CROSTOJKOVIC1958

< siječanj, 2021 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2024 (3)
Listopad 2023 (1)
Kolovoz 2023 (4)
Ožujak 2023 (1)
Listopad 2022 (5)
Kolovoz 2022 (8)
Srpanj 2022 (14)
Lipanj 2022 (13)
Prosinac 2021 (2)
Studeni 2021 (8)
Listopad 2021 (8)
Rujan 2021 (7)
Kolovoz 2021 (11)
Srpanj 2021 (26)
Lipanj 2021 (30)
Svibanj 2021 (32)
Travanj 2021 (14)
Ožujak 2021 (2)
Veljača 2021 (17)
Siječanj 2021 (24)
Prosinac 2020 (29)
Studeni 2020 (15)
Listopad 2020 (15)
Rujan 2020 (21)
Kolovoz 2020 (23)
Srpanj 2020 (36)
Lipanj 2020 (49)
Svibanj 2020 (45)
Travanj 2020 (37)
Ožujak 2020 (43)
Veljača 2020 (32)
Siječanj 2020 (31)
Prosinac 2019 (21)
Studeni 2019 (45)
Listopad 2019 (23)
Rujan 2019 (12)
Kolovoz 2019 (31)
Srpanj 2019 (60)
Lipanj 2019 (83)
Svibanj 2019 (83)
Travanj 2019 (71)
Ožujak 2019 (72)
Veljača 2019 (34)
Siječanj 2019 (54)
Prosinac 2018 (46)
Studeni 2018 (84)
Listopad 2018 (37)
Rujan 2018 (32)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








30.01.2021., subota

BJELOVAR - tržnica, 30.01.2021., subota, 12,00 sati. BRANKO STOJKOVIĆ i MIHAJLO GAJIĆ.



BJELOVAR - tržnica, 30.01.2021., subota, 12,00 sati. BRANKO STOJKOVIĆ i MIHAJLO GAJIĆ.

Uglavnom okupljalište ljudi je na tržnici, na korzu i parkovima... Situacija je složena ne samo u našem gradu Bjelovaru, nego i u cijeloj državi. Ljudi se premalo druže i vode dijaloge. Rat, korona, sicijalne prilike, i loš životni standard građana, i sve drugo; što je negativno, prednjači u našoj propaloj zemlji.


BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT
HRVATSKA / B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 30.01. 2021. godine
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic.blog.rs/
http://crostojkovic1958.blog.hr
http://stitonosa1958.blogger.ba
(WEB:) https://brankostojkovic.com/
Broj članaka: 5687.
- 17:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

BOLJE JE NARODU DA VJERUJE U STOJKOVIĆEV "ŠTIT", NEGO U IZMIŠLJENU KORONU.



BOLJE JE NARODU DA VJERUJE U STOJKOVIĆEV "ŠTIT", NEGO U IZMIŠLJENU KORONU.

Postali smo i mi Srbija. Svaki dan netko puca. Lockdown polako uzima danak, svi smo kratkog fitilja. Danas ovo, jučer zolja, koji dan prije abolirani bacio bombu na HEP-ovce. Što nam se to događa? Je li to mozak od ljudi poludio? Kostajnica, Šibenik, Vodice, Zagreb, Bjelovar, Pakrac, itd. U ovim gradovima su se ovih dana desili zločini...


BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT
HRVATSKA / B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 30.01. 2021. godine
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic.blog.rs/
http://crostojkovic1958.blog.hr
http://stitonosa1958.blogger.ba
(WEB:) https://brankostojkovic.com/
Broj članaka: 5686.

- 16:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

VIDI SE KOLIKO JE OVAJ NAROD BOLESNO ZAVEDEN - KOGA SVE "ŠPILJSKI ČOVJEK" VELIMIR BUJANEC POZIVA U SVOJU EMISIJU "ŠPILJA" TKZ. "BUJICA"?!



VIDI SE KOLIKO JE OVAJ NAROD BOLESNO ZAVEDEN - KOGA SVE "ŠPILJSKI ČOVJEK" VELIMIR BUJANEC POZIVA U SVOJU EMISIJU "ŠPILJA" TKZ. "BUJICA"?!

Ideja dekadencije prolazi gotovo u 21. stoljeću ove civilizacije. Sloboda u imaginarnoj Hratskoj, se može gotovo zalediti na 30-et godina, od kako je nominacijska država stvorena, kao što je nešto slično i učinio mistifikatorski predsjedni Vlade RH., Ivica Račan, koji je zapečatio transkripte od Franje Tuđmana, na 30 godina tajnosti.

Političari koji dolaze u emisiju "Bujica" to je kao da i obilaze ludnicu gdje traže svoj neki duhovni nivo. U toj emisiji su se izredali; komunjare stare, udbaši, kosovci, petokolonaši, i tko zna kakva sve mješavina dekadentne misli... Velimir Bujanec "mali šmrkljo" koji je za vrijeme "dogovorenog rata" u Hrvatskoj, bio pubertetlija, i sad on je pozvan da nam "soli pamet" o nekom ratu.

Mali muljator mjijenja kapute kako "ledeni" vjetar puše. Pred očima javnosti Bujanec glumi novinara, a u biti je plačeni smutitelj, koji se bavi sa nacionalizmom i mržnjom... Sva njegova istina i pravda počiva na tome - kad monstrumu i ratnom zločincu Josipu Manoliću, čestita na ženidbi...

Iz toga svega se vidi licemjerstvo i poltronstvo, on grli se i slika sa svima, samo najmanje ima posla sa pravim Hrvatima. Koji su to bili likovi gosti u emisiji - kumrovački stipedisti i visoki dužnosnici centralnog komiteta i špijuni: Ruža Tomašić, Tomislav Karamarko, Zdravko Tomac, Anto Đapić, Željko Sačić, itd. Sa takvi novinarima i emisijama naše društvo nemože doći nikuda.

BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT

HRVATSKA / B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 30.01. 2021. godine
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic.blog.rs/
http://crostojkovic1958.blog.hr
http://stitonosa1958.blogger.ba
(WEB:) https://brankostojkovic.com/
Broj članaka: 5684.


- 01:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

29.01.2021., petak

LAŽNI SVEĆENICI SILE LJUDE DA KLEĆE U NJIHOVIM KAPELICAMA, UMJESTO DA "SKRHANE" LJUDE UĆE DA DIGNU GLAVU GORE...



LAŽNI SVEĆENICI SILE LJUDE DA KLEĆE U NJIHOVIM KAPELICAMA, UMJESTO DA "SKRHANE" LJUDE UĆE DA DIGNU GLAVU GORE...

Svakodnevno smo svi svjedoci raznih zla koja se dešavaju u našem društvu. Mediji su krcati sa takvim vijestima: "Mladić je pucao sa kalašnikovom po zgradi od Vlade RH., bacio je bombu na radnike HEP-a, koji su mu htjeli isključiti struju,.., mladić je sa nožem ubo u vrat svoga oca u Brezovcu, pokraj Bjelovara". itd. Toliko raznih ima bogomolja u Hrvatskoj, a sve više ima zla među ljudima.

Svećenici žive u raskoši,.., čak od države su dobili i plaće i mirovine, i druge financijske potpore. Nitko ih ne ispravlja u njihovim lažnim učenjima i djelovanjima. Svećenici se pozivaju samo na Boga i Isusa, a njihova djela se uopće ne vide. Njihova djela su samo što svađaju narod i to je cijela njihova uloga.


BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT
HRVATSKA / B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 29.01. 2021. godine
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic.blog.rs/
http://crostojkovic1958.blog.hr
http://stitonosa1958.blogger.ba
(WEB:) https://brankostojkovic.com/
Broj članaka: 5683.



