Prebirući po zabranjenim linkovima veliki je Prorok ovdje
naznačen kao lirski subjekt proniknuo Bol uz koju je stasao praveći se kako je sve u najboljem redu. Razotkrio je njezine riffove prepoznavši njihovo izgnaničko podrijetlo. Tada je odustao od daljnjeg bježanja. Odslušao je stvari do kraja pa ugasio računalo. Ponavljanje uvjetuje znanje dok znanje razotkriva nepobitnu zloćudnost ponovljenog. Premda je veliki Prorok i dalje siguran da je sve moguće pobiti, napose ono što je označeno kao nepobitno: strast prema zabranjenim linkovima, naime, nadilazi uobičajenu konzumaciju beznađa začinjenog sedmodnevnim humorom s početka Prostora i Vremena kada je sukob Svjetla i Tame rezultirao Maštom. |
Črnorizac Hrabar mlađi, panonski Monah i Apostol Crkve na samrti,
poručuje sljedeće: sada je ili nikada trenutak zaboraviti na Pismo, zagledati se u Sliku zaborava, a zatim sve započeti iznova. Tada će, što je najvažnije, i Pomazaniku biti pružena druga prilika: onaj koga zovu Pomazanikom ne može dvaput pogriješiti! On više neće ustajati od mrtvih dok živi ne shvate ozbiljnost Smrti te tako zaključaju svoja srca orgazmičkim ekspoziturama mržnje. To piše njegov izaslanik, njegov omiljeni učenik, isposnik i ljubavnik uz obalu statične rijeke koju ni tri industrijske revolucije nisu nagnale da ubrza. |
svibanj, 2016 | ||||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |