subota, 26.01.2008.

IT`S ALL ABOUT US...



Mislim da sam se zadnjih dana izgubila...u sebi u razmišljanjima...imam osjećaj da je sve oko mene stalo, ali ostali idu dalje sa svojim životom, a mene nešto koči i neznam kako od toga pobjeći...
Teško je ostaviti to nešto, iza sebe...u prošlosti...ostat će samo uspomene koje nikada neću zaboraviti...i svaki pogled na ono mjesto u mom srcu probudit će sjećanja, razuzdani smijeh i osjećaje...
Ima li ih još? pa možda...jednostavno nemogu zaboraviti...ali odlučila sam ostaviti sve iza sebe, ma koliko god teško bilo i dati šansu nečemu novome da mi promjeni svakodnevnicu...nečemu šta me promjenilo i otvorilo mi oči...pokazalo svijet drugačijim nego šta sam zamišljala uz sve loše i dobre stvari...
Savršenstva nema... i to sam otprije trebala znati...sve se svodi na niz uspona i padova koji ne prestaju a sve zahvaljujući sebi samom i koliko imaš snage išta promjeniti ili ostaviti onakvim kakvo je...

Zaboraviti nije moguće,bar ne u mom svijetu...sitnice možda da, ali ipak ima tu toliko velikih stvari koje te jednostavno vežu i nedaju ti da se odvojiš od njih...

Dovoljno sam hrabra da ne napravim istu pogrešku, koju nisam smatrala pogreškom jer sam imala ono šta volim, ali osjećala sam se zarobljeno i nisam bila slobodna...a na slobodu sam naučena...
Dovoljno sam hrabra da nastavim dalje i dam jednoj posebnoj osobi mjesta u mom svijetu...da pokažem da mogu bez onoga do čega mi je bilo jako stalo...da dokažem da mogu vjerovati bez obzira na sve i da svi znaju koliko to može biti stvarno i jako...koliko ja sama mogu biti jaka... :)



Just 4 U...to stay in the past...forever...

X...vjerujem da su te mnoge djevojke voljele,ali da te netko volio od samog trenutka,od samog trenutka odkad te zna, i da si nekome bio sve u životu kao meni...to nevjerujem...
oduvjek si mi bio sve...i sreća i bol i tuga...Osmjeh na licu, suza u oku, bol u srcu...sve se zvalo imenom tvojim...pogledaj mene i sve ćeš znati, bez nijedne riječi...uspomene će ostati, ali ti ćeš nestati, iz srca ću te izbrisati...ostaviti te temo gdje ti je mjesto..u prekrasnoj uspomeni, u prošlosti...X


11:11 | Komentari (34) | Print | ^ |

nedjelja, 13.01.2008.

Gradimo zidove,koji progovoriti nesmiju,u tami nam prolazi vrijeme,i s njima tisuće najljepših trenutaka...


Photobucket



Znala sam da su promjene velik dio naših života...ali baš toliko...u tako kratko vrijeme?...
Neznam...sve kao da se okrenulo naopačke u tom mom ludo svijetu, i onda opet posložilo na mjesto...
Sva zbunjena razmišljanja pretvorila su se u nešto pozitivno...gdje sam napokon našla sebe...bar tako mislim...
Koliko jaki zapravo moramo biti da nam život bude samo zajebancija...?!
Čak i ako tvrdimo da nam je život jedna velika igra koju treba pravilno odigrati...znamo sami da ćemo proći kroz razna događanja i uspinjat se stepenicama života gdje ćemo nailaziti na razne poteškoće dok napokon ne pronađemo ono savršenstvo koje čini svaku osobu, svojom osobom...


Photobucket


Mislim da sam pronašla ono šta trenutno želim...zadovoljna sam sobom, njime, svima oko mene...ne fali mi ništa i ne žalim zbog ničeg...
Zbog sumnji koje sam držala u sebi moga sam izgubit nešto šta nije vrijedno toga da bude izgubljeno, ali shvatila sam da je jednostavnije reć ono šta misliš...pa kud puklo da puklo...
Shvatila sam da je bilo vrijeme zaboravit prošlost i prepustit se napokon onome šta imam sada...i to je sve šta mi treba...biti zadovoljna?!..mogu reć da je bilo teško to postić jer sam uvijek pronalazila neke nedostatke...ali...treba biti zadovoljan sitnicama, to je još nešto šta sam naučila...

Photobucket

Sve mi je sjajno i bajno...osim toga šta počinje škola...a meni se nedaaaaa....ali dobro proć će i to...samo želim zahvalit svojoj ludoj ekipi, frendovima i jednoj osobi šta su mi ove praznike učinili fakat zanimljivima...ljudi bilo je luuudooo...još ćemo mi večeras...hehe...jel tako Jovo???
ae pusa svima koji čitate...uživajte dok možete :)


12:17 | Komentari (26) | Print | ^ |

nedjelja, 06.01.2008.

Oprosti mi zbog mog glupog ponašanja i glupih reakcija. Samo se bojim da te ne izgubim jer si najbolje što mi se ikada dogodilo...



Evo da i ja riješim te štafete...( tri su, pa ubit ćete me.. )
naslov je posvećen jednoj osobi...


