subota, 20.11.2004.

Skupa Ataka IV

Hoćete prvo dobru vijest ili lošu vijest? Lošu? OK.

Službeno se odričem atake vrh od ničega. Prošli utorak sam bio na ataci i htio sam atakirati pasivno. Karo mi je izgledao idealan i bez puno razmišljanja igrao sam desetku iz 1087. Mogao sam atakirati osmicu koja ne bi prevarila nikoga, ali ja volim jednostavno. VRH od ničega. Licitacija je išla:




North
East
South
West
--2pass
2 pass2pass
3 pass6pass
passpass


Desetku je partner prebio sa dečkom, a štih je pokupio izvođač asem. Sad je lupio asa i kralja pik, što smo obojica dodali. Odigrao je visoke herčeve i lupio kralja karo na što je partner dodao damu. Devetka karo je odjednom visoka karta na stolu! Nisam bio jedini nespretnjaković. Neki su atakirali pasivno aduta. Sad je izvođać dobio prvi impas, a za drugi je prešao na stol porezom trećeg herca. Evo cijelog borda:


6
10
10 X X
J X
9 6 X X
K X X X
 
X
X X X X X
10 8 7
A Q 10 X
  Q J X
10 X X X
Q J
J X X X X
  A K 9 X X X
A K Q
A K X X
-
 


980 za protivnike i njima 6 IMP -a umjesto 11 za nas. Meč je završio 15:15 i mi izletili iz prvih dvanaest.


Mogu sad dobru? Evo jedan veliki slam protiv dvojice igrača koji su čitali članke o usmjeruši. To je popularni naziv za lead direct kontru.

Partner je otvorio 1NT a lijevi protivnik je kontrirao moj transfer sa 2 karo. Sad mi nije bilo teško vidjeti gdje su poeni koji nam nedostaju. Partner je prijavio tri asa na Blackwood i vidio sam sedmicu. Ako partner za 15 poena i nema kralja tref mora imati barem dečka sa asem i impas će ležati.







North
East
South
West
1NTpass2X
2 pass3pass
3 pass4pass
4 pass4NTpass
5pass7pass
pass pass


Došla je ataka karo. Partner nije bio bog zna kako sretan sa stolom ali je uzeo štih sa damom. Dama? Nema kralja tref? Adutirao je i ipak probao napraviti impas. Lijevi je pokrio kraljem i 13 štihova je došlo doma. 15 IMP - ova za nas i neriješeni meč od 15:15. Protivnici su otišli u B ligu a mi smo se zadržali barem za tjedan dana među prvih četrnaest.

7
x
X X X
A X X X
A Q X X
A J
 
J X X
X
K J X X X
K X X X
  10 X X X
J X X
X X X X
X X
  A K Q
K Q 10 X X
-
Q 10 9 X X
 

20.11.2004. u 15:00 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Welcome

This blog presents interesting points from the world of Croatian bridge. Enjoy a cocktail of news, funny tales and interesting boards. Please bring some good board with you to share with us!

English Texts:

How to impress world class player by Srdjan Katusic
TD Corner - Croatia
Interview: Justin Lall
Rui Marques TD presentation part 1
Rui Marques TD presentation part 2
How Nick Nickell won the 2007 Spingold by John Schuler

Bridge Players:

Astronaut Gregory H. Johnson
Nogometaš Paolo Wanchope

Image Hosted by ImageShack.us


Klupske majice - 150 kn



TD Kutak

WBF kodeks
EBU White Book
WBF 2005 General Condition of Contest
Hesitation and UI
UI and screens
Screens
Igra sa pregradama
Pravilnik rada žirija
Ispiti i materijali sa EBU tečajeva

Posjete od 1. travnja 2005 :


Druge igre
Erepublik

Play online chess