- 17:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

27.01.2021., srijeda

KRASNA JE DJEVOJKA A SLJEDBENICA JE PSEĆJE SOTONE?!

PSI NAPADAJU LJUDE - A NJIHOVI SLJEDBENICI IH BRANE?

KRASNA JE DJEVOJKA A SLJEDBENICA JE PSEĆJE SOTONE?!
Jučer (26.01.2021.) naveče bio sam u trgovini PPK-a u Bjelovaru, kod željezničkog i autobusnog kolodvora. I tako izlazim ja van iz dućana, bilo je 22;23 sata, a ono ženka stoji pred vratima sa psom. Pas je krenuo kao da će skoči na mene, odnosno krenuo je prema mojoj nozi, nisam psa htio "šutnuti" nogom, nego, kazao sam toj ženskoj da povuče psa k sebi, na što je ona drsko odgovorila; "zašto"? Upitao sam je: imaš li ti nekih problema - kad braniš svoga psa koji iz čistog mira napada druge ljude? Mlada i lijepa djevojka je meni bez srama kazala; "ajd, ajd idi!" Ja sam već bio na otilasku, te sam joj rekao da posjeti psihijatra.


BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT
HRVATSKA / B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 27.01. 2021. godine
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic.blog.rs/
http://crostojkovic1958.blog.hr
http://stitonosa1958.blogger.ba
(WEB:) https://brankostojkovic.com/
Broj članaka: 5680.


- 13:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

26.01.2021., utorak

ČUVAJTE SE LUĐAKA KOJI VOZI KAMION (ŠLEPER) REGISTRACIJSKIH OZNAKA; NA431DR



ČUVAJTE SE LUĐAKA KOJI VOZI KAMION (ŠLEPER) REGISTRACIJSKIH OZNAKA; NA431DR

Ovim putem obavještavam javnost da vozač kamiona šleper (NAŠICE) NA431DR, ugrožava druge ljude u prometu. Danas, 26.01.2021., oko 21:30 sati, kretao sam se sa svojim osobnim vozilom Renault plave boje; koji ima registracijske oznake Bjelovar, iz smijera Šemovci (Koprivničko-križevačka županija) prema Bjelovaru.

Vozio sam se po propisu; gdje je bio znak sa ograničenjem 50 kilometara kroz naselje, tako sam se vozio. Vozaču kamiona se očito žurilo pa je došao na rastojanje samo dva metra od moga auta i tako se je vozio cijelo vrijeme iza mene, i imao je uključena dugačka svjetla. Između ostaloga na kamionu na kabini ima još dodatno puno ugrađenih svjetala, i ima još jedan ogroman kockasti reflektor.

Taj vozač kamiona ima na svojoj šofer šajbi iznutra plavi svjetleći križ. Kad sam prolazio kroz naseljeno mjesto Hampovica, odnosno, kretao sam se ulicom: Šimuna Pandura br. 80., upravo gdje se nalazi postavljena kamera za nadzor brzine, vozač kamiona nije držao rastojanje, koje je propisano na otvorenoj cesti 25 metara od jednog do drugog vozila. Vozač se je i dalje vozio oko dva metra iza mene. Volio bi da policija pregleda video snimku i kazni vozača kamiona zbog neprimjernog ponašanja u prometu...

Samo lud čovjek se tako može ponašati u prometu i ugrožati druge ljude u drugim vozilima. Vozač kamiona vozio se je iza mene iz Šemovaca, pa sve do izlaza sa magistralne ceste prema Bjelovaru, oko 16 kilometara. Napominjem, da sam cijelim putem ispoštovao sve prometne znakove,.., gdje je bilo ograničanje 60 ili 70 kilometara, ja sam se tako vozio. Taj psihički bolesnik cijelo vrijeme je visio sa svojim kamionom iza mene sam na nekoliko metara iza mog vozila.

Znači prošao sam mjesta; Rakitnicu, Čurlovac, Kupinovac, dok nisam skrenuo prema Letičanima, tj. prema Bjelovaru, taj vozač kamiona se nije odljepio od mene, iako na ravnoj cesti sa isprekidanom linijom nije htio me preteći. Kad sam skrenuo sa magistralne ceste - vozač kamiona je kao lud trubio meni. Tome vozaču ne štimaju neke stvari u glavi. Ili ga treba poslati na zdravstveni i sistemacki pregled - da li je sposoban biti vozač?!


BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT
HRVATSKA / B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 26.01. 2021. godine
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic.blog.rs/
http://crostojkovic1958.blog.hr
http://stitonosa1958.blogger.ba
(WEB:) https://brankostojkovic.com/
Broj članaka: 5679.



- 22:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

25.01.2021., ponedjeljak

U PUSTOM GRADU SE NEŠTO DOGAĐA - DA NAM NE BUDE DOSADNO.



Danas, 25.01.2021., Ja i supruga smo gledali policijsku potjeru u 21;55 sati u središtu grada Bjelovara, kao u filmskim scenama. Na trgu Eugena Kvaternika, policajci su zaustavljali sumnjivo vozilo, ali vozač je nastavio dolje vožnju, te je bježao kroz Haulikovu ulicu, iako rotirajučim plavim svjetlom policajci davali su signal vozaču da stane. U Haulikooj ulici vozač je pobjegao u dvorište jedne zgrade, sa njim u vozilu je bila i vlasnica vozila. Radi se o mlađim osobama. Očito su se htjeli zamijeniti za volanom, jer mladić ili nije imao dozvolu ili je očito konzumirao alkoholna pića. U bivšoj Yugi milicajci su tukli za takve stvari, kad netko im nije htio stati, odnosko kad je bježao, ova dva policajca pokazali su se na djelu kao pravi đentimleni.. A i mladić je shvatio poslije da je pogriješio, ali bio je priveden u policijsku postaju, sa vlasnicom vozila. Eto, nešto se dešava u našem gradu, da nije nam dosadno... (BRANKO STOJKOVIĆ-ŠTIT)

BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT
HRVATSKA / B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 25.01. 2021. godine
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic.blog.rs/
http://crostojkovic1958.blog.hr
http://stitonosa1958.blogger.ba
(WEB:) https://brankostojkovic.com/
Broj članaka: 5678.

- 23:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

24.01.2021., nedjelja

U RUSIJI NEMA SLOBODE KAD SE NOVINARI ZATVARAJU.



U RUSIJI NEMA SLOBODE KAD SE NOVINARI ZATVARAJU.
U rusiji nema slobode kad se novinari zatvaraju. A zavladala je bogataško - religiozno gnjusoba. Proširio se kaos diljem Rusije, uhićeno je više od 5000 ljudi. Policija svakodnevno privodi ljude, stotinu tisuća prosvjednika je izašlo na ulice ruskih gradova. Uhićena je Julija Navaljnaja, supruga Alekseja Navaljnog, na prosvjedu u Moskvi. Traži se Aleksejevo puštanje iz zatvora. Na zabranjenim prosvjedima diljem zemlje, u više od stotinu ruskih gradova, policija je privodila ljude. Ja, osuđujem političko-sektaški režim od predsjednika Vladimira Putina. Rusiju treba vratiti narodu u ruke na upravljanje. Treba uspostaviti civilno društvo, a ne da "farizejska kasta" vrši prisilu uz; đavlije ikone i svijeće i nametnutu lažnu vjeru "pravoslavlje".

BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT
HRVATSKA / B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 23.01. 2021. godine
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic.blog.rs/
http://crostojkovic1958.blog.hr
http://stitonosa1958.blogger.ba
(WEB:) https://brankostojkovic.com/
Broj članaka: 5677.


