srijeda, 28.07.2010.

... Malo sam se kasno sjetila, ali... Na dijeti sam :)

Ljeto je tu, malo sam se kasno sjetila, ali... Otišla sam na dijetu!
Nije da je moj apetit kriv za kilažu koju sam nabila, ali, nema veze, šta je tu je, smršavit želim, hoću i mogu! Sada sam se počela za to jako trudit! Umorna sam od tuge, koju vidim svaki put kad se pogledam u ogledalo i vrijeme je da tome stanem na kraj! Mlada sam, bilo bi ok da opet budem mršava, zgodna i privlačna! yes sretan yes sretan
Iako moj dragi kaže, da sam mu uvijek naj i da moja kilaža ne mjenja njegov pogled na mene, bolje će bit kad budem fit! Moći ću nositi haljinice, uske majićice, traperice s niskim strukom i masu drugih krpica koje su mi predobre! Uostalom, moći ću i izgledat hot na vjenčanju, moje najdraže kokice, ipak moram bit lijepa, kuma ću biti! Jooooj, jedva čekam! sretan
I onda, kada budem postigla željenu kilažu, onda bum malo počela posječivat teretanicu, da postignem i neku figuricu, da se okreću zamnom komadi! sretansretansretansretansretansretan
Nije to lako, odreći se svih fiiiiiniiiiih stvari koje postoje, ali, ako bude rezultata, bit ću presretna, a mora ih biti, jer sam se baš zainatila i samoj sebi sam obečala da ću do Nove Godine biti ona ja od prije godinu dana, koja je mršava! sretansretansretansretansretan
Uh, kad samo pomislim na svu ovu robu koja me čeka u ormaru, odmah mi osmjeh dođe na lice! Masu lijepih tunikica, majićica, šosića, trapericaaaaa! Uuuuuuuuuuuu, jedva čekam da se s njima družim, a vjerujem da i ja njima falim! sretan
I onda, sljedeće ljeto, lijepo se pržit na plaži, ne misleći o tome kako sam debela, puna sala, masna i sva nikakva! Nego lijepo uživat u liniji koju ću postić, kako će to dobar feeling biti, uf- NEPROCJENJIVO! yesyesyesyesyesyesyesyesyes
I onda bum si kupila i neke štiklice, da ih nosim po špici! sretan
Ma, uvijek sam se ja voljela pokazivat! sretansretansretansretansretan
A tek pogled u ogledalo, bez kompleksića, jao, jao, kako sam uzbuđena! Sretna sam ćim pomislim na sve to, a kako ću tek bit kad se sve to i ostvari, nemogu ni zamislit srećuuuuu tooooolikuuuuu!
Sretna sam ja i sad, full sam happy, imam zašto i biti! Imam zaručnika, koji me voli, cijeni i poštuje, kao i ja njega! Imam najboljeg tatu na svijetu, koji bi za mene život dao! Imam seku, koja nije uvijek bajna, ali je seka! Imam ovu našu kuju, koja me ljuti, ali ju obožavam! Imam buduću kumu, jednu zločestu tetu, jednu tužnu, ali dobru tetu, jednog dipl. ing. Stvarno sam ja bogata curka! sretansretansretansretansretansretansretan
Lijepo je imati oko sebe ljude koji te vole i kojima znaćiš puno u životu! Bez njih nikad nebi bila sretna, kao što jesam! I drago mi je da su mi se ružne stvari u životu dogodile, prošle su, ali sam sretna da su postojale, jer su me ojačale, učvrstile su moje stavove i napravili od mene osobu koju više ništa ne može slomit! Ponosna sam na svoje stavove, razmišljanja, odluke i ponašanje! I dugo je vremena trebalo, od kad sam iz bolnice izašla, da postanem jaka, ali... Sad stvarno jesam! Bravo ja! sretansretansretansretansretansretansretansretansretansretansretansretan

- 18:56 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

nedjelja, 25.07.2010.

