Mo on the rocks (stjenovanje 2018.) - srpanj

ponedjeljak , 30.09.2019.

14.07.2018.

Dakle, par metara dalje na stijenama toples koka sa silikonima. Pa to uživo izgleda horor! Jbt ko eksplozivna naprava, evo sad će se rasprsnut! Dođe mi da se s maskom sunčam...

* * *

Jedan od razloga zašto se kupam na stijenama je definitivno mir i manje ljudi.
I šta sad, kad je tu jedan tata namontirao suncobran ispod kojeg obučeni sjede njegova žena i 4 djece, a on otišao plivati? Djecu s ovih stijena možeš samo pobacat u vodu... A naravno, jedna od blizanki urla. Mama joj strpljivo i tiho govori. Eto tate natrag, došao po onu histeričnu snorkey masku što ti prekrije lice i nazad u more. Mama maltene stoji pod suncobranom jer sjena nije tolika da ih sjedi svih 5...
A ja mantram "joj, pa i oni zaslužuju odmor, bogtepitaj odakle su povukli tu (pričaju njemački), budi tolerantnija daj..." i ide mi teško.
Ucrvale se i ja i još 2 solo kupačice u susjedstvu, ono domaćin i čovjek u nama rado bi to shvatio... Pored tolikih plaža sa baywatchevima i sladoledom...

* * *

Još i ovo, pošto mi je na stijenama bio uzbudljiv dan:
golubovi su ovdje opako počeli glumit galebove! Definitivno! Nadlijeću stijene i more, slijeću ti na metar iznuđivat hranu, jesus, još samo fali da krenu kliktat i da im netko posveti romantičnu pjesmu!
Snimam to već neko vrijeme, nije sporadičan slučaj.

22.07.2018.

Na žalost, žensko je tijelo roba nad robama, i gotovo da je svaka žena odgajana za taj ugovor s društvom. Od štikli do šminke u jednim kulturama, do hidžaba i burki u drugim, uvijek - ne valja.
Tako na mojoj stijeni danas, gledam frajera u moru kako uzbuđeno i ozarena lica kima glavom svojim frendovima na stijenama, nešto pokazujući. Gledam šta. Pokazuje na ženu u toplesu koja taman ulazi u vodu. I to nije sve. Onako ozaren, stišće pesnicu i savija ruku u laktu, kao - diže mu se. Wow!
Eto, junače jadni, nama svaki komad tijela inače služi za radost takvima kao ti. A to uključuje i tijela majki, sestara ali i kćeri takvih kao što si ti....

24.07.2018.

U vrijeme kada se u hotelima poslužuje ručak, čovjek bi se ponadao da turisti - pa ručaju.
Međutim ne. Osmeročlana ekipa sastavljena od 1-2 obitelji eto marenda panine, inače popularni ručak moje mladosti u danima kad čitav dan provodiš na moru. Mizantrop u mojoj glavi odmah je u rewind filmu: vidim ih kako su jutros, isto tako grupno, pohodili neki od supermarketa koji ljeti manjeviše liče na carting staze, jer čudo jedno što se sve može s jednim shopping kolicima.
Nego, ne budi lijena, šum mora sve češće i iz razloga mentalnog zdravlja mijenjam slušalicama i playlistama, među kojima je naravno i Oprah u razgovoru s Tolleom. Privikne se čovjek.
Srećom, bar me moja stijena danas sačekala prazna...



* * *

Eto, desilo se i to. Opet. Prekrasno muško tijelo! 
Kadgod u društvu krenemo o tome, ne ono bauštelski već u kontekstu treninga i mišića, pričam kako sam na plaži lani s leđa vidjela frajera s top tijelom ikad, i da sam naknadno tek kad se okrenuo skontala da je riječ o Stipi Drvišu. I mužu sam to ispričala lani, na što je on rekao da je i on tako nekad izgledao. Blago meni, bar mi ima o čemu pričat.

Nego, ta-daaaa! Eto Stipe i danas! Moć sadašnjeg trenutka u praksi 

26.07.2018.

