Komentari

davorkovidovic.blog.hr

Dodaj komentar (19)

Marketing


  • siščanka

    da, ceste su važne, ali meni je važan samo dio ceste zvan pločnik

    avatar

    04.11.2005. (23:48)    -   -   -   -  

  • Ona

    Zgodan Vam je završetak posta:"Malo smo umorni od obećanja! Pristojno bi nam bilo reći barem istinu, ma kakva bila.Zar ne?!" Kako Vam paše ograditi se od obećanja koje je davala i Vaša stranka. Kao da niste političar već običan građanin kojeg su isto prevarili obećanjima?! Mislim, gsp. Vidović, jel' Vi to pokušavate napraviti budale od nas?

    avatar

    05.11.2005. (00:47)    -   -   -   -  

  • Cartmann

    Split vec ima obilaznicu, tako da se novac sigurno ne prebacuje tamo. Jedino ako se misli na nastavak "stare " ceste uz obalu, trenutno je negdje iza Stobreca, kod hotela Lav, ali to nema veze s Splitom, kao ni nastavak auto-ceste do Sestanovca, odnosno Dubrovika.

    avatar

    05.11.2005. (00:55)    -   -   -   -  

  • http://mrak.org

    Tko je Đekna? Jučer sam se baš vozio prema gorici (iz zagreba) i gužva na prometnici je bila impresivna pa sam se sjetio kako bi bilo sjajno da sam otišao na obilaznicu, sišao iza velike gorice (vozeći se po tom nepostojećem autoputu) i vratio se koji kilometar do grada. Koliko je meni poznato, za taj komad ceste je bilo rečeno kako će biti najjeftinija i najlakša dionica auto ceste u hrvatskoj, pa čak ni investicija nije bila nešto pretjerano velika? Ovaj most za Pelješac mi se čini nekako pretjeranim (iako neću imati ništa protiv njega jednom kada bude otvoren).

    avatar

    05.11.2005. (08:28)    -   -   -   -  

  • http://mrak.org

    btw. nije li kalmeta u jednom trenutku javno rekao kako bi radovi na toj cesti morali početi upravo negdje u ovo doba?

    avatar

    05.11.2005. (08:29)    -   -   -   -  

  • Davorko Vidović

    Draga Ona, obećanja se daju na raznim nivoima. Obećati možeš ono što je u krugu tvojega utjecaja. Npr. možeš na lokalnom nivou obećati asfaltiranje ulica, izgradnju lokalbe ceste ili mosta (iako čak ni to nije u nadležnosti grada ako je riječ o državnoj ili županijskoj cesti ili mostu), ali ne možeš očekivati da neka općina na Pelješcu obeća most koji košta više nego li je tisućljetni proračun te općine. Dakle, kategorično tvrdim da je u nadležnosti Grada Siska, cesta Sisak- Zagreb, ona bila izgrađena i to u kratko vrijeme. Čak nam za to ne bi trebala niti proračunska sredstva. Al ja ju ne mogu obećati, mogu obećati da ću učiniti baš sve u mojim mogućnostima da se izgradi. One nisu baš nikakve, ali nisu niti presudne za projekt. A ja jesam obični građanin, koji obavlja jedan opći, javni posao. Vidjet ćemo koliko uspješno ili neuspješno. Đekna je baba iz jedne prastare serije u kojoj su se članovi jedne obitelji gotovo pozdravljali u pismu pitanjem: "Jel Đekna umrla?", a drugi odgovarali sa "Nije još, a kad će ne zna se". Babu nismo vidjeli, ali smo znali za njene dugogodišnje namjere da umre. Bila je to fora u ono doba. Što se tiče obećanja Vlade, ona stoje i sada, ali bome stoje i radovi. O tome se radi, jer baš nitko nije rekao da se cesta graditi neće.

    avatar

    05.11.2005. (08:50)    -   -   -   -  

  • Sta Stari Grad ima veze sa Auto-cestom Sisak-Zagreb? E pa ima...... Auto-cesta spada u kategoriju "Sisackih neostvarenih snova" jer nema tog djeteta ni te "Đekne" koja nije mastala da se odveze do Glavnog Grada onako kako to nama Siscanima prilici, a da to zasluzujemo znao je i Bec koji je za vrijeme Austro-Ugarske zbog vaznosti grada na tri rijeke napravio prvu prugu na Balkanu dakle Zagreb-Sisak. No ajmo mi sagledati danasnje predpostavke potencijala kojeg imamo i mozemo iskoristiti; dakle. Sisak u ovoj prici nije sam, tu je i Petrinja. Dalje, Davorko, nas gradonacelnik nije nepoznata figura na politickoj sceni Hrvatske a uz to ima i bitne prijatelje poput Racana, Bandica i co. I naravno da se ovaj sveopci podhvat nebi smio gledati samo kroz crvene naocale pa ce mo uzeti u obzir da nam u Hrvatskim Auto-cestama na visokoj poziciji sjedi i HDZ-ov covjek, nas Zeljko Krapljan koji si je tu trasu u svojim snovima takodjer zacrtao ( tko ga poznaje, zna da je to tako ) On takodjer ima nekoliko bitnih prijatelja poput Sanadera, Min. Vukelica, Kalmetu...E, sad mi zbrojimo 2+2 i dodjemo do slijedeceg scenarija.:::: 1.Korak;::: Davorko pozove Zeljka na veceru u Stari Grad te oni u prvih nekoliko min. uvide da zajednicki mogu daleko vise postici nego pojedinacno pa dogovore ponovnu veceru (Bitno;datumi se uskladjuju i planiraju ), i opet u Starom Gradu ali da svako od njih dovede svoje prijatelje na tzv. "Veliki Sisacki banket" (janjci i dobro vino, olaksavaju prijateljima odgodu nekih drugih termina a zbog "nekih" se pozove i poznata dalmatinska klapa koja ce biti dodatan razlog dolaska) BITNO je da se "Gost" osjeca kao kod kuce pa se uz pomoc male analize gostiju poslozi adekvatan muzicki i gurmanski sadrzaj! Tako, sad ih imamo na zbroju pa se uz dobru atmosferu krene u marketinski program lobiranja obiju strana ovog povijesnog trenutka. Svakom se gostu mora pridati nekoliko ( po potrebi i vaznosti Gosta ) minuta razgovora "sa strane" kako bi se izvukla neosporiva podrska ovom znacajnom projektu.Tulum potraje dugo u noc jer je uz "retro" glazbu tu bilo tonova iz Splita, Hercegovine, Karlovca i svih onih gostima vec poznatih melodija. Sutradan se Davorko i HDZ sjednu i sumiraju bodove pa se otkrije da je mozda bilo i nekih "tvrdih oraha" no no i ce se slomiti na vecerama po Zagrebackim restoranima jer ce te doci kao njihovi Gosti! Stari Grad ce ostati svima u dobrom sjecanju pa bi se mogao ovisno o potrebama i cesce ponavljati !.. Mi, mali Siscani inace nevolimo kad se sredsva trose na "odojke i pijane politicare" ali u ovom slucaju bi to bilo od sveopceg interesa!

    avatar

    05.11.2005. (15:35)    -   -   -   -  

  • Ovaj tekst potpisuje BALDER

    avatar

    05.11.2005. (15:38)    -   -   -   -  

  • kuku

    Sranje

    avatar

    05.11.2005. (17:04)    -   -   -   -  

  • SeeSuck

    Gospodine Vidović, što je s proširenjem naplate parkiranja u centru Siska?

