ddadd

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Sve ono sto ste htjeli znati o ddaddu a niste ni znali da želite znati.

Za sve moje pjesme, priče i fotografije na ovom blogu vrijede

Copyright © 2005. by ddadd :)
Copyright © 2006. by ddadd :)
Copyright © 2007. by ddadd :)


eXTReMe Tracker

Linkovi
Moj mail:

ddaddic@gmail.com


KNJIGA ŽALBI NALAZI SE NA ŠANKU! Klikni tu!


Stalno pogledavam na (nabacano slučajnim rasporedom)

okeco - divne fotke, virtualna nirvana
tra(m)tinčica - slika život sivim kistom ali čudesno :)
Sanjin svijet - jako zanimiljiv svijet...
lil fish - riba i po :)
Trill - opičena pozitiva :)
Lavica - nježna duša...a lavica :)
Divljakuša - savjeti za optimizam ;)
kobilino zubalo - jako zabavna cura ;) Moj SOK =)
Bridge - morate probati Bridge!
Okovi - Jednostavno...impresivno, uh! :)
M.H.Svabica - Neizvorni govornik...fascinira kako lijepo pronalazi riječi! :)
annabeth - Ovdje bih mogao napisati stihove :D
2tref - Sjajan malo duhoviti malo mračni raspisani tata! :)
stroke - Najpoželjniji neženja na blogu...prema izboru korisnica :D

Redukcija...trebao bih dodati nove, budem :)


Iz sadržaja:

Priče:

Mjesečeva ratnica
Šuma tajni
The Lost Chep Blues
Kako smo ostali skupa
Magija
Kako sam popušio
San
Dokaz
Razumijevanje
Autentična ljubav - Lovačka
Zašto vjerujem u čuda..1. dio
Zašto vjerujem u čuda..2. dio
Otpadnik zdravstva
Gospodarica nevjerojatnosti

Gotalovec - Lovačka
Skakač preko prkna - Lovačka

Majka - tužan san
Organiziranost
SMS king
Himera
Kako sam počeo pisati
Farbanje
Stari...iza kulisa
Utvare
Sve vrijeme svemira
Ciljane skupine
Dobrodošao u klub!
Klompe, podsjetnik na blam!
Zakon očuvanja energije
Sestrica
Cuko
Jutarnji jožica

Motel na pola puta
Žena ugaslih očiju
Dodiri duše

KRON
Lovac u blatu

Mamini biseri:

Lapsusi
Spasonosni lijek
Jak razlog
Čemu služe cvike
Moć sugestije
Gospodarica nevjerojatnosti
Nema jaja
Fantomske palačinke
Farbanje
Prvi put
Krađa kante za smeće
Pametan cuko

Ostatak obitelji:

Stari...iza kulisa
Utvare
Air banana
Lijepe želje
Sestrica
Cuko

Draga i ja:

Logika kćeri jedinice
Gumbi kod vrata
Ups sramote!
Kako smo ostali skupa
Prevrtljivo žensko
Autentična ljubav
Napaljena draga
Organiziranost
Mars i Venera
Maženje
Poljubac
Profesionalci
Imena
Ljubavni rebus

Osvrti:

Čita li me tko?
Sinonimi, tj. homonimi
Haiku
Vječnost, šema No1
Vječnost, šema No2
1984
Da li su u socijalizmu ljudi bili bolji?
Poslodavci
Zašto volim komentare
Zašto se ljutimo
Osjećaj krivnje
Osjećaj krivnje IITop comment
Različitosti
Mali sportovi
Inkubator
IN - OUT
Najduži dan
Godine

Umoran - Dugme
Koncert Bijelog dugmeta

Depresija
Sjećanja
Traume iz prošlosti
Vrijeme
Prostor - Vrijeme
Tužna svakidašnjost

Pjesme i slično:

Odlazak Muze
Nezadovoljnima odrazom u zrcalu
Dobro jutro tugo
Želim biti visoko
Volim dunje :)
Zašto
Zašto II
Čudan san
Sudbina je sad!
Voli me, ne voli me
Crtica iz lastova
Suton
Kapitulacija :)
Balada o rokeru lutalici
Noć kada me nisi voljela
Divna si!
Što kad odu
Srce anđela
Jedna je žena u koru stabla...
Kad sam tužan kao sad...
Majka - tužan san
Kapi bisera
Noć je mračni dio dana!
Izlazak sunca

Haiku:

Oko djeteta
Trenutak mene
Mjesec i sunce
[http://ddadd.blog.hr/2005/05/266225/brfont-colorwhitefontbrbhladno-je-ovih-danabbrfont-colorwhitefontbr.html]Hladnoća[/LINK]
O govnu

Ostalo:

LTL
Palindlom

Dolari i banane
Dolari i banane - rješenje

Još malo o dragoj
SOS za Suhu Dragu
Neću više o dragama
Ipak još malo o dragama

P**** - mala stvar ;)
Kremšnite - recept
Kako sam uslikao recept
Imena II - Jožica
Jednom jedne strašne noći

23.11.2005., srijeda




Ćelave gume


Jezivo oštri hladni vjetar brijao je preko drveća bacajuć suhi snijeg na auto kojim sam sklizavo upravljao. Već dulje vrijeme neprestano sam vozio laganom uzbrdicom, sve gušće i zimzelenije drveće stvaralo je oko mene sve tamniji okoliš i ja sam bio sve nesigurniji u svoj put. Kad je naposljetku crnogorica posve zavladala, ispred mene se odnikud stvorila drvena tabla:

Park prirode. Lov i ribolov.