Kad prilazim moru a vrijeme je kao danas, uvijek osjećam ushit i zahvalnost. Koja ljepota, a nadohvat ruke!
I kad zaronim, automatski postajem dijete. Ne izlazim dok ne protrnem. I smijem se na glas ti otkačenim ribama, bogtepitaj kako to zvuči kroz disalicu.
Evo, danas sam se igrala s jednom sipom. Mijenjala je boje, gledale smo se, obje strpljive. Ona možda u strahu, ja oduševljena naravno, i tako luđački zahvalna na prilici da to doživljavam i to bez da to tražim...
Onda skontam... Pa da, čovječe, meni stvarno za radost treba malo... I da, očito sam u euforičnoj fazi s obzirom da turiste uopće ne primjećujem danas. Mizantrop u meni bi vjerojatno konstatirao da sam već razvila stockholmski sindrom 



27.07.2018.

Ovaj mali gušter na mojim stijenama kojeg nisam više mogla zumirat jer je bio predaleko, zapravo je zmaj na ulazu u pećinu.
Dijelili smo sunce i kamen danas. On je pazio na mene, a ja sam tu pažnju potom prenijela na male bebe morskih ježeva nad čijim je bodljicama ljenčarilo jato srdelica.
Mada, moram priznat... zapravo pojma nemam koje su to ribice bile, al je u mojoj mašti to bila družina s transparentom "mi smo srdelice", tek tako da mi zaokruže doživljaj.
Mission accomplished Ş



28.07.2018.

Mikroplastika je znanstvenofantastična tema za mnoge, vjerujem. To su valjda embriji od plastike, koja nam treba. Moguće zato jer misle da se plastika uzgaja u plasteniku, i staklo u stakleniku. Analogno, i cigarete se pune duhanom a čikovi su im valjda plodovi.
A onda naprave posebne plaže za pse koje ni CIA ne može locirat, jer psi su baš strašni a ljudi su baš sjajni...
Danas me na mojoj stijeni zateklo ovo




30.07.2018.

Vrijeme je za jednu seksi fotografiju s mora, can't beat Nives Celzijus al hajde...
Nije slikana na mojoj stijeni doduše, već na robinzonskoj plaži na kojoj smo jučer mezili mortadelu, ganjali bika napuhanca (napokon mačo napuhanac, onako smeđ, rogat) i izranjavali se ulazeći u more...
Fotka se zove "Seksi uspon". Riječ je o ruci, da ne bi sad nepotrebno polemizirali.
Na drugoj fotki uspješno sam privremeno ugasila Sunce. Fotka se zove "Privremena mjera bez intervencije u PDV" B
Na trećoj je bikov selfie Ş



* * *

Vani tu i tamo zacvrči jedan cvrčak. Jedan! I tako od jutra. Ostali su sasvim moguće pokrepali...
I u takvim okolnostima ja, dakle, nikako da odem na more. Iz džezvice mogu samo još žličicom jesti talog...
Loš utjecaj FB prijatelja kavopija? Strah da su SVI, a u optimističnoj verziji i ipak neuginuli cvrčci tamo, pa mi je stijena avaj okupirana? Suosjećanje s onima koji su na poslu? Trening volje? Ili najgore od svega - čista bahatost, pa se opirem dostupnim i dosegnutim radostima? Dinamo ili Hajduk? Biti ili ne biti? Minus il plus? z
Ah, slatke li muke 

* * *

Na mojoj stijeni danas - žive duše 1
Od cvrčaka ni C.
Al me je zato dragi Život potapšao malom lekcijom. Roneći sam naime sudarila u jednu ženu na madracu. Dignula sam masku i vidim - smije se ona. Izvinila sam se kroz smijeh i nastavila dalje. Joj budalo..., mislim se u sebi, pa gledaj kuda roniš... I onda skužim: ma koja radost, imati ili dati priliku za smijeh ili osmjeh d

* * *

Svatko gleda svoje  gnjurac i ronioc Ş



31.07.2018.

Izvješće sa stijene:
1. Došla sam nešto kasnije, opet nekako malo ljudi, što iz trenutne perspektive znači: živjeli bazeni i trgovački centri!
2. Barba Ive (83) je upravo došao na redovnu plivadu s kojom si je riješio bolove u koljenu i pred 5 godina izbjegao operaciju M
3. Fali jedna periskica
4. Jedno veliko jato ribica me je pustilo da plivamo zajedno. Išle smo 5-6 metara vamo-tamo kojih 5 minuta, a onda sam ih odustala tlačit više |
5. Orade su fakat kraljice, ove tu barem. Budu same il u paru, plivaju vrlo samouvjereno, a jednu sam vidjela kako žvače ježinca t
6. Jučer mi je palo na pamet da je stijena na engleskom the rock ŞŞŞ

Oznake: brainstorming

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.