/

petak, 04.03.2016.

Blagdani

Slicno kao i u veljaci, tek je pocetak mjeseca, ali u mislima vec sam na njegovom kraju.
Uskrs ce, treba uzeti godisnji,oprati ves, spakirati se,otici kuci, provjeriti da li jos stoji, smrzavati se u istoj, te zakljuciti da li roditelj i ljubimci stoje i kako, zaboraviti na posao, udisati morski zrak.
I znate sto? Bas mi se ne da.
Ne sjecam se da mi se ikad ovoliko nije dalo putovati kuci.

Iskreno mislim kako je to poprilicno lose, ali, jos iskrenije, (trenutno) ne mogu ni osjecati griznju savjest zbog toga. Eto, tolko mi se ne da.

Kao i mnogo puta dosad, krizam dane do polaska i cijelo vrijeme mislim You cant go home again.
Prijatelji su otisli,kuca se smanjila, roditelji su ostarili, kao i ljubimci. Sve je kao isto, ali zapravo drugacije,sve se mijenja, polako, ali vrlo sigurno.
I ti sam si drugaciji. Jedes poriluk, koristis hipsterske proizvode, setas psa, imas novu obleku,citas knjige na Kindleu.

A jedna od tih knjiga je The book of Joe Jonathana Troppera, sjela mi je ko budali samar.
Prica je to o mladicu koji je s gustom otisao od kuce, obogatio se, vratio kuci nakon mnogo godina u bijesnom Mercedesu i sada je jos vise jadan nego sto je bio prije odlaska.
Meni uopce nije bilo lose kod kuce, ali razumijem i sjecam se kako je to bilo kad sam samo htjela zbrisati tako brzo da iza mene ostanu crticki oblacici prasine.
I sto je najsmjesnije, da sutra dobijem na lotu, opet bih dosla doma za Uskrs i plakala.
Mora da je istina onda sto kaze Tropper, i bogati placu.

No,do kraja mjeseca ima jos malo ili puno dana, vidjet cemo kako ce se razviti stvar.
Hoce li Candy pozeljeti otici kuci? Hoce li joj tamobiti vise dobro nego koma? Hoce li dobiti na lotu?
Sto se na kraju desilo Joeu?
Provjerite iduci tjedan u isto Candy vrijeme na istom Candy kanalu. Stay tuned!

Oznake: knjige, blagdani, kuci za praznike, Bruce Springsteen, jonathan tropper


- 19:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2016 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.