- 09:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

23.01.2021., subota

KAKO SAM PRVI PUT VIDIO I UPOZNAO JADRANKU KOSOR?!



KAKO SAM PRVI PUT VIDIO I UPOZNAO JADRANKU KOSOR?!

Bilo je to u Zagrebu, 2001. godine, kada smo imali sastanak "civilnih udruga" u jednoj dvorani, na početku našeg sastanka nevladinih organizacija, kada smo konstatirali - tko je sve došao; tu se je pojavila i Jadranka Kosor, saborska zastupnica HDZ-a. Ja sam inzistirao da gospođa Kosor napusti dvoranu i da ona nema tu što tražiti. Ja sam doslovno je tjerao van. Ali neki predstavnici udruga su je branili i zagovarali da ostane nazočna.

Vidljivo je bilo već onda da Jadranka Kosor je vrbovala predsjednike udruga za sebe. Što nije bilo politički ni malo ni ljudski korektno, jer takve udruge su bile po nečijem zadatku ili bolje rečeno u službi pristranosti. Tada prvi put sam vidio i upoznao Jadranku Kosor, ona je imala prirodnu kestenjavu kosu, i nije se ništa drugačije razlikovala od drugih žena u dvorani, onda da bi poslije Jadranka Kosor, svoju kosu obojala u "bijeli lak" boju. Ja mislim: da je to učinila samo zato - da bi se razlikovala i bila drugačija i upadljivija...

I tada, u to vrijeme, onda, imao sam "čisto srce" i vrlo ubrzo sam shvatio, tj."prokužio" Jadanku Kosor, i zaključio da ona nema poštene namjere, i da će se baviti prljavim političkim poslovima... Te, da je ušla u politiku samo zbog interesa a ne zbog Hrvatske. Ali narod je htio; da sebi izabere personu - koja je imala političku funkciju treće osobe u zemlji, kao hrvatska premijerka. Meni je sve to izgledalo kao teški apsurd. Pogotovo kada se je sastajala sa slovenskim predsjednikom Borutom Pahorom, meni je osobno sve to ličilo na "javno ofirranje" pred kamerama, i na neke ljubavne i perverzne filmove...

Od mene, Jadranka Kosor je dobila pogrdno ime "Jaca-Štaca", a i sam Stjepan Mesć, ju je nazvao "Suzana". Dok mnogi ljudi su živjeli na rubu egzistencije, bijede i siromaštva, i propalih poduzeća,.., Jadranka Kosor je svako veče bila na televiziji, i u vijestima i dnevnicima, važno je da u politici je prisutna, i da ništa korisno neradi... Osim što je mijenjala svoju modernu garderobu, obuću i broševe - to je bio imiđ - ne samo nje - nego i naroda... Pitam se: Gdje smo danas? Hrvatska gotovo i ne postoji, to je globalistička i tranzicijska zemlja, odnosno, kolonija tuđeg kapitala i vlasništva i bogataša...

Jadranka Kosor je bila stipendistica kumrovačke škole, a na veliko se je "jedno vrijeme" pričalo o tome; kako joj je djed u Bučju na Bilogori bio najveći četnik, u drugom svjetskom ratu. O tome postoji i određena dokumentacija i dokazi... Između ostaloga Jadranka Kosor je ušla u politiku 1995 godine, i gurali su je poslije u sve funkcije, tako da je bila i ministrica za branitelje, i postala stožerni brigadir, sa vojnim činom ravnim - generalice. Pa, i bogami postala je predsjednica vladajuće stranke HDZ-a. itd. Ona je trošila milijune i milijune kuna za izbore, nije to njena stranka plaćala već narod...

Danas, Jadranku Kosor nitko više i ne gleda, svi su je zaboravili, ona uglavnom "drka" po Twitteru i piše svoje blogove i kolumne za slovenske novine... Stotine tisuća mladih su otišli van iz imaginarne i mistifikatorske Hrvatske, a Kosorka se sad bavi običnim piskaranjem, kakvim se je bavila kao novinarka "hrvatskog radija", prije nego što je ušla u politiku. Netrebam ovdje posebno pisati kako je došla do stana, i što je uopće u Vatikanu sa Papom Benediktom XVI u društvu radila?! Gorke plodove i izdaje njezine politike danas ubiru gotovo svi obespravljeni ljudi u Cro-Yugi maloj.

Imao bi puno o njezinim promašajima pisati i nelegalnim poslovima, ali ovo je dosta da se shvati srž njezine cijele politike. Hoće li mi tko uzeti za dobro ili za zlo što političare ili političarke javno opisujem i komentiram, baš me briga za zatucano mišljenje zaostaloga i neprosvećenog naroda... Pratio sam od uvijek politička događanja, i pratiti ću ih dalje. Ali, zbog toga nisam dobio u posrnuloj državi, ni jednu političku funkciju, čak ni onu najmanju - predsjednika mjesne zajednice. Cjelokupna politika od Jadranke Kosor je bila "promašaj" Sanadar - Karamarko. I to van jedne dimenzije i memorije.


BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT
HRVATSKA / B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 23.01. 2021. godine
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic.blog.rs/
http://crostojkovic1958.blog.hr
http://stitonosa1958.blogger.ba
(WEB:) https://brankostojkovic.com/
Broj članaka: 5676.

- 18:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

22.01.2021., petak

VEĆ PEDESET GODINA POLITIČKOG ŽIVOTA BRANKA STOJKOVIĆA IZ BJELOVARA



VEĆ PEDESET GODINA POLITIČKOG ŽIVOTA BRANKA STOJKOVIĆA IZ BJELOVARA

Politički rad od Stipe Šuvara pratio sam još od 1970. godine, to je tad počelo u bivšoj SFR-Jugoslaviji, ja sam onda imao 12 godina. U Bjelovaru je osnovan ogranak 1998. godine, Socijalističke radničke partije Hrvatske (SRP), a tu političku stranku je utemeljio 1997., osnivač dr. Stipe Šuvar.

Stipe Šuvar je bivši sociolog i sveučilišni profesor, i republički sekretar za prosvjetu i kulturu, autor "Bijele knjige" i član Predsjedništva Centralnog komiteta Saveza komunista Hrvatske i Centralnog komiteta Saveza komunista Jugoslavije.
Došao sam na javnu tribinu i osnivačku skupštinu u Domu Kulture u Bjelovaru, to mi je bila jedinstvena prilika da napokon uživo vidim Stipu Šuvaru, čija lažljiva politika mi se duhovno i organski gadila kao mladiću.

SRP je izvanparlamentarna stranka od svoga osnivanja, a u programu ističe da "okuplja ljude socijalističke orjentacije, i tako u Domu kulture došlo je svega 30-tak ljudi, uglavnom to su bili sljedbenici SRP-a.

Istaknuti novi članovi iz Bjelovara, i osnivači ogranka postali su u SRP-u Jovan Zozoli i poznati bjelovarski profesor Vinko Grgurev. Na tribini kada su bila "otvorena pitanja" ja sam u oči "skresao", odnosno kazao Šuvari, sve što ga ide. Novi članovi su protiv mene pozvali "huškački" policiju, iako nisam ništa napravio - samo sam kazao što mislim o dr. Stipi Šuvari i njegovoj politici...

Policija je došla - ali nisu me ništa pitali - jer kao što sam rekao; nisam ništa protuzakonito učinio. Ti članovi SRP-a su isticali da sam provokator, i da nisam na tribinu dobro došao. Po završetku tribine, kad sam otilazio meni je sve to bilo komično: da se istina ne smije govoriti, iako smo ušli 1989. godine u neku tobožnju demokraciju.

No, o svemu tome poslije tribine u Bjelovaru, napisao sam nekoliko svojih članaka i javnih osvrta, i dao svoje mišljenje. Bio sam uvijek u pravu što se tiče mog političkog gledišta. Napominjem: Političari koji mijenjaju svoje kapute - su ništ koristi. Dr. Šuvar je preminuo: 29. lipnja 2004., u Zagrebu. A njegova politička stranka SRP otišla je u stečaj sa danom 01.rujna 2015. godine.

Iako se nisam slagao sa kompletnom politikom od dr. Stipe Šuvara, koji se je dičio sa proslavom 70 - godišnjice Oktobarske revolucije" iz Beograda (Srbije) ipak sam pročitao neke njegove knjige, a jedna od njih je: "Hrvatski Karuzel", koja ima 589. stranica. Šuvar nije napisao ništa novo što ja nisam već znao.


BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT
HRVATSKA / B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 22.01. 2021. godine
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic.blog.rs/
http://crostojkovic1958.blog.hr
http://stitonosa1958.blogger.ba
(WEB:) https://brankostojkovic.com/
Broj članaka: 5675.



- 10:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

21.01.2021., četvrtak

U KNJIZI "BIBLIJA" SU IZREČENA MNOGA PROROČANSTVA; A POSLIJE NAKON MNOGO VREMENA SE JE ISPOSTAVILO - DA SU TA PROROČANSTVA BILA LAŽNA... I TO JE SVETO PISMO OD BOGA DANO LJUDIMA NA SPASENJE?!



U KNJIZI "BIBLIJA" SU IZREČENA MNOGA PROROČANSTVA; A POSLIJE NAKON MNOGO VREMENA SE JE ISPOSTAVILO - DA SU TA PROROČANSTVA BILA LAŽNA... I TO JE SVETO PISMO OD BOGA DANO LJUDIMA NA SPASENJE?!

U ime Boga i Isusa vodili su se, i još uvijek se vode; nacionalni i šovinistički krvavi i brato-ubilački i demonski ratovi... Kada je započelo doista pretvaranje partizanske Tuđmanove obitelji u kapitalističku, i njihovo bogaćenje 1945., ili 1991. godine.?
Hrvatska ne postoji, sve je to danas strani kapital, a Hrvati su svrstani u unutrašnjeg neprijatelja, i oni su prijetnja bogatašima.
Pitam vas: Hrvatski nezavisni demokrati (HND) od partizana Josipa Manolića - Jože, je li se "doza" ludila i ubijanja zaboravila?
Kako ih nije sram tražiti novac od naroda da uplate na žiro-račun za potres u Zagrebu i u drugim hrvatskim gradovima kraj PDV 25 %.


BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT
HRVATSKA / B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
-----------------------------------------------------
Objavljeno:21.01. 2021. godine
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic.blog.rs/
http://crostojkovic1958.blog.hr
http://stitonosa1958.blogger.ba
(WEB:) https://brankostojkovic.com/
Broj članaka: 5674.

- 14:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

18.01.2021., ponedjeljak

KAKO SE DANAS ŽIVI U KOPRIVNICI U PODRAVINI?



KAKO SE DANAS ŽIVI U KOPRIVNICI U PODRAVINI?

Nedelja je 17.01.2021., 20;30 sati, nigdje nikoga nema na Trgu i na ulicama. Nitko se ne šeće po vani, djeca se u zimska doba ne sanjkaju niti skijaju... To su djeca bez djetinstva. Samo se priča o Coroni i potresu, drugim svim lošim stvarima..


BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT
HRVATSKA / B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 18.01. 2021. godine
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic.blog.rs/
http://crostojkovic1958.blog.hr
http://stitonosa1958.blogger.ba
(WEB:) https://brankostojkovic.com/
Broj članaka: 5673.

- 09:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

17.01.2021., nedjelja

SAMO KAD SE SJETIM KAKO SU ME BJELOVARSKI NOVINARI "BLATILI" A DANAS NEKIH VIŠE I NEMA...




SAMO KAD SE SJETIM KAKO SU ME BJELOVARSKI NOVINARI "BLATILI" A DANAS NEKIH VIŠE I NEMA...

Ivan Butković - Bubi, Josip Kreković, Ante Rade, Tugomir Pemper, bili su urednici "praznine i mraka". Ta novinarska galerija: Radio BBR, gradski list Bjelovarac, tjednik Regija, pristrano su se bavili novinarstvom. Oni štitili su svu nevaljanštinu u našem gradu i kriminal koji bi ja otkrio...

Ta "novinarska pećina" je simbol prošlih mračnih godina. O "špilji" mislim sve najgore, jer "špiljski ljudi" bili su zlostavljači istine. Bolje bi rekao "novinarski nasilnici" koji su bili na strani mraka a ne svijetla. Za mene su izmišljali lažne priče i na taj način su me u javnosti diskreditirali...

Takva ljudska svijest kao "utrnjena svjetiljka" vodila je društvo u još dublji ponor. Jedino što još danas se sjetim kakav je to bio ples "sjena" iznad iskopane "rake" u koju nisam upao ja, nego oni; "ti fini i krasni ljudi". No, uvijek poslije sahrane zabludjeli narod kaže - o mrtvima sve najbolje.

BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT
HRVATSKA / B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 17.01. 2021. godine
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic.blog.rs/
http://crostojkovic1958.blog.hr
http://stitonosa1958.blogger.ba
(WEB:) https://brankostojkovic.com/
Broj članaka: 5672.

- 10:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

PREKO WEB-a RUŠILI SU HLOVERKU NOVAK SRZIĆ - A BRANKO STOJKOVIĆ ZAVRŠIO JE NA SUDU I NA KRAJU IH SVE POBIJEDIO, I OTKRIVENI KRIVAC PLATIO JE OŠTETU I SUDSKE TROŠKOVE B. STOJKOVIĆU. ...



ZAGREB - Troje novinara HTV-a, koji su se pojavili na posljednjem ispraćaju Davora Zečevića kako bi izrazili sućut svojoj kolegici i djevojci ubijenoga Ivani Šikić, suspendirano je tjedan dana i ostat će bez 10 posto plaće, odlučila je glavna urednica Hloverka Novak-Srzić.

Petar Vlahov, Ružica Renić i Jozo Barišić, prema riječima Hloverke Novak-Srzić, "nisu bili velike pameti" kad su se pojavili na sprovodu osuđenog kriminalca. - Naravno da oni, kao i Ivana Šikić, mogu imati pravo na svoje privatne živote. Ali za njih kao novinare, za njihovu vjerodostojnost, nije dobro pojavljivanje na pogrebu čovjeka koji je ležao u zatvoru kao mafijaš.

Mislim da će i oni shvatiti tu kaznu kao jednu pedagošku mjeru - rekla je Novak-Srzić. Vlahov, Renić i Barišić nisu se zadržavali na sprovodu i samo su došli izraziti sućut kolegici Šikić, pa stoga potpredsjednik Hrvatskog novinarskog društva Zdenko Duka smatra da je kažnjavanje potpuno nepotrebno.

Ivana Šikić -pokrenuta istraga o tome je li u njezinim prilozima u posljednjih godinu dana bilo pristranosti zbog veze sa Zečevićem i podzemljem. Dijana Čuljak - nakon što je prozvana u internom e-mailu, tuži kolegicu Dragičević zbog klevete vezane uz Dijaninu sestru odvjetnicu. Ivana Dragičević -zapitala se vlada li mafija HTV-om zbog veza Šikić i Čuljak, a onda i sama postaje predmet prozivanja zbog svoje veze.

Suspendiranje troje novinara samo je nastavak skandala koji su se na Prisavlju događali cijeli tjedan, tijekom kojega je glavna urednica Hloverka Novak-Srzić bila na bolovanju zbog operacije tumora. Sve je počelo pitanjem što je djevojka jednog pripadnika podzemlja radila u Informativnom programu HTV-a, a nastavit će se sljedeći tjedan, kada će se, prema najavi glavne urednice, istražiti ne samo mogući sukob interesa Ivane Šikić, nego i svih drugih novinara.

Zasad se čini da su među prvim "žrtvama" Nikola Kristić, trojac sa sprovoda Vlahov, Renić i Barišić, pa i Ivana Dragičević-Veličković, koja je u internom e-mailu prva postavila pitanje uloge Ivane Šikić, a nakon toga čule su se kontraoptužbe da je i ona sama bila u sukobu interesa jer je kao dopisnica HTV-a izvješćivala iz Beograda dok je njezin suprug radio u press službi srbijanskog predsjednika.

Nikola Kristić -zbog istupa uime ogranka HND-a pao u nemilost. Stiže prijava da je u sukobu interesa zbog suprugine tvrtke koja se, međutim, bavi trgovinom. Vlahov, Barišić, Renić -suspendirani na tjedan dana i ostali bez 10 posto plaće jer su došli na sprovod Zečevića kako bi izrazili sućut kolegici Ivani Šikić.

Josip Šarić -obaviješten da više neće pratiti rad Haaškog suda jer bi, dok traje istraga o curenju tajnih informacija u njegovu prilogu, bio u sukobu interesa. Nastradao je i novinar Josip Šarić, kojemu je priopćeno da nije više neće izvještavati o radu Haaškog suda s obrazloženjem da bi, dok traje sudska istraga o njegovu prilogu, bio u sukobu interesa.

Internetska stranica hloverka.com na kojoj je anonimac, potpisan kao "običan čovjek", organizirao potpisivanje peticije za smjenu glavne urednice jučer je ugašena zbog, kako se navodi, "medijskog pritiska". Istodobno je otkriveno da je stranicu registrirao Hrvoje Komljenović iz Bjelovara, koji je vlasnik informatičke tvrtke Considero. Preksinoć smo telefonski razgovarali s njime, ali nije želio reći je li on inicijator peticije ili je samo, putem svoje tvrtke, pružio uslugu registriranja nekom trećem.

- Imam pravo ne komentirati to pitanje - rekao je. Komljenović je počasni član udruge Štit, rekao nam je predsjednik te udruge Branko Stojković, koji je bio nezavisni kandidat i na posljednjim parlamentarnim izborima te je zato gostovao u sučeljavanju na HTV-u koje je vodila Novak-Srzić. Branko Stojković, inače, na glasu je kao nasilnik koji je maltretirao bjelovarske novinare, a 2003. jednog je mladića pretukao lancem.

- Poznajem Hrvoja Komljenovića, u mojoj kampanji imao je ulogu savjetnika. Znao sam da priprema web peticiju za smjenu Hloverke - rekao nam je jučer Stojković. Hrvoje Komljenović i ranije je bio društveno aktivan. Na naš je upit potvrdio da je bio promatrač GONG-a te član HSS-a, ali i jedno i drugo, kaže, bilo je "veoma davno", "prije 2000. godine". (Novinar; TOMISLAV KRASNEC) Piše: Jutarnji.hr - Objavljeno: 09. prosinac 2007. 12:30 sati.

hloverka.com ugašena jer je otkriven njezin autor

--------------------------------------------------------------------------------
KAKVE JA IMAM VEZE SA UBOJSTVOM DAVORA ZEČEVIĆA ?

Branko Stojković
Četvrtak, 06 Prosinac 2007
POLICIJA MI JE OKRUŽILA AUTO S PIŠTOLJIMA

MINISTARSTVO UNUTARNJIH POSLOVA
( ODJEL UNUTARNJE KONTROLE – POLICIJE)
Ulica grada Vukovara 33.
N/r. RAVNATELJ POLICIJE
Gospodin MARIJAN BENKO

Poštovani,

Bilo je to oko 22,15 sati u subotu 01.12.2007., kada sam ja i moja poznanica Vesna Užbinac- Bosak, sjedili u autu (BMW – BJ 106 CU) i razgovarali. Vozilo je bilo parkirano neposredno centra grada u Koprivnici. Taj dio zove se „Sajmište“, i on liči na nekakvu livadu. Odnosno, na njoj se u određenim danima održavaju sajmovi, prodaje se stoka, ili bolje rečeno tu se vrši trgovina razne robe. No, pošto je to dosta velika površina na tom mjestu znade gostovati i koji „cirkus“, kao i razni zabavljači. Mi smo tu bili parkirani, tj. tu smo već bili oko 20-tak minuta.

Onda je iza našeg vozila odjednom došlo i stalo jedno vozilo, ubrzo je došlo i treće vozilo isto nama nepoznato. Ta vozila, tu su stala na taj način da su nam popriječila puteljak na kojemu smo se mi nalazili. Da se (ne)možemo vratiti s autom unazad. Na tom dijelu gdje smo mi bili parkirani bio je mrak. Mi smo vidjeli da netko izlazi iz tih auta, koji su bili udaljeni samo nekih 7-8 metara od nas. Oni su počeli prilaziti našem vozilu i to sa stražnjeg dijela.

Meni je to bilo čudno i sasvim sumnjivo, pa sam potom ubrzo i hitro pokrenuo rad motora svog vozila. Bila mi je namjera da se pomaknem na svjetlo. Jer ispred nas i nama s desne strane (južne) su bile glavne prometnice i bila je ulična rasvjeta. Razlog za takvo reagiranje je bio taj, što sam do sad imao nekoliko raznih napada. Mislio sam ako dođem na svjetlo da ću vidjeti lica napadača.

U jednom trenu, jedna od osoba počela je baterijskom svjetiljkom – svijetliti po nama. Ta osoba je došla meni s moje bočne strane. Dok je druga osoba došla je i stala ispred našeg vozila. Tu osobu sam mogao vidjeti malo bolje, jer u pozadini je bilo svjetlo. Okrenuo sam se iza sebe, iza vozila je stajala još jedna osoba. Koliko sam mogao vidjeti njihovu odjeću – oni su bili odjeveni u tamne kožne jakne. Osoba ispred vozila kada sam želio krenuti počela je izvlačiti pištolj. Ja sam zatim stao, nakon nekih pola metra krenuvši unaprijed. Ta osoba vratila je pištolj u futrolu, ali cijelo vrijeme se za pištolj držala, dok nisam otvorio vrata. Moja poznanica je viknula – pa to je policija.

Mi se s vozilom nismo udaljili, nego ja sam isključio rad motora. Ni jedna od tih osoba na svojoj glavi nije imala službenu kapu. Zbog toga smo ih mi u noći teško mogli prepoznali. Ja sam dao policajcu do mojih vrata osobnu iskaznicu. Te sam ga upitao zašto takav prepad i kontrola? Rekao sam da nismo ništa počinili, niti tu ikome smetamo. Policajac mi je kazao; „Svašta se dešava!“ Zatim je potom otišao do onih vozila s mojom iskaznicom.

Ja sam u međuvremenu sa svoga mobitela pozvao Ministarstvo unutarnjih poslova u Zagrebu, i prigovorio sam na takvom ponašanje policajaca. Službena osoba koja mi se je u Zagrebu javila – rekao sam da ništa nismo počinili i kakvo je to ponašanje policajaca. Policajac koji je provjeravao moju iskaznicu, došao je do nas i vratio mi iskaznicu. Ophodnja se je zatim povukla.

