/

ponedjeljak, 29.03.2010.

Jane Austen fore

Moji omiljeni prekooceanski gosti, Luda Amerikanka (iz Amerike) i Fez (iz južne Amerike),
imaju dosta zajedničkog. Vole partijati i putovati. U poslu su cjepidlake. Imaju novca, ali ga ne doživljavaju. Ženskaroši su.
Žele se skrasiti, ali imaju nemalih problema u provedbi te ideje.

Fez se smrtno zaljubljuje nekoliko puta mjesečno, a L.A. uglavnom ne trza na ništa.
Fez voli sve žene i zato se ne može odlučiti, a L.A. voli samo one koje ju ne šljive.

I tako oni žive svoje životne sapunice i stalno se žale kako se stvarno trude,stvarno, ali jednostavno nemaju sreće.
Ja svakih nekoliko godina pratim jednu sapunicu, pa tako ove ove godine pratim njih.
Rezultat je isti kao da sjedim na kauču svaki radni dan oko podneva.
Nemam pojma što će se dogoditi iduće i često poželim ošamariti glavne likove jer rade
stvari onako kako ja ne želim.

U zadnje vrijeme L.A. me nervira više.
Traumatizirana krajem 15-godišnje veze prvo je nekoliko godina bila ni tamo ni amo.
Bivša cura ju je ili silno nervirala ili joj silno nedostajala, a L.A. nije radila ništa posebno kako ne bi više bila solo.
Onda je Bivša cura krenula u žestoko dejtanje uz pomoć Iskrice, pa se L.A. sjetila da se Bivša cura vjerojatno
neće vratiti i da je lagano vrijeme da i ona počne izlaziti.
Glavni kriteriji su joj bili obrazovanje, inteligencija i duh, ali s mnogo spojeva vratila se razočarana.
-Nema iskre-rekla bi.
-Pa nema uvijek iskre na početku-bunila sam se ja.
- Imam 55 godina. Nemam vremena za čekanje- zaključila bi ona i dejtala dalje.

I dalje se nije ništa događalo, ali je, znajući da smatram nepostojanje iskre glupim razlogom,
počela izmišljati nove fore:
- ima dijete
- nije u formi
- premlada je
- ne zna dobro engleski

Kad mi je i to dojadilo počela sam se pitati hoće li uskoro poput Seinfelda dijeliti crvene kartone jer
žena ima velike šake, ne dopušta igranje njenim igračkama ili zato što jede grašak jedan po jedan.
A onda je L.A. krenula u sasvim novom pravcu.
U Jane Austen fore.
(Volim romane Jane Austen, ali što je previše je previše. Živimo u 2010., a ne 1810. )

Nakon vrlo obećavajućeg prvog spoja, najzabavnijeg u ovom stoljeću, i nekoliko drugih zabavnih druženja
L.A. se sad brani od nove žene na horizontu, koja je očito zagrizla.
Zašto?
- Moji roditelji su još živi i zna biti teško brinuti se za njih iako su udaljeni tisućama kilometara i viđam ih nekoliko puta godišnje.
Ona ima samo oca, i on uopće nije problematičan.
I ona je bogata, ja nisam. To su velike razlike, znaš- objasnila mi je.

Treskom sam poklopila slušalicu i sjela za komp da nađem prvi let za istočnu obalu.
Zatim sam počela tražiti odvjetnike u žutim stranicama.
Trebat će mi najbolja obrana koju mogu dobiti kad joj odvalim onih nekoliko šamarčina što joj dugujem.

- 10:20 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 22.03.2010.

HZZO igrica

Predlažem da se napravi video igrica inspirirana HZZO-om.
U njoj treba pokazati strpljivost, snalažljivost ali i učiti i napredovati kroz nivoe.

Recimo da imate određeni problem i mijenjate liječnika zato što ste se preselili.

Razina 1: U novom gradu dođete liječniku opće prakse i objasnite mu situaciju. On vam da uputnicu za vađenje krvi i uputnicu za pregled. idućeg dana dignite se u 6. Nađite odgovarajuću zgradu i kat u kompleksu bolnice.
Predajte uputnice.

Razina 2: Uputnica za vađenje krvi predaje se na drugom katu, na kojeg se dolazi s dvorišnog ulaza.
Izađite iz zgrade, nađite drugi ulaz i kat. Čekajte dok tetu na šalteru nervira netko tko se želi naručiti telefonom.

