... Ah...

No da, opet sam "nestala"... Ali vratila sam se, nastava je počela i ja sam se konačno organizirala kako valja.

Imam koješta na umu za sljedećih nekoliko tjedana, no da prijeđem sad na temu ovog posta: citat. Da, ponovno imam jedan citat koji mi nešto znači... A evo kako on zvuči:

"Oh, I may be on the side of the angels, but don't you think for a second I'm one of them."
~Sherlock Holmes

Kažu da nas fasciniraju stvari koje nas opisuju... Ja sam se itekako pronašla u gore navedenom citatu, koji mi je uistinu predivan, iako ne mogu točno odrediti zašto. I mislim da će se oni, koji me poznaju, složiti da me ovaj citat prilično dobro opisuje.

Imam ja još ponešto za reći o tom citatu, ali te informacije ću radije zadržati sa sebe.

Voli vas
Bella

Oznake: citat

13.09.2013. u 21:26 · Penny for your thoughts? (7) · Isprintaj · #

');