Heartbroke and waiting
For you to come
We are stuck in this world
That's not meant for me" by: the queen of the damned soundtrack

"Something in the way,
Something in the way" by: nirvana

"sometimes i think i'll die alone,
sometimes i think i'll die alone,
sometimes i think i'll die alone,
live and breathe and die alone,
sometimes i think i'll die alone,
sometimes i think i'll die alone,
sometimes i think i'll die alone,
i'd think i'd love to die alone,
i tihnk i'd love to die alone,
i think i'd love to die alone,
die alone, die alone........" by: my chemical romance

"at the end of the world
or the last thing i see
you are
never coming home
never coming home
could i?
shoul i?
and all the thing that you never ever told me
and all the smiles that are ever ever
ever......." by: my chemical romance

"let's celebrate the modern end
let the world begin again
celebrate the renaissance man" by: seigmen

Image Hosted by ImageShack.us






- 17:19 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 06.02.2006.

Image Hosted by ImageShack.us

tako sam davno vidjela ovu sliku.............
- 16:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Dylan Dog

večina vas možda ni ne zna tko je to...pa do prije par mjeseci nisam ni ja....
no onda, nešto je sinulo!
STRIPOVI!
narod nikad ne bi povjerovao kako je super čitati stripove!
naravno, ne mislim ovdje na one neke blesave i bezvezne čičkarije, nego baš na one prave...
svi znaju samo alana forda! dobro, nisam baš ni ja neki stručnjak, pošto se kod nas baš i ne mogu kupovati stripovi, ne kao u zagrebu, gdje je sve krcato strip knjižarama... da ne pričam o amerima, englezima, australcima i svima ovima tu u europi gdje se moža naći "stripoteka" na ama baš svakom ćošku....
no da rekenem koju i o dylanu....:
dakle, po izglegu, tj. kako je tip nacrtan, čini se kao pravi darkersk james bond, ako se smije tako nešto reći... ima bolesnog pomagaća, grouchoa koji mu dosađuje blesavim i nerazumljivim vicevima :)
inače se radnja vrti po dosta horrorističnom scenariju s puno smrti, leševa, krvi, odrezanih ili probodenih dijelova tijela, nerazjašnjenih misterija, a radnja je naravno napeta sve do kraja i nikad se ne zna kako će prića završiti, ako naravno ne pročitate unaprijed...
mislim, inače večinom čitam knjige, ali ne mogu odoljeti a da ne kupujem stripove po antikvarnicama, pijacama....obožavam ih
inače, mislim da nitko ne bi povjerovao kad bih sad izjavila da redovno kupujem w.i.t.c.h., inače strip za klinke od 5-12 godina... no što je istina, to je istina, ne znam zašto i kako mi je to ostalo, no jednostavno to volim i gotovo.... narod gleda crtiće, ja čitam stripove, što je u biti skoro pa jednako, zavisi o mašti...
da se vratim na stripove općenito, postoji neki tam časopis, mislim da se zove Q strip ili tak nekako... u biti, ja to nikad nisam ni vidjela da postoji, kad jednom, idem ja pijacom (uh, koja riječ) i ugledam nešt očerupano i sumnjivo u, ajmo reći, prozotu jednog kisoska, s velikm naslovom "70 godina hrvatskog stripa".... za mene se inače mora znati da po principu primječujem sam stvari koje me zanimaju,a ostalo kao da ni ne vidim-imam neki specijalan mozak, izgleda...
no dobro, u biti dam ja 23 (!) kune za to očerupano i polupokidano nešto i pričitam to nešto za oko pol sata.... razmišljam malo o tome da sam za toliko pare mogla kupiti cijelo čudo stripova na piji... nema veze, sviđa mi se to malo čudo od časopisa.... očajan urednik, očajni suradnici, ma svi skupa oni očajavaju zajedno, tako su slatki u svom očaju iz kojeg najvjerojatnije nema izlaza (naklada mala, ministarstvo ne da pare, nitko ih ne čita....)
iako u njemu ima zaista blesavih i bezveznih stripova koji bi zanimali sam totalne bolesnike, meni se sviđa....