    avatar

    06.11.2005. (03:13)    -   -   -   -  

  • hal 9000

    I Velikoj Gorici bi ta auto cesta bila više nego dovoljna. Upravo zbog preopterećenosti ceste Zg - Sk, ljudi iz Gorice putuju bar 15-tak minuta duže na posao u Zagreb, a tako i s posla. Pola sata dnevno je oko 120 sati godišnje čistog gubtka vremena. Kada bi to vrijeme iskoristili npr. za učenje stranog jezika, za dvije godine bi ga sasvim solidno savladali. Ova je auto-cesta od velikog interesa i za nas Velikogoričane. Kako se o toj cesti priča odavno, nadam se da ćete vi pridonijeti da se nešto i napravi.

    avatar

    06.11.2005. (09:30)    -   -   -   -  

  • cor non mentitur

    Štovani gospodine, Ne znam dali je ovo što reci možda i besmisleno ali.. vidim na ovome zadnjem postu tema je auto cesta – i premda nisam sklon politici ni u politici - reci ću samo ovo svaka cesta bila ona lokalna… ili ina, ima zadaću povezivanja ljudi – i zato se kao čovjek zalažem za svaku onu kojom će – budućnost hodati . Najgore su one zaobilaznice koje zaobilaze ljude - ne vrijedi graditi ni ceste ni zaobilaznice ako njima neće imati tko hodati .Dakle podržavam sve aktivnosti koje se u tom cilju poduzimaju. Lijepo vas pozdravljam

    avatar

    06.11.2005. (10:29)    -   -   -   -  

  • -->Kosmati Politan

    Otkad ste sredili Odranski most, puno je ljepše doći u Sisak. Hvala.

    avatar

    06.11.2005. (21:41)    -   -   -   -  

  • Petra

    Čekaj malo, postoji rješenje za izgradnju AC Zg-Sisak i to bez trošenja proračunskog novca (TOČKA 4.!), a ona se ne gradi!? Što Kalmeta ne voli Sisak ili mrzi Sisčane jer glasaju za SDP? Jeste Vi sigurni u svoje navode? Ili ja VAs jednostavno ne shvaćam?

    avatar

    07.11.2005. (09:03)    -   -   -   -  

  • mima

    Cesta će ić.Kad smisle kuda.Jer se trasa mijenja u prosjeku pet puta u mjesecu. Bed je jedino što ide od Zagreba prema Sisku. Velika vjerojatnost da kod Gorice i stane.:(((

    avatar

    07.11.2005. (09:48)    -   -   -   -  

  • quirin

    Zibel ltd. je konačno došao na svoje. Cesta je conditio sine qua non sveukupnog razvoja Sisak, Petrinje i južnog dijela Županije. Gradonačelniče, zadovoljan sam analizom i istraživačkom akcijom u tom pravcu. Očito je dakle da se ne radi ni o prometnom, ni financijskom aspektu izgradnje ove ceste. Odgovori se nalaze u sferi krupne politike, zemljačkog lobiranja, te hrvatskog građevinskog ceha. Građevinski ceh se dijeli na dvije struje. Prva, cestograđevna, jako je zadovoljna proteklih godina. Velike investicije u cestogradnji donijele su joj ogromnu zaradu. I to je sve u redu jer radi se o kapitalnim ulaganjima. Osim direktnog utjecaja na BDP, silne autoceste podizale su sinergijskim efektom sva mjesta nakon izgradnje. Međutim, ovom lobiju je svejedno. Gradili oni most preko Pelješca, autoput kroz Crnu Goru, istarski Y ili Dalmatinu, Luizijanu...cestu do Mjeseca...Kilometri su kilometri, zarada po kilometru je više manje ista. Drugi dio građevinskog lobija, međutim, svoje ambicije vidi u visokogradnji. Oni ne broje kilometre nego kvadrate. Kvadrat stana u Zagrebu prodaje se oko 2000 eura. A cijena gradnje je manja nego primjerice u Lekeniku, Buševcu i sl. Visoka cijena je sadržana u cijeni zemlje. Zaustavimo li grad Zagreb u njegove gabarite, ne dozvolimo li širenje, a očito prema jugu je najjednostavnije i ekonomski najopravdanije ( zračna luka, jeftina zemlja, mala izgrađenost, plovni put, niska zaposlenost..... ), zadržali smo skupu cijenu stanova i poslovnih prostora. Usmjerili smo kapital u skupe zagrebačke parcele. A s njima je jako lijepo raditi biznis. Ne treba nam tu konkurencija.

