petak, 27.08.2010.

... Nekoliko vrsta ljubavi ... <3

Heh... Baš se jučer vidjela sa jednom od dražih mi frendica, mojom alternativkom, baš mi je falila... Kao i na svakoj našoj kavi, blebetalo se o svemu! Malo škola, posao, doma, "prijatelji", i neizostavna tema SEX! sretan
I kad sam se vratila doma, baš sam malo razmišljala o druženjima, odnosima, ljubavi...
Kao što je jedan moj bivši rekao, ja imam 5 osmjeha! Kad sam sretna, sigurna i zadovoljna, to je onaj najbolji, prvi! Kad nisam sigurna i kad se ne smijem od srca, to je drugi!
Kada ne želim pokazat nezadovoljstvo, pa se nasmijem, to je onaj "osmjeh u sredini, zlatnoj sredini" ! Kad sam tužna, to je četvrti! I kad sam turbo povrijeđena, to je onaj najgori... Najgori peti osmjeh! Bila sam s tim dečkom dugo, skoro 5 godina... Bio mi je prva ljubav i osoba koja me je najbolje u to vrijeme poznavala! Stvarno sam takva, takva sam bila oduvijek! I kad me nešto boli, osmjeh je tu, samo je pitanje koji osmjeh od pet nabrojanih... On je UVIJEK znao koji je od njih u pitanju... Prva ljubav, sve prvo s njim, stvarno je bio dečko na mjestu! Sretna sam da sam s njim puno prošla, bilo nam je lijepo... No, sad sam zaručena, sad je prava ljubav u pitanju, osmjeh broj jedan! sretansretansretansretansretansretan
I tako, razmišljajući o ljubavi, uvidjela sam da u mom životu ima podosta vrsta ljubavi... Meni osobno, najvažnija je ljubav prema partneru, tj. sada prema mome zaručniku! Uh, kako sam ponosna što sam zaručena!!! kisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss
To je iskrena, velika, jaka i snažna ljubav! Ljubav, koja ne vidi prepreku, koja se ne spotiće, koja uvijek ide hrabro naprijed i koja vjeruje da je svijet najljepši, baš zato što je on uz mene! Ta me ljubav najviše drži, ona mi je najbolja prijateljica, rame za plakanje, uvijek uz mene, u svim trenutcima, bila ja sretna ili ne! To je ljubav s kojom gradim budućnost, s kojom prolazim kroz život, uvjerena da nisam sama, da me uvijek netko voli, da imam razloga biti sretna... Ta je ljubav neprocjenjiva! Ljubavi, VOLIM TE!!! kisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss Hvala mu što postoji!
Druga ljubav, to je ljubav prema prijateljima! To je za mene najteža ljubav! Ona je ona vrsta ljubavi, koja je uvijek nesigurna, koja ni sama nezna na ćemu je... Nije ni pretjerano sretna... Hm, ružno je reći, ali danas je jaaaako, jaaaaako malo prijatelja! Malo je onih koji će biti uvijek uz tebe, koji će te voljeti bez obzira na izgled, finhancije, ponašanje... Malo je onih koji će za tebe staviti ruku u vatru, iako, ti ljudi postoje... Samo ih je teško naći... No, imam ja nekoliko tih ljudi, koji su mi sasvim dovoljni, da zadovoljim svoju drugu ljubav! Tu su za mene, kada mi je dobro, kada mi je loše, jednostavno, uvijek su tu! I dragi su mi, sretna sam da postoje! Ljudovi, hvala vam! sretan
No, ova je vrsta ljubavi za mene najteža, zbog toga što nije čista i iskrena! Mlada sam, a već sam se opekla nekoliko puta! Već sam nekoliko puta ljude zavoljela, a onda shvatila da mi nisu ni P od PRIJATELJA! Navukla sam se na tanak led, "gledala" sam srcem, a ne očima... I naravno, prešla sam se! Opet sam "dobila pljusku" od ove vrste ljubavi...
I onda se pitam, zašto mi je ta ljubav toliko bitna, kad je takva, sva čudna, nestabilna? Hm, hm... Teško je reći... Mislim da mi je bitna, jer volim imati dobre ljude oko sebe, jer se volim družiti, blebetati, šetati... Heh, košta me sve to, ali, j*b*g*, to je život...
Treća ljubav je za mene obiteljska! Znam da bi obitelj trebala biti najvažnija, no... I nemam ja neku obitelj... Tako da, ta je ljubav za mene na trećem mjestu! Nekako, kao da to i nije prava ljubav, nego više neko poštovanje... Uglavnom, imam tateka i seke, tu su, znam da postoje... Bitno da sam za njih tu i da su oni za mene tu! sretan
Važna mi je obitelj, naravno, ali... Uvijek s tim neki problemi... Iako, ljubav je to! yes
Četvrta ljubav, ljubav prema životinjama... Uh, super je! Volim sve, ali baš sve životinje, neke više, neke manje, ali ih volim! yes
Živa bića, ovisna o nama, ljudima, a daju toliko ljubavi i topline... Tako da, odlično mi je to! Kada vidim svoju kornjačicu, pasića ili koju treću životinjicu, rastopim se... Ma te preljepe oke, ta toplina... Ma, ljubavi male! Obožavam životinje, stvarno su to božja bića! sretan
I peta ljubav... To je ona ljubav prema neživim stvarima, prema sitnicama, malim znakovima pažnje, lijepa ljubav! sretan U tu ljubav spada i moja "ljubavnica" - astrologija! Jedna neživa, a meni jako bitna stvar u životu! Tako u ovu skupinu spadaju plišane igračke, figurice, neka djela, iznenađenja... Ma super je ta ljubav! kisskisskisskisskisskisskisskiss
Kad zabriješ da te voli plišana kornjača! sretansretansretansretansretansretansretansretansretan
I to su te moje ljubavi... Kao što imam pet osmjeha, tako imam i pet vrsta ljubavi! Sve je to ljubav, naka bitna, neka manje bitna... Ljubav je! kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss yesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyes

- 20:42 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< kolovoz, 2010 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (7)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (7)
Siječanj 2009 (7)
Prosinac 2008 (11)
Studeni 2008 (7)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (7)
Lipanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga




... Sretna što ga imam ...

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws








Glitter Graphics






www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws


Koliko vas je bilo :)

Louisiana Jones Act
Louisiana Jones Act Counter





Glitter Text @ Glitterfy.com

Nice to hear :)

kissPredobra stvar! :)




Get Free Music at www.divine-music.info

Get Free Music at www.divine-music.info



Free Music at divine-music.info







Glitterfy.com - Love Glitter Graphics




Glitterfy.com - Love Glitter Graphics








Glitterfy.com - Love Glitter Graphics







Glitterfy.com - Love Glitter Graphics






Glitterfy.com - Love Glitter Graphics









Glitterfy.com - Love Glitter Graphics






Glitterfy.com - Heart Glitter Graphics












Glitterfy.com - Love Quote Glitter Graphics







Glitterfy.com - Love Quote Glitter Graphics





Glitterfy.com - Love Quote Glitter Graphics



Malo o meni?

Malo o teti koja sve ovo tipka,tj. o meni! sretan
Uglavnom,moje ime je Renata. Rođena sam u Vukovaru,iako sam tamo boravila jaaaaako kratko.
Po horoskopu sam strijelčica;vatren i jak znak zodijaka,vječiti optimist. Smatram hiperaktivu također
jednom od svojih pozitivnih strana... Osmjeh i svijet je "moj"!
Direktno o godinama nebi,ali,mlada sam ja... sretan
Moj životni moto je ljubav,ona me vodi i svjetlo mi je i kad je najveća tama u pitanju...
Sva ta ljubav nebi za mene bila ljubav,kada nebi postojala osoba koja mi je uzela srce,ubiti,
sama sam ga dobrovoljno postepeno predala!
To je moj njamili,krešmita bez šlaga,šmizla ili kako se već sjetim,ali... Uglavnom,
to je ljubav mog života i sve bi za njega dala!
Prohodali smo dan prije valentinova 2008. godine,u Opatiji...
Predobro je to bilo!
Ma volim ga,najviše,najviše...
I nezamjenjiv je,zna on to...
Ubiti,jednim djelom je i zaslužan što postoji ovaj blog!
A njegova zasluga sam i ja,osoba kakva sam sad... Od kad smo skupa,promjenila sam se full!
:



Glitter Graphics

Smile Glitter Graphics




Glitter Graphics

Glitter Animal Graphics





Glitter Graphics

Flower Glitter Graphics






Glitterfy.com - Glitter Graphics





Glitterfy.com - Glitter Graphics






MySpace Graphics

MySpace Graphics
MySpace Graphics

Designed by In Obscuro