ljudi više ne čitaju stripove kao prije 20 godina, ili kao što to rade po americi gdje je to "in"....
a zašto današnja dječica više ne čitaju ni stripove? glupo pitanje, kada več svi znaju odgovor unaprijed:TV
mislim da je tv sjajna stvar, no nije baš toliko sjajna.... kontam da ljudi postaju sve nepismeniji, ne čitaju više ništa, dan i noć samo bleje u tu paklenu napravu.....
no nisam ni ja bolja koja sam u stanju 2 sata tipkat pred compom, pa poslije toga otić čitat vampirske romane umjesto bolesne lektire........
no sad sam se opet, kao inače udaljila od zadane teme, no samo da kažem:

NARODE, ČITAJTE STRIPOVE!!!!!!!!!

inače, moja obitelj, tj. moj stari je također lud za stripovima....., dakle ostaje u obitelji, dok moj mali braco ne bi pročitao ni rečenicu u bilo kakvom formatu.... o tom vam ja pričam....tv....

toliko o tome, zasad...

xoxo

Image Hosted by ImageShack.us
- 16:04 - Komentari (2) - Isprintaj - #

nedjelja, 05.02.2006.

Image Hosted by ImageShack.us


- 20:11 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Image Hosted by ImageShack.us

Goth tj., gotičari...

da počnem s povijesnim činjenicama, gotika je u biti bilo nešto kao umjetničko razdoblje u srednjem vijeku, i nema baš previše veze s ovim našim mračnjacima, pošto su recimo gotičke crkve u principu dosta svjetle i nakičene... dakle, toliko iz "davnina"
drugo, prvi gothic bendovi su u biti vukli sojue korijene u punk pokretu, a jedan od prvih takvih bendova je bio siouxie and the banshees (nadam se da sam dobro napisala). dakle, izrastao iz punk pokreta, bend ...banshees, postaje prava atrakcija sa svojim darkerskim imidžom i dosta raštimanim pjesmama, toliko o tome
slijedeće su bili naravno legendarni sisters of mercy, te nadalje mission, cure te još mnogi....
ovo što danas nazivamo gothicom je izraslo upravo iz tih bendova, koji su svoje pokupili od "drevnih" koji su svoje pokupili još od punkera....
dakle, što zaključujemo? gothic jest nastao iz punka, ali danas nema gotovo nikakve veze s njim
to je bilo s aspekta glazbe

pogledajmo sada stil odijevanja
opet ćemo se vratit na punk... "drevni" su se još furali na ziherice i nekakav dosta "mazohistički" stil odijevanja, šte se danas razvilo u ono što je danas, sa svojim srednjovjekovnim haljinama i torbama u obliku lijesa

no da li se to tako može uopće definirati? može li netko biti gotičar s time da se neprestano oblači u crninu... pa ne znam, to je možda još jedna, s ovim usko povezana tema - darkeri

ne znam od čega netko službeno postaje gotičar, mislim da je to ono što osječaš, kada možaš kazati "ja sam gotičar/ka", no ovdje postoji opet nešto, skupina koja se zove "pozeri", narod koji tvrdi da nešto je, a da u biti nema ni pojma o čemu priča...

danas su te vrste glazbe, rock, metal, punk, ma sve.... postale su užasno popularne! u svakoj trgovini možete kupiti majicu iron maiden ili ogrlicu s killersima, sve je to postalo dobar brend, i čak se i dobro prodaje...

no, o nekom od prošlih postova sam stavila onaj neki vrak o gotičarima.... pa u nekim stvarima se naravno slažem, no postoji predrasuda da su svi gotičari ujedno i sotonisti! e pa to nije istina! koliko ima ljudi koji slušaju takve stvari, a uzorni su kršćani? ima ih dosta... isto kao onih koji su ateisti! mislim da su gotičari rjeđe sotonisti/ce, da to više rade blackeri ili drugi... u gothic više spadaju, barem po mom mišljenju, astrologija, wicca, hiromantija, kabala, voodoo, te još mnoge druge vrste magije i proučavanja prirode.... no nebitno...
inače, mislim da nije ni to istina da su gotičari stalno u bedu ili tako nešto, ok, večina možda jest, ali uvijek ima izutetaka koji svoju "depresiju" vješto skrivaju....

