nedjelja, 25.01.2009.

Hrabro naprijed... U nove životne pohode :)

I neprestano razmišljam o svemu... yes
Svi spominju krizu,oko mene često pucaju duge veze,dosta njih je u depri,nekako u zraku je neka čudna vibra!
I to me ćesto "baci" na razmišljanje o mojoj trenutnoj životnoj situaciji...
Iskreno,nije bajna,a nije ni pretjerano loša! rolleyes

Financije skoro pa uvijek uspjem posložit,da mi bude dovoljno za mjesec dana. Dragi u tome nije pretjerano stručnjak,pa sam ja ta koja se brine o potrošnji,štednji i "malim luksuzima".
Pokušavam si priuštiti barem jednu ne pretjerano skupu stvar mjesečno. Kako sebi,tako i njemu. Iako na kraju uvijek ispadne da dobijem više,tu smo si negdje,jer on nema potrebu za parfemčićima,cvjetićima,krpicama i sličnom,ali drago mi je kad ga razveselim,pa makar i kikirikijem,kojeg obožava! belj
Tako da,uglavnom su nam financije ock. Nemamo pretjerano,ali ni ne fali nam! sretan

Ljubavna situacija je onakva kakvom si ju sami napravimo... Volimo se,ja volim njega i on mene. Bitno mi je da to znam i osjećam,kao i on! I kad se posvađamo,sve to nekako brzo prođe,jer se volimo! sretansretansretansretan
A kao i u svakoj vezi,imamo lijepe i manje lijepe dane,iako o malim razmiricama ne volim ni govorit,nisu vrijedne spomena! I moji živci su ćesto kratki u vrijeme PMS-a,pa znam tu i tamo pretjerat sa grintanjem,ali... Sve to moj dragi razumje na neki čudan način! kiss

Zdravlje nam je većinom ock! Iako sam ja malo slabijeg imuniteta,pa me zna uhvatit prehlada,viroza,gripa... Nije tako strašno! Kako dođe,tako i prođe,bez ( nadam se ),većih posljedica! Naravno,bilo bi bolje,kad bi moglo proć bez toga,ali... Šta je tu je! A moj dragi je "kao od stjene odvaljen",uglavnom zdrav. Sad ga je malo prodrmala kratka virozica,ali... Dobro je,ne žalim se! Kad vidim od kakvih sve bolesti pate ljudi oko nas,mi smo još super! yes

Poslovna situacija... Paaaaaaaaaaa,kod mene je onako-kako vjetar puše. Uglavnom,posao ni nije toliko zahtjevan,pretjerano težak i loš,iako su međuljudski odnosi koma!
Još ja,kao tvrdoglava i podosta inatna osoba često uljećem u sukobe. Jednostavno nedam na sebe,pa se često i nađem u konfliktu sa nadređenima,ali... Ipak su oni tu samo da drugima kljucaju po glavi,pa se ni ne opterečujem previše! beljbeljbeljbeljbeljbeljbelj
A neki i nemaju privatni život,pa sve svoje frustracije,komplekse i nedostatke lječe na poslu... Takvima uopće nedam gušta,da me izbace iz takta,jednostavno osmjeh na lice i "The world is mine",a to ih najviše razljuti...
Tko im je kriv kad sami pod sobom kopaju jamu?!
Ja ih osobno žalim... Šteta da mlade osobe toliko šize oko nepotrebnih stvari,ali... Ako je njima to špica,ako ih to veseli,neka izvole... Ja ću se i dalje smijati,pjevušiti i jedva čekati smjenu,da dođem doma,popijem kavu,upalim si muziku i vidim svoga njamilka! kisskisskisskisskiss
Malo tipkat s osobama koje su mi drage,otić s njima do grada,na kavu... sretan
I super... Zadovoljna,sretna,nasmijana ( većinom )...

Uglavnom,po svemu ovome mogu zaključit da sam sretna osoba... Nije me pretjerano život mazio,nisam imala bajno djetinjstvo i obitelj,ali... I to je na neki način prošlost. Uvijek je bilo i bit će dio mene,ali je "spremljeno u ladicu",koju ne želim pretjerano često otvarat...
Danas,kad sam malo zrelija osoba,želim krenut nekim boljim putem... Veselijim,vedriji,zabavnijim,sretnijim...
I na neki način u tome i uspjevam!
Za to mogu zahvalit osoba koje su uz mene,koje me vole i podupiru u većini mojih odluka!
Nikad ne volim nikoga imenovat,ali... Tu je moj njamilko,kao moj zlatni trofej,koji trpi sve moje ispade...
Moje zlatna punč kuglona,koja je uvijek tu...
Seka,koja ne uspjeva uvijek bit tu negdje i koja nije pretjerani dio mog stvarnog svijeta,ali znam da me voli!
Ljudovi,hvala vam!

- 12:13 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (7)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (7)
Siječanj 2009 (7)
Prosinac 2008 (11)
Studeni 2008 (7)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (7)
Lipanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga




... Sretna što ga imam ...

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws








Glitter Graphics






www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws


Koliko vas je bilo :)

Louisiana Jones Act
Louisiana Jones Act Counter





Glitter Text @ Glitterfy.com

Nice to hear :)

kissPredobra stvar! :)




Get Free Music at www.divine-music.info

Get Free Music at www.divine-music.info



Free Music at divine-music.info







Glitterfy.com - Love Glitter Graphics




Glitterfy.com - Love Glitter Graphics








Glitterfy.com - Love Glitter Graphics







Glitterfy.com - Love Glitter Graphics






Glitterfy.com - Love Glitter Graphics









Glitterfy.com - Love Glitter Graphics






Glitterfy.com - Heart Glitter Graphics












Glitterfy.com - Love Quote Glitter Graphics







Glitterfy.com - Love Quote Glitter Graphics





Glitterfy.com - Love Quote Glitter Graphics



Malo o meni?

Malo o teti koja sve ovo tipka,tj. o meni! sretan
Uglavnom,moje ime je Renata. Rođena sam u Vukovaru,iako sam tamo boravila jaaaaako kratko.
Po horoskopu sam strijelčica;vatren i jak znak zodijaka,vječiti optimist. Smatram hiperaktivu također
jednom od svojih pozitivnih strana... Osmjeh i svijet je "moj"!
Direktno o godinama nebi,ali,mlada sam ja... sretan
Moj životni moto je ljubav,ona me vodi i svjetlo mi je i kad je najveća tama u pitanju...
Sva ta ljubav nebi za mene bila ljubav,kada nebi postojala osoba koja mi je uzela srce,ubiti,
sama sam ga dobrovoljno postepeno predala!
To je moj njamili,krešmita bez šlaga,šmizla ili kako se već sjetim,ali... Uglavnom,
to je ljubav mog života i sve bi za njega dala!
Prohodali smo dan prije valentinova 2008. godine,u Opatiji...
Predobro je to bilo!
Ma volim ga,najviše,najviše...
I nezamjenjiv je,zna on to...
Ubiti,jednim djelom je i zaslužan što postoji ovaj blog!
A njegova zasluga sam i ja,osoba kakva sam sad... Od kad smo skupa,promjenila sam se full!
:



Glitter Graphics

Smile Glitter Graphics




Glitter Graphics

Glitter Animal Graphics





Glitter Graphics

Flower Glitter Graphics






Glitterfy.com - Glitter Graphics





Glitterfy.com - Glitter Graphics






MySpace Graphics

MySpace Graphics
MySpace Graphics

Designed by In Obscuro