Biti ili ne biti...

Jutros sam dobila posljednju ocjenu, a upisat ću se u drugu godinu u ponedjeljak, jer je referada danas bila krcata i nisam bila raspoložena za čekanje, samo kako bi mi rekli da se vratim sutra - jer ja sam sutra doma i SPAVAM.

Ovo tipkam u autobusu, jer iako nisam spavala dvije noći za redom, i dalje mi se ne spava pa nekako moram ubiti vrijeme. A nisam pisala jako dugo, pa evo idealne prilike. Plus, imam WiFi :D

Čitav mjesec vodila sam sama sa sobom bitku - ostati u Zadru i upisati drugu godinu, ili se vratiti kući, pauzirati godinu i sljedeće jeseni upisati nešto drugo. Što bih upisala? Nisam sgurna. Najvjerojatnije informacijske znanosti a.k.a. knjižničarstvo. Ali sasvim sigurno ne engleski. Ili bilo koji drugi jezik. Ne više. Kao tečaj - vrlo rado, ali kao studij - nikako.

Da, zaključila sam kako studij jezika nije za mene. Da se razumijemo - ja zaista volim engleski i ta ljubav nikada neće nestati, ali preračunala sam se kad sam, prije nešto više od godinu dana, zaključila kako ga volim dovoljno da bih mu intenzivnno posvetila pet godina studija. Tri - možda. Jednu sam već preživjela, mogu i ove koje su ostale. Ali pet - nikako. Pedagogiju želim diplomirati, možda čak i nešto više od toga, bez obzira što će mi itko na to reći, ali studij jezika ipak nije za mene. Za to su potrebne određene kvalitete koje ja ne posjedujem.

I neizmjerno se divim ljudima koji mogu studirati jezik. Ili čak dva. I napisati i završni i diplomski rad, odnosno dva. Ja se mogu samo nadati da ću biti sposobna napisati završni rad iz engleskog, kad na njega dođe red - jer nije baš lako pisati o nečemu što te ne zanima. Ja ću pronaći temu koja me zanima, kao što sam ju pronašla za maturalni rad, ali će mi to biti puno teže nego osobama koje žele studirati jezik.

Ja ću preživjeti preddiplomski studij engleskog jezika i književnosti, i nadam se u međuvremenu otkriti dio koji me zanima dovoljno da ga budem voljna završiti s pristojnim ocjenama.

Pozdrav!

Voli vas
Bella

27.09.2016. u 22:53 · Penny for your thoughts? (2) · Isprintaj · #

');