    avatar

    07.11.2005. (10:32)    -   -   -   -  

  • ZIBEL UNITED

    Cijenjeni gospodine gradonačelniče, želio bih Vam se zahvaliti na Vašem iscrpnom i iskrenom odgovoru, iako bi mi bilo puno draže da je napisan bez onih nekoliko riječi gorčine na početku. Ja naime vrlo dobro znam da izgradnja te ceste nije u domeni lokalne vlasti kojoj ste Vi na čelu, ali je isto tako jasno da ako Vi, kao gradonačelnik i saborski zastupnik, ne postavite to pitanje na određene adrese nitko ga drugi sigurno neće postaviti. Sada kad ste nam svima rekli pravu istinu o cjelokupnoj situaciji želio bih iznijeti nekoliko teza oko (ne)izgradnje autoceste. Kao prvo, slažem se sa quirinom da ta cesta nije u interesu dijelu izrazito jakog građevinskog lobija (quirin je za to naveo razloge pa ih neću ponavljati). Zatim, cesta nije u interesu dalmatinskog lobija koji je trenutno na vlasti (prije svih Sanader i Kalmeta), kojima je lakše uzeti novac "tihome" Sisku, nego npr. "glasnome" Osijeku sa Glavašem i Đapićem na čelu. Treći lobi koji je protiv ceste, barem za neko vrijeme, su vaši prethodnici na vlasti i politički protivnici, kojima svakako nije u interesu da se cesta gradi, barem dok se oni ne vrate na vlast. Da me netko ne bi optužio da se bavim politikanstvom kod ove zadnje teze, reći ću samo da su svi zastupnici u Saboru o kojima govorim prilikom donošenja posljednjeg proračuna glasali protiv amandmana Vaše kolegice iz HNS-a (gđe Čičinšain), a koji su se između ostalog odnosili i na bržu izgranju naše autoceste. Postavlja se pitanje što sada činiti. Mislim da je varijantu A) dobro opisao BALDER; stvaranje "vlade sisačkog jedinstva" barem po tom jednom pitanju kojim bi sve političke stranke u Sisku zajedno istupile o izgradnji autoceste. Varijanta B) je da napravite ono što je napravio Bandić; da se izravno dogovorite sa Sanaderom i Kalmetom o rješenju, bez obzira na stranačke dresove. Varijanta C) da od ovoga napravite politički problem pa da svima pokažemo da i Sisak može biti glasan. Varijanta D) je da šutimo i trpimo, ali tada se najvjerojatnije možete pozdraviti sa pobjedom na sljedećim izborima, jer bez ceste sve odlične razvojne planove koje imate možete objesiti mačku o rep. Još jednom se ispričavam što sam bio dosadan sa svojim pitanjem, ali mislim da javnost zaslužuje znati svaki detalj priče o našoj sanjanoj cesti. Puno pozdrava sa Zibela

