srijeda, 25.08.2010.

... Moje " zdravlje " ...

Prije više od pet godina, moja je zdravstvena situacija postala katastrofalna... cry Završila sam u bolnici, mjesec dana sam bila tamo, ne sjećam se ničega, cjela situacija je bila čudna... No, nebi to bio problem da je bolnica popravila stvar, da se situacija rješila, onda bi bilo sve ok! No, situacija se od tada samo mjenja, bude ok, pa nebude ok i tako stalno u krug! Moj prvi posjet bolnici, bio je težak, za mene, a pogotovo za moju familiju! Stvarno sam bila u banani... I onda, ljekovi, koji su me udebljali totalno, tužno do kraja, da sam od ljekova dobila 35 kg. I, naravno, kao i većina mladih ljudi, prestala sam ih piti u nadi da će mi sve biti ok, no, nažalost, nije bilo tako... Svaki prestanak uzimanja lijekova, tražio je nove problem, svaki put je bilo sve gore i gore! Od tada sam još dva puta bila hospitalizirana, na sreću u svjesnom stanju... I drugi put je bio težak, ležati u sobi, gledati u plafon i razmišljati što i kako dalje... U to sam vrijeme prekinula školovanje i bila sam frustrirana zbog toga, san mi je bio postati geodetkinjom, no... Nikad taj san nisam uspjela realizirati. Nakon uzimanja velike količine ljekova i nakon pretjeranog spavanja, prestala sam odlaziti u školu, a nisam to htjela nikome reći... Šutila sam, bojala se optužbi... I sada se kajem, full! Jer, da sam se nekome obratila, možda bi mi pružili pomoć, pomogli mi, možda bi pauzirala godinu, oporavila se i nastavila dalje... Tu sam ogromnu grešku napravila! tuzan
Kajat ću se zbog toga do kraja života... Samo, shvatila sam da je vrijeme da se trgnem i nastavim dalje, da ne patim za geodezijom, iako, to je onaj moj kamen na srcu! Kada vidim geodete po ulici, obuzme me odličan osjećaj, jer se vratim u vrijeme kada sam i ja stajala iza teodolita i kada sam i ja uživala u tome! Uživala bi ja opet, samo... Nemam više priliku... cry Sada se trudim postati tehničarka cestovnog prometa, nije ni to loše! Nadam se da na tome neću stat, oduvijek mi je želja bila da završim fakultet i da budem na sebe ponosna, super je to! Svaka diploma, bilo čija, izmami mi sretan ! Valjda će i moja jednoga dana biti u mojim rukama, predobro bi to bilo...
No, treći posjet bolnici, bio je... Tužan! Završila sam opet zatvorena, daleko od svih... Osjećala sam se tužno, sama sam sebi prebacivala neke stvari... Ali, ovaj put sam imala posjete svaki dan, baš svaki... Dragi, tata, seka... Bili su uz mene svaki dan, neprestano me bodrili da moram krenut naprijed, da je sve iza mene, da nisam sama, da me vole... I tako mi je drago da su bili tada uz mene! Nikad to neću zaboraviti, nikada!!! I moj je dragi pustio suzu kad smo se pozdravljali, plakao je i nekoliko puta kada je dolazio, plakao je i tati na telefon, tako mu je teško bilo... A i meni! Srce mi je pucalo... Najbolje vrijeme godine, Božić, Nova godina... A ja zatvorena! Uf, kako samo boli kada se sjetim... Znala sam da ću plakati pišući ovaj post, znala sam da će mi biti teško... Uf, katastrofa!!! crycrycrycrycrycrycrycrycry
No, to je moja sudbina, to je moj svijet, to je križ kojeg nosim na leđima, a težak je full ! Samo, sretna sam jer imam ljude koji me vole, koji su uz mene i koji mi pomažu boriti se sa opakom i neizlječivom bolesti... Kako je teško prihvatiti činjenicu da imam samo 20 godina i da ću se cjeli svoj život morati lječiti, uf, kako je teško!
Iako, znam da prestanak terapije opet ima velike i teške posljedice, ne želim si to opet dopustit! Dovoljno sam boravila u onoj ružnoj žutoj zgradi, preeeeviiiišeeee!
I zato, moram sama sebe tjerati da svaki dan pijem ljekove i da se nadam da ću biti bolje...

- 08:27 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< kolovoz, 2010 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (7)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (7)
Siječanj 2009 (7)
Prosinac 2008 (11)
Studeni 2008 (7)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (7)
Lipanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga




... Sretna što ga imam ...

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws








Glitter Graphics






www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws


Koliko vas je bilo :)

Louisiana Jones Act
Louisiana Jones Act Counter





Glitter Text @ Glitterfy.com

Nice to hear :)

kissPredobra stvar! :)




Get Free Music at www.divine-music.info

Get Free Music at www.divine-music.info



Free Music at divine-music.info







Glitterfy.com - Love Glitter Graphics




Glitterfy.com - Love Glitter Graphics








Glitterfy.com - Love Glitter Graphics







Glitterfy.com - Love Glitter Graphics






Glitterfy.com - Love Glitter Graphics









Glitterfy.com - Love Glitter Graphics






Glitterfy.com - Heart Glitter Graphics












Glitterfy.com - Love Quote Glitter Graphics







Glitterfy.com - Love Quote Glitter Graphics





Glitterfy.com - Love Quote Glitter Graphics



Malo o meni?

Malo o teti koja sve ovo tipka,tj. o meni! sretan
Uglavnom,moje ime je Renata. Rođena sam u Vukovaru,iako sam tamo boravila jaaaaako kratko.
Po horoskopu sam strijelčica;vatren i jak znak zodijaka,vječiti optimist. Smatram hiperaktivu također
jednom od svojih pozitivnih strana... Osmjeh i svijet je "moj"!
Direktno o godinama nebi,ali,mlada sam ja... sretan
Moj životni moto je ljubav,ona me vodi i svjetlo mi je i kad je najveća tama u pitanju...
Sva ta ljubav nebi za mene bila ljubav,kada nebi postojala osoba koja mi je uzela srce,ubiti,
sama sam ga dobrovoljno postepeno predala!
To je moj njamili,krešmita bez šlaga,šmizla ili kako se već sjetim,ali... Uglavnom,
to je ljubav mog života i sve bi za njega dala!
Prohodali smo dan prije valentinova 2008. godine,u Opatiji...
Predobro je to bilo!
Ma volim ga,najviše,najviše...
I nezamjenjiv je,zna on to...
Ubiti,jednim djelom je i zaslužan što postoji ovaj blog!
A njegova zasluga sam i ja,osoba kakva sam sad... Od kad smo skupa,promjenila sam se full!
:



Glitter Graphics

Smile Glitter Graphics




Glitter Graphics

Glitter Animal Graphics





Glitter Graphics

Flower Glitter Graphics






Glitterfy.com - Glitter Graphics





Glitterfy.com - Glitter Graphics






MySpace Graphics

MySpace Graphics
MySpace Graphics

Designed by In Obscuro