< listopad, 2013 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2013 (1)
Listopad 2013 (4)
Rujan 2013 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Zapisi jedne dadilje party

Linkovi

Flag Counter

jedan divan blog :)

http://malenismrc.blogspot.co.at/

20.10.2013., nedjelja

sir i jogurt sa češnjakom

Sooo, odlučih poslušati savjet i pisati prvo u wordu, i eto, pišem sada.
Kroz zadnja dva dana mi je sto stvari prolazilo u glavu što sve moram napisati no naravno, sada kad sam za tipkovnicom ništa mi ne prolazi kroz glavu.
Ovaj tjedan su baka i brat bili u posjeti (ne moji nego od host mame) tako da je vrijeme letilo. Krenula sam napokon na plivanje, kupila sam mjesečnu kartu zanimljivo mi je što su me odmah tamo slikali i izgradili, nisam morala plaćati par eura više za izradu iskaznice kao što je to kod nas običaj i nakon 5min imala sam iskaznicu sa svojom slikom na kojoj baš u tom trenutku prebacujem žvakaču s jedne strane ustiju na drugu, super je ženska izabrala trenutak, nema šta.
I sada vrhunac moga tjedan. Jučer sam išla na kavu sa jednim dečko, on je Hrvat i tu je na doktorskom i također radi u jednoj školi, predaje književnost. Drag dečko. Bili smo na pivi u nekom irskom pubu i oduševljena sam pivom bilo i drmnula me isto malo al dobro sad. Nakon pive išli smo na večeru u talijanski neki restoran na pizzu. I ovdje kreće prava zabava. Ja nisam komplicirana što se tiće pizza, tako da sam htjela neku sa rajčicom, šunkom,sirom i šampinjonima i ako je moguće vrhnjem, ali neću sada komplicirati i kažem to svojoj pratnji jer capricosa je bila sa sardinama (?!?!) i on je odlučio na neku sa paprikama (slavonac, što se može očekivati osim da je ljuta?) i velim mu da može meni takva ali bez paprika (misleći da je pizza zbog njih ljuta) i tako, dođe teta talijanka i on kaže bez paprika i ona mi uputi pogled pun gađenja, i nastavlja on sa vrhnjem i sad je tu problem. Naime, na neku foru oni nemaju vrhnje ko mi, svježe vrhnje i pokušava joj objasniti i pita ona jel majoneza al usput me gleda sa različitim grimasama ko da sam najbolesnija osoba na svijetu i u jednom trenutku se okreće prema ostalim gostima pokazujući te grimase njima i gledajući mene kao što samnom nije u redu. Na kraju ja već sva crvena i jadna velim mu samo nek ne budu paprike i svejedno mi, odlučila je staviti mozzarelu jer valjda je to to. Samo da ode mislim si ja. I dolazi konobar sa pizzom za njega i za mene sa rikulom i žena to vidi i počne se derati na njega, ne rikulaaa mozzarella i srećom frajer je bio normalan i veli pa dobro, maknut ćemo.
Uglavnom luda je. Sigurno je povezana sa talijanskom mafijom kad može biti tak luda.
Eto, vjerujem da je bit ovog tjedna bio da upoznajem nove ljude jer treba naći mjesto gdje će moji prijatelji moći prespavati kada me dolaze posjetiti :)
Danas sam imala večernje razgledavanje i naslikavanje po Beču sa jednom divnom djevojkom koju sam upoznala na zajednici i s kojom se vidim na hrvatskim misama. Večer šetnje, brbljanja i naslikavanja pored znamenitosti. Savršen završetak ovog vikenda :)
A sutra ponovno ponedeljak i krećemo opet sve ispočetka, nadam se ovaj tjedan sa učenjem s obzirom da sam prošli tjedan zabušavala.
Sad mi opet na pamet palo, kako nemaju vrhnje, pa jel to normalno???
Ja već tjedan dana jedem sir sa jogurtom, umjesto sa vrhnjem, tugica.


Bussi von Vienna,
Deine Dadilja :)

12.10.2013., subota

glupi blog

Naime, napisala sam divan post. Možda nije bio tako divan ali raspisala sam se.

I blog nije htio objaviti moj post, gdje se nalazi eiffelov toranj? u parizu ne? on kaže ne, pa sad sam živčana.

Eto, sad mi se niti neda pisati kak sam imala dost dosadan tjedan.
Bila sam kod prijateljice koja je izvan centra, zaljubila se u to mjesto i želim tak kućicu sa puno zelenila, u Beču, a opet ne u centru.

NIsam nijedno dijete izgubila, jednom smo skoro svo troje ostlai u tramvaju, ali bolje svi nego samo jedan.
I išla sam danas šetati na Donauinsel i bilo je lijepo. Slično našem Jarunu samo ne hodaš u krug nego uz duž Dunava. Plan je bio hodati do određene metro stanice, no kak meni ide snalaženje u prostoru otišla sam na drugu stranu. Isto sam se prošetala i našetala, uspjela sam naći drugu metro stanicu i naći put kući. Moja karta grada se već lagano raspada od silnog prebiranja po njoj, nadam se da ću bar strane gdje trebam ići usvojiti :)

I sada stavljam sliku gdje sam danas uživala i nadam se da je točan odg na sigurnostno pitanje što krava daje mlijeko, ako nije točan odg onda mi neće objaviti ovaj post a ja ga bome nebum pisala još jednom

bussi i tak to :D



04.10.2013., petak

Wo ist N.???????