ma ne znam, počela sam pisat o ovoj temi, ali sada vidim da je to ipak preširoko i prekomplicirano da bih dala nekakvo prihvatljivo objašnjenje za sve ono o čemu sam pisala u ovome postu

toliko zasad o tome...

xoxoxo

Image Hosted by ImageShack.us
- 14:14 - Komentari (6) - Isprintaj - #

ah, sad ću se umislit........

od danas "ujutro" sam baš happy!! zašto?
paaaaa, svi ti lijepi komentari na račun mog malog nepismenog, patetičnog bloga!! i zašto sam još sretnija? pogledajte pod: very special blog ;)
i još jedan razlog...prešli smo 100!!!! mislim, u broju posjetitelja.... iako je od toga možda pola ono što sam ja uređivala blog, pa sam stalno pregledavala rezultate ;) no dobro, glavno da mene ovaj okrugli broj jako veseli....

HVALA SVIMA!!!!

xoxo

Image Hosted by ImageShack.us
- 12:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 04.02.2006.

Image Hosted by ImageShack.us


- 16:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Image Hosted by ImageShack.us


- 13:00 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Bogdan Bogdanović

tako se kao zove neki tamo stari djedek koji me danas "htio razveseliti" na stanici dok sam čekala svoj bus za bilje...
stari je nevjerojata, tvrdi da je umirovljeni profesor grčkog i filozofije, a u biti izgleda kao pravi prevcati beskućnik... to je odmah objasnio s time da je u davna vremena brada (zbog koje i izgleda kao beskućnik) bila nešto opće prihvaćeno, detalj gospoda, a ne kao danas, kada samo bitange nose brade... toliko o izgledu, no pošto sam dosta loše čula što stari priča, u jednom sam se trenutku nagnula bliže, i osjetila gjde je tu problem-pitaj boga koliko je stari popio piva ili več čega, osjetilo se...
no, koliko stari god bio pijan, nemam pojma, pričao je dosta razborito....
ne znam u biti ni zašto je došao do mene, rekao je samo nešto u stilu da on voli pričati s neznancima, i kao vidio me je na stanici, ne znam zašto bilo mu dosadno ili što li više, a ja sam mu se kao učinila tužnom pa me došao razvedrit.....
u biti, stari veli da je profesor fiozofije i grčkog, u slobodno vrijeme piše, crta akvarele, obdaren je za sve i svašta....
u razgovoru je pričao o akropoli, grčkoj, ateni, bogu (kršćanskom).... pričao je o svojoj majci, da kada se i ja jednom odlučim na majčinstvo (!), kako je to lijepo kako je bog to dao ženama, sposobnost rađanja.....
pričao je o tome kako je podučavati i djecu i studente i sve ostale ljude na koje naiđe....
naučio me na neku kao parolu:
"hoću, mogu, moram"
što sam mu morala par puta ponovit tijekom razgovora....
rekao je da je vrlo sretan da je naišao na takvu pametnu studenticu (!) poput mene,a moju pamen je ustvrdio s time, što sam znala na primjer što je akropola, da je u njoj kip atene i ček sam znala reći da je čovjek koji ne voli ratove i takve stvari pacifist.... zaključio je da sam vrlo inteligentna! jesus, pa nisam baš toliko nepismena!
onda sam mu objasnila da sam tek 2. srednji, i da idem u mađarsku gimnaziju u osijeku, to ga je zapanjilo pa mi je tamo nešto zamuckivao na mađarskom... kako on jako voli mađarsku, mađare, u biti cijelu panoniju, jer on nije dravski nego dunavski tip...
onda mi je pričao kako je on slušao jimmya hendrixa, kako je učitelj za gitaru, a to je sve zbog toga što ga je bog obdario sa svim tim
čak me je i blagoslovio! rukovao se samnom i tam mi rukom zacrtavao neki imaginarni križ na čelu!
nisam ništ htjela reći na to...

ova cijela priča se odvijala u roku od 15-tak minuta, kada je konačno dšao moj bus....

