Nisam ja, Medo je, majke mi!

četvrtak , 15.10.2015.


Da bih znala biometeorološku prognozu ne trebam je gledati na tv-u il pročitati u novinama. Znam po ljudima. Kao da šutke svi zajedno sjede kod istog frizera pod istom haubom koja im prži svijest.
Možda ta biometeorološka prognoza ponekad "preuzme odgovornost" chemtrailsa, kolektivne energije prošarane elektromagnetskim zračenjima mobitela i naslovnica s Dnevnika, štogod, al definitivno nevidljiva hauba postoji, i svi nose istu "trajnu".
Pa krene, kao šum, kao milijun radio postaja istovremeno, kakofonija "misli, riječi, djela i propusta", kako već to milozvučno popovi kažu negdje između molitve za branitelje i molitve za onog superavangardnog papu koji će još malo i pedere u crkvi vjenčavat, sram ga bilo!

"U ovoj državi ne valja ništa al ja ću opet glasati za iste jer svi su ionako isti, a bar znam za koga glasam!"
Već i moruzgve znaju za koga će IX. i X. izborna jedinica glasati, jer lipo mi je moj galebe, žmul vina, bokun soli, Seve nacionale, čovjek s regijom svom u oku naravno da ima upitnu dioptriju, nema veze, ionako ćemo umrit, a porezna uprava, a ča ti je to sinko? Imaš alternativu: stani uz raju koju izbacuju iz stanova, koju iz snova izbacuju, al takva je većina, izbačena iz ovog il onog, i opet naslovnica s plasmanom Hrvatske na Euro činjenice pobaca u drugi plan.

"Kupit ću štapni mikser na akciji u Tisak media centru, još malo tamo će se prodavati i usluge pedikiranja vjerojatno, ajoj vidi budale šeta psa bez povodca, treba ga kaznit!"
Lijepe misli lijepih ljudi s lijepim namjerama u lijepoj zemlji na lijepom Balkanu ("nismo mi Balkan, grrrr!, mi smo EU! E!-U!"), da lijepe li EU, evo, širom otvorila vrata izbjeglicama ("nisu oni svi izbjeglice!") pa je Mađarska zasadila ružičnjak i nasade maslina kao simbol dobrodošlice i mira u multikulturalnu Europu koja voli da psi imaju svoje frizere i sladolede, i koja nikad nikog u povijesti nije kolonizirala ni eksploatirala. Pamet mi stane od pomisli koliko sam puta na nekoj od terasa na kojima sam pjevala među gostima vjerojatno imala djecu i unuke nacista il fašista koji na svom karmičkom računu nose tisuće nevinih civila, nefiskalizirano i bez visibility-ja tipičnog EU projekta. A da i ne pokušam shvatiti što se sve zbiva u novije vrijeme, il sada, i tko koga osiromašuje. Welcome, capital! Fuck off, people!

"Nećeš ti meni mater jebat!"
Doslovnost. Kao da smo progutali daske, čovječe. Kao da je hauba kockasta, pa smo i glavu ukvadratili, pa je velika prijetnja kad ti JOPPD obrazac nije usklađen u aplikaciji koju je radila skupina idiota s misijom kompliciranja života. I ups, opsovala sam. Da, i oni u Big Brotheru igraju društvene igre, jedu voće i povrće i mole krunicu u udarnom terminu.

"Nisam ja"
A tko je, ako ne ti? Tvoja Šauma?
U razvratnom SF filmu čiji je režiser Strah Nemoćni, a producent Manjiodmiša Zmaj, a kojeg "narod" vrti u glavi - nema kojeg političara ne bi svukli na golo i kaznili ga za grijehe "od devedesetih do danas". Bez gledanja u ogledalo. Ogledalo je za žene, a žene su za kuhinju i krevet, tu i tamo za političke stranke, radi ravnopravnosti spolova.
Koji ti političar, budalo jedna, smije i može narediti da učiniš nešto što nisi ionako voljan učiniti?
Uostalom, što poduzimaš? Ne mislim o okopavanju vrta il otvaranju firme, što poduzimaš da bolje ne bude samo tebi, nego svima nama?

Nek je vuk sit, ovce na broju, a Medo prekršajno kažnjen.

Uff, preteške teme za frizera...

Oznake: brainstorming

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.