petak, 04.11.2005.

Autocesta

Već me danima na ovom blogu izvjesni Zibel United, ispituje o autocesti Zagreb – Sisak, bas kao da odluku o tome da li će se i kada će se ona početi graditi donosim ja osobno ili Poglavarstvo Siska. Ipak, kako je riječ o jednoj od najvećih enigmi za nas Siščane, a da i mene kao i Z.U. zanima ista stvar, naravno da se neprestano raspitujem, pokušavam nešto i sam učiniti, ali na žalost nemam ništa tvrdo za što bih se uhvatio i jasno svima nama objavio da nema razloga za zabrinutost.No reći ću što znam:
1. O cesti sam razgovarao prošlu subotu Sa ministrima Kalmetom i Šukerom. Odgovor je da «cesta ide, a kad će ne zna se», baš kao ni kada će «Đekna umrijeti» a zna se da hoće.
2. Jučer sam bio na satanku u IGH gdje se također razgovaralo o toj cesti, ali nije bilo nikoga tko bi meritorno rekao u kojoj smo fazi. Znam da se sada razgovara o drugoj varijanti priključenja na Zagrebačku zaobilaznicu, bliže Buzinu, što će reći da niti trasa nije definirana. Čujem da se planiraju dvije zaobilaznice V.Gorice, odnosno dva priključka na zaobilaznicu, taj spomenuti i istočna varijanta na Domovinski most.
3. Čujem i to da se lova prebacuje na most za Pelješac i obilaznicu Splita koja je skuplja od cijele naše ceste.
4. Danas sam razgovarao s predstavnikom velike građevinske tvrtke, koja ima rješenje i s kojom zajednički nastupamo prema Vladi. Što je najvažnije, novac bi u našoj varijanti bio osiguran i ne bi koštao državni proračun.
Ipak, osim spoja za V.Goricu, za sada ništa nije niti izvjesno niti jasno. Izvjesnim mi se čini jedino to da do 2008. od ceste ništa biti neće. Ali ne odustajemo tako lako. U narednih mjesec ili dva, mnogo će toga biti jasnije. A sada je jasno da više nećemo pristajati na obećanja bez pokrića u novcu i rokovima, kao ni u slučaju modernizacije rafinerije. Malo smo umorni od obećanja! Pristojno bi nam bilo reći barem istinu, ma kakva bila.Zar ne?!

Davorko Vidović
04.11.2005. u 22:52

    << Arhiva >>