Malim stvarima i malim ljudima

Večeras želim nazdraviti.

Svi koji me osobno poznaju upoznati su s činjenicom da pijem samo u rijetkim trenucima.

Danas je jedan takav, stoga dižem čašu: onima koji su otišli iz mog života i učinili ga odličnim. A još višlje onima koji su u njemu ostali i učinili ga izvanrednim. Uistinu vjerujem da svaka osoba uđe u naš život s nekim razlogom, bilo da nam bude blagoslov ili da nam bude lekcija. I mišljenja sam da se od svakoga može nešto naučiti.

Tijekom proteklih 365 dana upoznala sam mnogo ljudi, radila štošta, i mnogo toga doživjela po prvi put, stoga nazdravljam svim novim iskustvima koja su me dočekala - novom studiju, novim kolegama, novim folklornim koreografijama. I mojim folklorašima te jednom mladom gospodinu. Oni znaju tko su.

Nazdravljam i svakome tko čita ovaj moj kutak interneta. Hvala vam što birate baš na moje riječi odvojiti nekoliko minuta svoga dana.

I za kraj dižem čašu svemu što tek dolazi, bilo dobro ili loše. Jer nijedan problem nije toliko velik da ga šalica čaja i razgovor ne mogu riješti, niti je ijedna pobjeda dovoljno mala da se ne bi proslavila.

Živjeli!

31.12.2017. u 14:11 · Penny for your thoughts? (4) · Isprintaj · #

');