*Savršen Dan?
Prepun Sunca, sa osobam koje volim...proveden u razuzdanom smijehu i zabavi...
*Što vas na ljudima prvo privuče? IZGLED, kasnije karakter
*Da morate birati, biste li odabrali ulogu čovjeka koji ima novac i karijeru, a nema voljenu osobu pored sebe, ili ulogu čovjeka koji ne živi u obilju novaca, ali pored sebe ima voljenu osobu? Definitivno ovo drugo, shvatila sam da ako nisi zadovoljan u ljubavi, probada ti i karijera..a novac doće sam...ovisi koliko truda si spreman uložiti da ga stekneš..
*Koliko je sati? 18:11
*Koje je ime upisano u tvom rodnom listu? Patricia
*Nadimak? Patriša, Pata
*Koliko će svijećica biti ove godine na tvojoj rođendanskoj torti? 15
*Kojeg datuma ti je rođendan? 05.08.
*Koja ti je omiljena životinja? Lav, mačkice
*Koje su ti boje oči? tamno, tamno smeđe..bacaju na crno :)
*Koje ti je bolje kosa? Smeđa
*Imaš li negdje na tijelu piercing? nažalost ne
*Imaš li nešto istetovirano na sebi? Ne trajno...
*Koje su ti boje čarape? crne sa nekim narančastim šarama :)
*Imaš li sretan broj? pa da...8 i 4
*Gdje bi voljela otputovati? U mediteranske zemlje...obožavam ih...
*Koji ti je omiljeni film i omiljena knjiga? film- Honey... knjiga- joj neznam...
*Omiljeno mjesto za odmor? Split i Pag
*Koje ti je omijeno jelo? Pizza
*Dali neki dan u tjednu posebno voliš?? Aha...Subotaaaa
*Naj odjevni predmet? Trapke, cool majice...itd...svašta...
*Koju pastu za zube koristiš? Vademecum
*Imaš li omiljeni restoran?? Ne
*Imaš li omiljeni cvijet? da...tulipan i suncokret
*Omiljeni sport? Klizanje, Nogomet
*Koji fast food najviše voliš? Mc Donalds
*Koje ti je boje spavaća soba? Žuta ali uskoro će bit tamno ljubičasta
*Koliko si puta polagala vozački ispit? nijednom još...
*Od koga si dobila zadnji e-mail? od bratića
*U kojem dućanu bi voljela imat popust od 75%? Replay...
*Što radiš kad ti je dosadno?? Idem van...
*Tko od tvojih prijatelja živi najdalje? Ma neznam sad točno...hm??
*Što je trenutno najbolje u tvom životu? To da sam zadovoljna sa svime šta imam i šta sam postigla..
*U koje vrijeme ideš na spavanje? Kad mi se spava...
*Vanilija ili čokolada? oba dvoje...


Na koje se ime odazivaš?
Patricia, Patriša, Pata
Koliko je prošlo od tvog rođendana?
pa ako sam rođena u osmom mjesecu...
Koliko je sada upravo sati?
18:29
Koliko dugo imaš ovaj blog?

Postoji li netko poseban u tvom životu?
aha
Kratak opis dotičnog?
najbolji...
Ljeto ili zima?
Ljeto...
Mobitel?
Sony Ericsson
Converse ili Vans?
Vans...definitivno!
Najveća glupost koju sam izvalila?
Dabog da ti zelena djeca kosu imala! ( zamisli ovo, užas! )
Koliko mi je trebalo da ovo napišem?
kratko


I ZADNJA...HVALA BOGU...

*Nabroji 5 karakterizacija o sebi?
simpatična
komunikativna
otvorena
temperamentna
energična
*Knjiga ili film?
definitivno film...nisam baš od nekog čitanja...
*Dečko ili cura?
Dečko...ali prijateljstvo svakako cura...
*Pas ili mačka?
imam oboje...prešljatki su...
*Crvena ili crna?
dvije najdraže boje...
*Tri želje?
Biti zdrava i sretna
ne požalit za ničim
preputovat svijet
*Nabroji 5 stvari koje mrziš i koje te odbijaju od drugih?
laž
umišljenost
nesigurnost
prevara
živčanost
*Budućnost?
Pa želim ju stvoriti sebi najbolje kako mogu, imat dovoljno love, ljubavi zdravlja...
*Zagrljaj ili Poljupci?
Ovisi...
*Pepsi ili Cola?
Cola
*Lover ili Fighter?
lover
*Prijatelji ili obitelj?
obitelj...ali i prijatelji su mi jako bitni...
*Ljubav ili novac?
ljubav
*Slušat nekog kako govori ili govoriti?
govoriti :)

Boys:
*Boja očiju?
Nebitna
*Boja kose?
Pa nije bitno ali volim tamnokose...neznam zašto.. :)
*Kratka ili duga?
Nebitno
*Visina?
mora bit viši od mene...ja sam 165 cm, pa se ne zamišljam s nekim pigmotom...
*Hot ili Cute?
Cute
*Najbolje prijateljice?
Iva, Sarah..
*Jesi li zaljubljena?
Da :)
*Vjeruješ li u ljbav na prvi pogled?
Neznam...možda se to može dogodit, ali mislim da se zaljubljuješ s vremenom a ne u jednom trenutku...priče za malu djecu...po meni...
*Jel bi izašla s nekim radi novca?
Iz fore...da...
*Tko je zadnja osoba koju si poljubila / zagrlila?
jednog lika.. :)
*Želiš li se udati?
Da!
*Želiš li imati djecu?
Da..kada za to dođe vrijeme...LoL... :)
*Vjeruješ li u sebe?
Jako...i mislim da je to bitno :)
*Možeš li podnijeti istinu?
Da...nema nema ništa od muljanja...
* Najveća slabost?
Burno reagiram i možda povrijedim one osobe koje to nisu od mene zaslužile...voljela bih to promijeniti...
*Najveći strah?
Izgubiti povjerenje u osobe do kojim mi je stalo...da i bojim se razočaranja...ali onog velikog!


Eto to bi bilo to...stvarno sam se izmorila od oviš štafeta...ne predavajte mi ih više...pusa svima joji vas vaša Patriša :)


17:50 | Komentari (23) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.