/

utorak, 16.03.2010.

Sv.Patrik

Zaljubljenici u romantičnu predodžbu Irske, latentni alkoholočari, Irci na privremenom radu u Hrvatskoj, party animals i ostali
svake godine od 11 do 17.3. slave dan Sv.Patrika.
Ove godine glavna proslava bila je na Bundeku. To mi se učinilo kao zgodna ispirka za sunčanje oko jezera, pa sam se prijavila
za volontiranje. Upoznala sam desetak ljudi sa sličnom idejom, starih između 17 i 57 godina. Nekima je to bio prvi put, neki su
stare iskusnjare. Uglavnom su studenti i žene.
U četvrtak smo izrezivali ukrase, u petak dekorirali i ubijali leđne mišiće i preostale zdrave zglobove raznašajući cugu po šankovima
u šatoru.
A za vikend...

Subota
10:15
Zbor u šatoru, strka, frka, stvar počinje od podneva. Svi volonteri nisu uspjeli dobiti zelene majice, pa neki oblače majice Ožujskog.
Koje moraju vratiti idući dan.
11:15
Programi koji nisu bili pričvršćeni su nestali kad se raja počela šetkati oko šatora. Fotkopiranje programa, nabavka sitnica u DM-u,
lijepljenje programa posvuda.
13:00
Jednosatno dežuranje na rampi, upozoravanje dostavnih vozila (2) da moraju ići okolo.
14:30
Oblačenje fluorescentnih prsluka, hostesiranje na ulazu.
16:00
Koristim bon za gulaš, unatoč tome što ne volim gulaš, jer sam gladna.
17:00
Treći Irish cream u danu, ovaj s pravim alkoholom- viskijem Jameson.
17:30
Dežuranje oko pozornice. Čak sam malo pogledala i nastupe.
18:00
Ljubomora ostalih volontera koji nisu stigli probati viski prije nego što je nestao.
19:30
Skupljanje smeća i razmjena iskustava o tomje s ostalim volonterima. Saznanja: 1) ljudi naprave mnogo smeća za stolom,
2) ljudima smeta kad skupljaš mnogo smeća s njihovog stola ,3) ljudi se sprdaju s ljudima koji skupljaju smeće.
20:30
Umor. Super G i Mirni Zagrepčanec mi se smiju. Kupujem si cugu i u 22 odlazim.

Nedjelja
10.30
Volonteri (3) su se dovukli do šatora i sjeli za stol. Sunčaju se i pokušavaju probuditi.
Bakice,dedeki i psi već se motaju posvuda, ali program počinje tek od 11.
Pričaju mi kako je zabavno postalo nakon što sam sinoć otišla, bilo je razbijanja a la Hendrix, sukoba sa zaštitarima, policije,
a i ukazivanja prve pomoći.
11:30
Shvaćamo da je raspored nastupa pošemeren, ali nas apsoluto ne zanima kako i zašto.
12:00
Instaliramo vreće za smeće, skidamo klupe sa stolova.
13.15
Nakon mnogo treptanja, smješkanja, moljakanja i kreativnosti trampimo 2 bona za piće za 2 mjerice fritula.
14:00
Posipamo piljevinu po šatoru.
5 volontera pojavljuje se na kratko kroz popodne.
15:30
Ekipa HRTa želi izjavu jednog volontera. Svi panično bježe („ja sam sad zapalila“, „ja sad jedem“, „ne smije me mama vidjeti“ i sl.)
16:00
Ručak. Gulaša je nestalo, srećom, pa ručam kebab. Prodaje se i bimbek, koji skoro svi ljudi vole zvati pimpek, misleći da su
jedini koji su se toga sjetili u povijesti čovječanstva.
17:30
Film kasni. Policija izluđuje organizatore ne dozvoljavajući projekciju.
18:00
Počinje sastavljanje platna za projekciju.
19:15
Prva polovica filma je dosadnjikava i glazbeni brojevi su često predugi.
20:00
Kraj. Vučemo se kući. Pozdravčjam volontere nadajući se da ću ih uskoro opet negdje sresti.

- 12:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.