/

četvrtak, 01.09.2016.

Chasing the sun

Dodjite svi, pisalo je u promo materijalima, na hipijevski vikend na moru.
Radit cemo hipijevske aktivnosti, slusati predavanja, gledati filmove, pricati o tome kako zivimo i ,naravno, partijati.
Bilo je tu mozda i nesto aktivisticki dodano, ali zapravo nisam obracala paznju na to jer mi je mozak odletio u nebesa privezan sarenim balonima cim sam procitala rijeci "na moru".
Uzela sam slobodan dan, spakirala torbetinu i pojurila za suncem.

I doista, bilo je zabavno. Te hipijevsko-aktivisticke stvari znaju mi biti tuzne i nelagodne, ali ovo je bilo drugacije. Polupoznati ljudi i posve novi ljudi iz stranih zemalja lijepo su se druzili na rivi i plazi. Zahvaljivali smo bogu, organizatorima i sponzorima sto su nas smjestili i nahranili. Osjecali smo se kao i svi drugi turisti, i nitko nas nije spotao jer smo hipici.

Ovo je jako zabavno, pomislili smo, da bar traje dulje. Poceli smo davati organizatorima prijedloge za iducu godinu.

Shvativsi da mi je to zadnji ljetni vikend na moru u ovoj godini, odlucila sam ga provesti u stilu. I to stilu studenta gladnog putovanja i zabave.

S busa sam isla direkt na plazu, pa tek onda u apartman. Nosila sam ljetne haljine iako su me uvjeravali da je nocu hladno.
Partijala sam. Preskocila sam veceru da se uredim za beach party.
Platila sam pivo (!) 30kn. Plesala sam trijezna. Plesala sam s najludjim plesacem na partyu.
Plesala sam na staru domacu i stranu kuruzu, ali i na novu kuruzu, Rihannu, Justina Timberlakea i Calvina Harrisa. Gledala sam kako se oko mene ljudi zvale s ljudima s kojima nisu dosli i s kojima nece ici kuci.
Legla sam u 4ipo. Digla sam se prije 7 i sjela na najraniji bus za doma.

I da, oporavljala sam se cijeli tjedan, ali ucinila sam to sve.
Imala sam tinejdzersko-studentsko-hipijevski vikend na moru.


Oznake: putovanje, more, vikend, plaza


- 16:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2016 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.