"i nemoj zaboraviti, hoću, mogu, moram"
"neću, naravno da neću"

to je bio taj razgovor, tj. njegov dosta sažeti oblik

kada sam došla u bus, bila sam nekako još više loše volje nego da mi se taj starac obratio, a da sve bude još ljepše, iz busa sam vidjela nešto što me još više "bacilo", pa sam se na kraju trudila da ne zaplačem i da se sredim do kuće..... i ovih posljednjih dana me stalno spopada neka "depresija", čemu ne mogu objasniti razlog, ni podrijetlo...u biti mogla bih, ali to je sad nebitno, ne znam što mi je, treba mi ili psiholog ili žilet da si prerežem vene, pa da konačno bude gotovo i s ovom glupošću....
sad sam se stvarno raspisala o glupostima i skrenula s teme, no nema veze.... koga briga


toliko zasad o tome

xoxo

Image Hosted by ImageShack.us
- 12:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 03.02.2006.

Image Hosted by ImageShack.us


- 17:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Follow The Reaper

Children Of Bodom: Follow The Reaper

Loosing the war I'm feining to win
though I never tried to to strive deep
from within. Life could be beautiful
for anybody it's for, but I'd swear this
mothafuckin' shit is rotten to the core.

The portal has been past and it's
time to make a turn, to follow the reaper
until the point of no return.

When your blindly death-raying blade
sweeps the griefs and fears away.
I cross my heart and hope to die thy freedom
will be mine.

Sinking down in the ocean of severe emotions.
Grab a bottle to drink up the pain-reliefing potion.
But after all, that got boring too, so no matter
what happens, I couldn't give a damn or too.

The portal has been past 'til the
point of no return. No more lines to cross,
no bridges to burn.

Now when your blindly death-raying blade
swept my griefs and tears away. I'd never go back
to cross that line.
I cross my heart and hope to die.


pisanje po snovima, to je ono o čemu u ovom postu želim pisati...
pisanje po snovima, tj. pisanje stvari koje sanjaš, koje ti se čine zanimljiima.... najljepši san u životu ili noćna mora, svejedno, glavno da ima "ono nešto" zbod čega se isplati zapisati ili se u njemu nalazi neka dobra ideja...bilo što...
mnogi imaju toliko zanimljive snove da bi ljudi pali sa stolice kad bi takvo što dobili u ruke, a baš su takvi ljudi možda previše lijeni da to zapišu! imaju talennt za pisanje, imaju sve, no ipak... ne znam gdje je tu problem....
tu su moji pseudo zanimljivi snovi i bezvezne piskarije sasvim male, nestaju kraj tolikih zanimljivih stvari koji ljudi jednostavno ne zapisuju...a bilo bi toliko dobro (igen Réka, ez neked szól) kad bi sve to samo zapisali...
a kad ja nešto napišem?
koma, nema radnje, nema simbolike, nema smisla, nema ničeg.... u večini slučajeva imam samo nerazrađenu ideju o nečemu što bi moglo biti dobro, samo što ja ipak nisam nimalo talentirana za to, pišem samo bezvezne gluposti koje najčešće nemaju nikakvog smisla, samo su skup konfuznih misli, baš kao sada....
ne vjerujem da obični ljudi poput mene mogu stvoriti nešto što bi bilo dobro, vrijedno bilo kakve hvale, a ne sažaljenja....
za nekakvo "cijenjeno" pisanje je potreban talent, što ja očito nemam....

Image Hosted by ImageShack.us

nisam još objasnila zašto je na početku pjesma od Bodoma... pa sanjala sam i ja san, neću pričati radnju, jer jednog dana namjeravam objaviti tu priču na ovom blogu (iako ne znam kako, jer je ipak samo kratak sadržaj 18 ručno napisanih A4 stranica), zajedno sa svojim patetičnim pjesmuljcima...
dakle, sanjala sam taj san, i dok sam ga pisala u bilježnicu (što je malo potrajalo) cijelo vrijeme sam slušala album "Follow The Reaper" od Bodoma, a kako je to imalo dosta utjecaja i u cijelo priči, nazvala sam ju baš tako (Follow The Reaper) jer, pošto mi je falio glavni krivac u cijeloj priči tj. bio je dosta nepotpun, "stavila" sam gospodina "reaper" (kosač) u ulogu negativca, iako bih mogla zamisliti i da je pozitivac, samo ne u ovoj priči, jer je tu trenutno dosta životinjski tj. demonski nastrojen... no pričat ću ja još o tome... da sad ne izblebetam cijelu radnju....

ovoliko nepismenosti će biti dovoljno za danas....

xoxo
- 15:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Image Hosted by ImageShack.ustHe ViRuS

dakle, opet nova prijetnja našem modernom čovječanstvu! internetski virus!
pa što reći o tome drugo, doli:

skenirajte computere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nova napast koja briše documente svakog trećeg u mjesecu, točnije, po vijestima, briše njih 11! neću spominjat ime tog prokletstva, iako je baš lijepo... (piraj boga što bi se tu moglo dogoditi)

dakle, svima, još jednom, skenirajte te svoje compove, ne mojte otvarati pornografske mailove ili jednostvano nešto sumnjivog podrijetla, nikakav attachment, ništa... narode okanite se toga...!

što vam je draže? par golih nečega ili vaši brižno čuvani documenti koji se možda nikada neće više moći vratit....što možda, 100% ih nikad više nećete vidjeti!

toliko o tome....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 15:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 02.02.2006.

za danas samo ovoliko...

Image Hosted by ImageShack.us
danas, neću pisati kao inače...to ima nekoliko razloga:

a) opet moram učiti prokleti latinskii još prokletiju kemiju

b) obitelj opet serenda što stalno visim na netu

pa pošto sam rekla da ni jedan dan neće proći bez posta, za danas samo toliko...

xoxo

Image Hosted by ImageShack.us
- 17:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 01.02.2006.

Image Hosted by ImageShack.us


- 18:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Fizika Image Hosted by ImageShack.us

fizika je sve što nas okružuje... o.k., to smo rekli i za kemiju...never mind

nastavnici ili nastavnice fizike su po principu čudaci... o.k., ali to možemo reći i za sve ostale

ne znam, svi stalno fizika ovako, fizika onako, kako su matematičati čisti mozgovi... pa za mene su bogovi, koliko meni ide ta matematika....

no, u biti, glavna stvar u fizici je "seri koliko hoćeš, no moraš dokazati da imaš pravo", to je korektno
pravi dokazi za to su u biti svi fizičari, od drevnih grka do današnjih super mozgova... imali su toliko znanje da su mogli dokazati skoro pa sve, ne mislim baš dokazati, to bi bila glupost, no napravili su takve teorije da ti zastane dah...teorije o kojima mi, kao obični ljudi, nikad ne bi razmišljali ili da se toga i sjetimo, "nismo mi toliko pametni da se sada s time bakčemo", zato imamo "mozgove" koji razmišljaju umjesto nas...

2005. je bila godina fizike i Alberta Einsteina, 2006. je godina Nikole Tesle, što će biti 2007.?

o.k., trebaju se takve stvari obilježiti i sve to, no koliko ih još ima o kojima ne brine ama baš nitko? stotine velikih i malih mozgova čeka samo priliku kada će pokazati svijetu svoje nove izume, kada će se proslaviti s nečim što svijet još nije vidio...

fizika, znanost nam je donijela toliko toga: sve što danas koristimo, od maramica do nejverojatnih computera i mobitela.... sve moguće zamislivo i nezamislivo...

no, fizika nam je dala i još jedan mali poklon, atomsku bombu, o tome da radije ni ne pričam, nanijela je več dosta zla, a koliko će toga još biti...

ako tako nastavimo, od naše male voljene Zemlje neće ostati baš previše....i gdje ćemo onda? možda na Mars? nemam pojma gdje sve ovo vodi, no sigurna sam da ne namjeravam doživiti...ako ništa drugo, onda ću se sama sredit, samo da ne vidim propast ove planate.....


no ovo bi bilo to za danas, uvijek se nekako udaljim od svoje prvobitno postavljene teme....

xoxo
- 17:50 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>