Za sada, ljeto je preeedobro :)

Falili su mi izlasci, smijeh, mlada ekipa, novac... No, sve se to promjenilo, sve se nekako okrenulo, život je postao ljepši, zanimljiviji i moj se osmjeh vratio na lice, nakon dugo vremena! Dobro došao natrag! sretan
Očekivala sam da će samnom izlazit oni koje sam često pitala za izlazak, pa je bila fora da se nema para, pa se neide, pa sam odustala od nagovaranja! Nova ekipa se skupila, uvijek za akciju, uvijek za sve stvari koje leže mladim ljudima! I tako je počelo moje ljeto! Tako sam počela biti vani više nego doma, počela sam nositi osmjeh i dobro raspoloženje i shvatila sam kako je život ljep! Upoznala sam nove ljude, sa njima se zabavljala, postala sretnije i vedrija! Tako mi je drago da se to dogodilo, da sam ustvari počela ispunjavati prazninu, koja je bila ispunjena provođenjem vremena doma! Hvala Ti Bože, napokon sam opet vani, okružena osmjesima, dobrim raspoloženjem i dobrom muzikom! Od ranih večernjih do kasnih jutarnjih sati, zabava traje, a ljudi s kojima izlazim, vole me! sretan Kako je dobro biti mlad! sretan I lijepo je shvatiti neke stvari u životu, postati jači, sigurniji i sretniji! Ne vrijedi patiti i pokušavati neke ljudi "tjerati" da izlaze ako ne žele, ako im je u životu nešto drugo važnije! Uvijek postoji netko kome su izlasci zabavni i koji žele izlazit što više! Među tim nekima je i moja malenkost! yes
I shvatila sam neke stvari u životu, učvrstila sam neka stajališta, vidjela da mi neki od dragih ljudi nisu prijatelji, da me trebaju samo kad su sami! I lijepo je to spoznati, lijepo je staviti si prioritete i ne dati da samnom manipuliraju usputni prolaznici, kojima nije stalo do mene, nego do ispunjavanja samoće... I teško je prihvatit da je netko, tko mi je bio toliko drag, iskorištavao moje povjerenje, dobru volju za pomoći i dobru volju za druženjem, ali... Kad to prihvatiš i kad shvatiš da je to samo jedna osoba kojoj nikada nisi značio i kojoj si potreban samo kada nema nekog boljeg, postaješ sretniji! Postaje ti drago što si sam sebi priznao da ti to nije prijatelj, da ti je to samo jedna kap u moru ljudi koji su te iskoristili. I onda staneš na loptu, pogledaš oko sebe i vidiš kako prijatelji na neki način i ne postoje! Kako su sve to ljudi s kojima prolaziš neke faze i koji s tobom prolaze razne faze! I nakon nekog vremena nestanu, ili se povuku ili ih sama odbacim, ali jednostavno ih nema! Sjetiš ih se kada ti prošlost prolazi pred očima, kada ti osmjeh dođe na lice ili kada ti je teško što ti se netko ne javlja i što je od tebe napravio budalu! Više mi nije teško zbog nikoga, naprotiv, drago mi je što nisam okružena takvim ljudima! I nikada mi više neće bit dragi, nikada više neće imat priliku samnom popit kavu, iozać, prošetat i uživat u blebetanju! Čak im ni na poruke ne odgovaram, kad zovu neda mi se javit, nemam ja s njima šta razgovarat!
sretan Ponekad se pitam je li im žao što je "prijateljstvo" nestalo, što li oni misle o svemu... No onda se opet nasmijem, prestajem s mislima! Opet se nasmijem i zahvalim sama sebi što sam ih otkantala! Zaslužili su to!
Dragi moji, tako sam ponosna bila što vas imam, što ste oko mene, ali... Niste baš uvijek bili uz mene, niste mi bili potpora kada sam bila na dnu, izbjegavali ste me... No, sad sam se dignula s dna, i izbjegavam ja vas! sretan
No, da se ja vratim nekim vedrijim temama! sretan
Izlasci su na mjestu, naplešem se, zabavim i sretna dođem doma! Posao je nekako krenuo, počela sam radit, i prvi novci su dobiveni! Istina još neko vrijeme će odlazit na dugove, ali... Doći će i vrijeme kada će ostajat i meni nešto! yes party
Luna, moja pasica, postala je pametnija malo, iako zaigrana, ponekad i posluša nešto!
Moja farmica nepreduje, sadim, berem voće, posjećujem susjede i uživam u virtualnoj zarazi! sretan
Ispunjava me i druženje, bilo to s rodbinom, dobrim ljudima ili s psom, bitno da je iskreno i zabavno, a za sada je!
Ojačala sam, postavila si prioritete, probala izbacit loše nevike, djelomično sam i uspjela! No, mlada sam, pred menom je još mnogo promjena, uvijek sam za njih spremna! sretan
I stvarno mi je ljeto preeeeeedooooobrooooo! Da sam htjela, bolje bilo nebi! Od izlazaka, mora, zabave, preko zarađivanja nekih kuna, do neprespavanih noći! sretan
Fooooooooreeeeeeeeeeeveeeeeeeeeer young, I wanna be foooooooooreeeeeeeeeeeveeeeeeeer young! sretansretansretansretansretansretansretansretansretansretan
Uskoro se bliži i 30 mjeseci s mojom ljubavi... Bože, kako vrijeme leti... No, ovo su dvije i pol godine najbolje veze na svijetu! NAjviše osjećaja, sexa, ljubavi... Tako je dobro da ga imam! kisskisskisskiss
I tako teče moje ljeto, hvala Bogu, nije još gotovo! sretan

- 09:51 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< srpanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (7)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (7)
Siječanj 2009 (7)
Prosinac 2008 (11)
Studeni 2008 (7)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (7)
Lipanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga




... Sretna što ga imam ...

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws








Glitter Graphics






www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws


Koliko vas je bilo :)

Louisiana Jones Act
Louisiana Jones Act Counter





Glitter Text @ Glitterfy.com

Nice to hear :)

kissPredobra stvar! :)




Get Free Music at www.divine-music.info

Get Free Music at www.divine-music.info



Free Music at divine-music.info







Glitterfy.com - Love Glitter Graphics




Glitterfy.com - Love Glitter Graphics








Glitterfy.com - Love Glitter Graphics







Glitterfy.com - Love Glitter Graphics






Glitterfy.com - Love Glitter Graphics









Glitterfy.com - Love Glitter Graphics






Glitterfy.com - Heart Glitter Graphics












Glitterfy.com - Love Quote Glitter Graphics







Glitterfy.com - Love Quote Glitter Graphics





Glitterfy.com - Love Quote Glitter Graphics



Malo o meni?

Malo o teti koja sve ovo tipka,tj. o meni! sretan
Uglavnom,moje ime je Renata. Rođena sam u Vukovaru,iako sam tamo boravila jaaaaako kratko.
Po horoskopu sam strijelčica;vatren i jak znak zodijaka,vječiti optimist. Smatram hiperaktivu također
jednom od svojih pozitivnih strana... Osmjeh i svijet je "moj"!
Direktno o godinama nebi,ali,mlada sam ja... sretan
Moj životni moto je ljubav,ona me vodi i svjetlo mi je i kad je najveća tama u pitanju...
Sva ta ljubav nebi za mene bila ljubav,kada nebi postojala osoba koja mi je uzela srce,ubiti,
sama sam ga dobrovoljno postepeno predala!
To je moj njamili,krešmita bez šlaga,šmizla ili kako se već sjetim,ali... Uglavnom,
to je ljubav mog života i sve bi za njega dala!
Prohodali smo dan prije valentinova 2008. godine,u Opatiji...
Predobro je to bilo!
Ma volim ga,najviše,najviše...
I nezamjenjiv je,zna on to...
Ubiti,jednim djelom je i zaslužan što postoji ovaj blog!
A njegova zasluga sam i ja,osoba kakva sam sad... Od kad smo skupa,promjenila sam se full!
:



Glitter Graphics

Smile Glitter Graphics




Glitter Graphics

Glitter Animal Graphics





Glitter Graphics

Flower Glitter Graphics






Glitterfy.com - Glitter Graphics





Glitterfy.com - Glitter Graphics






MySpace Graphics

MySpace Graphics
MySpace Graphics

Designed by In Obscuro