"Definitivno sam promašio put" rekoh samom sebi te naglo zakočio na ledenoj, sad posve napuštenoj cesti. Umjesto da stane auto je samo mrvicu usporio i nastavio kliziti dalje. Pustio sam kočnicu pa stisnuo opet...pa pustio pa stisnuo...rub ceste mi se počeo opasno primicati a moja noga na kočnici počela je sve žešće a ipak nježnije pumpati, glumeći ABS. "Zabušit ću se!" pomislio sam iznenađujuće hladan, kad li je auto ipak osjetio podlogu - na rubu ceste bilo je šljunka i zahvaljujući tom šljunku ipak sam se zaustavio nadomak jarka!

Uzdah...a ovo je trebalo biti lagano putovanje poznatim i suhim cestama!

Vrlo oprezno okrenuo sam auto za 180 supnjeva i krenuo natrag. Stigao sam na glavnu cestu i shvatio da sam zbilja full promašio skretanje, koji mi je samo klinac bio? Krenuo sam dalje glavnom cestom, sad sam bio posve bezbrižan, nadalje će ceste biti suhe, posoljene i čiste...

Nisam vozio ni kilometar kad li sam na autobusnoj stanici ugledao nekog malca kako autostopira.
Pogledam da li mi je sumnjiv i vidim da je krajnje bezazlen, mlad, kakvih 16, 17 godina, ruksak mu na leđima, sigurno se vraća iz škole. Oduševio sam se njegovom pojavom...bit će moja idealna žrtva!
Zlobno se nasmiješim samom sebi te stanem i viknem mu da upadne. Malac sav sretan uđe, vani je bilo jako hladno...ali ne bi bio ni upola tako sretan da je samo znao što ga čeka...

"Kuda idete" upita me malac.
"Idem cca dvadeset kilometara odavde na auto otpad po neke djelove. A ti?"
"Ja iz škole. Možete me ostaviti za kojih desetak kilometara."
"Super" rekao sam mu gledajući ga zlim, pohlepnim pogledom. Nisam izdržao a da lagano ne obliznem nacerene usne. Naša vožnja vrlo vjerojatno neće trajati deset kilometara...ushit u meni budio se, a strast za akcijom već se otimala kontroli...

"Idem do auto otpada po djelove za svoj drugi auto. Imao sam strašan sudar. Spič*ao sam se totalno!"

Gledam klinca...jel mi se to samo učinilo da mu se knedla u grlu lagano pomiče prema gore. Lagano sam stisnuo gas i mrdnuo volanom...auto se mrvicu zanio i ispravio...je, knedla je! Poskočila je!

"Da si vidio kako je to bilo...lančani sudar, svi smo vozili preko stotke, ja nisam ni najmanje kriv za sudar...majke mi, nisam! Zatjerali su mi gepek skroz do prednjih siceva ali frend mi je limar i sredili smo to..."

Na mladićevom licu primjetio sam neko žutilo...stisnuo sam još malo gas...

"A i ovaj auto...nije moj, od staraca je. Teško je upravljati njime! Malo prije sam zalutao, htio sam zakočiti a klizio sam pedeset metara! Vidi, pada jebeni snijeg, sve smrznuto a mi se vozimo skroz ćelavih guma!"

Usne moje mlade žrtve zgrčile su se, izgledalo je kao da dečka nešto opako boli. Bit će da ga je zbilja boljelo...u psihi!
Mrvicu sam preoštro ušao zavoj, dodajući još gasa pri izlazu iz zavoja...shvatio sam - boli ga želudac! Neće valjda....uh, mrvicu su mu se rastvorile usne!

"Dokle si ono rekao da ideš?" upitam.
"Možete te me ostaviti točno tu, na ovoj stanici." reče mali.

Škriiiiiiip...stali smo! Autobusna stanica usred apsolutno ničega...mali je izdržao skoro tri kilometra. Wow!

"Doviđenja dečko, drago mi je da smo se upoznali" rekoh ja sa smješkom od uha do uha. Žuta spodoba je na to samo kimnula glavom gledajuć negdje nedefinirano...
Nisam mogao da ne primjetim da je izgledao bitno odraslije no kad sam ga prvi put ugledao...životna škola, hehehehe :)

Veselo žviždeći pohitao sam dalje, prema odredištu svom...


Vaš Ddadd :D