/

subota, 16.01.2016.

Godine

Umro je Bowie. Svi mediji i drustvene mreze su cvilile.
Ja sam bila vraski iznenadjena. Nisam nikad mislila da bi on
a)mogao umrijeti
b)mogao uciniti nesto tako obicno i svakodnevno.

Nisam bas neki fan.
Tek zadnjih godina pocela sam kuziti njegove stvari iz 70ih. Do nedavno svidjale su mi se samo njegove mainstream stvari, one na koje svi kriticari i ozbiljni ljubitelji glazbe frknu nosom.

Isprepadao me kao vrticanku spotom Ashes to ashes, kao malo stariju klinku zaplasio me u Labirintu, kao srednjoskolku me zabrinuo svojim vampirstvom i nemrtvoscu u filmu Hunger, a i 90ih mi je bio naizmjence cudan i neodredjen.
I sad,kad sam konacno malo sazrela, on se pokupi i ode. I bas mi je zao.

A onda, par dana nakon toga, ode i Alan Rickman.
Njega sam uvijek voljela. Taj,glas, taj pogled. Bio je tako slasno zao, tako tuzno slomljena srca, tako seksi ironican i cinican do besvijesti, tako duhovit.
Opet je pocelo cviljenje u medijima. Opet sam se iznenadila. Mislila sam da samo ja i jos troje ljudi znamo kako je sjajan.
Iako sam ridala sto nije za sobom ostavio dvjesto dopetsto audio knjiga, bilo mi je drago sto pogresno procijenila znacaj njegova lika i djela.

Prijateljica i ja smo kukale jedna drugoj. Rekla je jednu recenicu koja je tako dobro sve opisala, da me steglo u grlu.

"Sad smo u tim godinama kad umiru junaci nase mladosti".

Kvragu.



P.S.
U medjuvremenu umrli su jos neki poznati glazbenici. Najnovija teorija je da
Bog okuplja supergrupu.

Oznake: david bowie, alan rickman, umjetnost, smrt


- 16:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2016 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.