/

ponedjeljak, 09.12.2013.

Van usred tjedna

Srijeda

22:20
- I, kako ti je bilo?
- Zvuk je bio malo čudan. Previše odjekuje. I zbor je nekako bio pretih.
Mislila sam da će biti moćan.
- Hmmm. O, gle, izlaze na bis!
Zadnji put sam na koncertu sjedila prije 15 godina, kad smo u srednjoj morali ići
na klasičnu glazbu. Stara, idemo u prvi red, derneeeek!


22:45
-Idemo na cugu?
-Pa, može. Al ajmo u klub, imamo besplatan upad sa ulaznicom za koncert.

22:55
-Nisam nikad paralelno parkirala.
-Eto prilike!
-Ne mogu, ne mogu....jel imam mjesta??
-Imaš mjesta ko u priči.
-Arrrrrrgh. Ne mogu. Idem na neko drugo mjesto.

toktoktoktokrok.
-Gle nas, u štiklicama i haljinicama usred radnog tjedna idemo van.
Hihihi. Hladno je.
-Cipele me ubijaju. Ajmo ne ići u klub, pijmo nešto ovdje negdje.
-Ovi svi izgledaju zatvoreno. Izdrži još malo, samo što nismo stigle!

23:10.
-Bolje?
-O da. Samo jedno piće pa idemo.


uuuh aaaah uuuh aaah
do you love me? do you love me? do you love me now that i can dance?
and we're rolling, rollling, rolling on the river
everyboy needs somebody to love, someone to love
reet pettite, the finest girl you ever wanna meet



Četvrtak

00:15
-Još jedno piće?
- O,da.

00:55
-Ajmo mi polako.
toktoktoktok
-Toliko sam se ugrijala da nisam morala ni obući rukavice.
-Gdje smo ono parkirale?
-U ovoj. Ne,čekaj.....definitivno ovoj. Ili u sljedećoj.

1:08
-Jel to kompas na mobitelu??

1:23
-Ajme koja magla.
-Ne volim voziti po magli!

1:45
-Još baklave?
-Da.



Subota

Fala na pozivu, ali ne idem u kino. Nisam se naspavala od srijede.

- 10:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2013 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.