četvrtak, 28.01.2010.

Nakon dosta wremena- zaručnički powratak!

Swašta nešto se dogodilo od kad me nije bilo, no... Wrača se moja aktiwnost!
Prošao mi je i jubilarni 20. rođendan, proslawljen na jaaaaaaaaaaaaako dobar način.
ZARUČILA SAM SE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Događaj koji me je još wiše powezao s dragim, zowem ga zaručnikom.
Swe je to meni bilo newjerowatno, ni sama nisam bila swjesna koliko se potrudio i kako je još jednom dokazao
koliko ozbiljno misli samnom! Ozbiljnije nemože! kiss
Taj dan nisam smjela bit doma... A onda u ponoć- ulazak udnewni borawak.... Puna soba balona, nekoliko njih posebno
uočljivo- H O Ć E Š L I S E U D A T I Z A M E N E ?
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ostala sam kao pegla, pogledala sam, nisam mogla
wjerowat! Zagrlila sam ga, izljubila i pristala! A feeling. Nešto neopisivo, tako dobro, skoro pa sawršeno! kisskisskisskisskisskiss
Nisam mogla spawat weći dio noći, uzbuđeno sam gledala prodobar prsten na swojoj desnoj ruci... Osječaj da sam još wiše njegowa ni dan danas me
nije napustio.... Leptirići i dalje lete po cjelom tjelu, osmjeh ne silazi sa naših lica... Sad sam na jako dobrom putu
da budem Golubica! beljbeljbeljbeljbeljbeljbeljbeljbeljbelj
I predobro je ujutro se probudit, poljubit ga i započet dan sa "Zaručniće šta ćemo radit danas?"....
A wjenčanje će bit- kad se malo skupi kunica, krenuli sa skupljanjem jesmo! sretan
I swo owo wrijeme,nadoknadit ću ga, nadam se polako ali sigurno! sretan

- 20:56 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (7)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (7)
Siječanj 2009 (7)
Prosinac 2008 (11)
Studeni 2008 (7)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (7)
Lipanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga




... Sretna što ga imam ...

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws








Glitter Graphics






www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws


Koliko vas je bilo :)

Louisiana Jones Act
Louisiana Jones Act Counter





Glitter Text @ Glitterfy.com

Nice to hear :)

kissPredobra stvar! :)




Get Free Music at www.divine-music.info

Get Free Music at www.divine-music.info



Free Music at divine-music.info







Glitterfy.com - Love Glitter Graphics




Glitterfy.com - Love Glitter Graphics








Glitterfy.com - Love Glitter Graphics







Glitterfy.com - Love Glitter Graphics






Glitterfy.com - Love Glitter Graphics









Glitterfy.com - Love Glitter Graphics






Glitterfy.com - Heart Glitter Graphics












Glitterfy.com - Love Quote Glitter Graphics







Glitterfy.com - Love Quote Glitter Graphics





Glitterfy.com - Love Quote Glitter Graphics



Malo o meni?

Malo o teti koja sve ovo tipka,tj. o meni! sretan
Uglavnom,moje ime je Renata. Rođena sam u Vukovaru,iako sam tamo boravila jaaaaako kratko.
Po horoskopu sam strijelčica;vatren i jak znak zodijaka,vječiti optimist. Smatram hiperaktivu također
jednom od svojih pozitivnih strana... Osmjeh i svijet je "moj"!
Direktno o godinama nebi,ali,mlada sam ja... sretan
Moj životni moto je ljubav,ona me vodi i svjetlo mi je i kad je najveća tama u pitanju...
Sva ta ljubav nebi za mene bila ljubav,kada nebi postojala osoba koja mi je uzela srce,ubiti,
sama sam ga dobrovoljno postepeno predala!
To je moj njamili,krešmita bez šlaga,šmizla ili kako se već sjetim,ali... Uglavnom,
to je ljubav mog života i sve bi za njega dala!
Prohodali smo dan prije valentinova 2008. godine,u Opatiji...
Predobro je to bilo!
Ma volim ga,najviše,najviše...
I nezamjenjiv je,zna on to...
Ubiti,jednim djelom je i zaslužan što postoji ovaj blog!
A njegova zasluga sam i ja,osoba kakva sam sad... Od kad smo skupa,promjenila sam se full!
:



Glitter Graphics

Smile Glitter Graphics




Glitter Graphics

Glitter Animal Graphics





Glitter Graphics

Flower Glitter Graphics






Glitterfy.com - Glitter Graphics





Glitterfy.com - Glitter Graphics






MySpace Graphics

MySpace Graphics
MySpace Graphics

Designed by In Obscuro