CROSTOJKOVIC1958

< siječanj, 2021 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2021 (17)
Siječanj 2021 (24)
Prosinac 2020 (29)
Studeni 2020 (15)
Listopad 2020 (15)
Rujan 2020 (21)
Kolovoz 2020 (23)
Srpanj 2020 (36)
Lipanj 2020 (49)
Svibanj 2020 (45)
Travanj 2020 (37)
Ožujak 2020 (43)
Veljača 2020 (32)
Siječanj 2020 (31)
Prosinac 2019 (21)
Studeni 2019 (45)
Listopad 2019 (23)
Rujan 2019 (12)
Kolovoz 2019 (30)
Srpanj 2019 (60)
Lipanj 2019 (83)
Svibanj 2019 (83)
Travanj 2019 (71)
Ožujak 2019 (72)
Veljača 2019 (34)
Siječanj 2019 (54)
Prosinac 2018 (46)
Studeni 2018 (84)
Listopad 2018 (37)
Rujan 2018 (32)
Kolovoz 2018 (40)
Srpanj 2018 (26)
Lipanj 2018 (32)
Svibanj 2018 (58)
Travanj 2018 (51)
Ožujak 2018 (29)
Veljača 2018 (46)
Siječanj 2018 (44)
Prosinac 2017 (53)
Studeni 2017 (87)
Listopad 2017 (55)
Rujan 2017 (69)
Kolovoz 2017 (56)
Srpanj 2017 (57)
Lipanj 2017 (41)
Svibanj 2017 (33)
Travanj 2017 (36)
Ožujak 2017 (39)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

BROJAČ POSJETA


Flag Counter








05.01.2021., utorak

BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTTIT I MOJ NAČIN TRENIRANJA



SPORTSKI ŽIVOT BRANKA STOJKOVIĆA IZ BJELOVARA.
U zdravoj hrani, je i zdrav duh. Rekreativno bavljenje sportom važno je za zdravlje i dobar osjećaj. A kad se rekreira, brzo se i ogladni. Tada je važno izabrati prehranu koja će nadomjestiti potrebne nutrijente i dati nam energiju za nove pobjede. Nakon mišića, ne treba naprezati moždane vijuge – Branko Stojković - ima sve recepte koji vam trebaju.

SAMO PRIRODAN NAČIN TRENINGA I ISHRANE IMAJU UČINAK.
Mnogi sportski zaljubljenici već dulje vrijeme vode raspravu o tome kako je današnji vrhunski profesionalni sport izgubio prave "face", točnije rečeno - neke: "dobre i prirodne sportaše" koji imaju pravu karizmu. Sve je to zbog krivog treniranja i uzimanja dopinga, koji štete poslije tijelu i dugotrajnoj vitalnosti.

SAM SEBI RADIM PROGRAME ZA TRENIRANJE I ISHRANE.

Naime, dobru kondiciju možemo postići samo u ekološki čistoj šumi, gdje ima najviše zraka, tj. kisika. Ja treniram dobar niz godina u "borovoj šumi" koja se zove "Borik" u Bjelovaru. Kraj workout park ima staza za trčanje i drugi sportski tereni. Snimio sam dosta video filmova o svom treningu i ishrani,.., i o svojim rezultatima.

METAR PO METAR - KILOMETAR PO KILOMETAR - HODAJTE - I KREĆITE SE ŠTO VIŠE.
Ja sam jedne godine čak pješice prešao 4000 kilometara. Tu godinu "pješačenja" bi nazvao svoju godinu hoda. Ne zaboravite za sport i rekreaciju je dobar i bicikl - prijatelj "željezni konjičko" na dva kotača jahanja skine vam i do jedan kilogram na dan. U hodanju i trčanju i vožnji bicikla ne treba pretjerivati - bitno je koliko - toliko redovito "malo" trenirati.

ZDRAVI SPORTSKI ŽIVOT JE VIŠE U MOZGU NEGO U MIŠIĆIMA.
Pušenje je štetno i negativno djeluje na pluća, odnosno smanjuje "daha" sportaša. Razlozi tome su višestruki: Nikotin izaziva kontrakciju zatvaranje bronhia u plućima - što povećava rizik i otpor pri disanju. Nadražujuće djelovanje dima smanjiva kisik, i potiče pojačano lučenje sekreta u epitete krvnih sudova. Nikotin paralizira disanje i time znatno se otežava kretanje tijela.

NARAVNO, PRIVIDNI TRENING NEMA REZULTATA.
Premda svi mislimo da dobro mora uvijek pobijediti na kraju, a to nije baš uvijek tako. Ljudi se upuštaju u razne štetne dopinge, bez kojih više neznaju van iz problema. Jedno vrijeme doping koristi a poslije im raazara tkivo, ili bolje rečeno tijelo - život. Oni misle da se upornost i poštenje ne isplate i da se do uspjeha dolazi "dopingom" i novcem, i to puno brže dolazi nego treningom i ishranom na prirodan način.

BUDITE UPORNI U TRENINGU I REZULTATI ĆE DOĆI SAM PO SEBI.

Prehrana je, također važan faktor, i vrlo je jednostavna, jedite onako da se ne pretrpavate od jednom, nego unosite hranu 5-6 puta dnevno. Puno proteina, crvenog mesa, piletine, povrća, voća, a manje ugljikohidrata, razne vrste kruha, tjestenine. I uz malo tjelesne aktivnosti, nevjerojano je koliko se brzo vide rezultati zdravog pristupa. Ono što je najbitnije, nemojte gledati odlazak na trening ili bilo koju fizičku aktivnost kao nešto što vas umara. U treningu trebate uživati.. I na trening gledajte - kao kvalitetno provedeno vrijeme za sebe.

BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT
HRVATSKA / B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 05.01. 2021. godine
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
http://stitonosa1958.blogger.ba

Broj članaka: 5662.



- 16:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #