/

ponedjeljak, 30.12.2013.

Praznici

Petak
Pizza. Pokušaji spavanja. Trashy obleka. Ples do ranog jutra.

Subota
Čaj. Kolači. Zzzzzzz.

Nedjelja
Put kući. Zabrinutost. Zabava.
Udisanje morskog zraka.

Ponedjeljak
Šetnja po gradu. Udisanje morskog zraka. Potraga za sunčevim zrakama.
Lagani šoping. Kava s prijateljicom iz škole. Koja je izluđena. Brzi ručak.
Kasni sastanak s odvjetnikom.
Uzdisanje i zabrinutost.

Utorak
Rani sastanak s odvjetnikom. Uzdisanje i još veća zabrinutost.
Kava s prijateljicom. Koja je izluđena. Kolači.
Ručak.
Kava s prijateljima. Koji nisu izluđeni. U groznim kvartovskim birtijama,
ali ne dam se smesti, jer je to jedisntven doživljaj. Raspoloženje kreće na bolje.

Srijeda
Kolači. Francuska. Igranje sa kućnim ljubimcima. Mahnito dopisivanje preko raznih aplikacija.
Nešto malo čestitanja.

Četvrtak
Tračanje. Uzdisanje i zabrinutost. Put natrag.

Petak
Suši, punč i kino.
Poznanica:- Mislim da imam problem.
Ja: -Pogledaj jedan film i mejlaj me ujutro.

Subota
Zzzzzzzzz

Nedjelja
Šoping. Krađa deserta. Ručak. Prijatelji. Vino.


Oznake: Božić, blagdani, godišnji


- 20:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 22.12.2013.

U zadnji tren

Treba obaviti još samo par obaveza prije nego se ode na godišnji,
te ujedno kući za praznike.

Samo nekoliko stvarčica i zatim se možemo prepustiti hrani i mačjim dlakama.
Skoro pa smo potpuno spremni, stvarno jesmo, i to ćemo sve odraditi
bez žurbe i stresova jer točno znamo što, kako i kada.

Na popisu su:

-pijenje i loš ples u klubu za studente
(na kraju ja ispadam maratonac koji u 2 sata još ne želi doma, dok svi oko mene umiru od umora)
- čaj i kolače u rano jutro nakon kasnog lijeganja
(fantastična ideja, ali u loše vrijeme dana)
- popodnevno spavanje
(nakon kojeg se osjećam kao da nisam spavala)
- sf film uz obilje nezdrave hrane
(dobar, ali nakon kojeg mi se odmah spava kao da nisam spavala danima)
-pakiranje u predzadnji tren
( otkrivam kako slabo stojim s čistim čarapama i majicama, možda zato što nisam oprala veš jedno najmanje tjedan dana)
-ručak u susjedstvu
(strogo isplaniran u minutu jer se nakon njega trči na bus)
- apdjetanje bloga
( s kojim kasnim skoro cijeli tjedan jer je stalno bila neka guzva)

Sretni blagdani, čitamo se za tjdan dana!

Oznake: Božić, godišnji, praznici


- 11:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 09.12.2013.

Van usred tjedna

Srijeda

22:20
- I, kako ti je bilo?
- Zvuk je bio malo čudan. Previše odjekuje. I zbor je nekako bio pretih.
Mislila sam da će biti moćan.
- Hmmm. O, gle, izlaze na bis!
Zadnji put sam na koncertu sjedila prije 15 godina, kad smo u srednjoj morali ići
na klasičnu glazbu. Stara, idemo u prvi red, derneeeek!


22:45
-Idemo na cugu?
-Pa, može. Al ajmo u klub, imamo besplatan upad sa ulaznicom za koncert.