Mi smo bili iritirani i iznenađeni, više nismo željeli tu ostati, na tom mjestu. Kada sam krenuo sa svojim vozilom, naše vozilo je osvijetlilo ta njihova vozila. Jedno vozilo je bilo (civilno) crvene boje, registracijske oznake KC 419 BJ, a drugo vozilo bilo je službeno, registracijske oznake 060-113. Ova predstava nije nam bila jasna, a sigurno ona je imala je neku svoju pozadinu. Taj scenarij netko je inscenirao. Pitali smo se što je u toj pozadini. Značke policajaca nismo ni jednu vidjeli.

Poslije smo na radio vijestima HRT-a 2., čuli da je u Zagrebu, oko 21 sat ubijen Davor Zečević (41) koji je izdržavao zatvorsku kaznu od 9 godina zatvora. No, on je bio tjedan dana prije pušten kući od završetka isteka kazne. Zečević je pripadao bandi s „Knežije“. A osuđen je u procesu „zločinačka organizacija“, za preprodaju droge i nedokazana dva ubojstva. No meni ne bi smetala ta policijska provjera i pojačani nadzor, da svakodnevno ne doživljavam slične scene i stvari. Zašto?

Napomena: Tražim od Vas pismeni odgovor na ovu PRIJAVU.

U Bjelovaru, 02.12.2007. godine.
Nedjelja, 9,30 sati

------------------------------------------------------------------------------------
KAKO JE OTKRIVENO TKO JE NA INTERNETU STAVIO PETICIJU ZA SMJENU UREDNICE INFORMATIVNOG PROGRAMA HTV-a.

Škola interneta s Hloverkom

TKO KONTROLIRA NEKU Internet STRANICU MOŽE SE LAGANO OTKRITI POMOĆU „WHO IS“ STRANICA

PRVI KORAK – U „Who is“ stranicu ukuca se web adresa ( hloverka.com), zatim se klikne na pretragu te se dobije da se stranica nalazi na američkom serveru ns1. myportalhosting.net

DRUGI KORAK – U „Who is“ tražilicu upiše se ime servera (ns1.myportalhosting.net), te se dobije da je službena kontakt osoba vlasnika, odnosno administrator tog servera Hrvoje Komljenović.

TREĆI KORAK – „Googlanjem“ pojma Hrvoj Komljenović dobije se da je on direktor informatičke tvrtke“ „Considero“ i sdreasanjegove privatne web stranice koja se nalazi na istom serveru kao hloverka.com

HRVOJE KOMLJENOVIĆ VLASNIK TVRTKE „CONSIDERO“ IZ BJELOVARA NE INTERNET JE STAVIO PETICIJU ZA HLOVERKINU SMJENU.

Vlasnik internetske domene hloverka.com, Hrvoje Komljenović, bio je iznenađen kada su ga prošli tjedan novinari nazvali i pitali o peticiji za smjenu urednice Informativnog prograama HTV-a, koja je pokrenuta na tom siteu, jer mu nije bilo jasno kako je tako brzo utvrđeno da on stoji iza toha.

Da ne bi bilo mistifikacije, objasnit ćemo kako se tako brzo utvrđeno da on stoji iza toga. Pomoću google pretraživača nađe se, „Who is“ stranica ( dostupne na Google), može otkriti tko kontrolira pojedinu web stranicu. Dakle, u „Who is“ stranicu ukuca se web adresa ( npr. hloverka.com) zatim se klikne na pretragu (who.is serach), te se dobiva rezultat iz kojega se vidi da se stranica nalazi na serveru u SAD-u da je ime servera: ns1.myportalhosting.net i ns2 my portalhosting.net.

Potom se u „Who is“ tražilicu upiše ime servera ns1.myportalhosting.net, a nakon pretrage doznaje se da je službena kontakt osoba vlasnika, odnosno administrator servera, Hrvoje Komljenović, te njegova kućna adresa, broj telefona,… Nakon jednostavnog „Googlanja“ pojma Hrvoje Komljenović dobiju se podaci da je on direktor informatičkr tvrtke „Considero“ iz Bjelovara, te adresa njegove privatne web stranice, koja se nalazi na istom serveru kao i adresa njegove tvrtke i strranica s peticijom.

S web sita doznali smo da je Komljenović rođen 1976., u Bjelovaru, da su mu hobi jedrenje, mali nogomet i pilotiranje, da živi u bjelovarskom prigradskom naselju Hrgovljani, te da je vlasnik i direktor informatičke tvrtke. No, Internet prića ima svoj zanimljivi nastavak. U nedjelju su mediji otkrilu da je Komljenović bio aktivist GONG-a, a on je kazao kako „zbog medijskog pritiska i zbog želje da pokretač ankete ostane anoniman“.

Ipak, već u ponedjeljak došlo je do novog obrata, jer je Komljenović ponovno pokrenuo stranicu i objavio kako on osobno stoji iza pokretanja ankete, a ne kako je tvrdio dan prije, samo iznajmio prostor na svom serveru anonimnom anketaru. Istodobno je demantirao predsjednika Udruge „ŠTIT“ iz Bjelovara i osobnog kandidata s netom završenih izbora Branka Stojkovića, koji ga je dan prije označio kao počasnog člana udruge i njegova savjetnika u protekloj kampanji, zanjekavši da ga uopće poznaje.

Pokušaj Internet kampanje protiv Hloverke tako je propao, istodobno kada i Komljenovićeva nastojanja da ostane anoniman – i to također zbog interneta, na kojem je objavio sve podatke o sebi, a koji su automatski postali javno dostupni. ( M.C.)

Hloverka Novak Srzić – POKUŠAJ Internetske smjene pratila je iz bolnice gdje se oporavlja od teške operacije karcinoma.

TJEDNIK „GLOBUS“ 14.12.2007. Str. 10


----------------------------------------------------------------------------------------------------
BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT
HRVATSKA / B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 17.01. 2021. godine
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic.blog.rs/
http://crostojkovic1958.blog.hr
http://stitonosa1958.blogger.ba
(WEB:) https://brankostojkovic.com/
Broj članaka: 5671.


- 00:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

16.01.2021., subota

PROBUDITE SE SVI VI KOJI SPAVATE I NE VIDITE




PROBUDITE SE SVI VI KOJI SPAVATE I NE VIDITE

Probudite se svi koji spavate, vi ljudi koji ne vidite da smo svi dijelovi jednog jedinog tijela, jednog jedinog svijeta.
Slušajte glas svojih duša, vi ratnici i kraljevi, prosijaci i trgovci, koji mislite da je vaš brat nešto drugo nego vi, da je
vaša pobjeda nad njima vaš uspjeh.

Oslušni, slijepi čovječe, da tebe nema bez mene, da lo koje nanosiš meni nanosiš sebi i djeci tvojoj i mojoj.
Probutite se svi vi koji spavate i ne vidite jedinstvo svijeta. Zagledaj se u neprijatelja ratniče, zagledaj se u bijednika,
silniče, prepoznaj u njemu sebe.

Kotač života okreče se i sve se vraća. Krv teće zemljom a krikovi ranjenih i uzdisaji gladnih tvoji su krikovi.
Probud se, čovječe, i ne živi za sebe, jer nisi sam. Oslušni zvuk stvaranja, zvuk vječitog, čuj duh kozmosa
koji diše i diši s njim.


BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT
HRVATSKA / B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 16.01. 2021. godine
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic.blog.rs/
http://crostojkovic1958.blog.hr
http://stitonosa1958.blogger.ba
(WEB:) https://brankostojkovic.com/
Broj članaka: 5670.

- 10:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

15.01.2021., petak

Duhovna planeta ŠTIT je "novi obečani grad Besmrtnika", u nebu,.., vječnosti, tu je smještena crkva Štitonoša.



Duhovna planeta ŠTIT je "novi obečani grad Besmrtnika", u nebu,.., vječnosti, tu je smještena crkva Štitonoša.

Govorim vama, slušajte i pazite, vi koji ste blizu i koji ste daleko.
Čujte i počujte, muškarci i žene, slušajte dobro, o dobri ljudi, gledajte očima vašeg vlastitog UM-a i onda birajte stazu.
Svaki čovjek i svaka žena svoju stazu od sebe odabranu.

O, premudra svjetlosti, vatro vječnoga života i cilja ljudskih stremljenja, tebi nudim svoju snagu i svoje znanje, tebi u
počast pjevam svoju pjesmu, tebi u slavu ljubim ženu i služim narodu svome.
Sve što imam, srce i dušu, um, i snagu, te sebe cijelog imam, i polažem tebi pred noge i molim;
o daj mi snage da ne padnem pod utjecaj lažnih učitelja, duhova, demona i iluzije!

Ojačaj me; voljo moja u borbi protiv laži, mržnje, i svih prevara i obmana... O, vječna svjetlosti, osvijetli put kroz
tamu mraka, oholosti, zavisti, i straha i vodim me po svijetloj stazi savršene istine i znanja...


BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT
HRVATSKA / B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 15.01. 2021. godine
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic.blog.rs/
http://crostojkovic1958.blog.hr
http://stitonosa1958.blogger.ba
(WEB:) https://brankostojkovic.com/
Broj članaka: 5669.

- 05:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

14.01.2021., četvrtak

NEPOSTOJEĆA DRŽAVA I NEOTESANE IZJAVE VODEĆIH POLITIČARA I NEORGANIZIRANOST... KORONA, POTRESI, NERAD I NEODGOVORNOST... DOKAZ SU RAZRUŠENA PETRINJA, SISAK I GLINA... A I ZID JAVNE ŠUTNJE...



NEPOSTOJEĆA DRŽAVA I NEOTESANE IZJAVE VODEĆIH POLITIČARA I NEORGANIZIRANOST... KORONA, POTRESI, NERAD I NEODGOVORNOST... DOKAZ SU RAZRUŠENA PETRINJA, SISAK I GLINA... A I ZID JAVNE ŠUTNJE...

Sotonski sinovi i kćeri samo govore a ne tvore, i tako se svi vrtimo u začaranom jednom krugu; politike i religije... Druga je stvar država na papiru koja u praksi uopće ne postoji. Nepostojeća Hrvatska je dijalekt koji se sad naziva za ove hrvatske štakoraške govore. To nije ljudski jezik i istinska ljudska djela. Ako linije na vašim dlanovima tvore slovo "L" to je bolesna laž... Onda nosite "žig" zvijeri - đavla.


BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT
HRVATSKA / B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 14.01. 2021. godine
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic.blog.rs/
http://crostojkovic1958.blog.hr
http://stitonosa1958.blogger.ba
(WEB:) https://brankostojkovic.com/
Broj članaka: 5668.

- 07:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

12.01.2021., utorak

BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT NA SELU U VIŠNJEVCU NA BILOGORI - 12.01.2021., UTORAK,-12:30 SATI.-BR.-1-33. FOTO



BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT NA SELU U VIŠNJEVCU NA BILOGORI - 12.01.2021., UTORAK,-12:30 SATI.-BR.-1-33. FOTO

Svaki čovjek ili žena u svome srcu nosi "čežnju" za onime novim što nema i za boljime. Tu čežnju u ljudsko srce usadila je volja, koja traga za nepoznatom srećom i nečime boljim i savršenijim.

Ovu čežnju iz srca želi išćupati, iluzija* koja nas okružuje na svakom koraku našeg života. Milijarde ljudi su zavedeni, duša im je zbog toga prazna, i oteta, i ostala je nezadovoljna - kao što je bila.

Volja je čežnja onome što je može ostvariti, to je punina, koja može se usaditi u svoj prirodni slijed. Pouka o volji je ispravan život i vječna ljepota - nalazi se u tebi.

Prvi zakon života na Planeti Zemlja je istinska volja, a to je ljubav za činjenjem, i ona traži svoje životne principe, ili bolje rečeno traži svoje potvrđivanje, i to cijeli dan i noć... JA, svoju volju izljevam na vas sa velikog izvora svoga.

Volja je "obličije" koju zovu Bog, a poznavati tu volju znači - ljubiti je. A tko to čini podignuti će svoje prijestolje iznad zvijezda, i ograničenog sedmog neba, gdje ljudi pribivaju. Zato utjelovi svoju volju pred "poniženim svijetom".

Volja postade tijelo i duh - duša, koja se je uselila u um, da se objavi paklenom i prokletom rodu poganskom. Ima sad onih koji vas žele zbuniti i oduzeti vam pažnju... Slobodu! I oteti vam vrijeme...

Nastojim li steći naklonost onih ljudi, koji po ničem nisu ljudi, to nije moja volja... Niti vjera u sebe! To je onda gubitak sebe ili svoje biti... No, takvi mi žele oduzeti slobodu, i brzinu kretanja i bivstvovanja. Oni me žele svesti na roba, i oduzeti mi snagu moje volje.

BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT
HRVATSKA / B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 12.01. 2021. godine
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic.blog.rs/
http://crostojkovic1958.blog.hr
http://stitonosa1958.blogger.ba
(WEB:) https://brankostojkovic.com/
Broj članaka: 5667.

- 15:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

11.01.2021., ponedjeljak

TRENIRAM SVAKODNEVNO I SLUŠAM DOBRU MUZIKU I UŽIVAM...



JA, sam Branko Stojković - Štit, ne od ljudi, niti po kojem čovjeku, već sam po sebi, ni po kojem drugom Bogu, hoću da se izbavljam po svome ŠTIT-u, u skladu sa voljom svojom.

Meni pripada sva slava u svemiru i na Planeti Zemlja, u skladu sa svojom čežnjom*. Čudim se; kako se tako brzo odmećete od mene - koji sam vas pozvao da budete pravi ljudi.

Prava istina je smao jedna, a Ja sam vas pozvao da je slijedite. Doista Ja vam dajem znanje, koje nije obićna stvar, niti od bilo kojega čovjeka, samo već od mene, živoga stvora.

Čuli ste kako sam nekada živio u neznanju, i nisam poznavao sebe, te sam se nanosio štetu; patnju, i bol,.., onda sam shvatio da Ja od uvijek postoji, i da ću uvijek postojati...

Nisam samo sad začet i bio u utrubi svoje majke, od uvijek sam se tako rađao, jer vječno sam predodređen da budem - da postojim. U meni je sva prošlost, i sva sadašnjost i budućnosti...

Ja, vas pozivam u slavu vječnu, i na ispravan svoj put* i život... Meni tuđi savjeti nisu potrebni, ni svi pogani ljudi da mi "sole pamet". Ja, sam jedan, i budan sam, i nepristran sam i neopredjeljen, to sam Ja.

Kuda god da odem: ja sam opet (samo) Ja. Ovo što vam govorim - govori vam moja svijest, i ona ne laže. Zbog moje duhovne i fizičke snage nisam ostao nepoznat.

BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT
HRVATSKA / B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 11.01. 2021. godine
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic.blog.rs/
http://crostojkovic1958.blog.hr
http://stitonosa1958.blogger.ba
(WEB:) https://brankostojkovic.com/
Broj članaka: 5666.



- 13:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

10.01.2021., nedjelja

BIO SAM DANAS (10.01.2021.) U HRVATSKOJ METROPOLI - GLAVNOM GRADU HRVATSKE U ZAGREBU.






