nedjelja, 06.01.2008.

Oprosti mi zbog mog glupog ponašanja i glupih reakcija. Samo se bojim da te ne izgubim jer si najbolje što mi se ikada dogodilo...



Evo da i ja riješim te štafete...( tri su, pa ubit ćete me.. )
naslov je posvećen jednoj osobi...


*Savršen Dan?
Prepun Sunca, sa osobam koje volim...proveden u razuzdanom smijehu i zabavi...
*Što vas na ljudima prvo privuče? IZGLED, kasnije karakter
*Da morate birati, biste li odabrali ulogu čovjeka koji ima novac i karijeru, a nema voljenu osobu pored sebe, ili ulogu čovjeka koji ne živi u obilju novaca, ali pored sebe ima voljenu osobu? Definitivno ovo drugo, shvatila sam da ako nisi zadovoljan u ljubavi, probada ti i karijera..a novac doće sam...ovisi koliko truda si spreman uložiti da ga stekneš..
*Koliko je sati? 18:11
*Koje je ime upisano u tvom rodnom listu? Patricia
*Nadimak? Patriša, Pata
*Koliko će svijećica biti ove godine na tvojoj rođendanskoj torti? 15
*Kojeg datuma ti je rođendan? 05.08.
*Koja ti je omiljena životinja? Lav, mačkice
*Koje su ti boje oči? tamno, tamno smeđe..bacaju na crno :)
*Koje ti je bolje kosa? Smeđa
*Imaš li negdje na tijelu piercing? nažalost ne
*Imaš li nešto istetovirano na sebi? Ne trajno...
*Koje su ti boje čarape? crne sa nekim narančastim šarama :)
*Imaš li sretan broj? pa da...8 i 4
*Gdje bi voljela otputovati? U mediteranske zemlje...obožavam ih...
*Koji ti je omiljeni film i omiljena knjiga? film- Honey... knjiga- joj neznam...
*Omiljeno mjesto za odmor? Split i Pag
*Koje ti je omijeno jelo? Pizza
*Dali neki dan u tjednu posebno voliš?? Aha...Subotaaaa
*Naj odjevni predmet? Trapke, cool majice...itd...svašta...
*Koju pastu za zube koristiš? Vademecum
*Imaš li omiljeni restoran?? Ne
*Imaš li omiljeni cvijet? da...tulipan i suncokret
*Omiljeni sport? Klizanje, Nogomet
*Koji fast food najviše voliš? Mc Donalds
*Koje ti je boje spavaća soba? Žuta ali uskoro će bit tamno ljubičasta
*Koliko si puta polagala vozački ispit? nijednom još...
*Od koga si dobila zadnji e-mail? od bratića
*U kojem dućanu bi voljela imat popust od 75%? Replay...
*Što radiš kad ti je dosadno?? Idem van...
*Tko od tvojih prijatelja živi najdalje? Ma neznam sad točno...hm??
*Što je trenutno najbolje u tvom životu? To da sam zadovoljna sa svime šta imam i šta sam postigla..
*U koje vrijeme ideš na spavanje? Kad mi se spava...
*Vanilija ili čokolada? oba dvoje...


Na koje se ime odazivaš?
Patricia, Patriša, Pata
Koliko je prošlo od tvog rođendana?
pa ako sam rođena u osmom mjesecu...
Koliko je sada upravo sati?
18:29
Koliko dugo imaš ovaj blog?

Postoji li netko poseban u tvom životu?
aha
Kratak opis dotičnog?
najbolji...
Ljeto ili zima?
Ljeto...
Mobitel?
Sony Ericsson
Converse ili Vans?
Vans...definitivno!
Najveća glupost koju sam izvalila?
Dabog da ti zelena djeca kosu imala! ( zamisli ovo, užas! )
Koliko mi je trebalo da ovo napišem?
kratko


I ZADNJA...HVALA BOGU...

*Nabroji 5 karakterizacija o sebi?
simpatična
komunikativna
otvorena
temperamentna
energična
*Knjiga ili film?
definitivno film...nisam baš od nekog čitanja...
*Dečko ili cura?
Dečko...ali prijateljstvo svakako cura...
*Pas ili mačka?
imam oboje...prešljatki su...
*Crvena ili crna?
dvije najdraže boje...
*Tri želje?
Biti zdrava i sretna
ne požalit za ničim
preputovat svijet
*Nabroji 5 stvari koje mrziš i koje te odbijaju od drugih?
laž
umišljenost
nesigurnost
prevara
živčanost
*Budućnost?
Pa želim ju stvoriti sebi najbolje kako mogu, imat dovoljno love, ljubavi zdravlja...
*Zagrljaj ili Poljupci?
Ovisi...
*Pepsi ili Cola?
Cola
*Lover ili Fighter?
lover
*Prijatelji ili obitelj?
obitelj...ali i prijatelji su mi jako bitni...
*Ljubav ili novac?
ljubav
*Slušat nekog kako govori ili govoriti?
govoriti :)

Boys:
*Boja očiju?
Nebitna
*Boja kose?
Pa nije bitno ali volim tamnokose...neznam zašto.. :)
*Kratka ili duga?
Nebitno
*Visina?
mora bit viši od mene...ja sam 165 cm, pa se ne zamišljam s nekim pigmotom...
*Hot ili Cute?
Cute
*Najbolje prijateljice?
Iva, Sarah..
*Jesi li zaljubljena?
Da :)
*Vjeruješ li u ljbav na prvi pogled?
Neznam...možda se to može dogodit, ali mislim da se zaljubljuješ s vremenom a ne u jednom trenutku...priče za malu djecu...po meni...
*Jel bi izašla s nekim radi novca?
Iz fore...da...
*Tko je zadnja osoba koju si poljubila / zagrlila?
jednog lika.. :)
*Želiš li se udati?
Da!
*Želiš li imati djecu?
Da..kada za to dođe vrijeme...LoL... :)
*Vjeruješ li u sebe?
Jako...i mislim da je to bitno :)
*Možeš li podnijeti istinu?
Da...nema nema ništa od muljanja...
* Najveća slabost?
Burno reagiram i možda povrijedim one osobe koje to nisu od mene zaslužile...voljela bih to promijeniti...
*Najveći strah?
Izgubiti povjerenje u osobe do kojim mi je stalo...da i bojim se razočaranja...ali onog velikog!


Eto to bi bilo to...stvarno sam se izmorila od oviš štafeta...ne predavajte mi ih više...pusa svima joji vas vaša Patriša :)


17:50 | Komentari (23) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.