22:55
-Nisam nikad paralelno parkirala.
-Eto prilike!
-Ne mogu, ne mogu....jel imam mjesta??
-Imaš mjesta ko u priči.
-Arrrrrrgh. Ne mogu. Idem na neko drugo mjesto.

toktoktoktokrok.
-Gle nas, u štiklicama i haljinicama usred radnog tjedna idemo van.
Hihihi. Hladno je.
-Cipele me ubijaju. Ajmo ne ići u klub, pijmo nešto ovdje negdje.
-Ovi svi izgledaju zatvoreno. Izdrži još malo, samo što nismo stigle!

23:10.
-Bolje?
-O da. Samo jedno piće pa idemo.


uuuh aaaah uuuh aaah
do you love me? do you love me? do you love me now that i can dance?
and we're rolling, rollling, rolling on the river
everyboy needs somebody to love, someone to love
reet pettite, the finest girl you ever wanna meet



Četvrtak

00:15
-Još jedno piće?
- O,da.

00:55
-Ajmo mi polako.
toktoktoktok
-Toliko sam se ugrijala da nisam morala ni obući rukavice.
-Gdje smo ono parkirale?
-U ovoj. Ne,čekaj.....definitivno ovoj. Ili u sljedećoj.

1:08
-Jel to kompas na mobitelu??

1:23
-Ajme koja magla.
-Ne volim voziti po magli!

1:45
-Još baklave?
-Da.



Subota

Fala na pozivu, ali ne idem u kino. Nisam se naspavala od srijede.

- 10:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 07.12.2013.

Veo

Desetak dana prije referenduma osjećala sam kao da sam u nekom starom horocu.
Ili možda nekom klasičnom filmu snimljenom po nekakvom distopijskom romanu.

Ljudi oko mene počeli su mijenjati svoj oblik.
Ljudi u tramvaju, u dućanu, u uredima do mojeg.

Svi su imali baš nešto za reći, a to nešto često nije bilo ni lijepo, ni pametno,
ni dobro, ni kršćanski. Rasli su im rogovi, repovi, mijenjala se boja.

Oni koji su mi bili simpatični nisu uopće razumjeli stvar,
za njih se radilo samo o riječima, a koga briga za precizno izražavanje u ovom trenu?
Nešto će se već iskemijati i sve će biti ok.


Rekoh Spisateljici-
Evo ti ideja za kratku priču. Napisala bih ju sama, ali nisam toliko vješta kao ti. A i malo mi je preblizu sve to.
Odgovorila mi je:
Za mene nije da su ljudi koje volimo pokazali kakvi stvarno jesu, već su pokazali svoje strahove i svoje najgore lice.
Meni je bio izazov da ih i dalje vidim s dobre strane i shvatiti što ih motivira, čega se boje.

puno razmišljam u zadnje vrijeme o tom mijenjanju oblika i ovaj referendum mi je to ilustrirao vrlo živo.
Ali radije nego da to vidim kao razotkrivanje, ja to vidim kao skrivanje. Kao da jake misli koje mjenjaju svijet izazivaju polarizaciju koja navlači taman veo između suprotstavljenih strana i svi se međusobno počnu vidjeti kao čudovišta, a ne ljude.
Moje mišljenje je da to izaziva sve ratove u svijetu, kad se prestanemo vidjeti međusobno, već vidimo samo groznu masku.

percepcija je strašno moćna stvar. zastrašujuće je, ali i oslobađajuće shvatiti što ljude motivira da se ponašaju užasno.
iskrivljena percepcija. u podnožju svake predrasude leži skriven strah.


Zasramila sam se. Ja do toga ne bih došla za nekoliko stotina godina. samo bih se durila i ljutila i psovala ih.
I nije mi važno zašto su takvi, stvarno nije.
Ne mogu dokučiti zašto se tako boje, što imaju od toga da nekome nešto zabranjuju i kako to čini njihov život punijim i boljim.
I zašto misle da je Bog na njihovoj strani i da se ponašaju baš kako bi on želio. I nije mi stalo da ih razumijem, ni pokušam objasniti.
Samo bih ih zgazila i tukla i vrijeđala.

Sreća da je Spisateljica bila tu.

Oznake: Referendum, protiv


- 19:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< prosinac, 2013 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.