O svemu by DARGAN

nedjelja, 20.05.2007.

Beba dobila dozvolu za oružje

Iako još guguće i jedva zna hodati, 11-mjesečni Bubba Ludwig već ima dozvolu za posjedovanje vatrenog oružja. Dječak je vlasnik 12 kalibarske Berette, pištolja i sačmarice registrovane na njegovo ime, koju je na poklon dobio od ponosnog djeda, kada je imao svega dvije sedmice.
Država Illinois prošli je mjesec i zakonski odobrila dječaku posjedovanje oružje. Ipak, ova odredba dospjela je u medije i u državi čiji su zakoni i građani obožavaoci vatrenog oružja.
Bubbin otac Howard Ludwig, koji je sina prijavio za dozvolu, je izjavio: "Ispunio sam obrazac u kojem sam napisao da je Bubba dugačak 60 centimetara i težak 9 kilograma, čak sam i priložio njegovu fotografiju. Na kraju prijave sinu sam u ruku dao novčić kako bi se potpisao na formular. Nisam očekivao pozitivan odgovor na ovaj zahtjev, mislio sam da ću dobiti povratno pismo u kojem piše da sam idiot. Kada sam dobio potvrdni odgovor, odnosno dozvolu za oružje, bio sam šokiran, nisam mogao vjerovati", objasnio je otac.
U državi Illinois svi vlasnici oružja moraju imati dozvolu, ali nema zakonskog starosnog ograničenja za podnosioca zahtjeva. Policija države Illinois tvrdi kako je dozvola izdata u skladu sa zakonom jer u njemu nema nikakvih ograničenja koja se odnose na uzrast podnositelja zahtjeva, već samo da mlađi od 21 godinu moraju imati samo pisanu dozvolu roditelja ili staratelja.
"Nećemo baš objesiti pušku iznad kolijevke ili tako nešto. Čekaćemo dok ne poraste. Kad bude bio stariji, mi ćemo ga podučiti bezbjednom rukovanju oružjem i kako pravilno da ga upotrijebi". Pušku će do njegove 14. godine ipak čuvati djed.
Drugi amandman američkog ustava garantuje pravo Amerikancima da se naoružaju. To pravo žustro brani Nacionalna asocijacija za puške, jedna od najmoćnijih organizacija u Sjedinjenim državama, koja broji preko 3 miliona članova. Nju podržavaju najbogatiji građani, a moć im je tolika da grupe koje se bore za zabranu prodaje oružija bez detaljne provjere kupca, ne mogu da ograniče prodaju.
Slobodno posjedovanje naoružanja je zasigurno glavni razlog zbog koga je Amerika na prvom mjestu po broju ubistava.

- 13:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

0