Samo nakratko

Doletih ovamo u pauzi od natezanja sa zadaćom iz Accessa (nemam više puno do kraja pa si mogu priuštit pauzu zubo ) da ne pomislite da sam otišla, jer me se nećete tako lako riješiti smijeh

Pa da počnem.


Proći tri države i tri grada u tri dana nije nimalo lak zadatak i moram reći da se još uvijek nisam pošteno naspavala od tog produženog vikenda (koji je bio prije dva tjedna!) nut
U mom gradu je tradicija da drugi razredi idu na trodnevnu ekskurziju u Beč, Bratislavu i Budimpeštu (tim redom), popularno nazvanu "BBB" Stavljanje slika bi mi sad oduzelo previše vremena, možda kasnije ubacim koju, vjerojatno sutra. No da pređem na svoje doživljaje.

Ne znam koliko ste primijetili iz mojih priča i postova, ali jako me fasciniraju ti stari gradovi, njihov način života, sva povijest i kultura koju u sebi sadržavaju... Ne kažem ja da hrvatski gradovi toga nemaju, ali kod nas se to ne očituje u tolikoj mjeri... Ja sam, u svakom od ta tri grada, doslovce mogla osjetiti povijest koju su doživjeli, malne sam mogla vidjeti grad kako je izgledao u srednjem vijeku, dok su njime hodali plemići i sluge... Sva tri grada koja sam posjetila jednostavno odišu poviješću, to je nemoguće ne primijetiti :)
Tamo je toliko različitih ljudi, toliko različitih zgrada, toliko suprotnosti koje se nadopunjuju na neobičan način, ali tako da, na kraju, to izgleda šarmatno, ljupko, barem meni :)


Također, drago mi je da vam mogu reći kako je moja priča "Zima zmajeva" dobila pohvalu na jednom natječaju sretan


Ovih dana mi je sve živo natrpano, tako da ne znam kad ću sljedeći put ovdje nešto natipkat (najvjerojatnije sljedeći tjedan, kad se vratim sa priprema s KUD-om, plus što sam ujutro u školi pa ću imat više vremena za pisanje :D


Pišem opet jednu kraću priču, za motiv tjedna u grupi Pisci i Književnost na Facebooku, kad ju tamo pošaljem prepisat ću ju i vama ovdje, ali tek sljedeći tjedan, jel :P


Mislim da sam rekla sve šta sam mislila, ako nisam, budem već editirala :) Ostajte mi zdravo, nemojte se previše napit za 1. maj i budite sigurni da vas čitam, ako već i ne komentiram wink

Voli vas
Bella

Oznake: prica, putovanje

30.04.2013. u 11:11 · Penny for your thoughts? (9) · Isprintaj · #

');