Konačno, zbogom!

Ne, ne brišem blog, ako ste to pomislili zbog naslova wink


Ovo"Konačno, zbogom!" je upućeno 2013. godini, koja napokon završava. Vjerujem da nisam jedina koja je jedva dočekala njezin kraj.

Jučer sam ponovno pročitala sve svoje postove, poslušala sve pjesme koje sam stavila i prošla sve komentare, od prvog do posljednjeg.

Pa da počnem smijeh

Čitajući sve svoje postove shvatila sam koliko se toga dogodilo u protekloj godini i koliko toga će se dogoditi u predstojećoj.
Čitajući sve komentare shvatila sam koliko je osoba zapravo pročitalo moje postove i koliko osoba je pronašlo vremena za komentar na neki od njih. I shvatila sam da mene čita više ljudi nego što ja to znam nut

Sjetila sam se koječega tako čitajući, prvenstveno odluka koje sam donijela i divnih ljudi koje sam ovdje upoznala, s nadom da ćemo ostati u kontaktu sretan

Kad sam već kod odluka, drago mi je reći da ona o vježbanju nije zastarjela, već ju provodim u djelo na dnevnoj bazi. Danas, doduše, nisam radila nikakve "službene" vježbe tipa istezanja ili tome slično, ali smatram da se čišćenje kuće od tavana do podruma može uzeti pod itekako dobru vježbu cerek

Također, donijela sam neke "novogodišnje" odluke. Ovo novogodišnje je pod navodnicima jer sam neke od njih donijela još prije mjesec i pol, al ajmo reć. Nisu prevelike, nisu prezahtjevne i znam da svaku mogu ostvariti jer svaka podrazumijeva nešto što volim raditi. Javim ako se nešto po tom pitanju promijeni, ali čisto sumnjam, obzirom na prirodu odluka koje su mi zapisane u rokovniku smijeh

Isto tako, želim se zahvaliti svima vama, svima koji ste čitali moje priče, žalbe i nebuloze, koji ste me trpili i komentirali. I najviše što ste me podržavali u mojim odlukama i pisanju kiss

Želim se i zahvaliti svima koji nisu na blogu, ali koji su me čitali i davali svoje mišljenje preko fejsa, u razredu i na kavama - M., druga M., K. i A. (moje najdraže razredne kolegice), L., G. (dvije biserke koje više međusobno ne komuniciraju, ali ih svejedno obje volim zubo), moja nadraža A., M. i A. (jedini dečki koji nisu na blogu, a koji me čitaju i komentiraju preko fejsa), M., I., I., još jedna M. (koje su nekad bile na blogu ili su blogove stavile u stand-by).


I za kraj, želim s vama podijeliti jedan citat, koji vrlo slikovito i prilično doslovno opisuje ono što sam ja naučila u 2013. godini:

"Walls have ears.
Doors have eyes.
Trees have voices.
Beasts tell lies.
Beware the rain.
Beware the snow.
Beware the man
You think you know."



Voli vas
Bella

Oznake: 2013. godina, 2014, citati

31.12.2013. u 20:06 · Penny for your thoughts? (6) · Isprintaj · #

');