Mislila sam da sam sada ovdje kao doma, znam di je što (barem ono što mi je potrebno sa klincima), počela sm kužiti klince, no onda se dogodi nešto da se i dalje osjećam ko tele u bijelom svijetu.
Prije dva dana išla sam s klincima u školu i vrtić. I dalje se držim svog pravila da najmlađu uvijek držim za ruku, a starija voli ispitivati svoje granice. Nakon što smo ju ostavili u školi išli smo dalje na tramvaj prema vrtiću.
I sada si zamislite scenu, sjedimo u tramvaju, najmanja kraj mene, mali u krilu. Meljemo, oni na njemačkom ja na englesko-njemačkom gugutanju. Dolazi naša stanica, velim malo da se digne, digne se i otrči na druga vrata (što je već i normalno da trčkara po tramvaju dok ja ludim), mala ne želi izaći van i nju moljakam i polu nosim/navlačim. Izlazimo iz tramvaja, dignem pogled i malog ne vidim, i počnem- wo ist N.? i počnem se derati to isto,okrenem se i vidim malog balavca kak trči kroz tramvaj. Ko mišek u klopci. Vrata su se zatvorila, riječima ne mogu opisati što mi je sve prošlo kroz glavu. Žena pored mene je vidjela kaj se događa i u isti čas smo krenule trčati prema vratima. Sretna okolnost je što ovo nije Hrvatska, kad se vrata zatvore, još par sekundi možeš stisnuti gumb da se otvore i tak smo ih valjda zadnji čas otvorile. Skoro sam se rasplakala, mali je bio u šoku, neznam bi li ga tada zagrlila ili pljusnula.
I tak...sad dobivam poruke od dragih prijatelja kolko djece sam koji dan izgubila, samo vi zezajte, jednom ću čuvati i vašu djecu :P


U srijedu sam ponovno bila na zajednici. Naime, neki je tjedan tamo pa se svaki dan nešto događa, ljudi imaju svjedočanstva, neka su i duhovita. To zaključujem jer se smiju, ja naime uglavnom ne razumijem o čemu pričaju.

Zima se laganini bliži, neki dan su klinci išli u kratkim hlačama u školu, danas sam zaključila da u ponedeljak idemo sa kapama i rukavicama. Sva sreća da ovdje nije sve tak pomodno, pa ljude baš briga kaj imaš obučeno. Danas sam u metrou vidla kineza u japanka, stislo me za nožne prste kad sam ga vidla.

S obzirom da je ova hladnoća nenadano došla, a ja sam izgubila svoju kremu za lice danas sam išla u dm tražiti neku, što jeftiniju.
I naravno da sam naletila na prodavačicu koja engleski zna manje od mene i dok smo si pokušavale objasniti kaj ja mislim prošlo je neko vrijeme no na kraju sam uzela prvu koju je ponudila da završimo s time.
Nakon dm, jurim na misu i vračam se sa mise i vadim kremu iz torbe da vidim kakva je opće i što vidim?!?! Objašnjenje na HRVATSKOM!!! Nekad Bog ima i predobar smisao za humor.
No,ipak hvala anđelima čuvarima kaj su malog izbavili iz tramvaja, obavili su vraški dobar posao, taman je bila svetkovina anđela čuvara, sve kaj je završilo dobro ne čini se kao slučajnost.

Svjetla mi se misteriozno pale i gase ovdje pa onda završavam ovaj post.


Zagrljaj svimaaa!!!

01.10.2013., utorak

doviđenja Zagrebe, hallo Vienna :)

Nakon sunčanog tjedna u Zagrebu, druženja sa prijateljima i sa mojim biciklom nisam se baš pretjerano uzbuđena vraćala ovdje.
NO, ujutro sam dobila veliki grupni zagrljaj i puse od klinaca, Zagreb sam napuštala u kiši, a ovdje sunčeko se negdje probija.
Osjećam da sam napokon doma ovdje, moj zid u sobi počinju krasiti razne slike. Donjela sam zimsku odjeću i sve što mi je potrebno do lipnja sljedeće godine. Sa tečajem ću ipak krenuti za mjesec dana, jer ću sada sama krenuti učiti i u studenom se moram vratiti na ispit koji sada nisam riješila :(

Jučer nisam izlazila van osim po klince, ali danas predvečer sam išla malo prošetati divnim gradom.
Prišli su mi dečki koji rade neke ankete ili nešto, smješna scena. Naime, objašnjavam im da ne pričam njemački i dođe drugi i kaže ti ne govoriš njemački i ja velim nein :)
I ponovi-ne pričaš njemački ali odgovaraš mi sa nein :)
Na kraju je skužio da pojma nemam o čemu dalje melje pa smo si svi skupa mahnuli dok sam ja odlelujala dalje :)

Krenuh na neku dijetu i sve kaj radim na netu je pregledavam recepte, moram priznati da osjećam uzbuđenje zbog silnih recepata,ili to jednostavno krulji moj želudac, a ne uzbuđenje :)

Sutra idem na zajednicu, moram se potpuno asimilirati da pronađem još novih ljudi za druženje jer stvarno imam previše slobodnog vremena. Možda ga i nebi imala tolko da se sve ne zatvara u 19h pa nemrem istraživati ako ništa drugo trgovine.

Po dijete sam danas zabunom došla sat vremena ranije, da, bilo je mrvicu čudno stajati sam na hodniku čekajući da moja S doleti, no mama mi smsom javila da smo fulale vrijeme. Iskoristih onda sunčeko i šetnju po suncu dok sam ponovno išla po malu :)


Bussi von Vienna :)