    avatar

    07.11.2005. (15:51)    -   -   -   -  

  • Nas je gradonacelnik pobjegao sa ove bitne teme na bajram. E nemoze ! Ovo je za Sisak i sve siscane,petrinjce i co. nasa zivotna tema. Nas ne zanima to sto ce nasi Siscani u 2099-oj voziti po cesti sa 8 ili 12 traka ili ce letjeti. Mi zivimo sada i sad se obracamo nasem gradonacelniku jer smo ga birali da rijesi NE nase probleme, ne nego nas PROBLEM a TO JE AUTOCESTA! Dakle, nazad sa bajrama ili otvorite poseban post za ostale u ovom slucaju marginalne teme ! A Vi gospodo iz HDZ-a koji ovaj blog takodjer zasigurno citate da i Vama bude jasno ; Ova autocesta je pretvrd orah samo za jednu stranku ! Sami ga isto nemozete rijesiti, ( ako ga serif Djuro nije mogao rijesiti a prica se da je svojevremeno kupovao zemljista preko koje ide trasa) onda ni vi nemate velike sanse. Dakle, vec danas imate zadatak kontaktirati Davorka i on Vas da se SVI sjednu za stol i sagledaju maksimalne mogucnosti koje imate na raspolaganju. I to isto ocekujemo od svih stranaka koje su u Sisku registrirane! Tek tada imamo izgledne sanse. A sad na posao !::::::::Balder

    avatar

    08.11.2005. (02:19)    -   -   -   -  

  • quirin

    Moram se i ja ispričati autoru bloga za uzurpaciju prostora, no slažem se s Balderom da je cesta zapravo lajtmotiv sisačke politike, pa se nadam da će nam oprostiti. Zibel je krenuo analitički, nudeći varijante. Mislim da je jednu ispustio... Varijanta E) graditi projekt ceste na isključivo ekonomskim načelima ponudivši industrijske i lučke kapacitete nekoj jakoj multinacionalnoj tvrtki koja će biti u stanju dokinuti ova naša hrvatska međustranačko-zemljačka naklapanja. No ipak idemo metodološki..Varijanta A)vlada jedinstva- čak i da ju je moguće ostvariti u našem provincijalno-mafijaškom miljeu ne bi bila podržana iz "centra" jer sve stranke svoju poziciju grade obezvrijeđujući suprotnu stranu. Politika sukoba je temelj boljih rezultata na slijedećim izborima, i niti jedna središnjica ne bi ozbiljnije podržala ovakvu suradnju, a radi se o projektu za koji je nužna podrška "centra"....Varijanta B)Bandićev pristup- Zagreb ima blizu milijardu eura proracun, glavni grad, sjedište vlade, predsjednika, mnoštvo stranih tvrtki...Pozicija gradonačelnika Zagreba u odnosu na Vladu je nešto sasvim drugo i u osnovi neusporedivo sa Siskom. Mozda je prihvatljivija podvarijanta Čačić-Čehok ili Adlešička. Varijanta C)Bunt- po principu Glavaš-Đapić. Buntovnici dižu prašinu, a to nitko ne voli. Buntovnici možda uspiju pridobiti nešto glasača, ali ne donose rezultat. Bunt vodi ka sukobljavanju na relaciji lokalna vlast-državna vlast, a zna se tko pobijeđuje. I konačno varijanta D)šutnja ( hrvatska, sisačka, kmetska, posavska )- ne talasaj ( rekli bi braća Srbi ). Opraštamo se od lokalne vlasti, no osiguravamo klupu u Saboru. Vrhunskim sisačkim političarima je rizično talasati. Možda je mirnije sve ovo otrpjeti, obećavati, lagati, pokazivati doduše zabrinutost, ali ako treba ispasti impotentan, no u svakom slucaju osigurati dobru poziciju na saborskoj listi, i nakon toga uživati jos 4 god. Krasno bi bilo da je izborni zakon takav da postoji sankcija za neostvarenje dogovorenih projekata. Ili rezultati ili..Vidović, Krapljan, Rosandička, Selanec..Natrag u garažu, veli Psihomodopop. U svoje školice, svoja sela, svoje garaže. Sisak je uzojio dovoljno pokondirenih tikvi...Vjerujem da je varijanta E) ostvariva. Pozivam Vas gospodine gradonačelniče da pronađete zaiteresirane ulagače izvan Hrvatske koji će biti u stanju podignuti gospodarstvo Županije i osigurati sve potrebne investicije u prometnoj infrastrukturi. Očekivati od Linića, Kalmete, Čačića da će ulagati u Sisak, to je naivno.

    avatar

    08.11.2005. (12:01)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...