BIO SAM DANAS (10.01.2021.) U HRVATSKOJ METROPOLI - GLAVNOM GRADU HRVATSKE U ZAGREBU. Ražalostilo me je to - kad sam vidio koliko sirotinje ima u hrvatskom glavnom gradu Zagrebu, i koja je to bijeda i neimaština... Grad je prljav i zapušten sa oronulim starim fasadama. Vidio sam kako u redu stoje ljudi za humanitarnu pomoć. Zagreb više nema od 650.000 stanovnika, a bio je to nekada milijunski grad... Što je politika učinila od naroda?


BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTITblablablablablablablablablabla
HRVATSKA / B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 10.01. 2021. godine
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
http://stitonosa1958.blogger.ba
Broj članaka: 5665.

- 19:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

09.01.2021., subota

TRENING NA BILOGORI 09.01.2021., Subota, 13;30 sati.



J...š tempereturu 4 stupnja je - nije uopće hladno, ma super je vrijeme za ova doba godine. E, ovako vam izgleda čovjek sa 123 i pol kilograma. I još treniram bez razlike na sve... Ove godine spremam nešto posebno u svome treningu i izgledu... Dok se narod pati sa nekim potresima i glupim pandemijama, i svim silnim glupostima - ja uživam u ljepotama prirode.

BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT
HRVATSKA / B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 09.01. 2021. godine
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
http://stitonosa1958.blogger.ba
Broj članaka: 5664.

- 14:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

07.01.2021., četvrtak

SVOJ INDIVIDUALNI TRENING MOŽETE RADITI BILO GDJE; U ŠUMI, LIVADI ILI SVOJOJ SOBI...



SVOJ INDIVIDUALNI TRENING MOŽETE RADITI BILO GDJE; U ŠUMI, LIVADI ILI SVOJOJ SOBI...
U brojnim knjigama "napuhanim" o sportskom životu, i takve knjige baš pišu oni ljudi koji se nisu nikako dokazali u sportskom životu. Oni nisu napravili nikakve rezutate. Apeliram na roditelje: uključite djecu u sport i tjelovježbu, ali i da imaju i zdrave prehrambene navike. Tako svojoj djeci učiniti ćete najbolje stvari u njihovom razvoju. Čarolija zdravog načina života je učiniti samo male promjene, i sportske navike - odnosno, učiniti nekoliko koraka više, dodati više voća u dnevni (svoj) program i žitarica, te uzeti jednu čašu vode više nego inače.


BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT
HRVATSKA / B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 07.01. 2021. godine
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
http://stitonosa1958.blogger.ba
Broj članaka: 5663.

- 23:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

05.01.2021., utorak

BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTTIT I MOJ NAČIN TRENIRANJA



SPORTSKI ŽIVOT BRANKA STOJKOVIĆA IZ BJELOVARA.
U zdravoj hrani, je i zdrav duh. Rekreativno bavljenje sportom važno je za zdravlje i dobar osjećaj. A kad se rekreira, brzo se i ogladni. Tada je važno izabrati prehranu koja će nadomjestiti potrebne nutrijente i dati nam energiju za nove pobjede. Nakon mišića, ne treba naprezati moždane vijuge – Branko Stojković - ima sve recepte koji vam trebaju.

SAMO PRIRODAN NAČIN TRENINGA I ISHRANE IMAJU UČINAK.
Mnogi sportski zaljubljenici već dulje vrijeme vode raspravu o tome kako je današnji vrhunski profesionalni sport izgubio prave "face", točnije rečeno - neke: "dobre i prirodne sportaše" koji imaju pravu karizmu. Sve je to zbog krivog treniranja i uzimanja dopinga, koji štete poslije tijelu i dugotrajnoj vitalnosti.

SAM SEBI RADIM PROGRAME ZA TRENIRANJE I ISHRANE.

Naime, dobru kondiciju možemo postići samo u ekološki čistoj šumi, gdje ima najviše zraka, tj. kisika. Ja treniram dobar niz godina u "borovoj šumi" koja se zove "Borik" u Bjelovaru. Kraj workout park ima staza za trčanje i drugi sportski tereni. Snimio sam dosta video filmova o svom treningu i ishrani,.., i o svojim rezultatima.

METAR PO METAR - KILOMETAR PO KILOMETAR - HODAJTE - I KREĆITE SE ŠTO VIŠE.
Ja sam jedne godine čak pješice prešao 4000 kilometara. Tu godinu "pješačenja" bi nazvao svoju godinu hoda. Ne zaboravite za sport i rekreaciju je dobar i bicikl - prijatelj "željezni konjičko" na dva kotača jahanja skine vam i do jedan kilogram na dan. U hodanju i trčanju i vožnji bicikla ne treba pretjerivati - bitno je koliko - toliko redovito "malo" trenirati.

ZDRAVI SPORTSKI ŽIVOT JE VIŠE U MOZGU NEGO U MIŠIĆIMA.
Pušenje je štetno i negativno djeluje na pluća, odnosno smanjuje "daha" sportaša. Razlozi tome su višestruki: Nikotin izaziva kontrakciju zatvaranje bronhia u plućima - što povećava rizik i otpor pri disanju. Nadražujuće djelovanje dima smanjiva kisik, i potiče pojačano lučenje sekreta u epitete krvnih sudova. Nikotin paralizira disanje i time znatno se otežava kretanje tijela.

NARAVNO, PRIVIDNI TRENING NEMA REZULTATA.
Premda svi mislimo da dobro mora uvijek pobijediti na kraju, a to nije baš uvijek tako. Ljudi se upuštaju u razne štetne dopinge, bez kojih više neznaju van iz problema. Jedno vrijeme doping koristi a poslije im raazara tkivo, ili bolje rečeno tijelo - život. Oni misle da se upornost i poštenje ne isplate i da se do uspjeha dolazi "dopingom" i novcem, i to puno brže dolazi nego treningom i ishranom na prirodan način.

BUDITE UPORNI U TRENINGU I REZULTATI ĆE DOĆI SAM PO SEBI.

Prehrana je, također važan faktor, i vrlo je jednostavna, jedite onako da se ne pretrpavate od jednom, nego unosite hranu 5-6 puta dnevno. Puno proteina, crvenog mesa, piletine, povrća, voća, a manje ugljikohidrata, razne vrste kruha, tjestenine. I uz malo tjelesne aktivnosti, nevjerojano je koliko se brzo vide rezultati zdravog pristupa. Ono što je najbitnije, nemojte gledati odlazak na trening ili bilo koju fizičku aktivnost kao nešto što vas umara. U treningu trebate uživati.. I na trening gledajte - kao kvalitetno provedeno vrijeme za sebe.

BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT
HRVATSKA / B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 05.01. 2021. godine
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
http://stitonosa1958.blogger.ba

Broj članaka: 5662.



- 16:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

01.01.2021., petak

SRETNA NOVA 2021. GODINA MOME FANU - I POZDRAV ŠTIT!





SRETNA NOVA 2021. GODINA MOME FANU - I POZDRAV ŠTIT!

SRETNA NOVA 2021. GODINA MOME FANU - I POZDRAV ŠTIT!

SRETNA NOVA 2021. GODINA MOME FANU - I POZDRAV ŠTIT!

SRETNA NOVA 2021. GODINA MOME FANU - I POZDRAV ŠTIT!

SRETNA NOVA 2021. GODINA MOME FANU - I POZDRAV ŠTIT!



BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT
HRVATSKA / B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 01.01. 2020. godine
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
http://stitonosa1958.blogger.ba
Broj članaka: 5661.

- 00:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #