petak, 26.09.2008.

Počelo i moje vrijeme rekreacije :)

Oooooooooooo,evo mene!
belj
Od nedavno(čitaj:23.09.2008.) sam krenula na step! Bila sam od tada tri puta i stvarno mi je ok!
I naravno,imam društvo,to je moja frendica i kolegica,koju neću imenovat,ali
znat će ona koja je,jer je jedina od kolegica i prijeteljica koja ide samnom!
Loooooooool!
Uglavnom,prvi dan smo išle na step,koji je malo zahtjevniji i teži,pa smo se malo teže
uklopile,ali nije bilo loše...
Fora skroz,cjelo vrijeme tempo,stalno se radi,brzi pokreti,baš onako kako je meni zakon! sretan
Istina,nije bilo lako,ali prošlo je...
Jučer smo bile na pilatesu,koji se meni i nije baš svidio,fora je,ali za nekoga tko je malo
smireniji od mene i tko ne voli stalno bit u pokretu,za ljude koji bi htjeli nešto rekreativno,
da skrate vrijeme i da se malo relaksiraju!
A ni instruktor nije loš.... zujo
Uglavnom,prošlo je i to...
I danas smo išle na basic step,početni oblik stepa...
Predobro!
Onako,tempo je tu,pokreti su tu,ali ipak malo sporiji nego na stepu,jer ubiti step je ubrzani
basic!
Jedva čekam da budem spremna ić na step i uspjet radit sve one vježbe!
Nemogu vjerovat da sam se u tome našla,ali jesam i to mi je drago!
:wink
Ide se tri puta tjedno,još ni sama neznam kojim ću danima ić,ali vidjet ću...
Drugi tjedan mogu samo dva puta,jer radim popodne!
Jedva čekam!
sretan
A kad sam ujutro,mogu lijepo ić,a dragi će za to vrijeme igrat igrice!
I poslije svakog treninga,teta i ja idemo na čaj!
Ona pije šipak,a ja jabuku cimet!
Lijepo si ispunimo vrijeme,zdravo je,a i zabavno!


A sad ona malo lošija strana... Još samo 3 dana radim ujutro
i onda opet popodne... Šmrc,šmrc...
Uopće nevolim radit popodne,skoro se ni ne vidim s dragim...
Šmrc,šmrc...
I onda mi fali ful...tuzan
I tlaka mi je radit s ekipom sa kakvom radim,stvarno mi je tlaka,jer
ima tako dvoličnih ljudi... Nemogu vjerovat...
A da to pročita cura na koju se odnosilo,prepoznala bi se 100%!
Znači,dobre smo si,a kad ode na kavu s nekim drugim,onda sam ja koma.
Ma daj ženo,lječi svoje frustracije negdje drugdje...
To što ti fali puno stvari u životu,nije moj problem,uostalom,nitko
ti ne može nadomjestit dasku,koja ti fali u mozgu!
A šta ćeš... Manikomia!

- 23:13 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 20.09.2008.

:) Ti si mi sve... :)

S vremena na vrijeme,pomislim da moj dragi za mene može nać zamjenu,ali...
Nakon nekog vremena provedenog s njim,postanem svjesna koliko se ubiti volimo....
Svatko tko ima nekoga,zna onaj osjećaj ljubavi...
Ma samo da mi je tu,da me zagrli,ma... Nema boljega!
I,do pred godinu dana sam mislila da ne postoji osoba koja bi me mogla promjenit,
koja bi mogla stat na kraj mojim izlascima,druženju,pa na kraju krajeva i cigarama,o
kojima sam postala totalna ovisnica...
Nesanice,cigare,loše društvo... I sve se to promjenilo u nekoliko dana...
I,priznajem,zapostavila sam i društvo,ali,za kave sa dragim ljudima uvijek se nađe
vremena! :)
A oni koji me znaju bolje,ne mogu vjerovat da sam to ja,da sam i ja napokon nekom dala svoje
herčeko....
Preko noći sam postala totalna ovisnica o ljubavi,a prije su me ljudi smatrali leptirićem...
Svatko mi je bio zanimljiv na neki glupi način,ali nitko nije bio dovoljno dobar,da bi mogao ući u moj
život i ostati dovoljno u njemu da me malo bolje upozna...
Ubiti,nitko me nije toliko fascinirao,da bi mu dala priliku...
A kad sam upoznala svog dragog,bila sam ta koja je pokrenula cjelu priču...
Jednostavno onaj klik u glavi,onaj osjećaj...
Mislim,ubiti,sigurna sam,da se dogodi jednom i nikad više!
Iako sam svjesna svojih godina,iako znam da ću još svašta u životu proć,
u našu ljubav vjerujem!
:)
I mislim da smo jači od svega,jer... Ipak smo to MI! :)


I,trenutno postoji i nekoliko ljudi,koji su mi dragi,
s kojima volim provodit vrijeme,pričat o svemu i svačemu i nadam se
da također znaju koliko su mi u životu bitni...
I ne vjerujem onima koji tvrde da pravi prijatelj ne postoji,moja je teorija
da ga neki ljudi ne zaslužuju,pa ga ni nemaju...
A meni je vrijeme provedeno s nekom dragom osobom dragocjeno,
priča,smjeh,suze,sve to u paketu ide s prijateljstvom!


A u mom paketu ljubavi,smo moj dragi i ja!
:)
I tako je najbolje,jer smo oboje još uvijek premladi ta trećeg člana!
:)
A ubiti,nismo sami... Tu su naše male cmokuše,Piccolo i Fresh!
:)
Slatkava mala zelenava stvorenja!
:)
Nikad dosta potvrde:" All we need is love" !
:)

- 01:09 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 15.09.2008.

Samo je jedno u mom životu vrijedno.... :)

I mene uhvatilo... Polako gotov još jedan ponedjeljak! :)
Loš dan na poslu,ništa novo,ali opet,nepoželjno!
Sve u svemu,nikako sredit sve te nesuglasice,nikako se ustalit ekipa...
Sve nešto,sad će,sad će,pa nikako! I onda,kad ode netko drag,banana! Na to me danas
podsjetio rad s curom,koja mi je bila full ok,draga,simpatična,
vrijedna,ma stvarno... Super tipica! :) I tek danas,kad sam opet imala priliku s njom radit
sam ubiti skužila koliko je opušteno radit s nekim koga znaš!
I onda mi je pofalilo još par ljudi,da bi ekipa bila potpuna! :)
Mislim da kraja smjehu i veselju nebi bilo nikad! :)
Sve do smjene,dok na vidjelo nebi izašli manjci,glupe priče,ludi ljudi koji se žale bezveze,
sve u svemu,za vrijeme radnog vremena bilo bi nam super!
I nakon male perade od strane nadređenih,opet kavica,sokići,smjeh....
:)
Nije to ni toliko loše,tek sad to kužim,nakon podsjetnika na dobre dane na poslu! :)
I onda doma,a sve blista.čisto.... Predobro! Ručak,pa opet kavica,pa obavit
par stvari u gradu i onda,šečer za kraj,uspavljivanje i cmakanje sa dragim! :)
Sve u svemu,lijepo je to... Jedino vrijedno u mom životu!
Kad se sjetim svega što smo prošli skupa... Nebi ga mjenjala za ništa,ali baš za ništa!
:)
Ni suze,ni smjeh.... Ništa! I da mogu birat,opet bi sve išlo ovako kako ide sad! :)
I koliko god da me neki put naljuti,rastuži,rasplače,toliko me opet s druge strane nasmije,
razveseli... Ma,dovoljno da mi naljepi jednu cmokušu,odmah je sve bolje!
:)
I još sad kad ga vidim kako slatkavo pajki...
:)
A nisam ni ja daleko....
:)

- 22:39 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 13.09.2008.

13. je.datum mog dragog i mene :)

I danas je naš dan... :) Prije 7 mjeseci smo počeli i znamo da nam nikad neće doć kraj!
Neznam kako vi,ljudovi,ali,ja ili volim ili ne,tako da... Ili mi je netko ok ili mi uopće nije ok,sredine nema!
A moj dragi je jedina osoba za koju mogu reć da ju iskreno volim i da mi je do njega stalo jaaaaaaaaaaaaaako,jaaaaaaaaaaaaaaaako! :)
I zato,danas na naš dan,još jednom svi slavite,a najviše mi! :)

- 20:04 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 07.09.2008.

Gotov i ovaj tjedan :)

I iza mene i iza svih nas je još jedan tjedan...
Još malo i plaća,pa kupovina,naaaaaaaaajdraži dio mjeseca!
Ubiti,ovaj se tjedan nije dogodilo ništa pretjerano bitno!
Bilo je lijepih trenutaka,više nego onih ružnih,hvala Bogu...
Još jedna ruža u mojoj kolekciji,cvjetić... Nice! :)
A najbolje od svega je što slijedi tjedan kada radim ujutro,što automatski znači
da ću više vremena provodit sa svojim njamilijem.... :)
Love is in the air! :)
I ništa na svjetu nije bolje,ljepše,draže,slađe od sretne ljubavi!
Kad nju imaš,imaš sve... Jer... All we need is love! :)
Cmokuša :)

- 21:55 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 06.09.2008.

Malo više o meni :)

Tek nakon drugog posta sam skužila da ubiti nisam puno pisala o sebi...
:)
I,kako ne mislim davat adresu bilo kome,mogla bi malo konkretnije opisat sebe i svoju životnu situaciju!
Ajmo onda od početka... Renata,rođena sam 01.prosinca 1989. godine u Vukovaru,iako sam tamo provela kratko vrijeme života kojeg se ni ne sjećam,tj. Vukovar sam napustila s nepune 2 godine! :)
Od tada do svoje 17 godine sam živjela u Crikvenici,a nakon toga sam se preselila u Rijeku,gdje sada živim s mojim njamilijem i Piccolom (čitaj:dragi i kornjača)! :)
I ide nama to! Skupa smo cca 7 mjesecova,a živimo skupa 5! Sve uspjemo obavit skupa,a ne fali nam ni vremena za zabavu i sve ostalo!
Nije za pohvalu,ali još nisam završila srednju školu,iako ljudi koji me bolje znaju,razumiju u ćemu je stvar. Planiram to realizirat što prije,ali prvo treba skupit novčiće! A onda kad krenem,uhvatit ću se toga ozbiljno!
U životu imam par ljudi do kojih mi je stalo i trudim se s njima održat kontakt i jedan normalan odnos!
Stvari koje su mi bitne u životu su ljubav,prijatelji i normalan odnos sa kolegama na poslu!
U ljubavi mi ( da ne ureknem ) ide,prijatelji su mi donekle ok,a odnosi s kolegama li-la! :)
Uostalom,nikome u životu nije sve kako treba,pa tako ni meni! :)
Obožavam djecu... Mali slatki gladuši... Ništa bolje od toga! I tako,tamo gdje radim dolazi nekoliko obitelji s djecom,a meni najdraža i najslađa njamilica je Merika,mala je preslatka! :) I roditelji su joj ok,tako da ona nerijetko završi u mojim rukama! Preslatko malo stvorenje! :)
Isto tako volim i životinje,posebno kornjačice... Bile su mi drage i prije,ali sad kad imam svoju,nebi ju mjenjala za ništa....
:)
Sve u svemu,dosta sam vedra osoba,ali me na poslu mogu dovest do te granice da poludim i u stanju sam svakako odreagirat,ali nije bad! Oni koji me znaju,prihvatili su me kao takvu i takvu me i vole ( Boky ),što mi je najbitnije!
I tako... Sad je polako vrijeme za spremanje za posao,pa...
Odoh ja!
:)

- 12:15 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 03.09.2008.

Jutro! :)

I... Nije me bilo dugo vremena,iskreno rečeno,zaboravila sam na ovaj blog!
Kao i u svakom mladom životu,tako i u mom ima hrpa stvari koje su se dogodile!
Sve u svemu,najbitnija stvar meni osobno je da smo moj dragi i ja još uvijek skupa i da smo sretni,a
sve ostalo je lako! :)
Sad smo pokrenuli temu rođendana,počeli skupljat novčiće i razmišljat o poklonima,ali nesmjem tu napisat što planiram kupit,da nebi pročitao!
I moja situacija na poslu se promjenila.... Mišljenja o ljudima s kojima radim,stavovi,sve je drugačije!
I sad samo čekam godišnji i slobodan dan,jer mi je to ono što mi najviše i treba,da provedem vrijeme s ljudima koje volim!
:)
I tako je danas srijeda,a ja sam u petak slobodna! Jeeeeeeeee,još malo!
:)

- 10:06 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (7)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (7)
Siječanj 2009 (7)
Prosinac 2008 (11)
Studeni 2008 (7)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (7)
Lipanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga




... Sretna što ga imam ...

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws








Glitter Graphics






www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws


Koliko vas je bilo :)

Louisiana Jones Act
Louisiana Jones Act Counter





Glitter Text @ Glitterfy.com

Nice to hear :)

kissPredobra stvar! :)




Get Free Music at www.divine-music.info

Get Free Music at www.divine-music.info



Free Music at divine-music.info







Glitterfy.com - Love Glitter Graphics




Glitterfy.com - Love Glitter Graphics








Glitterfy.com - Love Glitter Graphics







Glitterfy.com - Love Glitter Graphics






Glitterfy.com - Love Glitter Graphics









Glitterfy.com - Love Glitter Graphics






Glitterfy.com - Heart Glitter Graphics












Glitterfy.com - Love Quote Glitter Graphics







Glitterfy.com - Love Quote Glitter Graphics





Glitterfy.com - Love Quote Glitter Graphics



Malo o meni?

Malo o teti koja sve ovo tipka,tj. o meni! sretan
Uglavnom,moje ime je Renata. Rođena sam u Vukovaru,iako sam tamo boravila jaaaaako kratko.
Po horoskopu sam strijelčica;vatren i jak znak zodijaka,vječiti optimist. Smatram hiperaktivu također
jednom od svojih pozitivnih strana... Osmjeh i svijet je "moj"!
Direktno o godinama nebi,ali,mlada sam ja... sretan
Moj životni moto je ljubav,ona me vodi i svjetlo mi je i kad je najveća tama u pitanju...
Sva ta ljubav nebi za mene bila ljubav,kada nebi postojala osoba koja mi je uzela srce,ubiti,
sama sam ga dobrovoljno postepeno predala!
To je moj njamili,krešmita bez šlaga,šmizla ili kako se već sjetim,ali... Uglavnom,
to je ljubav mog života i sve bi za njega dala!
Prohodali smo dan prije valentinova 2008. godine,u Opatiji...
Predobro je to bilo!
Ma volim ga,najviše,najviše...
I nezamjenjiv je,zna on to...
Ubiti,jednim djelom je i zaslužan što postoji ovaj blog!
A njegova zasluga sam i ja,osoba kakva sam sad... Od kad smo skupa,promjenila sam se full!
:



Glitter Graphics

Smile Glitter Graphics




Glitter Graphics

Glitter Animal Graphics





Glitter Graphics

Flower Glitter Graphics






Glitterfy.com - Glitter Graphics





Glitterfy.com - Glitter Graphics






MySpace Graphics

MySpace Graphics
MySpace Graphics

Designed by In Obscuro