Razina 3 : Teta za šalterom kaže vam da se za vađenje krvi možete upisati u srpnju. Sugerira bolnice B,C i D.
Uzmite tu uputnicu i otiđite natrag po onu za pregled u ambulantu, gdje vam kažu da se možete naručiti faxom ili mailom kod njih ako ne uspijete u drugim bolnicama. Otiđite u najbližu drugu bolnicu.

Razina 4: U bolnici B predajte uputnicu za vađenje krvi. Dok čekate nađite ambulantu da se upišete za pregled.
U ambulanti nađite šalter.Tamo vam kažu da čekate ispred sobe 7. Dok čekate ispred sobe izbjegnite
opću tučnjavu koja nastane kad se starci koji čekaju u redu pomlate oko toga tko je bio zadnji.

Razina 5: U sobi 7 vam kažu da na pregled možete u siječnju. Uzimate uputnicu, odete vaditi krv. Nalazi za tjedan dana.
Pokušajte utješiti djevojku koja neutješno rida jer se užasno boji igle a teta koja joj je vadila krv ju je dodatno prepala.

Razina 6: Otiđete u bolnicu C. Nemaju ambulantu za vaš problem, samo kirurgiju.
Umorni se odlučite vratiti u bolnicu A i naručiti tamo, pa makar za iduću godinu. Ne da vam se naručiti se mailom/faxom kad ste još uvijek u blizini. Otiđite natrag u ambulantu da se naručite osobno.
Šalju vas na sustav centralnog naručivanja, koji je u drugoj zgradi.

Čestitam! Uspješno ste se naručili na pregled za 3 tjedna!
YOU ROCK!


- 10:38 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 16.03.2010.

Sv.Patrik

Zaljubljenici u romantičnu predodžbu Irske, latentni alkoholočari, Irci na privremenom radu u Hrvatskoj, party animals i ostali
svake godine od 11 do 17.3. slave dan Sv.Patrika.
Ove godine glavna proslava bila je na Bundeku. To mi se učinilo kao zgodna ispirka za sunčanje oko jezera, pa sam se prijavila
za volontiranje. Upoznala sam desetak ljudi sa sličnom idejom, starih između 17 i 57 godina. Nekima je to bio prvi put, neki su
stare iskusnjare. Uglavnom su studenti i žene.
U četvrtak smo izrezivali ukrase, u petak dekorirali i ubijali leđne mišiće i preostale zdrave zglobove raznašajući cugu po šankovima
u šatoru.
A za vikend...

Subota
10:15
Zbor u šatoru, strka, frka, stvar počinje od podneva. Svi volonteri nisu uspjeli dobiti zelene majice, pa neki oblače majice Ožujskog.
Koje moraju vratiti idući dan.
11:15
Programi koji nisu bili pričvršćeni su nestali kad se raja počela šetkati oko šatora. Fotkopiranje programa, nabavka sitnica u DM-u,
lijepljenje programa posvuda.
13:00
Jednosatno dežuranje na rampi, upozoravanje dostavnih vozila (2) da moraju ići okolo.
14:30
Oblačenje fluorescentnih prsluka, hostesiranje na ulazu.
16:00
Koristim bon za gulaš, unatoč tome što ne volim gulaš, jer sam gladna.
17:00
Treći Irish cream u danu, ovaj s pravim alkoholom- viskijem Jameson.
17:30
Dežuranje oko pozornice. Čak sam malo pogledala i nastupe.
18:00
Ljubomora ostalih volontera koji nisu stigli probati viski prije nego što je nestao.
19:30
Skupljanje smeća i razmjena iskustava o tomje s ostalim volonterima. Saznanja: 1) ljudi naprave mnogo smeća za stolom,
2) ljudima smeta kad skupljaš mnogo smeća s njihovog stola ,3) ljudi se sprdaju s ljudima koji skupljaju smeće.
20:30
Umor. Super G i Mirni Zagrepčanec mi se smiju. Kupujem si cugu i u 22 odlazim.

Nedjelja
10.30
Volonteri (3) su se dovukli do šatora i sjeli za stol. Sunčaju se i pokušavaju probuditi.
Bakice,dedeki i psi već se motaju posvuda, ali program počinje tek od 11.
Pričaju mi kako je zabavno postalo nakon što sam sinoć otišla, bilo je razbijanja a la Hendrix, sukoba sa zaštitarima, policije,
a i ukazivanja prve pomoći.
11:30
Shvaćamo da je raspored nastupa pošemeren, ali nas apsoluto ne zanima kako i zašto.
12:00
Instaliramo vreće za smeće, skidamo klupe sa stolova.
13.15
Nakon mnogo treptanja, smješkanja, moljakanja i kreativnosti trampimo 2 bona za piće za 2 mjerice fritula.
14:00
Posipamo piljevinu po šatoru.
5 volontera pojavljuje se na kratko kroz popodne.
15:30
Ekipa HRTa želi izjavu jednog volontera. Svi panično bježe („ja sam sad zapalila“, „ja sad jedem“, „ne smije me mama vidjeti“ i sl.)
16:00
Ručak. Gulaša je nestalo, srećom, pa ručam kebab. Prodaje se i bimbek, koji skoro svi ljudi vole zvati pimpek, misleći da su
jedini koji su se toga sjetili u povijesti čovječanstva.
17:30
Film kasni. Policija izluđuje organizatore ne dozvoljavajući projekciju.
18:00
Počinje sastavljanje platna za projekciju.
19:15
Prva polovica filma je dosadnjikava i glazbeni brojevi su često predugi.
20:00
Kraj. Vučemo se kući. Pozdravčjam volontere nadajući se da ću ih uskoro opet negdje sresti.

- 12:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 08.03.2010.

Bitka kod Samobora

Koliko ste imali iz hrvatske povijesti?

Ja sam je na faxu položila s 4 prije 4 godine, nakon dva mjeseca spremanja, i zatim ju vrlo uspješno
i nadasve brzo zaboravila.
Kad sam Ludoj Amerikanki rekla kako ovog vikenda idem na uprizorenje srednjovjekovne bitke ona
me pitala “Što se događalo kod vas u srednjem vijeku?”
Na to sam ja kao prava znalica odgovorila “Svašta nešto. Ako ti pod ruku ikad dođe kakva knjiga hrvatskoj povijesti…nemoj ju čitati”.

Vama ću ipak ispričati jer ne plaćate razgovor 4 centa po minuti.
Bio jednom kralj. Vladao je Hrvatskom i Ugarskom. Imao je jednu kći, Elizabetu.
Kad je riknuo neka gospoda su se dosjetila kreativno podijelit vlast.
Kći se usprotivila.
Mnogo intirga, politike, podlosti, prepucavanja i desetak stranica povijesnog udženika kasnije
došlo je do toga da se u ožujku 1441 njena vojska pomlatila s njihovom vojskom.

Samoborcima je to jako simpatičan događaj i zato ga se već pet godina za redom prisjećaju
uprizorenjem i popratnim srednjovjekovnim sajmom.

Nikad nisam bila na tako nečem pa sam nagovorila Spacey i Super G da idemo pogledat to čudo.
SuperG ima američanska iskustva reenactmenta bitki građanskog rata, pa ju je posebno zanimalo kako
to naši rade.

Bitka se odigrava ispod samoborske tvrđave koja se zove....pogodili ste, Stari grad.



Traje 20-ak minuta.
Vitezovi su obučeni replike oklopa iz 15.stoljeća, koriste mačeve, katapulte, samostrele,
baliste,kolski tabor. Dok se mačevaoci, streličari,kuburaši i konjanici kolju ranjene odvozi ranarnička služba.


Svaku utakmicu treba komentirati,pa tako i onu srednjovjekovnu. Komentatori jučer bili su fratar, kaštelan,
kraljica Elizabeta osobno i Žarko Potočnjak.



Nakon bitke poraženi vojskovođa polaže zastavu što je znak za sve sudionike da se poput glumačke
družine poklone, a za svjetinu da navali jesti kašu,kobasice,peciva i popije kupinovo vino.
Kad se najedu gledatelji mogu kupiti licitare, hrane, pića do viteške opreme ili oprost grijeha kod duhovnika.
Zabavljaju ih žongleri, alkemičari i pjesnici, a djeca se mogu provozati na konjima ili pofajtati drvenim oklopima i mačevima
koje su im kupili roditelji.


Bilo je .....novca na bacanje......


.........impersivne stolarije i ostalih drvenih proizvoda........


......kulerskih djeva (uf da mi je takav kostim za maškare)........


....spretnih dečki............


i sjajnih drugih zabavnih stvari i događaja.

Sve smo obišli, smrzli se, pa sjeli u centar na kremšnite.
Slike nema jer sam ih prvo pojela, a zatim se sjetila fotića.

Ah,da, tko je na kraju pobjedio?
Iskreno rečeno, počela sam čitati objašnjenje te bitke...ali nisam došla do kraja.
Mislim da je Elizabeta.
Citirat ću epilog :
"Osim materijalne dobiti i nešto reputacije pobjednicima, bitka ne odluči ništa bitno.
U bitci protiv Turaka kod Varne ,u današnjoj Bugarskoj, pogine 1444. kralj Vladislav i cijela gužva
oko prijestolja ubrzo bi zaboravljena."
Koji antiklimaks.


- 00:52 - Komentari (4) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 01.03.2010.

Spandau Ballet

Počelo je u srpnju na Bayernovom travnjaku. Na semaforu su se prije početka Springsteenovog koncerta vrtile reklame za sljedeće nastupe, Madonnu, Massive attack,
U2. Spandau Ballet.
- Od navedenih stvari osim na Madonnu definitvno bih išla na to!- rekoh Super G mašući repom.
Kako je Super G previše cool za tamo neke šminkerske nove romantičare, samo je frknula nosom i vratila se proučavanju čuvenog travnjaka.
Nekoliko mjeseci kasnije objavljeno je da će bend u sklopu povratničke turenje nastupiti i u Zagrebu.
To me jako razveselilo. Imaju krasne plesne stvari i fora balade, a njihov pjevač Tony Hadley
ima predivan glas.
Da mi zlatna ptica odobri 3 glazbene želje odmah bih poželjela da sjedim u studiju dok Tony snima
album s k.d. lang.
Nakon toga bih poželjela još jedan Springsteenov koncert i jedan Kylie.
Razvila sam financijski plan, ali kako nisam kupila karte dok su bile jeftine počela sam igrati nagradne igre.
Za svaki slučaj, da se ne moram oprostiti od tri Mažuranića.

Nevjerojatno ali istinito, za koncert u Domu športova dobila sam karte u 2 nagradne igre.
I to mi još nije prvi put.
(Ok, smirite se, polako, spustite te rajčice, dajte mi da objasnim.)
Prije 9 godina dvaput sam osvojila kartu za Duran Duran i tada sam prvi put išla u Dom športova.
Sreća da sam osvojila dvije jer mi jedna nije stigla na vrijeme.

Uglavnom, probudim se tako u srijedu s ne jednom već 3 karte. SuperG glatko me odbije pa
se mašim za mobitel i počnem od slova A s
"Oćeš dvije gratis karte za Spandau ballet?"
Baš svi su me odbili. Sedam sati kasnije, nakon brojnih oglasa na Facebooku, netko mi se smilovao
i riješio me te dvije karte. Poklonila sam ih Studentici koja je također mahnito igrala
nagradnjače za
koncert, ali bez uspjeha.
Nekoliko sati nakon toga počele su mi stizati poruke
„Ej, jel još imaš one karte?? Ja bi išla!“

Prije početka koncerta Studentica i ja sjele smo u birtiju kraj press centra, gdje su se motale poznate
face i fotografi, i nazdravile dobroj karmi.
Moja karta je bila za tribinu, ali sam se nakon par pjesma spustila na parter. Ipak je na parteru ljepše.

Bend se šalio, namigivao,slao puse i mahao, publika (od 20 do 55) je uhvatila njihove dobre
vibre, plesala i pjevala. Svi su u snazi, dobro izgledaju (Hadley i saksofonist Steve Norman najbolje) i odlično, energično zvuče te djeluju kao da se doista zabavljaju.
Nikad ne bih pogodila da su se nakon raspada podijelili u dva klana i vucarali po sudovima.
Cijelo vrijeme bilo mi je fino, ali bila sam i svjesna kako će koncert završiti, a htjela sam da traje barem još sat vremena.
Na izlazu sam ćula kako se mnogo ljudi žalilo što nisu svirali Be free with your love
(moju omiljenu), ali valjda bend misli da tu stvar nitko ne zna.
Dok sam hvatala prijevoz vidjela sam nekoliko žena srednjih godina kako stoje na izlazu s kojeg glazbenici
šmugnu. Krajnjim naporom volje spriječila sam se da ne stanem uz njih te da se kad auto izađe kroz vrata
ne bacim na vjetrobransko staklo vrišteći "Povedite me sa sobom u Milano!"

Dan kasnije svi muški novinari prisutni na koncertu rekli su kako je koncert bio dobar, kako dvorana nije bila
dupkom puna i kako pjevač Tony ima višak kila. I onda vele da žene tračaju i opsjednute su izgledom.

- 02:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.